ja wifi in mijn big ass house , 2 babyfoons jammen alles hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd denk ik
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd denk ik
ik zou inderdaad ook ff gaan bellenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
Remi kan vast wel vertellen wat precies.
dat linkse stinkfest in apeldoorn?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed. Ga je mee feesten van het weekend?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat linkse stinkfest in apeldoorn?
Mag ik ook meequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed. Ga je mee feesten van het weekend?
Onder Invloed is wel goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.grasnapolsky.nl/
Onder invloed is alles goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Onder Invloed is wel goed
ewa gquote:
Wel naar Fresku gaan hè.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.grasnapolsky.nl/
nee , tenzij je morgen ofzo gaat , kom ik met mijn mattie's hahaquote:
Oke leuk waar?quote:
Ik ga morgen ook wel denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee , tenzij je morgen ofzo gaat , kom ik met mijn mattie's haha
quote:
niggerquote:
zou t enige zijn wat ik wil zienquote:
Wel lekker op brood.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat vind je van Roosbeef.
Zo heet die band hampelquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onder invloed is alles goed.
johquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo heet die band hampel
ja maar ga je heel akward doen , ga morgen wel naar deventer zoepen , deventer apeldoorn , is altijd wel een dronken iemand die wil rijdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook wel denk ik.
Ik ken verder niks.quote:
flikkerquote:
kkquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat vind je van Roosbeef.
geschiedenis is ook aardigquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
enige nummer van Fresku wat ik mooi vind
Per.verzquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
enige nummer van Fresku wat ik mooi vind
ik ook niet , hipsterlinksbands bahquote:
Denk dat je in de war bent met Pukkelpop.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kom dan, ging ik vorig jaar bijna naartoe.
Toen kwam DMX denk ik
Ik doe altijd heel akward.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja maar ga je heel akward doen , ga morgen wel naar deventer zoepen , deventer apeldoorn , is altijd wel een dronken iemand die wil rijden
Maar is leuke muziekquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je je ogen dichthoudt.
voor een keer met je eensquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
allemaal van die onbekende kutartiesten
dikke heroine junkquote:
komt uit deventer , lijkt op mijquote:
Goeiequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja, als je je gewicht thuis laat
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch stinken ze.
Gister zat een neger naast me in de bus. Hij rook echt naar neger.
wiet is dat man en raggayquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch stinken ze.
Gister zat een neger naast me in de bus. Hij rook echt naar neger.
vandaar dat ik meteen aan een heroine junk moest denkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
komt uit deventer , lijkt op mij
yupquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vandaar dat ik meteen aan een heroine junk moest denken
vind jij ook wel creepvibes afgeven jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
komt uit deventer , lijkt op mij
haha nee..quote:
weg uit nederland , vind jijquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind jij ook wel creepvibes afgeven ja
Nee serieus vorig jaar kwam DMX naar zo'n klein festival.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Pukkelpop.
Je moeder is een kut festival.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee serieus vorig jaar kwam DMX naar zo'n klein festival.
Maar Groezrock ken ik wel, is best een kutfestival
Nja Groezrock is vooral emo/punk shit, niet echt iets voor jou idd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee serieus vorig jaar kwam DMX naar zo'n klein festival.
Maar Groezrock ken ik wel, is best een kutfestival
misschien wil houses mee heb je alsnog iemandquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ah jammer, anders kwam ik mee
emo whahahahaahahhaaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja Groezrock is vooral emo/punk shit, niet echt iets voor jou idd.
Heb je die ene opmerking al geëvalueerd ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moeder is een kut festival.
is die nu ant doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je die ene opmerking al geëvalueerd ?
Tsja, daar kom ik ook niet voor. Wel veel goede chicks.quote:
Welke?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je die ene opmerking al geëvalueerd ?
nee was maar grapjequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
misschien wil houses mee heb je alsnog iemand
Jij bent meer van de hardstyle toch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee was maar grapje![]()
Dit is allemaal dus echt niet mijn muziek smaak
Emo punk DP PLSSSSSSSSquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja Groezrock is vooral emo/punk shit, niet echt iets voor jou idd.
nee ik was aant trollenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent meer van de hardstyle toch.
Kan er niks aan doen maat.quote:
Echt of gewoon om er vanaf te zijnquote:
Is al lang sold out man, je zal nog een jaartje moeten wachten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moeder is een kut festival.
KLB / [Frankrijk failliet]quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / Coca-Cola Life
Hoe is dit een sc-topic?
5 posts offtopic is dus sc slotje einzzzquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / Coca-Cola Life
Hoe is dit een sc-topic?
KLB is kapot.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
5 posts offtopic is dus sc slotje einzzz
niet gezien , wel paar hc bands idd,quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, daar kom ik ook niet voor. Wel veel goede chicks.
Verder ook wel wat hardcore shit meestal, Hatebreed en zo.
Hij had al 10 minuten geen topic gesloten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / Coca-Cola Life
Hoe is dit een sc-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |