Je hebt PMquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Zoë23 het volgende:
Lodger Wrapper, omslagdoek van Snooze Baby, slaapzakken van ISI (0-4mnd), slaapzakken mt 50/56, warme berenpakjes mt56
slaapzakken 70cm, ZGAN rompers 50/56, kleding mt 56/62 en zomer mt68
http://www.mijnalbum.nl/Album=6KRVOGN8
Shirtjes op pagina 21/22/25 zijn verkocht.
Dankje!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef DJMO het volgende:
Je inbox is vol @zoe, maar dat is prima,pm de gegevens maar dan maak ik het vanavond in orde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Lodger wrapper en Snooze Baby omslagdoek zijn verkocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Zoë23 het volgende:
Lodger Wrapper, omslagdoek van Snooze Baby, slaapzakken van ISI (0-4mnd), slaapzakken mt 50/56, warme berenpakjes mt56
slaapzakken 70cm, ZGAN rompers 50/56, kleding mt 56/62 en zomer mt68
http://www.mijnalbum.nl/Album=6KRVOGN8
Shirtjes op pagina 21/22/25 zijn verkocht.
sorryquote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef mousemicky het volgende:
DJMO, jij kaper. Ik vond die snoozebaby ook tof
!
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:56 schreef Mineola het volgende:
Ah crap te laat zie ik al![]()
Iemand anders die een grijze teddy snoozebaby omslagdoek dinges heeft en m kwijt wil?
*zwaait*quote:Op zondag 1 maart 2015 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb hier nog twee grijze snoozebaby slaapzakjes in de aanbieding... Mt 3-6 maanden (75 cm), maar Melle past er al niet meer in. Ze vallen vrij smal/snug fit en dat vindt hij niet fijn.
Afritsbare mouwen, katoen en jerseykatoen, 2.0 tog (warmtecategorie), in de winter met dekentje lekker, voorjaar en herfst zonder, voor zomer te warm.
Als er liefhebbers zijn maak ik uiteraard foto's.
Op Mp staan er ook een aantal zag ik. Prijzen varieren nogal, dus geluk hebben denk ik...quote:Op zondag 1 maart 2015 13:56 schreef Mineola het volgende:
Ah crap te laat zie ik al![]()
Iemand anders die een grijze teddy snoozebaby omslagdoek dinges heeft en m kwijt wil?
Ik weet niet of jouwes ze past... Hij is de 6500 gram ook al voorbij toch?quote:
Klopt, zal nu 7300nogwat zijn denk ik. Te smal dan..? Jouwes is slanker he?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouwes ze past... Hij is de 6500 gram ook al voorbij toch?ik wil ze graag kwijt hoor, zal foto's maken dan kun je zelf kijken!
Zag ik ja! Maar via hier vind ik leuker en fijnerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Op Mp staan er ook een aantal zag ik. Prijzen varieren nogal, dus geluk hebben denk ik...
Ik ookquote:Op zondag 1 maart 2015 20:28 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zag ik ja! Maar via hier vind ik leuker en fijner
Ja volgens mij wel, de kleur is 'Hippo grey'quote:Op zondag 1 maart 2015 20:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Yessss, volgens mij wel! Is het deze?
[ afbeelding ]
Wat wil je ervoor hebben?
Dat weegt M nu ook, bij 66 cm. Zal morgen foto maken dat ie er wen aanheeft. Slaapt nu.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Klopt, zal nu 7300nogwat zijn denk ik. Te smal dan..? Jouwes is slanker he?
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, de kleur is 'Hippo grey'
9 euro ex verzenden?
Oh ik koop heel veel via MP, denk dat zeker de helft van zijn kleding daar vandaan komt. Maar duurdere/grote dingen zoek ik wel in de buurt om te kunnen ophalen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ook
Heb mijn Wallaboo 2 jaar geleden wel via MP gekocht, maar idd opgehaald
kquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef Lijnloos het volgende:
Rompertjes in mini-maatje moet ik ook nog een beetje geloof ik. Heb wel wat dingen, maar niet superveel geloof ik(ok, bij nakijken op de foto is de stapel redelijk maar mag vast nog wel wat bij)
Ik heb 8 unisex 50/56 met korte mouw (wit) en 1 langemouw omslagromper mt50 (wit)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Thomas is hier nog steeds tof
Ik heb te weinig rompertjes in maat 50 50/56 en 56.
Ook heb ik amper kleertjes in die maten. Suits heb ik redelijk wat, maar daar kan natuurlijk ook altijd wel wat bij![]()
Wie heeft nog wat liggen?
Ik heb genoeg lange mouw. Ik zoek korte mouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:53 schreef danic het volgende:
Ik heb deze nog. Maat 50/56 met lange mouw. Strechrompers van de Hema. Allemaal wit en 1 grijze.
Heb er ook nog 2 met korte mouw, maar die zijn voor een meisje. En jullie krijgen allebei een jongetje toch?
[ afbeelding ]
Ik zoek korte mouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik heb 8 unisex 50/56 met korte mouw (wit) en 1 langemouw omslagromper mt50 (wit)
Alle 9 rompers mogen weg voor 2euro exl verzenden
Lange mouw, korte mouw, mouwloos?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef L-E het volgende:
Ik zoek ook nog rompers voor een jongetje of uniseks in 86 (of 86/92).
Prima!quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jonguh
Hele berg voor je, ligt al op je stapel
Zal morgen even kijken dan zijn de kinderen naar de GO.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lange mouw. Ik zoek korte mouwenVergeten er bij te zetten
[..]
Ik zoek korte mouwenKrijg je het in een envelop?
is best!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Zal morgen even kijken dan zijn de kinderen naar de GO.
Ik laat het je weten!
Ik wil die wel!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:53 schreef danic het volgende:
Ik heb deze nog. Maat 50/56 met lange mouw. Strechrompers van de Hema. Allemaal wit en 1 grijze.
Heb er ook nog 2 met korte mouw, maar die zijn voor een meisje. En jullie krijgen allebei een jongetje toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |