hoink is ziekquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Aberella het volgende:
Waarom is er geen radio KLB vanavond?
maar zeg eens op welke school zit jij dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is deze keer niet enkel mentaal.
Hanze, zernikecomplexquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
maar zeg eens op welke school zit jij dan?
Hoink is gebanned.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ja wat is deze, vandaag zou er weer KLB Radio zijn.
Ga jij ons binnenkort ook lastigvallen met topics die je van je docent moest openen?quote:
Dat hield hem de vorige keer ook niet tegen.quote:
ik ben erg emotioneel en durf niet te kijken waarvoor je me nog meer uitmaaktequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zag je niet wat ik daaronder zei ;$
Ik heb de desbetreffende docent gemeld dat hij moest optyfe met z'n geouwhoer. En zo geschiedde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga jij ons binnenkort ook lastigvallen met topics die je van je docent moest openen?
ekte alphaboiquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb de desbetreffende docent gemeld dat hij moest optyfe met z'n geouwhoer. En zo geschiedde.
Hij kan de link niet posten en ik mag niet posten namens een gebande.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat hield hem de vorige keer ook niet tegen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben erg emotioneel en durf niet te kijken waarvoor je me nog meer uitmaakte
mehquote:
geen problemen hierquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef deadprez het volgende:
Laden pagina's fatsoenlijk bij jullie? Automatische update en shit werkt perfect, maar verder kan ik niks.
Oh.quote:
ja alles doet normaailquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef deadprez het volgende:
Laden pagina's fatsoenlijk bij jullie? Automatische update en shit werkt perfect, maar verder kan ik niks.
mss wat conflicterende add-ons of plugins? Laatst zorgde een downloadhelper in Firefox voor wat problemen in FOK!quote:
moet ik weer screenshot postenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez met z'n adsl-abbonomentje
Heb alleen adblock.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss wat conflicterende add-ons of plugins? Laatst zorgde een downloadhelper in Firefox voor wat problemen in FOK!
Mijn internetsnelheid.quote:
hoeft ook niet, saai nummerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je dus ik klik niet.
de Fok! ICT nerdjes helpen je zo welquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet iemand hoe je een Numbers(?) bestand op een Mac kan omzetten naar een Excel bestand?
Menu, bestand, export, excelquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet iemand hoe je een Numbers(?) bestand op een Mac kan omzetten naar een Excel bestand?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Here are ways to create an Excel version of your spreadsheet:
Choose Share > Export, and then click Excel.
Select Summary if you don’t want a summary worksheet included for multi-worksheet exports.
Select Next to specify a name and location for the file, and then click Export to create it.
Choose File > Save As, select “Save copy as,” and choose Excel Document from the pop-up menu.
omg dank jequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Menu, bestand, export, excel
Je doet je username waar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee niet voor een vieze hipster fuck jou
hou je vieze pauperpraat voor jequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee niet voor een vieze hipster fuck jou
ik heb geen macquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een mac kopen en dan nog steeds zo slecht zijn in haxball
Geloof er nog steeds niets van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit haal ik als ik direct op de router aangesloten ben.
jellyquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds niets van.
wou al zeggen. Betere router kopen dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
netjes hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon saven als Excel extensie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
ga terug naar je eigen land vieze zandnegerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hou je vieze pauperpraat voor je
Zit zo'n splitterding tussen omdat m'n pc niet het enige is dat internet nodig heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wou al zeggen. Betere router kopen dus
doe jij eens heel snel normaal, je kan je naam beter veranderen naar smallcockquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga terug naar je eigen land vieze zandneger
Maar hoezo? Je hebt toch een modem/router?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit zo'n splitterding tussen omdat m'n pc niet het enige is dat internet nodig heeft.
speelt de hypoglycemie weer op dikzak?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vieze wannabe pauper met je dure internet
er is maar één kabel naar boven getrokken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Maar hoezo? Je hebt toch een modem/router?
jij weet niks, ik mag dat zeggen van housesquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
doe jij eens heel snel normaal, je kan je naam beter veranderen naar smallcock
Ga pas wanneer ik klaar ben met profiterenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga terug naar je eigen land vieze zandneger
is goed ma niggaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij weet niks, ik mag dat zeggen van houses
Kan je daar ooit klaar mee zijn dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga pas wanneer ik klaar ben met profiteren
watquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Wou net kaartjes kopen voor een festival maar kon niet omdat ik geen Facebook heb. Gelukkig is m'n moeder een modern mens.
ow zo.. zonde. Kan je net zo goed een pakket naar beneden. Dat is ook 90Mb.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
er is maar één kabel naar boven getrokken.
Mwah, valt in het niet bij Groningen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Amersfoort is wel een leuke stad.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je daar ooit klaar mee zijn dan?
Ach, ik ben zo ook wel tevreden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow zo.. zonde. Kan je net zo goed een pakket naar beneden. Dat is ook 90Mb.
hjbquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
speelt de hypoglycemie weer op dikzak?
zelfde probleem hier (tele2)quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:04 schreef Thezappa het volgende:
ik heb nog geen 1 mb , kk kpn, heb glasvezel
dan doe je iets verkeerd denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:04 schreef Thezappa het volgende:
ik heb nog geen 1 mb , kk kpn, heb glasvezel
Ja was via ticketswap. Was uiteraard te laat met kaartjes kopen. Nu wel voor de prijs van 1 dag kaart een passe-partout voor 3 dagenquote:
jij sabbelt op kabeltjes , dikkequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb 20 mb download en 2 mb upload
Nice, welk festival?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja was via ticketswap. Was uiteraard te laat met kaartjes kopen. Nu wel voor de prijs van 1 dag kaart een passe-partout voor 3 dagen.
ja wifi in mijn big ass house , 2 babyfoons jammen alles hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd denk ik
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd denk ik
ik zou inderdaad ook ff gaan bellenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
Remi kan vast wel vertellen wat precies.
dat linkse stinkfest in apeldoorn?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed. Ga je mee feesten van het weekend?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat linkse stinkfest in apeldoorn?
Mag ik ook meequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed. Ga je mee feesten van het weekend?
Onder Invloed is wel goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.grasnapolsky.nl/
Onder invloed is alles goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Onder Invloed is wel goed
ewa gquote:
Wel naar Fresku gaan hè.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.grasnapolsky.nl/
nee , tenzij je morgen ofzo gaat , kom ik met mijn mattie's hahaquote:
Oke leuk waar?quote:
Ik ga morgen ook wel denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee , tenzij je morgen ofzo gaat , kom ik met mijn mattie's haha
quote:
niggerquote:
zou t enige zijn wat ik wil zienquote:
Wel lekker op brood.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat vind je van Roosbeef.
Zo heet die band hampelquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onder invloed is alles goed.
johquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo heet die band hampel
ja maar ga je heel akward doen , ga morgen wel naar deventer zoepen , deventer apeldoorn , is altijd wel een dronken iemand die wil rijdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook wel denk ik.
Ik ken verder niks.quote:
flikkerquote:
kkquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat vind je van Roosbeef.
geschiedenis is ook aardigquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
enige nummer van Fresku wat ik mooi vind
Per.verzquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
enige nummer van Fresku wat ik mooi vind
ik ook niet , hipsterlinksbands bahquote:
Denk dat je in de war bent met Pukkelpop.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kom dan, ging ik vorig jaar bijna naartoe.
Toen kwam DMX denk ik
Ik doe altijd heel akward.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja maar ga je heel akward doen , ga morgen wel naar deventer zoepen , deventer apeldoorn , is altijd wel een dronken iemand die wil rijden
Maar is leuke muziekquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je je ogen dichthoudt.
voor een keer met je eensquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
allemaal van die onbekende kutartiesten
dikke heroine junkquote:
komt uit deventer , lijkt op mijquote:
Goeiequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja, als je je gewicht thuis laat
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch stinken ze.
Gister zat een neger naast me in de bus. Hij rook echt naar neger.
wiet is dat man en raggayquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch stinken ze.
Gister zat een neger naast me in de bus. Hij rook echt naar neger.
vandaar dat ik meteen aan een heroine junk moest denkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
komt uit deventer , lijkt op mij
yupquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vandaar dat ik meteen aan een heroine junk moest denken
vind jij ook wel creepvibes afgeven jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
komt uit deventer , lijkt op mij
haha nee..quote:
weg uit nederland , vind jijquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind jij ook wel creepvibes afgeven ja
Nee serieus vorig jaar kwam DMX naar zo'n klein festival.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Pukkelpop.
Je moeder is een kut festival.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee serieus vorig jaar kwam DMX naar zo'n klein festival.
Maar Groezrock ken ik wel, is best een kutfestival
Nja Groezrock is vooral emo/punk shit, niet echt iets voor jou idd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee serieus vorig jaar kwam DMX naar zo'n klein festival.
Maar Groezrock ken ik wel, is best een kutfestival
misschien wil houses mee heb je alsnog iemandquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ah jammer, anders kwam ik mee
emo whahahahaahahhaaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja Groezrock is vooral emo/punk shit, niet echt iets voor jou idd.
Heb je die ene opmerking al geëvalueerd ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moeder is een kut festival.
is die nu ant doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je die ene opmerking al geëvalueerd ?
Tsja, daar kom ik ook niet voor. Wel veel goede chicks.quote:
Welke?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je die ene opmerking al geëvalueerd ?
nee was maar grapjequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
misschien wil houses mee heb je alsnog iemand
Jij bent meer van de hardstyle toch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee was maar grapje![]()
Dit is allemaal dus echt niet mijn muziek smaak
Emo punk DP PLSSSSSSSSquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja Groezrock is vooral emo/punk shit, niet echt iets voor jou idd.
nee ik was aant trollenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent meer van de hardstyle toch.
Kan er niks aan doen maat.quote:
Echt of gewoon om er vanaf te zijnquote:
Is al lang sold out man, je zal nog een jaartje moeten wachten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moeder is een kut festival.
KLB / [Frankrijk failliet]quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / Coca-Cola Life
Hoe is dit een sc-topic?
5 posts offtopic is dus sc slotje einzzzquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / Coca-Cola Life
Hoe is dit een sc-topic?
KLB is kapot.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
5 posts offtopic is dus sc slotje einzzz
niet gezien , wel paar hc bands idd,quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, daar kom ik ook niet voor. Wel veel goede chicks.
Verder ook wel wat hardcore shit meestal, Hatebreed en zo.
Hij had al 10 minuten geen topic gesloten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / Coca-Cola Life
Hoe is dit een sc-topic?
Wellicht heb je niet de rechten maar je bent wel echt de volksmod.quote:
Dat heb ik al opgegeven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
stuur je cv en sollicitatiebrief op, misschien maak je kans.
doe eens niet zo rotquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hebben jullie losers niets beters om over te praten
hem gelovenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
volgens mij is het gwn een houding hoor :$quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
accepteer mij gewoon zoals ik ben :s
jekentmeniet ;$quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
volgens mij is het gwn een houding hoor :$
De fipo was een goede.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
KLB / [Frankrijk failliet]
Dese parel werd ook al gesloten
quote:
wil je wel leren kennen :$quote:
man man man , zand in the vagijn zekerquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heey sukkel ga je nog bedankt zeggen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De fipo was een goede.
Zou me niet eens verbazen als je dit echt hebt gedaan.quote:
Voor?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
heey sukkel ga je nog bedankt zeggen?
Zou gewoon terecht zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als je dit echt hebt gedaan.
nee, wel je kutopmerkingen op mijn netvliesquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
man man man , zand in the vagijn zeker
inclusief ralph lauren petje?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik heb swagger, adidas vestje, kale kop, zieke baard.
HELEMAAL FRESSHHHH
Rot op man, dit is SC en FREEDOM OF SPEECH GODVERDOMME.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou gewoon terecht zijn.
Niet zo haten, iedereen wilt mij zijn.quote:
gucci fanny packquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inclusief ralph lauren petje?
ik ben lief voor jou jw, canimquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, wel je kutopmerkingen op mijn netvlies
wil*quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Rot op man, dit is SC en FREEDOM OF SPEECH GODVERDOMME.
[..]
Niet zo haten, iedereen wilt mij zijn.
Heb een te dikke kop, petjes passen niet mooi op mijn hoofdquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inclusief ralph lauren petje?
Daar mogen de admins en moderators zich over buigen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Rot op man, dit is SC en FREEDOM OF SPEECH GODVERDOMME.
[..]
Niet zo haten, iedereen wilt mij zijn.
quote:
Dat is nog achterlijker, dus prima w.m.bquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb een te dikke kop, petjes passen niet mooi op mijn hoofd
Heb wel een Armani muts? Telt dit ook?![]()
Krijg de klere manquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar mogen de admins en moderators zich over buigen.
ik ook , eentje met doodshoofdjes , mag je gratis hebben haha en een gele ook , ook gratisquote:
haha vieze gothicquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ook , eentje met doodshoofdjes , mag je gratis hebben haha en een gele ook , ook gratis
leukquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
leuk, ik heb een turkse vriendin.
Ja als jij niet weet wat je doet kan je beter stoppen want ik heb mijn eigen advies ten harte genomen en 60% winst in de zak gestopt.quote:
dykequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb een nederlandse vriendinquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
rot op man homoquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook deze reactie is voorzien van een tr.
dykequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een nederlandse vriendin
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
de multiculturele samenleving is geslaagdquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede Turk, houses.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kun je lachen laat je gogus maar zien hahahahaahhaquote:
hahahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
de multiculturele samenleving is geslaagd
Stop ff met slijmenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede Turk, houses.
Kleingeld ditquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja als jij niet weet wat je doet kan je beter stoppen want ik heb mijn eigen advies ten harte genomen en 60% winst in de zak gestopt.
bedankt vriend, tot morgen , ik neem paar subs meequote:
Dat lijkt maar zo. Dit geldt overigens voor alle Turken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede Turk, houses.
kom je uit oost turkije of uit de grootte steden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuke kindermerkjes.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:36 schreef Fushia2 het volgende:
En ik heb ook een EA7 EN Ralph Lauren donsjas
ik ben echt die coole swaggerboi
acab , doe ff punk nrtje op , verwacht die toch niet van een mocro , word een buurman dood geslagen , filmpje voor hierquote:
Ben niet Koerdisch nee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kom je uit oost turkije of uit de grootte steden?
ja je biertje gevonden jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:36 schreef Fushia2 het volgende:
En ik heb ook een EA7 EN Ralph Lauren donsjas
ik ben echt die coole swaggerboi
hij is best chillquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
acab , doe ff punk nrtje op , verwacht die toch niet van een mocro , word een buurman dood geslagen , filmpje voor hier
oquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de homoseksuele orgies, sorry.
Er zijn posts verwijderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |