quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is een tijger![]()
![]()
Gewoon lekker hapje
woordwonder.nlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik, staat op zijn site. Die had ook nog een toepasselijke kutnaam volgens mij.
kom ook haxballaquote:
Wauw, zosk gespot.quote:
Volgens mij ben jij wel zo iemand die ergens op verre afstand zo'n " Uhhhhhuhhhhh " geluidje maakt als je iemand voorbij ziet komen waar je de dekens mee wilt delen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is een tijger![]()
![]()
Gewoon lekker hapje
Volgens mij niet alleen op verre afstand.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wauw, zosk gespot.
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die ergens op verre afstand zo'n " Uhhhhhuhhhhh " geluidje maakt als je iemand voorbij ziet komen waar je de dekens mee wilt delen.
Wat :squote:
Meer zo van hnnngggbbrrrumbrumbrumtjoeketjoeketkoekkkkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wauw, zosk gespot.
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die ergens op verre afstand zo'n " Uhhhhhuhhhhh " geluidje maakt als je iemand voorbij ziet komen waar je de dekens mee wilt delen.
Standaard ban voor posten prive foto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wow, is je ban nu al weer voorbij
Ik heb er net één van Djeez gepost, denk je dat ik nu de spreekwoordelijke sjaak ben?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Standaard ban voor posten prive foto.
Jammer, hoopte dat je iets heel ergs gedaan had.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Standaard ban voor posten prive foto.
Ben er nog hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, iedereen weer naar huis zeker.
Gelukkig maar, miste je al.quote:
Die is ooit al eens geplaatst. Vraag is hoe kleinzerig Djeez is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb er net één van Djeez gepost, denk je dat ik nu de spreekwoordelijke sjaak ben?
Staat gewoon op z'n site die hij tegenwoordig bij z'n "nieuws"berichtjes heeft staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die is ooit al eens geplaatst. Vraag is hoe kleinzerig Djeez is.
Ben net thuis, wat is er bby ;sss wat wil je kwijt ;s toch niet weer zwanger he ;ssssquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, iedereen weer naar huis zeker.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben net thuis, wat is er bby ;sss wat wil je kwijt ;s toch niet weer zwanger he ;ssss
Je krijgt wel voor gekkere dingen een ban.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat gewoon op z'n site die hij tegenwoordig bij z'n "nieuws"berichtjes heeft staan.
Ja, das waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je krijgt wel voor gekkere dingen een ban.
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een note gekregen
Omdat jij het zegt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Puur omdat ik het zeg of omdat mijn postgedrag note-waardig is?
Beide.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Puur omdat ik het zeg of omdat mijn postgedrag note-waardig is?
RIPquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef SideEffect het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)ijzelaarster-is-dood
Ik ben nog steeds mad om de haxballvernederingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wow, dit komt hard aan jongens.
Afentoe schiet m'n rechter bal terug en dan heb ik dat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:38 schreef hoink581 het volgende:
VB jij kan trouwens wel echt uitermate vals zijn. Echt bijna net een wijf.![]()
Welzijnswerker m'n reet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef SideEffect het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)ijzelaarster-is-dood
Meende het nietquote:
Ja is echt gezellig als jij er niet bentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef deadprez het volgende:
Heb ik iets gemist trouwens vanmiddag? Opeens drie volle delen ofzo in een paar uur.
hjb zemmelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja is echt gezellig als jij er niet bent
Snap ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mad om de haxballvernederingen.
Ooit ga ik winnen.quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef deadprez het volgende:
Heb ik iets gemist trouwens vanmiddag?
Dat is heel goed mogelijk.quote:Opeens drie volle delen ofzo in een paar uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |