geen problemen hierquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef deadprez het volgende:
Laden pagina's fatsoenlijk bij jullie? Automatische update en shit werkt perfect, maar verder kan ik niks.
Oh.quote:
ja alles doet normaailquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef deadprez het volgende:
Laden pagina's fatsoenlijk bij jullie? Automatische update en shit werkt perfect, maar verder kan ik niks.
mss wat conflicterende add-ons of plugins? Laatst zorgde een downloadhelper in Firefox voor wat problemen in FOK!quote:
moet ik weer screenshot postenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez met z'n adsl-abbonomentje
Heb alleen adblock.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss wat conflicterende add-ons of plugins? Laatst zorgde een downloadhelper in Firefox voor wat problemen in FOK!
Mijn internetsnelheid.quote:
hoeft ook niet, saai nummerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je dus ik klik niet.
de Fok! ICT nerdjes helpen je zo welquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet iemand hoe je een Numbers(?) bestand op een Mac kan omzetten naar een Excel bestand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |