Na 3 keer die xray camera gezien te hebben, is de lol er wel van af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch wel heel anders dan een normale shooter.
Medal of Honor Warfighter dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch wel heel anders dan een normale shooter.
Echte WW2 setting ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Medal of Honor Warfighter dan?
jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na 3 keer die xray camera gezien te hebben, is de lol er wel van af.
Die is van Ubisoft, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:04 schreef voederbietel het volgende:
Hier kijk ik wel naar uit, op zich.
Namelijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die is van Ubisoft, dan weet je het wel.
heb me prima vermaakt met Ghost Recon Future Soldierquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die is van Ubisoft, dan weet je het wel.
Oh dat boeit me niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ziet er 100 keer minder uit als hij uitgebracht wordt.
Nope.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die nieuwste Wolfenstein is ook ww2 setting dacht ik.
Tsja, zolang het niet net zo wordt als met Unity valt het te overzien. Maar het is wel naaierij voor mensen met een fatsoenlijke PC.quote:
Favoriete spel van Gideon zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef voederbietel het volgende:
Da's van dat 'wat als de nazi's gewonnen hadden'-faggotory.
Wat is het probleem met Unity dan, buiten alle bugs en shit en het feit dat het gewoon een nogal lame spel is? Ziet er volgens mij niet echt slechter uit dan ze beloofd hadden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, zolang het niet net zo wordt als met Unity valt het te overzien. Maar het is wel naaierij voor mensen met een fatsoenlijke PC.
Gefeliciteerd kerel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen LSD doen... geloof me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |