hoink is ziekquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Aberella het volgende:
Waarom is er geen radio KLB vanavond?
maar zeg eens op welke school zit jij dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is deze keer niet enkel mentaal.
Hanze, zernikecomplexquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
maar zeg eens op welke school zit jij dan?
Hoink is gebanned.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ja wat is deze, vandaag zou er weer KLB Radio zijn.
Ga jij ons binnenkort ook lastigvallen met topics die je van je docent moest openen?quote:
Dat hield hem de vorige keer ook niet tegen.quote:
ik ben erg emotioneel en durf niet te kijken waarvoor je me nog meer uitmaaktequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zag je niet wat ik daaronder zei ;$
Ik heb de desbetreffende docent gemeld dat hij moest optyfe met z'n geouwhoer. En zo geschiedde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga jij ons binnenkort ook lastigvallen met topics die je van je docent moest openen?
ekte alphaboiquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb de desbetreffende docent gemeld dat hij moest optyfe met z'n geouwhoer. En zo geschiedde.
Hij kan de link niet posten en ik mag niet posten namens een gebande.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat hield hem de vorige keer ook niet tegen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben erg emotioneel en durf niet te kijken waarvoor je me nog meer uitmaakte
mehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |