Precies, we zetten blowende Wesley wel even achter de besturing van een gevechtsdrone.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:12 schreef Awsom het volgende:
[..]
en daar zijn dienstplichtigen wel voor geschikt?
Maar Wesley heeft wel jarenlange ervaring met Call of Duty dus dat zit wel snor.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies, we zetten blowende Wesley wel even achter de besturing van een gevechtsdrone.
Het belachelijk maken van soldaten op de fiets is misplaatst. De Japanners hebben de Britten meerdere keren verslagen, omdat ze hun soldaten een fiets gaven. Ook was het Duitse leger de hele oorlog afhankelijk van paarden, omdat ze helemaal niet zo gemechaniseerd en modern waren als de meeste mensen denken.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:58 schreef Syntos het volgende:
[..]
'Kom jongens we pakken die Ruskies!'
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:14 schreef Nielsch het volgende:
Zet eerst maar eens bijstandstrekkers aan het werk.
Omdat de meeste mensen die dat momenteel doen een duurdere training hebben gehad dan een heel chirurgenteam bij elkaar.quote:
Wat gaan we doen met de stratenschoonmakers?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
5 uur per week straten schoonmaken ofzo.
ja je moet ze niet in de straaljagers zetten nee maar gewoon als (pantser)infanterie kan het primaquote:Op zondag 8 februari 2015 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen die dat momenteel doen een duurdere training hebben gehad dan een heel chirurgenteam bij elkaar.
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:01 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben voor, ik meen het, vond het jammer dat ik net de dienstplicht gemist heb. Niet omdat ik nou zo militaristisch ben ingesteld maar wel omdat het, imho, de band met je land versterkt.
Ik had het ook over infanterie. Mensen die op de grond intel verzamelen hebben daarvoor een hele dure en zware training gehad.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja je moet ze niet in de straaljagers zetten nee maar gewoon als (pantser)infanterie kan het prima
doen de Denen ook, daar krijg je eerst je dienstplicht en dan kun je (vrijwillig) aangeven of je met de echte mannen mee op stap wilt ... niks mis mee
niet dat ik een voorstander van de dienstplicht ben ofzo maar de inzetbaarheid van die figuren is wmb geen factor
In 1940, misschien.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Het belachelijk maken van soldaten op de fiets is misplaatst.
Als ik de teringbende op straat zie zou ik zeggen dat ze wel wat extra collega's kunnen gebruiken.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat gaan we doen met de stratenschoonmakers?
Nee, ik zeg dat tien jaar geleden alle ouders wel in dienst hebben gezeten, en dat er van die discipline op de kinderen blijkbaar niet zoveel is afgegeven.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Heb jij tien jaar geleden in dienst gezeten?
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat dat kul is, he? 90% van die bontkraagjes gaat er toch onderuit komen, omdat ze met hun automatische Marokkaanse nationaliteit geen dienst mogen nemen in een ander leger, zonder direct als landverrader te worden bestempeld en nooit meer Marokko in te kunnen?
In welke pauperstad woon je?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik de teringbende op straat zie zou ik zeggen dat ze wel wat extra collega's kunnen gebruiken.
die kunnen dienstplichtigen ook volgenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had het ook over infanterie. Mensen die op de grond intel verzamelen hebben daarvoor een hele dure en zware training gehad.
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Van Klaveren vraagt zich beter af waarom de dienstplicht aanvankelijk is afgeschaft in bijna alle 'westerse' landen.
Los hiervan zou ik een dienstrecht wel een goed idee vinden waarbij voorop staat dat je kerels kweest. Mannen die fysiek en mentaal sterk zijn. Het fysieke en disciplinaire element van de millitaire scholing dus. Voor bepaalde probleemjongeren zou je het kunnen verplichten, voor andere jongeren zou je er een optie van kunnen maken.
Als je ze een jaartje of 5 dienstplichtig maakt en mensen die verplicht ergens moeten zijn kan motiveren om een training te volgen die veel beroeps met een droom in de ogen niet eens volhouden, dan heb je gelijk. Het is dan alsnog een kapitaalvernietiging van jewelste.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
die kunnen dienstplichtigen ook volgen
aparte kijk op de infanterie heb jijquote:Op zondag 8 februari 2015 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je ze een jaartje of 5 dienstplichtig maakt en mensen die verplicht ergens moeten zijn kan motiveren om een training te volgen die veel beroeps met een droom in de ogen niet eens volhouden, dan heb je gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |