Met grote paddestoelen langs de kantquote:
een bloederige vleeslulquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie een vleeslul of een bloedlul?
Waarom wil je dit weten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Kkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Klinkt niet eens vervelendquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat de klit van chloro het formaat, de smaak en de textuur van een flinke augurk heeft
volgens mij heb je ook een paar paddenstoelen gegeten of niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met grote paddestoelen langs de kant
Vleeslul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Heb gewoon een komkommer in mn broer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat de klit van chloro het formaat, de smaak en de textuur van een flinke augurk heeft
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind een bloedlul wel geiler. Dan zie je pas echt resultaat.Dat die lul dan van slappe worst verandert in een dikke harde paardenlul.
Ik wil niet weten wat jij met je broer uitspooktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon een komkommer in mn broer.
Ik denk eerder een chokotoff.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Incestquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon een komkommer in mn broer.
Kk telefoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je broer uitspookt
Nee je bent goorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kk telefoonBedoelde broek gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |