Niet persoonlijk verder maar kan me niet echt voorstellen dat je kinky bent.quote:
Ja voel me ook beetje een boer als ik dat eetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt zo Nederlands. Bietjes.Bietser.
ey bestiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:38 schreef -supergirl- het volgende:
bietjes wel alleen te eten met slasaus
Kinky en spannend zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet persoonlijk verder maar kan me niet echt voorstellen dat je kinky bent.
Chocolate dick?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aziatische brains, Surinaamse penis.
En het grootste deel ben ik Surinaams, dus...
Zo is kinky sowieso spannend maar spannend niet sowieso kinky.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kinky en spannend zijn twee heel verschillende dingen.
Precies, echt spannend ben je niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kinky en spannend zijn twee heel verschillende dingen.
Jij ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Precies, echt spannend ben je niet.
vooral plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Precies, echt spannend ben je niet.
Wowquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze is gretig MMG, gooi haar dm box vol! gogogo
Stelletje gulzige pubertjes hier inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vooral plaatsvervangende schaamte...
wanhopig voor seks huhuquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stelletje gulzige pubertjes hier inderdaad.
Ik ga vanavond weer eens goed neukenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanhopig voor seks huhu
neuken is toch overratedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Inb4 iedereen die probeert te haten maar eigenlijk jaloers is
De vermeende alfa man die toevallig net het geprefereerde type penis van de vermeende alfa vrouw heeft springt boven op een beta vrouwtje. Een andere vermeende alfa man juicht het geheel toe.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanhopig voor seks huhu
Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Inb4 iedereen die probeert te haten maar eigenlijk jaloers is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |