Dankje!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef DJMO het volgende:
Je inbox is vol @zoe, maar dat is prima,pm de gegevens maar dan maak ik het vanavond in orde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Lodger wrapper en Snooze Baby omslagdoek zijn verkocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Zoë23 het volgende:
Lodger Wrapper, omslagdoek van Snooze Baby, slaapzakken van ISI (0-4mnd), slaapzakken mt 50/56, warme berenpakjes mt56
slaapzakken 70cm, ZGAN rompers 50/56, kleding mt 56/62 en zomer mt68
http://www.mijnalbum.nl/Album=6KRVOGN8
Shirtjes op pagina 21/22/25 zijn verkocht.
sorryquote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef mousemicky het volgende:
DJMO, jij kaper. Ik vond die snoozebaby ook tof
!
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:56 schreef Mineola het volgende:
Ah crap te laat zie ik al![]()
Iemand anders die een grijze teddy snoozebaby omslagdoek dinges heeft en m kwijt wil?
*zwaait*quote:Op zondag 1 maart 2015 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb hier nog twee grijze snoozebaby slaapzakjes in de aanbieding... Mt 3-6 maanden (75 cm), maar Melle past er al niet meer in. Ze vallen vrij smal/snug fit en dat vindt hij niet fijn.
Afritsbare mouwen, katoen en jerseykatoen, 2.0 tog (warmtecategorie), in de winter met dekentje lekker, voorjaar en herfst zonder, voor zomer te warm.
Als er liefhebbers zijn maak ik uiteraard foto's.
Op Mp staan er ook een aantal zag ik. Prijzen varieren nogal, dus geluk hebben denk ik...quote:Op zondag 1 maart 2015 13:56 schreef Mineola het volgende:
Ah crap te laat zie ik al![]()
Iemand anders die een grijze teddy snoozebaby omslagdoek dinges heeft en m kwijt wil?
Ik weet niet of jouwes ze past... Hij is de 6500 gram ook al voorbij toch?quote:
Klopt, zal nu 7300nogwat zijn denk ik. Te smal dan..? Jouwes is slanker he?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouwes ze past... Hij is de 6500 gram ook al voorbij toch?ik wil ze graag kwijt hoor, zal foto's maken dan kun je zelf kijken!
Zag ik ja! Maar via hier vind ik leuker en fijnerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Op Mp staan er ook een aantal zag ik. Prijzen varieren nogal, dus geluk hebben denk ik...
Ik ookquote:Op zondag 1 maart 2015 20:28 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zag ik ja! Maar via hier vind ik leuker en fijner
Ja volgens mij wel, de kleur is 'Hippo grey'quote:Op zondag 1 maart 2015 20:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Yessss, volgens mij wel! Is het deze?
[ afbeelding ]
Wat wil je ervoor hebben?
Dat weegt M nu ook, bij 66 cm. Zal morgen foto maken dat ie er wen aanheeft. Slaapt nu.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Klopt, zal nu 7300nogwat zijn denk ik. Te smal dan..? Jouwes is slanker he?
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, de kleur is 'Hippo grey'
9 euro ex verzenden?
Oh ik koop heel veel via MP, denk dat zeker de helft van zijn kleding daar vandaan komt. Maar duurdere/grote dingen zoek ik wel in de buurt om te kunnen ophalen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ook
Heb mijn Wallaboo 2 jaar geleden wel via MP gekocht, maar idd opgehaald
kquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef Lijnloos het volgende:
Rompertjes in mini-maatje moet ik ook nog een beetje geloof ik. Heb wel wat dingen, maar niet superveel geloof ik(ok, bij nakijken op de foto is de stapel redelijk maar mag vast nog wel wat bij)
Ik heb 8 unisex 50/56 met korte mouw (wit) en 1 langemouw omslagromper mt50 (wit)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Thomas is hier nog steeds tof
Ik heb te weinig rompertjes in maat 50 50/56 en 56.
Ook heb ik amper kleertjes in die maten. Suits heb ik redelijk wat, maar daar kan natuurlijk ook altijd wel wat bij![]()
Wie heeft nog wat liggen?
Ik heb genoeg lange mouw. Ik zoek korte mouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:53 schreef danic het volgende:
Ik heb deze nog. Maat 50/56 met lange mouw. Strechrompers van de Hema. Allemaal wit en 1 grijze.
Heb er ook nog 2 met korte mouw, maar die zijn voor een meisje. En jullie krijgen allebei een jongetje toch?
[ afbeelding ]
Ik zoek korte mouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik heb 8 unisex 50/56 met korte mouw (wit) en 1 langemouw omslagromper mt50 (wit)
Alle 9 rompers mogen weg voor 2euro exl verzenden
Lange mouw, korte mouw, mouwloos?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef L-E het volgende:
Ik zoek ook nog rompers voor een jongetje of uniseks in 86 (of 86/92).
Prima!quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jonguh
Hele berg voor je, ligt al op je stapel
Zal morgen even kijken dan zijn de kinderen naar de GO.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lange mouw. Ik zoek korte mouwenVergeten er bij te zetten
[..]
Ik zoek korte mouwenKrijg je het in een envelop?
is best!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Zal morgen even kijken dan zijn de kinderen naar de GO.
Ik laat het je weten!
Ik wil die wel!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:53 schreef danic het volgende:
Ik heb deze nog. Maat 50/56 met lange mouw. Strechrompers van de Hema. Allemaal wit en 1 grijze.
Heb er ook nog 2 met korte mouw, maar die zijn voor een meisje. En jullie krijgen allebei een jongetje toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb jij nog klein spul over toevallig?![]()
Ah nee, de lange mouwen. Volgende keer beter dusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:19 schreef danic het volgende:
[..]
De lange mouwen zijn naar L-E (zie hierboven).
Of bedoel je die twee met korte mouw?
Ik twijfel of ik er nog meer had. Zal morgen even kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ah nee, de lange mouwen. Volgende keer beter dus
Ik heb genoeg lange mouw rompers in mini maatjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ah nee, de lange mouwen. Volgende keer beter dus
ja een megatobypak. Maat 3-5 jr.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Iemand toevallig verkleedkleren voor een jongen die weg mogen? Maat 110/116.
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.htmlquote:Op zondag 8 maart 2015 02:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nog dames die positie shirts of tops hebben? Maat M ?
Ik heb wel de boerderij en zal eens kijken of daar een koe bij zit.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:21 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier die toevallig een (setje met) koe van little people te koop heeft (en naar meet komt in Ehv?)
Heb een paar H&M en Prenatal, alleen nu nog even in gebruik..quote:Op zondag 8 maart 2015 02:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nog dames die positie shirts of tops hebben? Maat M ?
DM!quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef milka82 het volgende:
Lente en zomerkleding uitgezocht!
Voor jongetje met maat 86 en meisje met maat 116
http://www.mijnalbum.nl/Album=N74MGJ38
Ja, wat heb je nou genomen?quote:
Volgens mij zijn die op één monstershirt na allemaal nog beschikbaarquote:Op maandag 9 maart 2015 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, wat heb je nou genomen?
Ik zou eventueel nog wel interesse hebben in een aantal van de t-shirts (die met de monsters en die met de motor), het zwembroekje en het tuinbroekje
Name it slim fit! Hier nog in gebruik, sorry, maar ze staan ook veel op MP! Voldoet aan al je eisenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!![]()
Heeft iemand hier nog een smalle spijkerbroek liggen in maat 86?
Het hoeft geen skinny te zijn, maar hij moet niet van een smal jongetje afzakken.
Liefst gewoon een normale spijkerbroek met kontzakken (geen teksten op de kont of oranje stiksels of elastiek onderin).
PS Als iemand een link heeft naar een H&M jeans die voldoet aan deze omschrijving vind ik het ook prachtig
bedankt voor je reactie, maar dat is niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 8 maart 2015 08:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.html
Leuk spul zeg! Maar 116....dat gaat nog te groot zijn deze zomer. En om nou al voor volgende zomer te kopen...als ze dan al in 116 zit.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef milka82 het volgende:
Lente en zomerkleding uitgezocht!
Voor jongetje met maat 86 en meisje met maat 116
http://www.mijnalbum.nl/Album=N74MGJ38
Oh, t is denk ik wel mijn dingquote:Op zondag 8 maart 2015 08:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Rode tuniek (prijs voor Fokkers onderhandelbaar!) http://www.marktplaats.nl(...)-tuniek-noppies.html
Ze zijn weinig gedragen, madam had een slipperfetisjquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef danic het volgende:
[..]
Leuk spul zeg! Maar 116....dat gaat nog te groot zijn deze zomer. En om nou al voor volgende zomer te kopen...als ze dan al in 116 zit.
Die palladiums, zijn die nog nieuw? De onderkant ziet er als nieuw uit.
Oh wacht, ik heb dit als eens gevraagdquote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Mineola het volgende:
[..]
Name it slim fit! Hier nog in gebruik, sorry, maar ze staan ook veel op MP! Voldoet aan al je eisen
Maat 80 h&m kan voor 86 soms ook wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb dit als eens gevraagd
Daardoor heb ik nu een voorraadje liggen maar allemaal nog te groot!
En ik bij de club ik ben verslaafd aan mensen die verslaafd zijn... etc?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
( waar kan ik me aanmelden voor de club ' ik ben verslaafd aan kinderkleding kopen' hahahah)
Tja kijk, als jij nu je mannetje I. Had genoemd had ik iig nog een lakentje voor je gehad hahahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 19:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ik bij de club ik ben verslaafd aan mensen die verslaafd zijn... etc?
Zo jammer dat je geen 56 meer hebt.
Het was een optiequote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tja kijk, als jij nu je mannetje I. Had genoemd had ik iig nog een lakentje voor je gehad hahahaha
babyface maat 86 durf ik niet aan, lijkt nogal klein te vallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:01 schreef danic het volgende:
Ik heb misschien wel wat. Rosalie ligt nu te slapen maar daarna zal ik eens haar kast induiken.
Ook een roze jumpsuit met korte mouwen van babyface. 1x gedragen, want verkeerde seizoen.
Ik heb 1 jurkje. Al het zomerspul is maat 80 zag ik. Als je wilt kan ik een foto maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
babyface maat 86 durf ik niet aan, lijkt nogal klein te vallen.
Maar als je andere dingen hebt hou ik me aanbevolen
Ik verkoop Hema stretchrompers in 74/80, 80/86 bestaat niet, daarna komt 86/92.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:54 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch
Volgens mij is het bij Hema 74-80 of 86-92 (Die laatste heeft M al een tijdje aan, iets ruim, dus dat zou J ook wel moeten lukken)quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:54 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |