Schijnt vaker voor te komen @ mobielquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zoe ik heb je privé berichtje gelezen, maar het lukt me niet om wat terug te sturen op de mobiel.
Ik ga morgen even op de computer kijken of t dan wel lukt. (eerste keer dat ik daar gebruik van maak)
Je hoort nog van mij
Zie dit nu pas. Blijkbaar straal overheen gekekenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:13 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik wil die traditie wel in stand houden.Zijn er al andere gegadigden geweest?
Ik heb een standaard Prenatal tuigje gekocht maar krijg het ook niet op de TripTrap. Kan iemand die het wél gelukt is even uitleggen hoequote:Op zondag 22 februari 2015 13:14 schreef mousemicky het volgende:
Room, wij hebben bij de lokale babyzaak gewoon een standaardtuigje voor een tientje gekocht. Werkte hier net zo goed als dat veel te dure ding van Stokke... En als je niet zeker bent hebben ze vaak wel een TrippTrapp staan om even te testen
Moet ik vanavond even een foto maken? (Nu niet thuis)quote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb een standaard Prenatal tuigje gekocht maar krijg het ook niet op de TripTrap. Kan iemand die het wél gelukt is even uitleggen hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80 babyfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.80 non merkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 22-02-2015 18:27:52 ]![]()
Schoolbankje te koop, in gebruikte staat. 35 euro, op te halen in Den Bosch (evt in Eindhoven, Zuid Limburg of Beverwijk).Ehm, beetje te optimistisch van mij. Past niet in de auto zegt manlief...
Bij interesse graag een PM.Verkocht aan SQ
[ Bericht 3% gewijzigd door Moonah op 23-02-2015 18:33:00 ]"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.![]()
Is er hier vraag naar meisjeskleding 44 tot 68?? Dan ga ik namelijk morgen foto's maken (vind dat altijd zo'n helse klus)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik ben opzoek naar korte broekjes maat 80!
Kan nu nog niks in de winkels vinden, en ga eind maart op vakantie!
Help![]()
![]()
ooooohquote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Moonah het volgende:
Schoolbankje te koop, in gebruikte staat. 35 euro, op te halen in Den Bosch (evt in Eindhoven, Zuid Limburg of Beverwijk). Bij interesse graag een PM.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
en nog hier in de buurt ook! Even aan manlief tonen
disclaimer![]()
Nooit geweten dat dat een geliefd boek is.Ik heb dat boek ooit tweedehands in prima staat gekocht bij de Slegte. Heb in totaal 6 B&T boekjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:21 schreef Burdie het volgende:
B&T zijn Kwekkie kwijt.
Ze zijn helaas wel populair, er is zelfs een facebook groep van mensen die dat boek zoeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Heeft er iemand een witte lange broek in maat 116? Lars heeft een optreden op school en moet daarvoor helemaal in het wit...wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Doe eens een dm waar in de stad preciesquote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef Burdie het volgende:
Zou een van de Haagse dames hier voor mij een wheelybug (via mp) willen ophalen en naar mij opsturen?.
Want tussen Mariahoeve en Loosduinen zit zo 30 minuten reistijd om te overbruggen.
[ Bericht 5% gewijzigd door laziness op 22-02-2015 23:27:54 ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
En ik zie dit nu pas omdat ik al een paar dagen op mijn foon stond ingelogd.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie dit nu pas. Blijkbaar straal overheen gekekendm je ff
Maar goed dat je me DM'de!
![]()
Ik heb nog twee nieuwe broekjes maat 74, die groot vallen. Eentje donkerblauw/wit gestreept en eentje blauw/wit/rood geruit.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Help![]()
Oh, bij het opruimen kwam ik er 3 ofzo tegen, ik kijk vanavond even voor je!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |