ja of Warface ... vereist echt teamworkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Gridlok het volgende:
Waarom niet Quake Live downloaden en een ekte ( gratis ) game doen.
Gepost vanaf m'n MacBookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Gridlok het volgende:
Waarom niet gewoon allemaal bf4 doen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Gridlok het volgende:
omdat volgende maand Hardlinequote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon allemaal bf4 doen dan?
die losse modes misschien niet (Heist en Hotwire), maar Conquest wel hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heeft niets met battlefield te maken. Nog minder dan bf4 al had.
Ik vind dat je in BF4 kan kiezen om een gewone iron sights naast een scope te doen wel een beetje de doodstek van de serie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die losse modes misschien niet (Heist en Hotwire), maar Conquest wel hoor
hehehquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Politie met anti-tankraketten en AK's.. Halbe zal het vast een goede game vinden.
Ik vind all die scopes sowieso bijzonder kut.. Tegenwoordig word je gesniped door machinegeweren...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat je in BF4 kan kiezen om een gewone iron sights naast een scope te doen wel een beetje de doodstek van de serie.
Zal in Hardline wel hetzelfde zijn.
nee man WW2 is inmiddels wel uitgemolken vind ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
Beter maken ze weer eens een WO2 battlefield
En zonder al die unlock/rank/customize onzinquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
Speel gewoon weer bf2 of bf vietnam danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
Meh, ik vind die setting nog altijd het coolst in shooters.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee man WW2 is inmiddels wel uitgemolken vind ik
Ziet er zo kut uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Speel gewoon weer bf2 of bf vietnam dan
Dat ja. Er zit bijzonder weinig dynamiek tussen alle wapen klassen. Maar dat had BF3 ook al niet imho.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind all die scopes sowieso bijzonder kut.. Tegenwoordig word je gesniped door machinegeweren...
Ohja, jij speelt op ps4. Dan wordt het al gauw een ander verhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ziet er zo kut uit.Ik wil gewoon een ww2 game op de ps4 verdomme.
Sniper Elite als je daar van houdt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ziet er zo kut uit.Ik wil gewoon een ww2 game op de ps4 verdomme.
Dat is idd wel een tof spel, daar heb ik er een tijd terug eentje gratis van kunnen downloaden op Steam.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sniper Elite als je daar van houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |