tuurlijk is dat beter, maar dit plan doet het beter bij onderbuik-Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:42 schreef bierdrinker93 het volgende:
Hoe wil die Klaveren dit dan waar maken? Volgens mij zijn een heleboel kazernes gesloopt, en we hebben toch niet voldoende materiaal om iedereen te bewapenen. Het kan misschien wel, maar dan moet er vele miljarden in defensie worden gepompt en dat zie ik niet gebeuren. Is het niet beter om met een professioneel leger te staan, dan een stelletje ongemotiveerde zooi?
Maar dat gaat nu volgens jou bij alle jongeren structureel verkeerd?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou, wellicht zelfs nog wat meer werkelozen dan je nu suggereert en jongeren die van studie naar studie hoppen of in deze fase zitten worden niet meegerekend, of jongeren met lamlendige baantjes die ze moeten nemen om enigszins rond te komen, hoe dan ook gaat het mij vooral om jongeren meer maatschappelijk bewust te maken, meer nuttige verantwoordelijkheidservaringen te geven, het is nogmaals niet een kwestie van een enkele sector stimuleren, het is een kwestie van een dusdanige impuls te geven aan de samenleving zodat je een veel bredere ontwikkeling en progressie tot stand brengt. Het is geen kwestie van kortetermijnpolitiek waarmee slechts een punt wordt verbeterd. Het gaat erom een veel groter langetermijnbeleid en dusdanige gevolgen tot stand te brengen op deze manier zo.
Het is vrij simpel. Als bedrijven ergens miljarden in gaan steken komen er twee vragen.quote:Jij verwacht telkens één of meer cases dus, maar als maatregel staan PPP's op zichzelf, er zijn ongetwijfeld talloze voorbeelden te bedenken waarbij nadelen zijn maar ook voordelen maar het gaat om het principe, of de maatregel, die op zichzelf staat, het is een voorstel voor een maatregel die wellicht zou kunnen werken, dat dient echter in de praktijk uitgewerkt te worden maar nogmaals een waarschijnlijk gevolg zal zijn dat Nederland ook wat protectionistischer wordt.
Doet het best leuk op die filmpjes, oranje pakkie aan en lekker de kooi in.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat denken jullie? Zou hij geschikt zijn?
Dat gaat bij een groot deel van de jongeren in ieder geval niet op de manier zoals zou moeten dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dat gaat nu volgens jou bij alle jongeren structureel verkeerd?
Je stemt en bent schijnbaar actief voor de D66 dus wat dat betreft inderdaadquote:Ik ben nooit in dienst gehoeven. Ben ik nu maatschappelijk niet bewust en heb ik geen verantwoordelijkheidservaring?
Zoals je kan lezen betrekken de PPP's nu ook al meer dan een onderwerp, als je voorbeelden wilt dan zijn er toch talloze samenwerkingsverbanden tussen bedrijven en de overheid, genoeg die hoogst winstgevend zijn te noemen.quote:[..]
Het is vrij simpel. Als bedrijven ergens miljarden in gaan steken komen er twee vragen.
Wat gaan we precies voor activiteiten doen?
Hoe levert dat genoeg geld op om te renderen?
Misschien zijn zowel de vragen als de antwoorden niet heel relevant, het concept is een eerder succesvol idee gebleken, een proef is het enige relevante middel. Gezien de eerder succesvolle samenwerking op dit gebied voor onder meer OWS kan je het in ieder geval een kans geven.quote:Die vragen blijven steeds onbeantwoord in dit idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |