Ik durf best toe te geven dat ik jaloers ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Inb4 iedereen die probeert te haten maar eigenlijk jaloers is
Erover schrijven vind je nog veel fijner zeker?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind het altijd godverdomme gezellig om te doen.
Nice.quote:
neuh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Erover schrijven vind je nog veel fijner zeker?
hoe kan het gezellig zijn als je continue tegen de achterkant van je mannelijke compagnon aankijkt?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind het altijd godverdomme gezellig om te doen.
Ik zit al een tijdje te denken een blog te beginnen over hoe ik mijn dagen vul zonder seks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je gaat vloggen, ga ik je sowieso volgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te denken een blog te beginnen over hoe ik mijn dagen vul zonder seks.
Waar baseer jij op dat homo's niet gezellig kunnen doen tijdens de seks?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe kan het gezellig zijn als je continue tegen de achterkant van je mannelijke compagnon aankijkt?
Allemaal video's over hoe ik boeken lees en Allerhande recepten kook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je gaat vloggen, ga ik je sowieso volgen.
Precies dit maakt het zo sneu inderdaad hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Precies dit maakt het zo sneu inderdaad hahahahahahahaha
als iemand met jou een gesprek begint, ga je er dan ook met je rug naartoe staan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat homo's niet gezellig kunnen doen tijdens de seks?
Ik wil niemand mijn echte foto aandoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wtf is die getekende vrouwenpeer in je fotoboek ?
Godverquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als iemand met jou een gesprek begint, ga je er dan ook met je rug naartoe staan?
ik moest hardop lachen. het ging ongeveer zo:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in de KLB SC.
Doe ik niet aan.quote:
?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als iemand met jou een gesprek begint, ga je er dan ook met je rug naartoe staan?
Wat ik eigenlijk nog het bijzonderste vind is dat "vrouwelijke" users die zelf zeggen erg knap te zijn niet zulke aandacht krijgen en dat "vrouwelijke" users die zeggen erg onaantrekkelijk te zijn hierin omkomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Precies dit maakt het zo sneu inderdaad hahahahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |