Oh de elmo pyjama! Dibs!! (Edit: wat is de maat?)quote:Op zondag 8 februari 2015 10:57 schreef Bolletje... het volgende:
Gooi ik hem gewoon dicht!
Ik sloot dus met jongens kleertjes mt 62/68 van Lief, prenatal, Feetje,name it, Imps& ELFS en Hennes 👍 http://www.mijnalbum.nl/Album=3EK38PUS
Je hebt PMquote:Op zondag 8 februari 2015 12:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Geppie / Razztwizzle
Hier alvast maat 74 of 80 maar vallend als 74,
http://s1351.photobucket.com/user/_SupremeEvil_/library/Fok
Heb dus nog meer, vanaf maatje 50 t/m 80, veel Hema, wat H&M e.d. ook nog n flessenwarmer, autostoel en kolf...
68 komt er zsm aan!
maat 62/68 staat er in, maar is echt 68!quote:Op zondag 8 februari 2015 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh de elmo pyjama! Dibs!! (Edit: wat is de maat?)
haha die is leuk he! Mijn jongetje heeft hem helaas echt maar 2x aangehadquote:Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef Skittles het volgende:
Mocht Kwak de Elmo pyjama niet meer willen, heb ik er ook een heel leuk meisje voor die em vast wel zou willen
Ik PM je even!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
maat 62/68 staat er in, maar is echt 68!
oeh, dat smafolk 68 pakje! ik PM je even!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik had nog wat dingetjes liggen!
Kikkid 62:
[ link | afbeelding ]
Smafolk 68 (lievelings!):
[ link | afbeelding ]
Vossenjasje 74 (geschikt voor de lente, geen winterjas):
[ link | afbeelding ]
Pakket 74/80, vallend als 74:
[ link | afbeelding ]
Ik wil die traditie wel in stand houden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Gratis overgenomen van een mede-fokker toen ik zwanger was, die ze ook weer van een mede-fokker had. Een soort doorgeefboek dus en ik wil die traditie graag in stand houden.
Dus bij deze gratis (afhalen Zoetermeer of tegen verzendkosten)
De grote geboortegids
https://www.bruna.nl/boeken/de-grote-geboortegids-9789072219695
[ afbeelding ]
Heb je een foto van het Nijntje boxkleed, mobiel en speeltje? Ik ben op zoek naar genderneutrale spulletjes.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:39 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb tevens nog een bijna ongebruikte Avent flessenwarmer, en een heleboel kleine avent flesjes in de aanbieding! Iemand interesse?
En een nijjntje sailor boxkleed, met bijpassende mobiel en boxspeeltje en rammelaar voor een jongetje?
En een gebruikte bumbo stoel, in het groen? Incl tafeltje!
Die milktrays, waarom doe je ze weg? Heb eventueel wel interesse!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef JufMariska het volgende:
Zwangerschapstuniek, voedingsbh en milktrays op MP:
http://link.marktplaats.nl/m898661126
http://link.marktplaats.nl/m898664416
http://link.marktplaats.nl/m898665462
Mouse, ik heb wel een zwart badpak liggen, maar dan te leen ipv ter overname. Als alles goed gaat wil ik nog wel een keer zwanger worden en ik vond zwemmen en dit badpak fijn
Ik pm je even!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:42 schreef JufMariska het volgende:
Ik gebruik in de praktijk bijna altijd gewoon de flesjes, of invrieszakjes. Geeft makkelijker mee naar kdv omdat de fles die zij gebruiken daar blijft.
Die van mij heeft roze erin, weet niet of je dat leuk vindt voor jongens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef BlueEyes het volgende:
Iemand een leuk UVzwempakje voor een jongetje maat 80 te koop?
Mij boeit het roze niet, vriend vindt het te meisjesachtigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:00 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Die van mij heeft roze erin, weet niet of je dat leuk vindt voor jongens?
[ afbeelding ]
Wel maar 1x gedragen.
Is dit mt 80? Wat vraag je er voor?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:00 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Die van mij heeft roze erin, weet niet of je dat leuk vindt voor jongens?
[ afbeelding ]
Wel maar 1x gedragen.
Kiek nah! Staat m koddig!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik had nog wat dingetjes liggen!
Kikkid 62:
[ link | afbeelding ]
Smafolk 68 (lievelings!): Verkocht!
[ link | afbeelding ]
Vossenjasje 74 (geschikt voor de lente, geen winterjas):
[ link | afbeelding ]
Pakket 74/80, vallend als 74:
[ link | afbeelding ]
Oh wat een mooi pakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kiek nah! Staat m koddig!
[ link | afbeelding ]
Mannen ..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Mij boeit het roze niet, vriend vindt het te meisjesachtig![]()
Dus sorry deze sla ik over!
Als het goed is 80 of 74/80. Kan morgen nog even kijken voor de zekerheid (nu niet thuis).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is dit mt 80? Wat vraag je er voor?
Ah, dan haak ik afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Mannen ..
[..]
Als het goed is 80 of 74/80. Kan morgen nog even kijken voor de zekerheid (nu niet thuis).
Nieuw kost hij 34,95 - zat te denken aan 20,- excl (moet wel in een envelop passen lijkt me).
Oeh! Daar ga ik dan ook even kijken voor dit jaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ah, dan haak ik af. Ik heb er een bij next gevonden voor £12 die ik nog wat leuker vind
. Desnoods koop ik die 2x
Deze net besteld voor m'n kleintje :quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:08 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oeh! Daar ga ik dan ook even kijken voor dit jaar
Haha, geeft niet hoor. Ik hoef 'm niet perse te verkopen, bewaar ik 'm voor een eventuele 2equote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Deze net besteld voor m'n kleintje :
http://nl.nextdirect.com/nl/x552666s2
Zo haal ik wel je verkoop onderuit hè? Sorry
Vorig jaar had de Primark ze ook in het assortiment. Moet het daar wel het seizoen voor zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:41 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Haha, geeft niet hoor. Ik hoef 'm niet perse te verkopen, bewaar ik 'm voor een eventuele 2e
Vorig jaar kon ik niet echt uv-pakjes vinden, maar ik heb nooit gedacht aan Next.
Tofheid!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kiek nah! Staat m koddig!
[ link | afbeelding ]
Ik heb wel interesse!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in kleding maat 74/80? vooral heel veel lange mouwen shirt en rompers.
Ook de bekende hema jurkjes en wat rokjes van oa 4ff. En heel veel joggingbroekjes van de hema amper tot niet gedragen.
Ja hierquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in kleding maat 74/80? vooral heel veel lange mouwen shirt en rompers.
Ook de bekende hema jurkjes en wat rokjes van oa 4ff. En heel veel joggingbroekjes van de hema amper tot niet gedragen.
is dat maatje 50/56?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Saaie onesies hoor. Beter koop je die van mij![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse in maat 80 lente-spul.Jurkjes, broekjes, shirtjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
iets specifieks? het zijn zo'n 4 kratten voldus alles op de foto zetten duurt wel even.
Oh, en eventueel shirtsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
foto's komen morgen of donderdag.
Ik heb een spijkerpositiebroek maat 40 met wijduitlopende pijp van H&M liggen..quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:38 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat is voor mij waarschijnlijk te groot. In ieder geval aan broeken. Ik heb nu broeken mt 40 in de doos liggen, die ik vorige zwangerschap bijna allemaal tot t eind heb gedragen.
Blue zocht zo'n pakje toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef Spewey het volgende:
Uv-suit van Smafolk, maat 80.
Vorige zomer een keer of 7 gedragen, mag weg voor 20 euro inclusief verzenden![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een lichtroze zomer spijkerbroek mt40 zgan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:38 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat is voor mij waarschijnlijk te groot. In ieder geval aan broeken. Ik heb nu broeken mt 40 in de doos liggen, die ik vorige zwangerschap bijna allemaal tot t eind heb gedragen.
Zachtrozequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ rijstebuiltje
Dat is heel lief, maar ik heb al 3 gewone positiespijkerbroeken.
@ zoe. Is t echt n knal knal kleur? En wat wil je er voor hebben eventueel? Als je tijd hebt, zou ik wel een foto willen zien
Aaawquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar de prentenboeken van Brammert en Tissie. Iemand die daar toevallig niets mee doet of weet waar ik ze kan halen?
Tnx ga ik kijken! Toen ik een jaar of 4, 5 was, waren dat mijn favoriete prentenboekjes. Dus ik wil ze heel graag voor mijn eigen krummelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Aaawik kom ze wel eens in de Kringloop. Die in jouw woonplaats heeft sowieso een goede boekenafdeling!
Succes, ik zoek ze ook al jarenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar de prentenboeken van Brammert en Tissie. Iemand die daar toevallig niets mee doet of weet waar ik ze kan halen?
Ik denk het ook, zo jammer want ik heb er zo veel een aangezien ik altijd de bovenste pakte zijn er veel amper tot niet gebruikt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef amaranta het volgende:
F_r Jouw rompers blijven maar terug komen haha.
Zit denk ik een vloek op. ;-)
Miss etam mt40 met hoge band (zacht/comfi)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:32 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zoe heb m gezien. Die kleur vind ik nog wel leuk.
De broeken die ik heb zijn:
H&m mt 42
Prenatal mt 40
Miss etam mt 40
C&a yessica mt 40
Is ie toevallig v 1 van deze merken? Of weet je of t als die merken valt?
Is ie met hoge of lage band?
Ik zoek een specifiekequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb er zojuist twee besteld via bol.com
Alleen tweedehands. Er staan er zelfs voor 35 euro![]()
Ooh welke zoek jij? Ik zoek geen specifieke, meer gewoon voor de heb. Ik zal aan je denken als ik ooit meer tegen komquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zoek een specifieke. Nergens meer te koop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |