Oh de elmo pyjama! Dibs!! (Edit: wat is de maat?)quote:Op zondag 8 februari 2015 10:57 schreef Bolletje... het volgende:
Gooi ik hem gewoon dicht!
Ik sloot dus met jongens kleertjes mt 62/68 van Lief, prenatal, Feetje,name it, Imps& ELFS en Hennes 👍 http://www.mijnalbum.nl/Album=3EK38PUS
Je hebt PMquote:Op zondag 8 februari 2015 12:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Geppie / Razztwizzle
Hier alvast maat 74 of 80 maar vallend als 74,
http://s1351.photobucket.com/user/_SupremeEvil_/library/Fok
Heb dus nog meer, vanaf maatje 50 t/m 80, veel Hema, wat H&M e.d. ook nog n flessenwarmer, autostoel en kolf...
68 komt er zsm aan!
maat 62/68 staat er in, maar is echt 68!quote:Op zondag 8 februari 2015 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh de elmo pyjama! Dibs!! (Edit: wat is de maat?)
haha die is leuk he! Mijn jongetje heeft hem helaas echt maar 2x aangehadquote:Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef Skittles het volgende:
Mocht Kwak de Elmo pyjama niet meer willen, heb ik er ook een heel leuk meisje voor die em vast wel zou willen
Ik PM je even!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
maat 62/68 staat er in, maar is echt 68!
oeh, dat smafolk 68 pakje! ik PM je even!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik had nog wat dingetjes liggen!
Kikkid 62:
[ link | afbeelding ]
Smafolk 68 (lievelings!):
[ link | afbeelding ]
Vossenjasje 74 (geschikt voor de lente, geen winterjas):
[ link | afbeelding ]
Pakket 74/80, vallend als 74:
[ link | afbeelding ]
Ik wil die traditie wel in stand houden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Gratis overgenomen van een mede-fokker toen ik zwanger was, die ze ook weer van een mede-fokker had. Een soort doorgeefboek dus en ik wil die traditie graag in stand houden.
Dus bij deze gratis (afhalen Zoetermeer of tegen verzendkosten)
De grote geboortegids
https://www.bruna.nl/boeken/de-grote-geboortegids-9789072219695
[ afbeelding ]
Heb je een foto van het Nijntje boxkleed, mobiel en speeltje? Ik ben op zoek naar genderneutrale spulletjes.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:39 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb tevens nog een bijna ongebruikte Avent flessenwarmer, en een heleboel kleine avent flesjes in de aanbieding! Iemand interesse?
En een nijjntje sailor boxkleed, met bijpassende mobiel en boxspeeltje en rammelaar voor een jongetje?
En een gebruikte bumbo stoel, in het groen? Incl tafeltje!
Die milktrays, waarom doe je ze weg? Heb eventueel wel interesse!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef JufMariska het volgende:
Zwangerschapstuniek, voedingsbh en milktrays op MP:
http://link.marktplaats.nl/m898661126
http://link.marktplaats.nl/m898664416
http://link.marktplaats.nl/m898665462
Mouse, ik heb wel een zwart badpak liggen, maar dan te leen ipv ter overname. Als alles goed gaat wil ik nog wel een keer zwanger worden en ik vond zwemmen en dit badpak fijn
Ik pm je even!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:42 schreef JufMariska het volgende:
Ik gebruik in de praktijk bijna altijd gewoon de flesjes, of invrieszakjes. Geeft makkelijker mee naar kdv omdat de fles die zij gebruiken daar blijft.
Die van mij heeft roze erin, weet niet of je dat leuk vindt voor jongens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef BlueEyes het volgende:
Iemand een leuk UVzwempakje voor een jongetje maat 80 te koop?
Mij boeit het roze niet, vriend vindt het te meisjesachtigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:00 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Die van mij heeft roze erin, weet niet of je dat leuk vindt voor jongens?
[ afbeelding ]
Wel maar 1x gedragen.
Is dit mt 80? Wat vraag je er voor?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:00 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Die van mij heeft roze erin, weet niet of je dat leuk vindt voor jongens?
[ afbeelding ]
Wel maar 1x gedragen.
Kiek nah! Staat m koddig!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik had nog wat dingetjes liggen!
Kikkid 62:
[ link | afbeelding ]
Smafolk 68 (lievelings!): Verkocht!
[ link | afbeelding ]
Vossenjasje 74 (geschikt voor de lente, geen winterjas):
[ link | afbeelding ]
Pakket 74/80, vallend als 74:
[ link | afbeelding ]
Oh wat een mooi pakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kiek nah! Staat m koddig!
[ link | afbeelding ]
Mannen ..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Mij boeit het roze niet, vriend vindt het te meisjesachtig![]()
Dus sorry deze sla ik over!
Als het goed is 80 of 74/80. Kan morgen nog even kijken voor de zekerheid (nu niet thuis).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is dit mt 80? Wat vraag je er voor?
Ah, dan haak ik afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Mannen ..
[..]
Als het goed is 80 of 74/80. Kan morgen nog even kijken voor de zekerheid (nu niet thuis).
Nieuw kost hij 34,95 - zat te denken aan 20,- excl (moet wel in een envelop passen lijkt me).
Oeh! Daar ga ik dan ook even kijken voor dit jaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ah, dan haak ik af. Ik heb er een bij next gevonden voor £12 die ik nog wat leuker vind
. Desnoods koop ik die 2x
Deze net besteld voor m'n kleintje :quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:08 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oeh! Daar ga ik dan ook even kijken voor dit jaar
Haha, geeft niet hoor. Ik hoef 'm niet perse te verkopen, bewaar ik 'm voor een eventuele 2equote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Deze net besteld voor m'n kleintje :
http://nl.nextdirect.com/nl/x552666s2
Zo haal ik wel je verkoop onderuit hè? Sorry
Vorig jaar had de Primark ze ook in het assortiment. Moet het daar wel het seizoen voor zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:41 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Haha, geeft niet hoor. Ik hoef 'm niet perse te verkopen, bewaar ik 'm voor een eventuele 2e
Vorig jaar kon ik niet echt uv-pakjes vinden, maar ik heb nooit gedacht aan Next.
Tofheid!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kiek nah! Staat m koddig!
[ link | afbeelding ]
Ik heb wel interesse!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in kleding maat 74/80? vooral heel veel lange mouwen shirt en rompers.
Ook de bekende hema jurkjes en wat rokjes van oa 4ff. En heel veel joggingbroekjes van de hema amper tot niet gedragen.
Ja hierquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in kleding maat 74/80? vooral heel veel lange mouwen shirt en rompers.
Ook de bekende hema jurkjes en wat rokjes van oa 4ff. En heel veel joggingbroekjes van de hema amper tot niet gedragen.
is dat maatje 50/56?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Saaie onesies hoor. Beter koop je die van mij![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse in maat 80 lente-spul.Jurkjes, broekjes, shirtjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
iets specifieks? het zijn zo'n 4 kratten voldus alles op de foto zetten duurt wel even.
Oh, en eventueel shirtsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
foto's komen morgen of donderdag.
Ik heb een spijkerpositiebroek maat 40 met wijduitlopende pijp van H&M liggen..quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:38 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat is voor mij waarschijnlijk te groot. In ieder geval aan broeken. Ik heb nu broeken mt 40 in de doos liggen, die ik vorige zwangerschap bijna allemaal tot t eind heb gedragen.
Blue zocht zo'n pakje toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef Spewey het volgende:
Uv-suit van Smafolk, maat 80.
Vorige zomer een keer of 7 gedragen, mag weg voor 20 euro inclusief verzenden![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een lichtroze zomer spijkerbroek mt40 zgan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:38 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat is voor mij waarschijnlijk te groot. In ieder geval aan broeken. Ik heb nu broeken mt 40 in de doos liggen, die ik vorige zwangerschap bijna allemaal tot t eind heb gedragen.
Zachtrozequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ rijstebuiltje
Dat is heel lief, maar ik heb al 3 gewone positiespijkerbroeken.
@ zoe. Is t echt n knal knal kleur? En wat wil je er voor hebben eventueel? Als je tijd hebt, zou ik wel een foto willen zien
Aaawquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar de prentenboeken van Brammert en Tissie. Iemand die daar toevallig niets mee doet of weet waar ik ze kan halen?
Tnx ga ik kijken! Toen ik een jaar of 4, 5 was, waren dat mijn favoriete prentenboekjes. Dus ik wil ze heel graag voor mijn eigen krummelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Aaawik kom ze wel eens in de Kringloop. Die in jouw woonplaats heeft sowieso een goede boekenafdeling!
Succes, ik zoek ze ook al jarenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar de prentenboeken van Brammert en Tissie. Iemand die daar toevallig niets mee doet of weet waar ik ze kan halen?
Ik denk het ook, zo jammer want ik heb er zo veel een aangezien ik altijd de bovenste pakte zijn er veel amper tot niet gebruikt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef amaranta het volgende:
F_r Jouw rompers blijven maar terug komen haha.
Zit denk ik een vloek op. ;-)
Miss etam mt40 met hoge band (zacht/comfi)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:32 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zoe heb m gezien. Die kleur vind ik nog wel leuk.
De broeken die ik heb zijn:
H&m mt 42
Prenatal mt 40
Miss etam mt 40
C&a yessica mt 40
Is ie toevallig v 1 van deze merken? Of weet je of t als die merken valt?
Is ie met hoge of lage band?
Ik zoek een specifiekequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb er zojuist twee besteld via bol.com
Alleen tweedehands. Er staan er zelfs voor 35 euro![]()
Ooh welke zoek jij? Ik zoek geen specifieke, meer gewoon voor de heb. Ik zal aan je denken als ik ooit meer tegen komquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zoek een specifieke. Nergens meer te koop...
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Miss etam mt40 met hoge band (zacht/comfi)
Mag ik:quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Een deel vast op de foto gezet. Alles is maat 74/80
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
allemaal lange mouw
[ link | afbeelding ]
allemaal lange mouw
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
h&m en hema
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
allemaal lange mouw
[ link | afbeelding ]
dit is wel een maat 68
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
4ff op het gele shirtje zitten wat vlekjes van de print de andere 2 zijn nieuw met prijskaartjes er nog aan.
[ link | afbeelding ]
Heel veel rompers lange mouw/korte mouw/mouwloos en spaghetti van niet gedragen tot oke je ziet dat deze gedragen is.
Alles is op te halen omgeving 040, wij hebben een rookvrij huis maar wel katten. Kleding gaat niet in de droger.
Ik heb ruzie met photobucket hij wil de foto's niet draaien![]()
Op www.boekwinkeltjes.nl staan er een paar, prijzen tussen de 6 en 12 euroquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat mag.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:01 schreef Cantare het volgende:
[..]
Mag ik:
Bruine (?) shirt met vlinder
Rode shirt met poes
Blauwe shirt van Prenatal, heb je daar nog een duidelijkere foto van?
Noppies shirt met hart
Roze joggingbroek
Zwarte joggingbroek
2 4FF shirtjes zonder mouw
Een paar mouwloze rompers (geen spaghetti), zo ongedragen mogelijk
?
F_R, mag ik van u:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
En deel 2
[ link | afbeelding ]
rokjes rechts onder 4ff is donkerbruin, rechtsboven ook 4ff en midden onder ook.
[ link | afbeelding ]
beide hema links is mt 86
[ link | afbeelding ]
midden is van feetje met kaartje er nog aan
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
feetje beide nieuw maar zonder prijskaartjes
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
beetje wazig zie ik nu. bolero/vest/vestje
[ link | afbeelding ]
h&m donkerbruin/3x hema, 1x grijs 2x bruin
[ link | afbeelding ]
babyface echt dik vest en name-it
[ link | afbeelding ]
Schijnt vaker voor te komen @ mobielquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zoe ik heb je privé berichtje gelezen, maar het lukt me niet om wat terug te sturen op de mobiel.
Ik ga morgen even op de computer kijken of t dan wel lukt. (eerste keer dat ik daar gebruik van maak)
Je hoort nog van mij
Zie dit nu pas. Blijkbaar straal overheen gekekenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:13 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik wil die traditie wel in stand houden.Zijn er al andere gegadigden geweest?
Ik heb een standaard Prenatal tuigje gekocht maar krijg het ook niet op de TripTrap. Kan iemand die het wél gelukt is even uitleggen hoequote:Op zondag 22 februari 2015 13:14 schreef mousemicky het volgende:
Room, wij hebben bij de lokale babyzaak gewoon een standaardtuigje voor een tientje gekocht. Werkte hier net zo goed als dat veel te dure ding van Stokke... En als je niet zeker bent hebben ze vaak wel een TrippTrapp staan om even te testen
Moet ik vanavond even een foto maken? (Nu niet thuis)quote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb een standaard Prenatal tuigje gekocht maar krijg het ook niet op de TripTrap. Kan iemand die het wél gelukt is even uitleggen hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80 babyfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.80 non merkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 22-02-2015 18:27:52 ]![]()
Schoolbankje te koop, in gebruikte staat. 35 euro, op te halen in Den Bosch (evt in Eindhoven, Zuid Limburg of Beverwijk).Ehm, beetje te optimistisch van mij. Past niet in de auto zegt manlief...
Bij interesse graag een PM.Verkocht aan SQ
[ Bericht 3% gewijzigd door Moonah op 23-02-2015 18:33:00 ]"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.![]()
Is er hier vraag naar meisjeskleding 44 tot 68?? Dan ga ik namelijk morgen foto's maken (vind dat altijd zo'n helse klus)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik ben opzoek naar korte broekjes maat 80!
Kan nu nog niks in de winkels vinden, en ga eind maart op vakantie!
Help![]()
![]()
ooooohquote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Moonah het volgende:
Schoolbankje te koop, in gebruikte staat. 35 euro, op te halen in Den Bosch (evt in Eindhoven, Zuid Limburg of Beverwijk). Bij interesse graag een PM.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
en nog hier in de buurt ook! Even aan manlief tonen
disclaimer![]()
Nooit geweten dat dat een geliefd boek is.Ik heb dat boek ooit tweedehands in prima staat gekocht bij de Slegte. Heb in totaal 6 B&T boekjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:21 schreef Burdie het volgende:
B&T zijn Kwekkie kwijt.
Ze zijn helaas wel populair, er is zelfs een facebook groep van mensen die dat boek zoeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Heeft er iemand een witte lange broek in maat 116? Lars heeft een optreden op school en moet daarvoor helemaal in het wit...wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Doe eens een dm waar in de stad preciesquote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef Burdie het volgende:
Zou een van de Haagse dames hier voor mij een wheelybug (via mp) willen ophalen en naar mij opsturen?.
Want tussen Mariahoeve en Loosduinen zit zo 30 minuten reistijd om te overbruggen.
[ Bericht 5% gewijzigd door laziness op 22-02-2015 23:27:54 ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
En ik zie dit nu pas omdat ik al een paar dagen op mijn foon stond ingelogd.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie dit nu pas. Blijkbaar straal overheen gekekendm je ff
Maar goed dat je me DM'de!
![]()
Ik heb nog twee nieuwe broekjes maat 74, die groot vallen. Eentje donkerblauw/wit gestreept en eentje blauw/wit/rood geruit.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Help![]()
Oh, bij het opruimen kwam ik er 3 ofzo tegen, ik kijk vanavond even voor je!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Help![]()
Heeft er iemand nog een leuk pakketje meisjes kleding ? vanaf maat 56 tot 2 maatjes groter?
graag met foto's
Born to Lose, but Built to Win.![]()
Iemand deze eyore in de aanbieding toevallig? Dit is wel bij uitstek de favoriete knuffel van Eline. En ik kan er nergens een extra gevonden krijgen. (Alleen een maat groter bij de intertoys maar das te groot)
Het gaat dus niet om een model met een pluizige staart (die kan ik wel vinden namelijk.) de staart zoals ie nu is is namelijk het favoriete friemel plekje![]()
![]()
Mt 56quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk pakketje meisjes kleding ? vanaf maat 56 tot 2 maatjes groter?
graag met foto's
Mt 62
Mt 68
S. 2014
J. 2016![]()
Och hillie, helemaal vergetenik zal t nog eens in de groep gooien.
(Maar ik kan niks beloven, ik heb m gekregen van mijn schoonmoeder en die zou me dat zomaar heel erg kwalijk kunnen nemen)
disclaimer![]()
Hillie, is dit 'm niet?
http://www.toysrus.nl/pro(...)1&prodFindSrc=search
http://www.intertoys.nl/pluchen-iejoor-35-cmdisclaimer![]()
Die onderste zou hem kunnen zijn maar ik twijfel over de maat. Ik ben een tijd terug aan het zoeken geweest en die ze toen bij intertoys hadden was een maat groter en die zelfde maar stond toen ook op hun website. Maar weet dus niet of dit nu een kleiner (en dus het goede) formaat is. (En denk je dat ik ergens in huis een meetlint kan vinden nu??)
Ik ga nog eens kijken bij de interoys dit weekend welke maat ze er nu hebben. Dank je wel voor het mee kijken.
(Eerste link is net een ander model)![]()
Maat 56:quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:
graag met foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=S6V4SFSP
Maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U![]()
Heb je een fotootje?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb nog twee nieuwe broekjes maat 74, die groot vallen. Eentje donkerblauw/wit gestreept en eentje blauw/wit/rood geruit.Heb je nog gekeken toevallig?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, bij het opruimen kwam ik er 3 ofzo tegen, ik kijk vanavond even voor je!![]()
![]()
Oh, nee, sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb je een fotootje?
[..]
Heb je nog gekeken toevallig?![]()
Vandaag!![]()
Maat 62quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:
graag met foto's
http://link.marktplaats.nl/m878834734![]()
Iemand nog interesse in een meegroei kinderstoel van prenatal? Wit met verkleiner? Maar een paar keer gebruikt, Saar vind de Antilope van ikea veeeeel fijner zitten...
Mag opgehaald worden in rotterdam voor 25 euro..
[ Bericht 30% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 24-02-2015 13:02:45 ]S. 2014
J. 2016![]()
wellicht je 56quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:08 schreef Robbberttt het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleding maat 50/56? En jongens kleding maat 80/86 en wat 92?
Jongens 80/86 welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:08 schreef Robbberttt het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleding maat 50/56? En jongens kleding maat 80/86 en wat 92?![]()
![]()
Kan vrijdag pas foto's maken van mt62 (dan ben ik eventjes alleen thuisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Thnx allemaalik ga ze even bekijken
)
Is dat oké? Als je voorzien bent hoor ik het graag![]()
![]()
Jongens 86 zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:08 schreef Robbberttt het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleding maat 50/56? En jongens kleding maat 80/86 en wat 92?.
Geldt ook voor anderen, leuk spul voor jongens in maat 86, welkom!.
![]()
Graagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kan vrijdag pas foto's maken van mt62 (dan ben ik eventjes alleen thuis)
Is dat oké? Als je voorzien bent hoor ik het graag
zijn ze bij jou daar al uit?!
Ze hebben mt62 overgeslagenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Graag
zijn ze bij jou daar al uit?!. Was ik niet blij mee! Meisjeskleding x2. Maargoed tis niet anders
![]()
![]()
omgquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ze hebben mt62 overgeslagen. Was ik niet blij mee! Meisjeskleding x2. Maargoed tis niet anders
nou ik ben er misschien wel blij mee
Elin groeit zo langzaam ( en alleen in lengte veel kleertjes zijn veul te breed
) ze valt nu tussen 56 en 62 in, echt rot, en soms past ze gewoon nog in 50
Hier misschien wat?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:
graag met foto's
Maat 50/56
Maat 62/68![]()
![]()
Aan de ene kant wel fijn dat ze lang in 1 mt zit. En wie weet groeit ze zometeen wel supersnel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
omgnou ik ben er misschien wel blij mee
Elin groeit zo langzaam ( en alleen in lengte veel kleertjes zijn veul te breed
) ze valt nu tussen 56 en 62 in, echt rot, en soms past ze gewoon nog in 50
Ik stuur je vrijdag foto's!![]()
Graagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel fijn dat ze lang in 1 mt zit. En wie weet groeit ze zometeen wel supersnel.
Ik stuur je vrijdag foto's!![]()
thnxquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hier misschien wat?
Maat 50/56
[ afbeelding ]
Maat 62/68
[ afbeelding ]ik wacht nog even dat van zoë af eerst
Hier is deel 1 van de kleding maat 56. Het zijn verschillende merken zoals name it, lief, Dirkje, noppies, feetje. De rompers zijn ongedragen alleen gewassen. De twee grijze leggings zijn van Feetje labelmaat 62 maar vallen als 56.
http://s725.photobucket.com/user/jvansonsbeek88/library/![]()
ik gooi mijn dingetjes er ook nog een keer in
Frendz, 50/56 (ook leuk als tweelingsetje) Grijs en hardroze:
Frendz, 50/56 (ook leuk als tweelingsetje) Hardroze en donkerblauw:
Frendz 50/56 en name-it 56 (is heel zachtroze, komt niet goed over. Valt smal.)
Beide HEMA 56:
Setjes, HEMA 56 en Frendz 50/56 (VERKOCHT)
HEMA setjes maat 50:
HEMA rompers 50/56:
HEMA rompers 50/56:
Sture & Lisa 56 (wordt een derde ronde, dus is wat pillig) en Name-it 56 (gebreid, donkerpaars/grijs)
Fred's world 56 (is geen vlek op het pakje, denk iets op de camera) en BABA newborn (maat 50) (VERKOCHT)
Maxomorra 50/56 (met dino's is weg)
Elamanilo's zelfgebreide trui (maat 56 ongeveer) en grijze legging Frendz 56:
Eenvoudige HEMAbroekjes in maat 50:
Op de jumpsuits na is alles weinig / nooit gedragen. Ik was niet hypo-allergeen en heb katten.
[ Bericht 5% gewijzigd door SQ op 25-02-2015 13:32:01 ]disclaimer![]()
ik dacht altijd dat ik veel kleertjes had maar als ik sommige van die albums hier zie
Dertig broekjes in maat 56, dan kun je ze allemaal net 1 dag aan doen voor ze er uit zijn gegroeid
disclaimer![]()
Ik denk dat je oa op mijn album doelt.. Maar valt mee hoor ze is nu 6 maanden en er pas net uitgegroeid en ik heb zoveel broekjes omdat ze zo tenger is dus veel niet aangehad omdat het te wijd zit😉quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht altijd dat ik veel kleertjes had maar als ik sommige van die albums hier zie
Dertig broekjes in maat 56, dan kun je ze allemaal net 1 dag aan doen voor ze er uit zijn gegroeid![]()
Stormqueen, mocht je over 6 weken nog wat kleding hebben en ik bak een meisje heb ik interesse. Jumpsuits(En nog heel veel ander leuk spul!)
![]()
Ik had ook niet zoveel in die kleine maatjes hoormaar ja, ik had niets liggen toen J. werd geboren,en kon dus heel gericht erg smalle broekjes etc kopen toen ie eenmaal in maat 50 paste...
SQ, ik ga nu bellen voor een geslachtbepalingsecho naar de echotoko hier, mocht dan over een paar weken blijken dan wij een meisje krijgen, dan wil ik al jouw jumpsuits wel!
Fail: ze zijn nog niet open, t is nog geen negen uur (ik ik heb er al een halve dag op zitten voor mijn gevoel, J. was om half 6 wakker)
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb je een fotootje?
[..]
Heb je nog gekeken toevallig?![]()
![]()
![]()
ik heb het zelfde probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Robbberttt het volgende:
[..]
Ik denk dat je oa op mijn album doelt.. Maar valt mee hoor ze is nu 6 maanden en er pas net uitgegroeid en ik heb zoveel broekjes omdat ze zo tenger is dus veel niet aangehad omdat het te wijd zit😉
Blue, ik heb gekeken maar ik vond twee broekjes waar bij nadere inspectie vlekken inzitten die er nooit uitgewassen zijnIk bewaar ze dus hier als buitenspeelbroekjes, ik denk namelijk niet dat jij er heel vrolijk van wordt
MM, dibs op alle kleding van J. als jij een meisje krijgt![]()
![]()
Ik dibs 2e keus mm!!
Peuter is zo in zn nopjes met de shirts! Jammer dat ze te kort worden.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Burdie ik gooi vanavond in de groep bij de mode politie
( man met een mening)
LE bedankt voor het kijken iig!
[ Bericht 10% gewijzigd door BlueEyes op 25-02-2015 15:32:34 ]![]()
Nu alquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:04 schreef AwayTL het volgende:
Ik dibs 2e keus mm!!
Peuter is zo in zn nopjes met de shirts! Jammer dat ze te kort worden.
. En heb jij alweer kleine maatjes voor een jochie nodig Away?
![]()
Ik heb trouwens al best veel verkocht hoor, dus ik vrees dat de buit wel een klein beetje tegen kan vallenMaar goed, in geval van meisje gaat al het echte echte jongensspul zeker hier verschijnen (met aankondiging in Z&G).
![]()
Burd, J. zit nog in 86, dus die maat ligt nog even in de kast... Al gaan de shirts wel rap, en worden de wintertruien hopelijk over een tijdje te warm...
Hij lijkt op z'n mama, lange romp, korte pootjes...![]()
Ja, hij heeft zo'n 6 weken in 86 in de shirts doorgebrachtquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nu al. En heb jij alweer kleine maatjes voor een jochie nodig Away?
![]()
Ik heb trouwens al best veel verkocht hoor, dus ik vrees dat de buit wel een klein beetje tegen kan vallenMaar goed, in geval van meisje gaat al het echte echte jongensspul zeker hier verschijnen (met aankondiging in Z&G).
![]()
. Ach ja, doet mijn kint ook een keer een groeispurt
.
En nr 2 is van nov, dus de kleine maatjes, kom maar door!![]()
*gaat z&g in de gaten houden...Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Waarom had ik in mijn hoofd dat jouw tweede een meisje was6 weken
. Hier nu al vanaf september in 86
Ik wil shoppen!
Anyway, over ruim 2 weken uitsluitsel
En die shirts kun je dan natuurlijk gewoon bewaren voor de kleinste uk?![]()
Deel 3 van maat 74/80
duidelijk wat sporen op de knieën
links niet door sac gedragen en maar kort door een niet kruipende Ean
Ik heb ook nog een kratje met leggings en maillots. Daaraan kun je bij de meeste wel zien dat ze gedragen zijn. Mogen daarom voor zeer weinig weg.
Ophalen nog steeds regio 040. Kleding gaat niet in de droger maar wij hebben wel katten. Verzenden kan via: dhl/kiala/postnl![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:26 schreef BlueEyes het volgende:
Burdie ik gooi vanavond in de groep bij de mode politie
( man met een mening)
LE bedankt voor het kijken iig!Wou ik net zeggen, ik tikte dit laatst al ergens maar die korte broekjes gaan hier meerdere zomers mee. Mijne draagt lange broeken en truien in 92 maar past broeken 80-86 nog steeds en korte broeken zeker. Die kocht ik dus toen hij negen maanden was, hij is nu bijna 2,5.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat kuiken er ook nog in past met mooi weer, dus ze hoeven niet per se wegDM maar als je er uit bent!
Welke maat zoek je BlueEyes, ik wil ook nog wel ff kijken of ik iets heb80 dus, teruglezen is ook een idee
[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 26-02-2015 09:45:03 ]![]()
Ooh dan ga ik nu goed inslaan in de korte broekjes!
Kan ik nog even een jaar of wat vooruit![]()
We hebben voor nu besloten dat we ze wel op Curaçao zelf kopen.
Ik heb iig 1 voor de eerste dagen.
En nog even naar Spewey; het pak is top! Zal er nog een fotootje van maken als hij m aanheeft![]()
![]()
Jawel, heb je een foto?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in chaos and order jurkje maat 104 met kaartje eraan? Te klein voor Ean en te smal voor Sac.![]()
Iemand leuk maatje 68 leuk stoer jongens spul in de aanbieding?
Ik heb vooral nog wat stoere zachte broekjes nodig. Maar wil meer ook nog wel zien
Blue, ik hoef niet meer voor je te kijken? Ow zat in 80 afgelopen zomer![]()
![]()
Alvast voor E of Squote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef Zoë23 het volgende:
Die is leuk FR! maar daar krijg ik Saar nooit in(capuchon)
Leuk peuters met een mening![]()
Er staat trouwens wel wat 2-ling spul bij mij andere posten vooral dan het ene in 74 en het andere in 80.
Ean heeft ook een heel erg sterke mening. Broeken mogen alleen met schuifknop en vestjes wil ze niet dus T-shirts draagt ze amper.![]()
Haha jammer dat E en S nog zo klein zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Alvast voor E of S![]()
Er staat trouwens wel wat 2-ling spul bij mij andere posten vooral dan het ene in 74 en het andere in 80.
Ean heeft ook een heel erg sterke mening. Broeken mogen alleen met schuifknop en vestjes wil ze niet dus T-shirts draagt ze amper.
Voor E en S ben ik al tot mt92 Voorzien
Tzt krijgen ze natuurlijk wel wat nieuws maar de basis heb ik iig.![]()
Heeft iemand nog belang bij Nutrilon 1 h.a.? Ik kan er niemand in mijn omgeving blij mee maken, op MP en FB verkoopt het niet. In kraamweek heeft man deze gekocht omdat bv eerst niet op gang kwam, maar nooit gebruikt en dus dicht (alleen lipje afgebroken dus terug naar de winkel kan niet)
Maak er graag iemand hier blij mee, je mag het zo hebben. Wel graag afhalen in Friesland, of misschien valt er iets te regelen dit weekend want ben dit weekend in Rijswijk en Den Haag.
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hilmo op 27-02-2015 07:14:54 ]![]()
Ik stuur je een PM. Kun je als eerste in het album kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Graag![]()
[..]
thnxik wacht nog even dat van zoë af eerst
![]()
Leuk!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh dan ga ik nu goed inslaan in de korte broekjes!
Kan ik nog even een jaar of wat vooruit![]()
We hebben voor nu besloten dat we ze wel op Curaçao zelf kopen.
Ik heb iig 1 voor de eerste dagen.
En nog even naar Spewey; het pak is top! Zal er nog een fotootje van maken als hij m aanheeft![]()
![]()
Ik heb een positiebroek (spijker) met een lage band, maat 40. Iemand interesse in foto's enzo? De lage band is voor mij niet meer geschikt nu... Wel een heerlijk broekje!![]()
Ik heb nog wel wat geloof ik. Ik kijk zondag even....quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef Loj het volgende:
Iemand leuk maatje 68 leuk stoer jongens spul in de aanbieding?
Ik heb vooral nog wat stoere zachte broekjes nodig. Maar wil meer ook nog wel zien![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:08 schreef Hilmo het volgende:
Heeft iemand nog belang bij Nutrilon 1 h.a.? Ik kan er niemand in mijn omgeving blij mee maken, op MP en FB verkoopt het niet. In kraamweek heeft man deze gekocht omdat bv eerst niet op gang kwam, maar nooit gebruikt en dus dicht (alleen lipje afgebroken dus terug naar de winkel kan niet)
Maak er graag iemand hier blij mee, je mag het zo hebben. Wel graag afhalen in Friesland, of misschien valt er iets te regelen dit weekend want ben dit weekend in Rijswijk en Den Haag.
Foto:Als het nog houdbaar is tot juli, graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Net wakker jochie in zn 'zwempak'quote:
Vind het zo'n leuk pakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Net wakker jochie in zn 'zwempak'
Vind het zo'n leuk pakje!Nohhh blijhoofd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iemand die ik hier blij mee kan maken?
Op te halen in Uithoorn/ Amsterdam Of eind maart in Assen.
Kan ook tegen verzendkosten.
Heb van deze 3 smaken ongeveer 10-15 zakjes nog per smaak. Moet nog even tellen.
Houdbaar tot begin Mei.
Zijn samplezakjes, maar mijn jochie blieft ze niet![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door BlueEyes op 28-02-2015 10:56:35 ]![]()
Zoë, ik probeer je een Pm /dm te sturen, maar dat lukt niet. Is je inbox misschien vol?
[ Bericht 63% gewijzigd door gestreeptestoel op 28-02-2015 14:42:33 ]![]()
Ik zoek een vrolijk dun zomerjasje voor mijn zoon, maat 116. Heeft iemand nog wat liggen? Ik hou niet van letters, vuur en schreeuwerig stoer.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik stuur je een PM. Kun je als eerste in het album kijken
Mobiel lukt dat vaak niet door de puntjes op de e...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:31 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zoë, ik probeer je een Pm /dm te sturen, maar dat lukt niet. Is je inbox misschien vol?Kwak![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Net wakker jochie in zn 'zwempak'
Vind het zo'n leuk pakje!OoooOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Zit perfect
![]()
Wat een heerlijk mupke![]()
![]()
Heb wel een bericht ontvangen van 13:05uur! Goed om te weten dat het pakket is aangekomen. Hoop dat je er veel plezier van hebt!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:31 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zoë, ik probeer je een Pm /dm te sturen, maar dat lukt niet. Is je inbox misschien vol?
LT
Als het niet lukt te pm/dm'en dan stuur ik je wel ff mn emailadres![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mobiel lukt dat vaak niet door de puntjes op de e...![]()
Lag aan wat anders. Is al opgelost.![]()
Heeft iemand hier toevallig nog een maxicosi te koop? Hoeft geen hele spannende te zijn, gewoon voor in een tweede auto.![]()
Lodger Wrapper, omslagdoek van Snooze Baby, slaapzakken van ISI (0-4mnd), slaapzakken mt 50/56, warme berenpakjes mt56
slaapzakken 70cm, ZGAN rompers 50/56, kleding mt 56/62 en zomer mt68
http://www.mijnalbum.nl/Album=6KRVOGN8
Shirtjes op pagina 21/22/25 zijn verkocht.![]()
Ik heb er nog wel eentje. Maxi cosi cabriofix, Heb alleen geen foto's want hij staat elders op zolder.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:20 schreef Nouk het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een maxicosi te koop? Hoeft geen hele spannende te zijn, gewoon voor in een tweede auto.![]()
Ooh, herkenbaar spulquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Zoë23 het volgende:
Lodger Wrapper, omslagdoek van Snooze Baby, slaapzakken van ISI (0-4mnd), slaapzakken mt 50/56, warme berenpakjes mt56
Shirtjes op pagina 21/22/25 zijn verkocht.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
'baal' ervan dat ze een groeispurt gehad hebben. De slaapzakken hebben ze maar kort gebruikt. Ziet er nog mooi uit dus kan prima nog een ronde mee![]()
![]()
Super! Ik DM even.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje. Maxi cosi cabriofix, Heb alleen geen foto's want hij staat elders op zolder.
Heb je berichtje gehad?
[ Bericht 2% gewijzigd door Nouk op 01-03-2015 12:46:31 ]![]()
dm werkt mobiel niet, je hebt een geel flopje!quote:Op zondag 1 maart 2015 08:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
'baal' ervan dat ze een groeispurt gehad hebben. De slaapzakken hebben ze maar kort gebruikt. Ziet er nog mooi uit dus kan prima nog een ronde meeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Meidenmama's opgelet:
Groot pakket meidenkleertjes maat 62-68
¤ 25,00
http://link.marktplaats.nl/m904644781S. 2014
J. 2016![]()
Je hebt PMquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Zoë23 het volgende:
Shirtjes op pagina 21/22/25 zijn verkocht.
(via de laptop lukt t wel)
![]()
Heeft iemand nog een meidenwinterjas maat 128/134/140 liggen die voor een klein prijsje weg mag? (ik denk dat128 aan de kleine kant is)
Het is voor buitenspelen e.d.
[ Bericht 19% gewijzigd door Nijna op 01-03-2015 13:48:28 ]Fake it till you make it...![]()
Je inbox is vol @zoe, maar dat is prima,pm de gegevens maar dan maak ik het vanavond in orde!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dankje!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef DJMO het volgende:
Je inbox is vol @zoe, maar dat is prima,pm de gegevens maar dan maak ik het vanavond in orde!
Zal 'm asap legen (ipad is bezet)
![]()
Bedankt voor alle aanbod in meisjes kleding rondom maat 62, ik ben eventjes voorzien nu. Mocht ik later nog wat nodig hebben roep ik wel
Net kwam mijn bericht idd nog aan, maar nu niet meer
DJMO, jij kaper. Ik vond die snoozebaby ook tof
!
Dus, Zoë, voor mij de Lodger graag, prijs is ok. Stuur je me nog even je betalingsgegevens, dan antwoord ik je als je inbox weer ruimte heeft met mijn adresgegevens![]()
![]()
Ah crap te laat zie ik al![]()
Iemand anders die een grijze teddy snoozebaby omslagdoek dinges heeft en m kwijt wil?![]()
Iemand interesse in mijn nieuwe tummytub? Ik heb hem geloof ik 3 keer gebruikt. E.lin gaat met mij altijd onder de douche... Hij is doorzichtig ( vond ik tof, want beentjes kijken ) mag voor een paar euro worden overgenomen.
Bij interesse heb ik ook wel goede foto's maar momenteel heb ik alleen even dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.![]()
Heeft er iemand een Lodger Bunker of een Wallaboo voetenzak 6-36 maanden te koop?
A. gaat denk ik vrij gauw over van de reiswieg naar de wandelwagen, dus ik zoek iets om haar lekker warm in te vervoeren.![]()
Lodger wrapper en Snooze Baby omslagdoek zijn verkocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Zoë23 het volgende:
Langemouw shirtjes 1,25 per stuk
Tshirtjes 1,00 per stuk
Broekjes 0,50 per stuk
9 rompers samen 2,00
Slaapzakken 0-4mnd en 70cm 2,50 per stuk
Slaapzakken mt 50/56 1 euro per stuk![]()
sorryquote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef mousemicky het volgende:
DJMO, jij kaper. Ik vond die snoozebaby ook tof
!
ik vond ze toen ik Geert net had al zo onwijs gaaf, en toen ik deze van Zoë gisterenavond zag kon ik me niet meer bedwingen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb hier nog twee grijze snoozebaby slaapzakjes in de aanbieding... Mt 3-6 maanden (75 cm), maar Melle past er al niet meer in. Ze vallen vrij smal/snug fit en dat vindt hij niet fijn.
Afritsbare mouwen, katoen en jerseykatoen, 2.0 tog (warmtecategorie), in de winter met dekentje lekker, voorjaar en herfst zonder, voor zomer te warm.
Als er liefhebbers zijn maak ik uiteraard foto's.Kwak![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:56 schreef Mineola het volgende:
Iemand anders die een grijze teddy snoozebaby omslagdoek dinges heeft en m kwijt wil?
Deze?![]()
*zwaait*quote:Op zondag 1 maart 2015 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb hier nog twee grijze snoozebaby slaapzakjes in de aanbieding... Mt 3-6 maanden (75 cm), maar Melle past er al niet meer in. Ze vallen vrij smal/snug fit en dat vindt hij niet fijn.
Afritsbare mouwen, katoen en jerseykatoen, 2.0 tog (warmtecategorie), in de winter met dekentje lekker, voorjaar en herfst zonder, voor zomer te warm.
Als er liefhebbers zijn maak ik uiteraard foto's.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Op Mp staan er ook een aantal zag ik. Prijzen varieren nogal, dus geluk hebben denk ik...quote:Op zondag 1 maart 2015 13:56 schreef Mineola het volgende:
Iemand anders die een grijze teddy snoozebaby omslagdoek dinges heeft en m kwijt wil?![]()
Ik weet niet of jouwes ze past... Hij is de 6500 gram ook al voorbij toch?quote:ik wil ze graag kwijt hoor, zal foto's maken dan kun je zelf kijken!
Kwak![]()
Klopt, zal nu 7300nogwat zijn denk ik. Te smal dan..? Jouwes is slanker he?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouwes ze past... Hij is de 6500 gram ook al voorbij toch?ik wil ze graag kwijt hoor, zal foto's maken dan kun je zelf kijken!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Zag ik ja! Maar via hier vind ik leuker en fijnerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Op Mp staan er ook een aantal zag ik. Prijzen varieren nogal, dus geluk hebben denk ik...![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 1 maart 2015 20:28 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zag ik ja! Maar via hier vind ik leuker en fijner
Heb mijn Wallaboo 2 jaar geleden wel via MP gekocht, maar idd opgehaald![]()
![]()
Ja volgens mij wel, de kleur is 'Hippo grey'quote:Op zondag 1 maart 2015 20:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Yessss, volgens mij wel! Is het deze?
[ afbeelding ]
Wat wil je ervoor hebben?
9 euro ex verzenden?![]()
Dat weegt M nu ook, bij 66 cm. Zal morgen foto maken dat ie er wen aanheeft. Slaapt nu.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Klopt, zal nu 7300nogwat zijn denk ik. Te smal dan..? Jouwes is slanker he?
Het past wel, maar hij houdt van losser blijkt.Kwak![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, de kleur is 'Hippo grey'
9 euro ex verzenden?Ik pm je wel even!
Oh ik koop heel veel via MP, denk dat zeker de helft van zijn kleding daar vandaan komt. Maar duurdere/grote dingen zoek ik wel in de buurt om te kunnen ophalen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ook
Heb mijn Wallaboo 2 jaar geleden wel via MP gekocht, maar idd opgehaald
Maar van een bekende overnemen vind ik altijd net iets leuker
[ Bericht 46% gewijzigd door Mineola op 01-03-2015 20:48:02 ]![]()
Ik ben voor jumpsuits overgestapt op facebookgroepen, en hier natuurlijk. Via marktplaats te veel teleurstellingen (verwassen, vlekjes), dus daar koop ik alleen kleding nieuw met kaartjes.![]()
Heeft er hier toevallig iemand een bibabad in de aanbieding?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Is dat Thomas de trein nog een beetje hip? Ik zag op Facebook leuke dingen staan in een groep. Peuterbed, dekbedovertrek en opbergrek. Vlakbij Tiel![]()
Thomas is hier nog steeds tof
Ik heb te weinig rompertjes met korte mouw in maat 50 50/56 en 56.
Ook heb ik amper kleertjes in die maten. Suits heb ik redelijk wat, maar daar kan natuurlijk ook altijd wel wat bij![]()
Wie heeft nog wat liggen?
[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 03-03-2015 12:20:30 (korte mouw!) ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Rompertjes in mini-maatje moet ik ook nog een beetje geloof ik. Heb wel wat dingen, maar niet superveel geloof ik(ok, bij nakijken op de foto is de stapel redelijk maar mag vast nog wel wat bij)
![]()
kquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef Lijnloos het volgende:
Rompertjes in mini-maatje moet ik ook nog een beetje geloof ik. Heb wel wat dingen, maar niet superveel geloof ik(ok, bij nakijken op de foto is de stapel redelijk maar mag vast nog wel wat bij)
Ferrari_rood heeft er miljoen miljard.![]()
Ik heb deze nog. Maat 50/56 met lange mouw. Strechrompers van de Hema. Allemaal wit en 1 grijze.
Heb er ook nog 2 met korte mouw, maar die zijn voor een meisje. En jullie krijgen allebei een jongetje toch?![]()
![]()
Ik heb 8 unisex 50/56 met korte mouw (wit) en 1 langemouw omslagromper mt50 (wit)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Thomas is hier nog steeds tof
Ik heb te weinig rompertjes in maat 50 50/56 en 56.
Ook heb ik amper kleertjes in die maten. Suits heb ik redelijk wat, maar daar kan natuurlijk ook altijd wel wat bij![]()
Wie heeft nog wat liggen?
Alle 9 rompers mogen weg voor 2euro exl verzenden![]()
Ik heb genoeg lange mouw. Ik zoek korte mouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:53 schreef danic het volgende:
Ik heb deze nog. Maat 50/56 met lange mouw. Strechrompers van de Hema. Allemaal wit en 1 grijze.
Heb er ook nog 2 met korte mouw, maar die zijn voor een meisje. En jullie krijgen allebei een jongetje toch?
[ afbeelding ]Vergeten er bij te zetten
Ik zoek korte mouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik heb 8 unisex 50/56 met korte mouw (wit) en 1 langemouw omslagromper mt50 (wit)
Alle 9 rompers mogen weg voor 2euro exl verzendenKrijg je het in een envelop?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ik ben geloof ik ook meer op zoek naar korte mouw... zal vanavond nog effe de stapel bekijken die er al is en dan nog effe gericht vragen![]()
![]()
Ik heb nog wel rompers met korte mouw en zonder mouw in mini-maatjes. Geen foto's nu bij de hand op m'n werk (kolfpauze). Volgens mij allemaal unisex.
PM even bij interesse. Foto's heb ik al wel.![]()
Lange mouw, korte mouw, mouwloos?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef L-E het volgende:
Ik zoek ook nog rompers voor een jongetje of uniseks in 86 (of 86/92).![]()
Prima!quote:
Ik ga zsm even kijken of ik het in een flop krijg. Ik lig nu ziek op bed.
Maar zal vandaag of morgen wel zijn hoor.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jonguh
Hele berg voor je, ligt al op je stapel![]()
Zal morgen even kijken dan zijn de kinderen naar de GO.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lange mouw. Ik zoek korte mouwenVergeten er bij te zetten
[..]
Ik zoek korte mouwenKrijg je het in een envelop?
Ik laat het je weten!![]()
is best!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Zal morgen even kijken dan zijn de kinderen naar de GO.
Ik laat het je weten!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ik wil die wel!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:53 schreef danic het volgende:
Heb er ook nog 2 met korte mouw, maar die zijn voor een meisje. En jullie krijgen allebei een jongetje toch?
[ afbeelding ]And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb jij nog klein spul over toevallig?![]()
![]()
Zal er morgen eens in duiken!![]()
Ah nee, de lange mouwen. Volgende keer beter dusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:19 schreef danic het volgende:
[..]
De lange mouwen zijn naar L-E (zie hierboven).
Of bedoel je die twee met korte mouw?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Ik twijfel of ik er nog meer had. Zal morgen even kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ah nee, de lange mouwen. Volgende keer beter dus![]()
Ik heb genoeg lange mouw rompers in mini maatjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ah nee, de lange mouwen. Volgende keer beter dus
Ik kom er nog net in om.![]()
Ik ben op zoek naar de dvd Takels sterke verhalen (van Cars). Iemand die die toevallig over heeft?I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Wegens verhuizing, opruiming van alle seizoenen door elkaarIk strijk niet, rookvrij huis, er zijn wel katten aanwezig dus verdwaalde haar is mogelijk.
Alles is hier te vinden, maten en prijsjes staan onder elke foto.
http://s946.photobucket.c(...)ertjes?sort=6&page=1
Voorproefje:
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Lazy, dat aankleedkussenhoes ding en het dekbedovertrekje? MAg ik?!?!?!?!?!
[ Bericht 11% gewijzigd door Lijnloos op 07-03-2015 10:32:50 ]![]()
Mag ik:
Loud and proud shirtje
Pyjama Hema
H&M blousje
Pyjama Next met leeuwtjes
Paarse polo We
Oude (on)bekende.![]()
Bananendoos vol babykleertjes voor een jongen. Even een grote opruiming gedaanMag weg voor 20 euro incl verzenden.
Wat zit erin?
Maat 50: Drie overslagrompers, kruippakje
Maat 56: Tuinbroekje, een zacht broekje en een zomerhoedje dat je kunt omdraaien
Maat 62: Een pyjama met korte mouw en korte broek, 4 t-shirts, 1 polo, 1 blouse met korte mouw, een longsleeve en een korte broek. Ook nog een zomerpyjamapakje dat niet op de foto staat.
Maat 68: 12 longsleeves, 4 t-shirts, 2 broekjes en een zomerjasje
Maat 74: 7 lange broeken (winter), 4 longsleeves, 2 korte broeken en een spijkerblouse
Maat 80: 4 lange broeken en een longsleeve
Verschillende merken: Hema, Zeeman, Wibra, Noppies, Name-it, Frendz, H&M, Little Big, Babyface, IKKS, Imps & Elfs, C&A, Prenatal
Photobucket en een ipad zijn geen goede combi' maar als je op de foto hieronder klinkt kom je bij het album met de rest van de fotos.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dot. op 07-03-2015 10:13:03 ]![]()
ja een megatobypak. Maat 3-5 jr.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Iemand toevallig verkleedkleren voor een jongen die weg mogen? Maat 110/116.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.htmlquote:Op zondag 8 maart 2015 02:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nog dames die positie shirts of tops hebben? Maat M ?Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Leander hangwieg met hemelblauw hemeltje, matrasje en een zelfgemaakte standaard van buizenframe is te koop.
Goede staat, onze kindjes zijn groot en er met ruim 3 maanden al uit. Toch veel plezier van gehad, in slaap wiegen, hemeltje geeft een knusse omgeving en past fijn bij je op de slaapkamer.
Fotos op verzoek, staat ook op marktplaats evt.![]()
Ik heb wel de boerderij en zal eens kijken of daar een koe bij zit.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:21 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier die toevallig een (setje met) koe van little people te koop heeft (en naar meet komt in Ehv?)![]()
Heb een paar H&M en Prenatal, alleen nu nog even in gebruik..quote:Op zondag 8 maart 2015 02:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nog dames die positie shirts of tops hebben? Maat M ?![]()
Lente en zomerkleding uitgezocht!
Voor jongetje met maat 86 en meisje met maat 116
http://www.mijnalbum.nl/Album=N74MGJ38![]()
DM!quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef milka82 het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=N74MGJ38![]()
Hoi!![]()
Heeft iemand hier nog een smalle spijkerbroek liggen in maat 86?
Het hoeft geen skinny te zijn, maar hij moet niet van een smal jongetje afzakken.
Liefst gewoon een normale spijkerbroek met kontzakken (geen teksten op de kont of oranje stiksels of elastiek onderin).
PS Als iemand een link heeft naar een H&M jeans die voldoet aan deze omschrijving vind ik het ook prachtig![]()
![]()
Ja, wat heb je nou genomen?quote:
Ik zou eventueel nog wel interesse hebben in een aantal van de t-shirts (die met de monsters en die met de motor), het zwembroekje en het tuinbroekje![]()
![]()
Volgens mij zijn die op één monstershirt na allemaal nog beschikbaarquote:Op maandag 9 maart 2015 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, wat heb je nou genomen?
Ik zou eventueel nog wel interesse hebben in een aantal van de t-shirts (die met de monsters en die met de motor), het zwembroekje en het tuinbroekje.
![]()
Name it slim fit! Hier nog in gebruik, sorry, maar ze staan ook veel op MP! Voldoet aan al je eisenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!![]()
Heeft iemand hier nog een smalle spijkerbroek liggen in maat 86?
Het hoeft geen skinny te zijn, maar hij moet niet van een smal jongetje afzakken.
Liefst gewoon een normale spijkerbroek met kontzakken (geen teksten op de kont of oranje stiksels of elastiek onderin).
PS Als iemand een link heeft naar een H&M jeans die voldoet aan deze omschrijving vind ik het ook prachtig![]()
![]()
bedankt voor je reactie, maar dat is niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 8 maart 2015 08:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.html![]()
![]()
Leuk spul zeg! Maar 116....dat gaat nog te groot zijn deze zomer. En om nou al voor volgende zomer te kopen...als ze dan al in 116 zit.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef milka82 het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=N74MGJ38
Die palladiums, zijn die nog nieuw? De onderkant ziet er als nieuw uit.![]()
Oh, t is denk ik wel mijn dingquote:Op zondag 8 maart 2015 08:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.htmlIk PM je even...
![]()
Ze zijn weinig gedragen, madam had een slipperfetisjquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef danic het volgende:
[..]
Leuk spul zeg! Maar 116....dat gaat nog te groot zijn deze zomer. En om nou al voor volgende zomer te kopen...als ze dan al in 116 zit.
Die palladiums, zijn die nog nieuw? De onderkant ziet er als nieuw uit..... Ik heb gewoon te veel kleding, kinderkleding is echt mijn zwak ( waar kan ik me aanmelden voor de club ' ik ben verslaafd aan kinderkleding kopen' hahahah) dus vandaar dat het er nog goed uitziet. Maar thanks!
![]()
Oh wacht, ik heb dit als eens gevraagdquote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Mineola het volgende:
[..]
Name it slim fit! Hier nog in gebruik, sorry, maar ze staan ook veel op MP! Voldoet aan al je eisen
Daardoor heb ik nu een voorraadje liggen maar allemaal nog te groot!![]()
Maat 80 h&m kan voor 86 soms ook wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb dit als eens gevraagd
Daardoor heb ik nu een voorraadje liggen maar allemaal nog te groot!
Die broekjes heeft peuter nu ook aan. Zit momenteel ook in de 86 nameitAls je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
En ik bij de club ik ben verslaafd aan mensen die verslaafd zijn... etc?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
( waar kan ik me aanmelden voor de club ' ik ben verslaafd aan kinderkleding kopen' hahahah)
Zo jammer dat je geen 56 meer hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Tja kijk, als jij nu je mannetje I. Had genoemd had ik iig nog een lakentje voor je gehad hahahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 19:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ik bij de club ik ben verslaafd aan mensen die verslaafd zijn... etc?
Zo jammer dat je geen 56 meer hebt.![]()
Het was een optiequote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tja kijk, als jij nu je mannetje I. Had genoemd had ik iig nog een lakentje voor je gehad hahahaha
Nog gefeliciteerd met de tweede verjaardag van BK!And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Kleine jongetjes zomerkleding!
http://www.mijnalbum.nl/Album=33AFKPLP
met onder andere:
rekbare rompers 74/80.
Ik ben nog meer aan het uitzoeken, maar dat zijn voornamelijk jumpsuits.
[ Bericht 28% gewijzigd door Twinkly op 10-03-2015 11:08:39 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik heb misschien wel wat. Rosalie ligt nu te slapen maar daarna zal ik eens haar kast induiken.
Ook een roze jumpsuit met korte mouwen van babyface. 1x gedragen, want verkeerde seizoen.![]()
Ik zoek positieshirts maat 38/M. Korte mouwen en mouwloos, niet in pastelkleuren. Wie heeft er nog wat liggen? Ik vind het huidige aanbod bij H&M wat saai, en bv. noppies vind ik nieuw erg duur...![]()
babyface maat 86 durf ik niet aan, lijkt nogal klein te vallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:01 schreef danic het volgende:
Ik heb misschien wel wat. Rosalie ligt nu te slapen maar daarna zal ik eens haar kast induiken.
Ook een roze jumpsuit met korte mouwen van babyface. 1x gedragen, want verkeerde seizoen.
Maar als je andere dingen hebt hou ik me aanbevolen![]()
Ik heb 1 jurkje. Al het zomerspul is maat 80 zag ik. Als je wilt kan ik een foto maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
babyface maat 86 durf ik niet aan, lijkt nogal klein te vallen.
Maar als je andere dingen hebt hou ik me aanbevolen![]()
Ik verkoop Hema stretchrompers in 74/80, 80/86 bestaat niet, daarna komt 86/92.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:54 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Volgens mij is het bij Hema 74-80 of 86-92 (Die laatste heeft M al een tijdje aan, iets ruim, dus dat zou J ook wel moeten lukken)quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:54 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: