abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149386581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef starla het volgende:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر

الله فوق المعتدي
De nieuwe Nederlandse taal?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149386668
quote:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر

الله فوق المعتدي
Ok, en wie is de agressor?
pi_149386672
Één moskee in plaats van drie lijkt mij ook veel handiger.
pi_149386714
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:44 schreef eight het volgende:

[..]

Nieuw Aramees
  Redactie Frontpage donderdag 5 februari 2015 @ 13:49:34 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149386721
quote:
Megamoskee in Gouda mag er van college komen

Een grote moskee in Gouda-Noord mag er van het Goudse college van burgemeester en wethouders komen. Dat is donderdag bekendgemaakt. Om de bouw van het gebedshuis, waarin drie bestaande moskeeën worden samengebracht, is al lange tijd veel te doen.

Buurtbewoners keren zich fel tegen de plannen, omdat de moskee onder meer voor te veel overlast zou zorgen. Bovendien waren er twijfels over de herkomst van het geld voor financiering van het gebedshuis. Kort geleden riep het CDA in de Tweede Kamer minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie nog op om daar onderzoek naar te doen.

Er zou een forse investering uit het buitenland worden gedaan, maar volgens het Goudse college is dat niet waar. De moskee wordt voor bijna 100 procent met Nederlands geld gefinancierd.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:50:10 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149386740
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:44 schreef eight het volgende:

[..]

God is groot, god is machtig... daar lijkt me niets nieuws aan in de Nederlandse taal, meer hetzelfde oude achterhaalde refrein.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149387104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nou, salafascisten, gefeliciteerd! :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_149387118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nou, salafascisten, gefeliciteerd! :')
Salafistische moskee, ja?
pi_149387176
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Anders vraag je immers niet aan zo'n aap om mee te helpen geld in te zamelen

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_149387220
Is die moskee bedoeld voor de Marokkaanse gemeenschap? Hoe moet ik de aanstroom van bezoekers classificeren?
pi_149387305
Hoe Gouda bukt voor de islamitische vrouwenhaters

http://www.geenstijl.nl/m(...)keeverenigingen.html
pi_149387782
Tijd dat onze oorspronkelijke vóórchristelijke Germaans/Noordse religie weer tot leven komt :) Gebaseerd op de echt bestaande, zichtbare, tastbare macht: de natuur. Het uit de woestijn afkomstige christendom werd ons met geweld opgedrongen, en dat lijkt zich nu te herhalen met dat andere uit de woestijn afkomstige geloof. Beetje vermoeiend.
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 14:35:24 #113
8781 crew  Frutsel
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:39:44 #114
15600 BB-King
Long live the King!
pi_149388248
Heel de wereld gaat gebukt onder islam-terreur en Gouda geeft groen licht voor zoiets. :')
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_149388312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:39 schreef BB-King het volgende:
Heel de wereld gaat gebukt onder islam-terreur en Gouda geeft groen licht voor zoiets. :')
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_149388500
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:04 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Anders vraag je immers niet aan zo'n aap om mee te helpen geld in te zamelen

[ afbeelding ]
Aardige kerel :)
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:06:58 #117
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_149389105
Schande.
En natuurlijk straks als er een nederlandse vrouw in de buurt durft te lopen wordt ze zeker door die honden met hun achterljke denkwijze geschoffeerd of nog erger :r
Wacht het maar af.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_149389245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, in de OP staat dat de gemeente en de omwonenden daarover van mening verschillen, en het zou me niet eens meer verbazen als de omwonenden het beter weten dan de woordvoerder van de gemeente.
C: Beide.

Er zit ook een deel onder de grond. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat gemakshalve "vergeten" is...
pi_149389320
quote:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر

الله فوق المعتدي
En dat is? Gewoon NL hier aub.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149390274
Walgelijk hoe de PvdA/GL/D66 dit intolerante haatpaleis erdoor drukken.
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:46:50 #121
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_149390365
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maar onverwacht was het natuurlijk niet. :')
pi_149390400
quote:
Je vergeet de VVD en Gouda Positief.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_149390473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En dat is? Gewoon NL hier aub.
Kort samengevat = expansie en executie van alle ongelovigen muhahahaha
I feel kinda Locrian today
pi_149390497
De gemeente Gouda heeft de kazerne nog nieteens aangekocht, dus er valt ook weinig te verkopen op dit moment.

Leuk dat er al plannetjes worden goedgekeurd door de B&W maar de gemeenteraad moet ook nog akkoord gaan, en zoals ik het zie heeft ruim 50% een voorkeur voor Gemiva + De Ark (dagverblijf en basisschool) in de PWA kazerne.
Het ontbreekt hier alleen nog aan een sluitend financieringsplan.... iets dat wél gemaakt is icm de moskee.

In April wordt er pas een keuze gemaakt of de kazerne ook daadwerkelijk wordt aangekocht door de gemeente Gouda. oO<
pi_149390592
Moskeeën zijn prachtige gebouwen, hadden wij in ons dorp maar een moskee. Nederland moet zich beseffen dat er een groep mensen leeft in ons land dat met hun eigen centjes hun eigen plekken willen kopen omdat er een behoefte naar is. Zolang zij dit financieren met eigen centjes en zolang ik geen belasting voor hun betaal, dan is het naar mijn mening allemaal prima. Van mij part kopen ze de gehele dam over en bouwen ze er een moskee op, zolang zij het maar zelf financieren.
pi_149390723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:55 schreef AldnoahGast het volgende:
Moskeeën zijn prachtige gebouwen, hadden wij in ons dorp maar een moskee. Nederland moet zich beseffen dat er een groep mensen leeft in ons land dat met hun eigen centjes hun eigen plekken willen kopen omdat er een behoefte naar is. Zolang zij dit financieren met eigen centjes en zolang ik geen belasting voor hun betaal, dan is het naar mijn mening allemaal prima. Van mij part kopen ze de gehele dam over en bouwen ze er een moskee op, zolang zij het maar zelf financieren.
moskeeen KUNNEN mooie gebouwen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke hokken die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_149390771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

moskeeen KUNNEN mooie gebouwen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke hokken die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
Klopt, het is wel belangrijk dat de moskee ook past bij de omgeving. De Esalam moskee (Rotterdam) vind ik altijd een prachtig gezicht wanneer ik er langs rij.
pi_149390955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef AldnoahGast het volgende:

[..]

Klopt, het is wel belangrijk dat de moskee ook past bij de omgeving. De Esalam moskee (Rotterdam) vind ik altijd een prachtig gezicht wanneer ik er langs rij.
Zie, je komt zo wel in de hemel. Eindelijk iemand in dit topic die de boel kan nuanceren i.p.v. te schreeuwen: 'walgelijk, er wordt een moskee gebouwd'.

Inderdaad, wat walgelijk zeg, dat we in een land wonen waar gebouwen worden gebouwd voor mensen die een ander geloof willen uiten en wat walgelijk dat dat gewoon mag van de overheid en dat er geen terroristen je in de fik zetten hierom.

Btw: ben atheïst en Bosnisch/Hongaars voordat men straks weer denkt dat ik een jihadist ben.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:07:48 #129
286575 Roces18
Chef de party
pi_149390999
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef starla het volgende:

[..]

Zie, je komt zo wel in de hemel. Eindelijk iemand in dit topic die de boel kan nuanceren i.p.v. te schreeuwen: 'walgelijk, er wordt een moskee gebouwd'.

Als dat nou iemands gevoel is, wie ben jij om te zeggen dat die een schreeuwlelijk is.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:09:08 #130
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149391040
In London is het er al

"Mosq area - no alcohol allowed!"

Mai pben rai~!
pi_149391050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Als dat nou iemands gevoel is, wie ben jij om te zeggen dat die een schreeuwlelijk is.
Tactisch gequoot. De rest weglaten joh.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:09:47 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149391062

Blijft relevant en precies het probleem.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149391141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef KNAK het volgende:
In London is het er al

"Mosq area - no alcohol allowed!"

Die konden van mij aan het gas gaan hangen met dat geblaat.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:15:14 #134
286575 Roces18
Chef de party
pi_149391244
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef starla het volgende:

[..]

Tactisch gequoot. De rest weglaten joh.
De rest is nutteloos. En wat is dat voor domme opmerking de laatste tijd. Tactisch gequoot. Ja, Fok! is net een potje schaken :') zoek niet achter alles iets joh.
pi_149391326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft relevant en precies het probleem.
Het is gewoon weer de tweede woestijngodsdienst met oude gebruiken uit het Midden-Oosten die binnenkomt. Allerlei geboden/verboden op een al dan niet gewelddadige wijze die 2000/1400 jaar geleden in het Midden-Oosten zijn opgetekend.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:25:36 #136
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_149391591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vervang moskee voor Moslim en gebouw/hok boor Mens...
pi_149391650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef hetishierstil het volgende:

[..]

Vervang moskee voor Moslim en gebouw/hok boor Mens...
En dan...?
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:29:41 #138
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_149391723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dan...?
Moslims KUNNEN mooie mensen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke mensen die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.

Of moet ik alles uitleggen ...
pi_149391792
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef hetishierstil het volgende:

[..]

Moslims KUNNEN mooie mensen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke mensen die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.

Dat begreep ik wel, alleen ben ik het daar dus niet mee eens. Overvecht zou een dooie boel zijn zonder moslims op straat.
pi_149391807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef hetishierstil het volgende:

[..]

Hoe bedoel je qua kleur?
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:35:45 #141
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_149391918
quote:

[..]

Inderdaad, wat walgelijk zeg, dat we in een land wonen waar gebouwen worden gebouwd voor mensen die een ander geloof willen uiten en wat walgelijk dat dat gewoon mag van de overheid en dat er geen terroristen je in de fik zetten hierom.

Btw: ben atheïst en Bosnisch/Hongaars voordat men straks weer denkt dat ik een jihadist ben.
Dan zou jij dus moeten weten wat er in Bosnie gebeurd op dit moment.....
http://www.dailysabah.com(...)cal-salafi-movements
http://20committee.com/20(...)bal-jihad-revisited/
pi_149391995
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef starla het volgende:

[..]

Kort samengevat = expansie en executie van alle ongelovigen muhahahaha
Een lekker stukje discriminatie haat dus.
1947-2016
pi_149392032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

De rest is nutteloos.
Dat zegt al genoeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op bank pseudo-vervreemd doen over de bouw van een moskee.
pi_149392037
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef Morodeepdelver het volgende:
De gemeente Gouda heeft de kazerne nog nieteens aangekocht, dus er valt ook weinig te verkopen op dit moment.

Leuk dat er al plannetjes worden goedgekeurd door de B&W maar de gemeenteraad moet ook nog akkoord gaan, en zoals ik het zie heeft ruim 50% een voorkeur voor Gemiva + De Ark (dagverblijf en basisschool) in de PWA kazerne.
Het ontbreekt hier alleen nog aan een sluitend financieringsplan.... iets dat wél gemaakt is icm de moskee.

In April wordt er pas een keuze gemaakt of de kazerne ook daadwerkelijk wordt aangekocht door de gemeente Gouda. oO<
Hoe kan B en W het dan al goedkeuren?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_149392133
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, maar dat ontgaat je natuurlijk weer pijnlijk. Ik weet niet wat het is: goedgelovigheid, naïviteit of gewoon een behoefte om te trollen. Eén van de drie is het.
pi_149392187
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef starla het volgende:

[..]

Dat zegt al genoeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op bank pseudo-vervreemd doen over de bouw van een moskee.
Niet zomaar een moskee he. Een moskee die gefinancierd wordt met behulp van haatgeld van een haatorganisatie, waarbij de gemeente de besluitvorming onder de pet heeft gehouden en niet in wil gaan op bezwaren van directe omwonenden. Tevens is nu al duidelijk wat voor haatorganisatie daar in wil zitten, als je kijkt naar de eisen mbt vrouwen en de omgeving.

Dus hoezo oogkleppen? Denk eerder dat het de ogen goed opent over hoe bepaalde stromingen in NL om gaan met dit.
1947-2016
pi_149392233
quote:
Er is nog niks doorgedrukt. Het College van B&W heeft de plannen goedgekeurd. In dat college zitten naast de partijen die jij noemt, ook de VVD en een lokale partij. En de burgemeester is van VVD-huize.

Het is uiteindelijk aan de gemeenteraad om de plannen al dan niet goed te keuren.
pi_149392431
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Hoe kan B en W het dan al goedkeuren?
B&W zorgen voor het dagelijkse bestuur van de stad, de gemeenteraad heeft hierop een controlerende functie en zorgt dat alles in grote lijnen goed verloopt.

Hier iets meer info: http://www.gouda.nl/ris/R(...)doet_de_gemeenteraad

supersonische edit: Zie ook de post hierboven ^O^
pi_149392449
quote:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر

الله فوق المعتدي
AIVD ingelicht.
pi_149392513
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

AIVD ingelicht.
Lolwut?
pi_149392563
Anno 2015 een / zo'n moskee bouwen in dit land.

Is mijns inziens toch volslagen debiel.

Tenzij je tot de groep behoort die dit soort gevallen graag neerplempt om duidelijk te maken dat er nog steeds mensen / kuddes zijn die wel in sprookjes geloven.

En dat dan natuurlijk ook doen in een land waar we wel zo goed als klaar waren met sprookjesboeken en het gaan naar, en zeker het bouwen van, sprookjespaleizen en geloofshutten.

En in een land waar we (natuurlijk) geen bezwaar maken.

Althans de bestuurders, die politiek correct met de kont omhoog plezieren prefereert boven het luisteren naar het eigen volk en vooral datgene dat verlichting en modern denken in dit land bereikt had.
pi_149392703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lolwut?
Ik heb geen idee wat daar staat. Daarom verdacht.
pi_149392721
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De vertaling volgt enkele posts later.
pi_149392823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

الله أكبر الله اكبر

الله أكبر فوق كيد المعتدي
الله للمظلوم خير مؤيدي
أنا باليقين وبالسلاح سأفتدي
بلدي ونور الحق يسطع في يدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي

Allah is greatest! Allah is greatest!
And Allah is greatest above plots of the aggressors,
And Allah is the best helper of the oppressed.
With faith and with weapons I shall defend my country
And the light of truth will shine in my hand.
Say with me! Say with me!
Allah, Allah, Allah is greatest!
Allah is above any attacker
pi_149392824
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ehm die is dan weer verwijderd? Heb pagina 4 t/m 6 driemaal doorgelezen.
pi_149392839
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:

Ja, AIVD ingelicht dus.
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:20:25 #157
286575 Roces18
Chef de party
pi_149393182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef starla het volgende:
noeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op
je bent gewoon een verkapte jihad strijder die hier op fok loopt te propageren
ga lekker weg joh naar marok forum
pi_149393207
Abrahamitische religies (dus islam, christendom, jodendom) = haat. Het doel van deze religies is het onderdrukken van mensen. Het christendom deed dit dus ook in Europa, maar dan voornamelijk 1000-1500 jaar geleden. Van oorsprong zijn deze geloven gewelddadig. Dus het is onzin als mensen beweren dat liefde de leidraad is.
Gelukkig zijn sommige mensen in staat zo'n religie te nuanceren en het te combineren met vrijheid. Het is dus vooral aan de mens. Hoe gaan zij om met deze haatzaaiende religies? Er zijn denk ik 3 groepen mensen. Een kleine groep mensen die daadwerkelijk geweld gebruikt zoals deze religies voorschrijven, een zéér grote en dus ook gevaarlijke groep die niet direct geweld gebruikt maar dit stiekem wel goedkeuren bij iedere belediging, en een kleine groep die het gemakkelijk kan combineren met vrije, westerse normen en waarden.
pi_149393291
quote:

[..]

الله أكبر الله اكبر

الله للمظلوم خير مؤيدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي

En nou in het Nederlands.
I´m back.
pi_149393349
Gewoon een paar varkens daar in de grond graven. (en dat blijven doen)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef DrMabuse het volgende:

En in een land waar we (natuurlijk) geen bezwaar maken.
Er is bezwaar genoeg maar ze doen er niets mee.(geld he)
Bats boem lucht dicht
pi_149393409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:26 schreef fokky100 het volgende:
Gewoon een paar varkens daar in de grond graven. (en dat blijven doen)
_O-

Kun je het niet hebben?
pi_149393431
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

_O-

Kun je het niet hebben?
Jawel hoor, is ver van mijn huis. _O-
Bats boem lucht dicht
pi_149393450
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:30 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Jawel hoor, is ver van mijn huis. _O-
Waarom ben je zo gefrustreerd dan?
pi_149393516
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:30 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Waarom ben je zo gefrustreerd dan?
Je kent me niet, dus niet dom lullen he.
Bats boem lucht dicht
pi_149393526
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha, let them come!
pi_149393554
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

_O-

Kun je het niet hebben?
Zo'n idee komt hard aan he. wahahahaha
Bats boem lucht dicht
pi_149393684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:32 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Je kent me niet, dus niet dom lullen he.
Nou, het is eigenlijk best makkelijk af te leiden uit je post. De frustratie spat er van af. Zal vast niet prettig zijn om je zo hulpeloos te voelen.
pi_149393689
Nu afwachten hoe de gemeenteraad gaat stemmen. Het lijkt me verstandig om tegen te stemmen, met respect voor de moslims. Een moskee bouwen van eigen geld is prima, zolang het aan bepaalde regels (lawaai, hoogte, bestemmingsplan, ...) voldoet maar met geld van buiten zo'n groot religieus complex bouwen in een land wat niets met de islam heeft en dit naast een school en een kinderopvang lijkt me onverstandig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149393786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En nou in het Nederlands.
Allah is groot, Allah is machtig.
#NoDAPL
pi_149393930
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nou, het is eigenlijk best makkelijk af te leiden uit je post. De frustratie spat er van af. Zal vast niet prettig zijn om je zo hulpeloos te voelen.
Zie nu wel dat je me niet kent, ik moet hier de moslims met een loep zoeken en een moskee kennen we hier niet.
Zie je nu waarom je er naast zit.(ik denk dat jij echt moeite hebt met zo'n idee)
Bats boem lucht dicht
pi_149394050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:47 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Zie nu wel dat je me niet kent, ik moet hier de moslims met een loep zoeken en een moskee kennen we hier niet.
Zie je nu waarom je er naast zit.(ik denk dat jij echt moeite hebt met zo'n idee)
De argumenten die je aanvoert leiden niet noodzakelijk tot de conclusie dat je niet gefrustreerd bent.
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:55:22 #172
198365 Morendo
The Real Deal
pi_149394178
quote:

Btw: ben Bosnisch/Hongaars
Ja, alsof dat een bestaande combo is. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_149394335
quote:
13s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

De argumenten die je aanvoert leiden niet noodzakelijk tot de conclusie dat je niet gefrustreerd bent.
Aannames leiden tot misverstanden, daar ben jij het voorbeeld van.

Ga maar weer lekker op het moslim forum trollen.
Bats boem lucht dicht
pi_149394388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Wie maakt er nu aannames?
pi_149394396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Ga jij eerst maar eens varkens begraven. Doe je vak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149403779
Wanneer komt er hier eens een op de hoek? Kan ik beter leren integreren
pi_149408068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

?

Als bewijs wil ik je wel verbaal vernederen in beide talen, maar laat ik daar uit respect voor de Nederlandse taal maar vanaf zien.
pi_149408159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja hoor, alleen zullen er heel erg weinig mensen zijn voor wie dat geldt. ;)
#NoDAPL
pi_149408174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef Geerd het volgende:
Wanneer komt er hier eens een op de hoek? Kan ik beter leren integreren
Nice. _O-
#NoDAPL
pi_149409277
Hij komt er dus.... ;( ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_149409587
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Tamashii het volgende:
Hij komt er dus.... ;( ;(
Dat weten we uiteraard nog niet.
#NoDAPL
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:07:29 #182
198365 Morendo
The Real Deal
pi_149410199
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:32 schreef starla het volgende:

[..]

?

Als bewijs wil ik je wel verbaal vernederen in beide talen, maar laat ik daar uit respect voor de Nederlandse taal maar vanaf zien.
Ön a kurva. Stvarno. Prostituált.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:08:18 #183
198365 Morendo
The Real Deal
pi_149410209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat weten we uiteraard nog niet.
Wanneer gaat de gemeenteraad stemmen dan?
pi_149410623
quote:

[..]

الله أكبر الله اكبر

الله للمظلوم خير مؤيدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي

Ja precies, zoiets. :')
pi_149410626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:21 schreef maaria1990 het volgende:
Abrahamitische religies (dus islam, christendom, jodendom) = haat. Het doel van deze religies is het onderdrukken van mensen. Het christendom deed dit dus ook in Europa, maar dan voornamelijk 1000-1500 jaar geleden. Van oorsprong zijn deze geloven gewelddadig. Dus het is onzin als mensen beweren dat liefde de leidraad is.
Gelukkig zijn sommige mensen in staat zo'n religie te nuanceren en het te combineren met vrijheid. Het is dus vooral aan de mens. Hoe gaan zij om met deze haatzaaiende religies? Er zijn denk ik 3 groepen mensen. Een kleine groep mensen die daadwerkelijk geweld gebruikt zoals deze religies voorschrijven, een zéér grote en dus ook gevaarlijke groep die niet direct geweld gebruikt maar dit stiekem wel goedkeuren bij iedere belediging, en een kleine groep die het gemakkelijk kan combineren met vrije, westerse normen en waarden.
Dat gezeik over een kleine groep is inmiddels ook al achterhaald vind je ook niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 06-02-2015 04:24:30 ]
pi_149410630
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga jij eerst maar eens varkens begraven. Doe je vak.
Is je familie overleden dan?
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 04:28:23 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149410639
kwaliteit weer jongens, kap ff
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149410644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu afwachten hoe de gemeenteraad gaat stemmen. Het lijkt me verstandig om tegen te stemmen, met respect voor de moslims. Een moskee bouwen van eigen geld is prima, zolang het aan bepaalde regels (lawaai, hoogte, bestemmingsplan, ...) voldoet maar met geld van buiten zo'n groot religieus complex bouwen in een land wat niets met de islam heeft en dit naast een school en een kinderopvang lijkt me onverstandig.
Met respect voor de moslims? Die grens is inmiddels al ruim overschreden, van respect is geen sprake meer.
pi_149410687
Gewoon een spa-resort van de omgeving maken. Zo creëer je banen en kun je profiteren van de 1500 moslims die er komen. Brengt geld in het laatje. Moet men er wel voor zorgen dat het vanuit de commerciële sector komt, want de gemeente Gouda luistert niet naar de burgers.

[ Bericht 20% gewijzigd door Metalfrost op 06-02-2015 05:55:13 ]
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 6 februari 2015 @ 06:46:02 #190
430880 mig72
De Professional
pi_149410780
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 04:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat gezeik over een kleine groep is inmiddels ook al achterhaald vind je ook niet?
Gezeik? Haar punt over Abrahamistische religies en haat klopt anders wel.
pi_149410803
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 05:09 schreef Metalfrost het volgende:
want de gemeente Gouda luistert niet naar de burgers.
Het levert de gemeente veel geld op.
Eerst het geld dan pas de burgers.(zo werkt het in Nederland)
Bats boem lucht dicht
pi_149410869
In Rotterdam Zuid is wat jaren geleden ook zo'n mega moskee gebouw, de Essalam moskee, was toen ook een hoop weerstand tegen, hoor er eigenlijk nooit meer wat over.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:10:49 #193
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_149411110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:47 schreef Wespensteek het volgende:
Één moskee in plaats van drie lijkt mij ook veel handiger.
Zeker, het is een stuk makkelijker om een moskee in de smiezen te houden dan drie. Voor de AIVD zal het wel prima uitkomen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:14:01 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149411132
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Dik_Troll het volgende:

[..]

Zeker, het is een stuk makkelijker om een moskee in de smiezen te houden dan drie. Voor de AIVD zal het wel prima uitkomen.
Misschien moeten ze de bunker toch maar laten staan, compleet met ultra high tech afluisterapparatuur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:14:45 #195
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_149411137
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien moeten ze de bunker toch maar laten staan, compleet met ultra high tech afluisterapparatuur.
Dat is zeker geen gek idee.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:25:09 #196
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_149411202
quote:

[..]

الله أكبر الله اكبر

الله للمظلوم خير مؤيدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي

Allah, met zijn dikke lul!

Btw, ik hoor in de MSM eigenlijk niks meer over die absurde eis van het moskee bestuur om een soort 'vrouwvrije zone' rond de moskee in te stellen.

Zijn ze dat vergeten of willen ze het daar liever niet over hebben?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_149413433
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ön a kurva. Stvarno. Prostituált.
Haha, via google translate ofzo? Want dat zou je nooit zo zeggen namelijk _O-
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:04:25 #198
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149414236
Zo, opgelost.

Net als de Joden een muur bouwden tegen de overlast van moslimextremisme.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149414658
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
Zo, opgelost.

[ afbeelding ]

Wat een enggeestige oplossing; een muur plaatsen. Godverdomme Gouda Nederland _O- _O-
pi_149415127
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
Alleen maar goed... je wilt ook niet dat die kleine kinderen die enge, vieze mannen met ranzige baarden en rare kleding zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2015 11:34:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')