niggerquote:
zou t enige zijn wat ik wil zienquote:
Wel lekker op brood.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat vind je van Roosbeef.
Zo heet die band hampelquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onder invloed is alles goed.
johquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo heet die band hampel
ja maar ga je heel akward doen , ga morgen wel naar deventer zoepen , deventer apeldoorn , is altijd wel een dronken iemand die wil rijdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook wel denk ik.
Ik ken verder niks.quote:
flikkerquote:
kkquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat vind je van Roosbeef.
geschiedenis is ook aardigquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
enige nummer van Fresku wat ik mooi vind
Per.verzquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
enige nummer van Fresku wat ik mooi vind
ik ook niet , hipsterlinksbands bahquote:
Denk dat je in de war bent met Pukkelpop.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kom dan, ging ik vorig jaar bijna naartoe.
Toen kwam DMX denk ik
Ik doe altijd heel akward.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja maar ga je heel akward doen , ga morgen wel naar deventer zoepen , deventer apeldoorn , is altijd wel een dronken iemand die wil rijden
Maar is leuke muziekquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je je ogen dichthoudt.
voor een keer met je eensquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef BozeHaas het volgende:
allemaal van die onbekende kutartiesten
dikke heroine junkquote:
komt uit deventer , lijkt op mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |