hoink is ziekquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Aberella het volgende:
Waarom is er geen radio KLB vanavond?
maar zeg eens op welke school zit jij dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is deze keer niet enkel mentaal.
Hanze, zernikecomplexquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
maar zeg eens op welke school zit jij dan?
Hoink is gebanned.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ja wat is deze, vandaag zou er weer KLB Radio zijn.
Ga jij ons binnenkort ook lastigvallen met topics die je van je docent moest openen?quote:
Dat hield hem de vorige keer ook niet tegen.quote:
ik ben erg emotioneel en durf niet te kijken waarvoor je me nog meer uitmaaktequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zag je niet wat ik daaronder zei ;$
Ik heb de desbetreffende docent gemeld dat hij moest optyfe met z'n geouwhoer. En zo geschiedde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga jij ons binnenkort ook lastigvallen met topics die je van je docent moest openen?
ekte alphaboiquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb de desbetreffende docent gemeld dat hij moest optyfe met z'n geouwhoer. En zo geschiedde.
Hij kan de link niet posten en ik mag niet posten namens een gebande.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat hield hem de vorige keer ook niet tegen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben erg emotioneel en durf niet te kijken waarvoor je me nog meer uitmaakte
mehquote:
geen problemen hierquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef deadprez het volgende:
Laden pagina's fatsoenlijk bij jullie? Automatische update en shit werkt perfect, maar verder kan ik niks.
Oh.quote:
ja alles doet normaailquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef deadprez het volgende:
Laden pagina's fatsoenlijk bij jullie? Automatische update en shit werkt perfect, maar verder kan ik niks.
mss wat conflicterende add-ons of plugins? Laatst zorgde een downloadhelper in Firefox voor wat problemen in FOK!quote:
moet ik weer screenshot postenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez met z'n adsl-abbonomentje
Heb alleen adblock.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss wat conflicterende add-ons of plugins? Laatst zorgde een downloadhelper in Firefox voor wat problemen in FOK!
Mijn internetsnelheid.quote:
hoeft ook niet, saai nummerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je dus ik klik niet.
de Fok! ICT nerdjes helpen je zo welquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet iemand hoe je een Numbers(?) bestand op een Mac kan omzetten naar een Excel bestand?
Menu, bestand, export, excelquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet iemand hoe je een Numbers(?) bestand op een Mac kan omzetten naar een Excel bestand?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Here are ways to create an Excel version of your spreadsheet:
Choose Share > Export, and then click Excel.
Select Summary if you don’t want a summary worksheet included for multi-worksheet exports.
Select Next to specify a name and location for the file, and then click Export to create it.
Choose File > Save As, select “Save copy as,” and choose Excel Document from the pop-up menu.
omg dank jequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Menu, bestand, export, excel
Je doet je username waar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee niet voor een vieze hipster fuck jou
hou je vieze pauperpraat voor jequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee niet voor een vieze hipster fuck jou
ik heb geen macquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een mac kopen en dan nog steeds zo slecht zijn in haxball
Geloof er nog steeds niets van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit haal ik als ik direct op de router aangesloten ben.
jellyquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds niets van.
wou al zeggen. Betere router kopen dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
netjes hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon saven als Excel extensie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
ga terug naar je eigen land vieze zandnegerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hou je vieze pauperpraat voor je
Zit zo'n splitterding tussen omdat m'n pc niet het enige is dat internet nodig heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wou al zeggen. Betere router kopen dus
doe jij eens heel snel normaal, je kan je naam beter veranderen naar smallcockquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga terug naar je eigen land vieze zandneger
Maar hoezo? Je hebt toch een modem/router?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit zo'n splitterding tussen omdat m'n pc niet het enige is dat internet nodig heeft.
speelt de hypoglycemie weer op dikzak?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vieze wannabe pauper met je dure internet
er is maar één kabel naar boven getrokken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Maar hoezo? Je hebt toch een modem/router?
jij weet niks, ik mag dat zeggen van housesquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
doe jij eens heel snel normaal, je kan je naam beter veranderen naar smallcock
Ga pas wanneer ik klaar ben met profiterenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga terug naar je eigen land vieze zandneger
is goed ma niggaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij weet niks, ik mag dat zeggen van houses
Kan je daar ooit klaar mee zijn dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga pas wanneer ik klaar ben met profiteren
watquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Wou net kaartjes kopen voor een festival maar kon niet omdat ik geen Facebook heb. Gelukkig is m'n moeder een modern mens.
ow zo.. zonde. Kan je net zo goed een pakket naar beneden. Dat is ook 90Mb.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
er is maar één kabel naar boven getrokken.
Mwah, valt in het niet bij Groningen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Amersfoort is wel een leuke stad.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je daar ooit klaar mee zijn dan?
Ach, ik ben zo ook wel tevreden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow zo.. zonde. Kan je net zo goed een pakket naar beneden. Dat is ook 90Mb.
hjbquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
speelt de hypoglycemie weer op dikzak?
zelfde probleem hier (tele2)quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:04 schreef Thezappa het volgende:
ik heb nog geen 1 mb , kk kpn, heb glasvezel
dan doe je iets verkeerd denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:04 schreef Thezappa het volgende:
ik heb nog geen 1 mb , kk kpn, heb glasvezel
Ja was via ticketswap. Was uiteraard te laat met kaartjes kopen. Nu wel voor de prijs van 1 dag kaart een passe-partout voor 3 dagenquote:
jij sabbelt op kabeltjes , dikkequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb 20 mb download en 2 mb upload
Nice, welk festival?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja was via ticketswap. Was uiteraard te laat met kaartjes kopen. Nu wel voor de prijs van 1 dag kaart een passe-partout voor 3 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |