DM!quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef milka82 het volgende:
Lente en zomerkleding uitgezocht!
Voor jongetje met maat 86 en meisje met maat 116
http://www.mijnalbum.nl/Album=N74MGJ38
Ja, wat heb je nou genomen?quote:
Volgens mij zijn die op één monstershirt na allemaal nog beschikbaarquote:Op maandag 9 maart 2015 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, wat heb je nou genomen?
Ik zou eventueel nog wel interesse hebben in een aantal van de t-shirts (die met de monsters en die met de motor), het zwembroekje en het tuinbroekje
Name it slim fit! Hier nog in gebruik, sorry, maar ze staan ook veel op MP! Voldoet aan al je eisenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!![]()
Heeft iemand hier nog een smalle spijkerbroek liggen in maat 86?
Het hoeft geen skinny te zijn, maar hij moet niet van een smal jongetje afzakken.
Liefst gewoon een normale spijkerbroek met kontzakken (geen teksten op de kont of oranje stiksels of elastiek onderin).
PS Als iemand een link heeft naar een H&M jeans die voldoet aan deze omschrijving vind ik het ook prachtig
bedankt voor je reactie, maar dat is niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 8 maart 2015 08:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.html
Leuk spul zeg! Maar 116....dat gaat nog te groot zijn deze zomer. En om nou al voor volgende zomer te kopen...als ze dan al in 116 zit.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef milka82 het volgende:
Lente en zomerkleding uitgezocht!
Voor jongetje met maat 86 en meisje met maat 116
http://www.mijnalbum.nl/Album=N74MGJ38
Oh, t is denk ik wel mijn dingquote:Op zondag 8 maart 2015 08:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.html
Ze zijn weinig gedragen, madam had een slipperfetisjquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef danic het volgende:
[..]
Leuk spul zeg! Maar 116....dat gaat nog te groot zijn deze zomer. En om nou al voor volgende zomer te kopen...als ze dan al in 116 zit.
Die palladiums, zijn die nog nieuw? De onderkant ziet er als nieuw uit.
Oh wacht, ik heb dit als eens gevraagdquote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Mineola het volgende:
[..]
Name it slim fit! Hier nog in gebruik, sorry, maar ze staan ook veel op MP! Voldoet aan al je eisen
Maat 80 h&m kan voor 86 soms ook wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb dit als eens gevraagd
Daardoor heb ik nu een voorraadje liggen maar allemaal nog te groot!
En ik bij de club ik ben verslaafd aan mensen die verslaafd zijn... etc?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
( waar kan ik me aanmelden voor de club ' ik ben verslaafd aan kinderkleding kopen' hahahah)
Tja kijk, als jij nu je mannetje I. Had genoemd had ik iig nog een lakentje voor je gehad hahahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 19:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ik bij de club ik ben verslaafd aan mensen die verslaafd zijn... etc?
Zo jammer dat je geen 56 meer hebt.
Het was een optiequote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tja kijk, als jij nu je mannetje I. Had genoemd had ik iig nog een lakentje voor je gehad hahahaha
babyface maat 86 durf ik niet aan, lijkt nogal klein te vallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:01 schreef danic het volgende:
Ik heb misschien wel wat. Rosalie ligt nu te slapen maar daarna zal ik eens haar kast induiken.
Ook een roze jumpsuit met korte mouwen van babyface. 1x gedragen, want verkeerde seizoen.
Ik heb 1 jurkje. Al het zomerspul is maat 80 zag ik. Als je wilt kan ik een foto maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
babyface maat 86 durf ik niet aan, lijkt nogal klein te vallen.
Maar als je andere dingen hebt hou ik me aanbevolen
Ik verkoop Hema stretchrompers in 74/80, 80/86 bestaat niet, daarna komt 86/92.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:54 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch
Volgens mij is het bij Hema 74-80 of 86-92 (Die laatste heeft M al een tijdje aan, iets ruim, dus dat zou J ook wel moeten lukken)quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:54 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |