Menu, bestand, export, excelquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet iemand hoe je een Numbers(?) bestand op een Mac kan omzetten naar een Excel bestand?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet iemand hoe je een Numbers(?) bestand op een Mac kan omzetten naar een Excel bestand?
quote:Here are ways to create an Excel version of your spreadsheet:
Choose Share > Export, and then click Excel.
Select Summary if you don’t want a summary worksheet included for multi-worksheet exports.
Select Next to specify a name and location for the file, and then click Export to create it.
Choose File > Save As, select “Save copy as,” and choose Excel Document from the pop-up menu.
omg dank jequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Menu, bestand, export, excel
Je doet je username waar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee niet voor een vieze hipster fuck jou
hou je vieze pauperpraat voor jequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee niet voor een vieze hipster fuck jou
ik heb geen macquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een mac kopen en dan nog steeds zo slecht zijn in haxball
Geloof er nog steeds niets van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit haal ik als ik direct op de router aangesloten ben.
jellyquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds niets van.
wou al zeggen. Betere router kopen dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
netjes hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon saven als Excel extensie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
ga terug naar je eigen land vieze zandnegerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hou je vieze pauperpraat voor je
Zit zo'n splitterding tussen omdat m'n pc niet het enige is dat internet nodig heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wou al zeggen. Betere router kopen dus
doe jij eens heel snel normaal, je kan je naam beter veranderen naar smallcockquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga terug naar je eigen land vieze zandneger
Maar hoezo? Je hebt toch een modem/router?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit zo'n splitterding tussen omdat m'n pc niet het enige is dat internet nodig heeft.
speelt de hypoglycemie weer op dikzak?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vieze wannabe pauper met je dure internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |