haha vieze gothicquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ook , eentje met doodshoofdjes , mag je gratis hebben haha en een gele ook , ook gratis
leukquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
leuk, ik heb een turkse vriendin.
Ja als jij niet weet wat je doet kan je beter stoppen want ik heb mijn eigen advies ten harte genomen en 60% winst in de zak gestopt.quote:
dykequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb een nederlandse vriendinquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
rot op man homoquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook deze reactie is voorzien van een tr.
dykequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een nederlandse vriendin
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
de multiculturele samenleving is geslaagdquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede Turk, houses.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kun je lachen laat je gogus maar zien hahahahaahhaquote:
hahahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
de multiculturele samenleving is geslaagd
Stop ff met slijmenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede Turk, houses.
Kleingeld ditquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja als jij niet weet wat je doet kan je beter stoppen want ik heb mijn eigen advies ten harte genomen en 60% winst in de zak gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |