De nieuwe Nederlandse taal?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef starla het volgende:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Ok, en wie is de agressor?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef starla het volgende:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
quote:Megamoskee in Gouda mag er van college komen
Een grote moskee in Gouda-Noord mag er van het Goudse college van burgemeester en wethouders komen. Dat is donderdag bekendgemaakt. Om de bouw van het gebedshuis, waarin drie bestaande moskeeën worden samengebracht, is al lange tijd veel te doen.
Buurtbewoners keren zich fel tegen de plannen, omdat de moskee onder meer voor te veel overlast zou zorgen. Bovendien waren er twijfels over de herkomst van het geld voor financiering van het gebedshuis. Kort geleden riep het CDA in de Tweede Kamer minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie nog op om daar onderzoek naar te doen.
Er zou een forse investering uit het buitenland worden gedaan, maar volgens het Goudse college is dat niet waar. De moskee wordt voor bijna 100 procent met Nederlands geld gefinancierd.
God is groot, god is machtig... daar lijkt me niets nieuws aan in de Nederlandse taal, meer hetzelfde oude achterhaalde refrein.quote:
Nou, salafascisten, gefeliciteerd!quote:
Salafistische moskee, ja?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, salafascisten, gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:39 schreef BB-King het volgende:
Heel de wereld gaat gebukt onder islam-terreur en Gouda geeft groen licht voor zoiets.
Aardige kerelquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Anders vraag je immers niet aan zo'n aap om mee te helpen geld in te zamelen
[ afbeelding ]
C: Beide.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, in de OP staat dat de gemeente en de omwonenden daarover van mening verschillen, en het zou me niet eens meer verbazen als de omwonenden het beter weten dan de woordvoerder van de gemeente.
En dat is? Gewoon NL hier aub.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef starla het volgende:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Maar onverwacht was het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Walgelijk hoe de PvdA/GL/D66 dit intolerante haatpaleis erdoor drukken.
Je vergeet de VVD en Gouda Positief.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kort samengevat = expansie en executie van alle ongelovigen muhahahahaquote:
moskeeen KUNNEN mooie gebouwen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke hokken die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:55 schreef AldnoahGast het volgende:
Moskeeën zijn prachtige gebouwen, hadden wij in ons dorp maar een moskee. Nederland moet zich beseffen dat er een groep mensen leeft in ons land dat met hun eigen centjes hun eigen plekken willen kopen omdat er een behoefte naar is. Zolang zij dit financieren met eigen centjes en zolang ik geen belasting voor hun betaal, dan is het naar mijn mening allemaal prima. Van mij part kopen ze de gehele dam over en bouwen ze er een moskee op, zolang zij het maar zelf financieren.
Klopt, het is wel belangrijk dat de moskee ook past bij de omgeving. De Esalam moskee (Rotterdam) vind ik altijd een prachtig gezicht wanneer ik er langs rij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
moskeeen KUNNEN mooie gebouwen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke hokken die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
Zie, je komt zo wel in de hemel. Eindelijk iemand in dit topic die de boel kan nuanceren i.p.v. te schreeuwen: 'walgelijk, er wordt een moskee gebouwd'.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef AldnoahGast het volgende:
[..]
Klopt, het is wel belangrijk dat de moskee ook past bij de omgeving. De Esalam moskee (Rotterdam) vind ik altijd een prachtig gezicht wanneer ik er langs rij.
Als dat nou iemands gevoel is, wie ben jij om te zeggen dat die een schreeuwlelijk is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef starla het volgende:
[..]
Zie, je komt zo wel in de hemel. Eindelijk iemand in dit topic die de boel kan nuanceren i.p.v. te schreeuwen: 'walgelijk, er wordt een moskee gebouwd'.
Tactisch gequoot. De rest weglaten joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als dat nou iemands gevoel is, wie ben jij om te zeggen dat die een schreeuwlelijk is.
Die konden van mij aan het gas gaan hangen met dat geblaat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef KNAK het volgende:
In London is het er al
"Mosq area - no alcohol allowed!"
De rest is nutteloos. En wat is dat voor domme opmerking de laatste tijd. Tactisch gequoot. Ja, Fok! is net een potje schakenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef starla het volgende:
[..]
Tactisch gequoot. De rest weglaten joh.
Het is gewoon weer de tweede woestijngodsdienst met oude gebruiken uit het Midden-Oosten die binnenkomt. Allerlei geboden/verboden op een al dan niet gewelddadige wijze die 2000/1400 jaar geleden in het Midden-Oosten zijn opgetekend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft relevant en precies het probleem.
Vervang moskee voor Moslim en gebouw/hok boor Mens...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
moskeeen KUNNEN mooie gebouwen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke hokken die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
En dan...?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef hetishierstil het volgende:
[..]
Vervang moskee voor Moslim en gebouw/hok boor Mens...
Moslims KUNNEN mooie mensen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke mensen die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.quote:
Dat begreep ik wel, alleen ben ik het daar dus niet mee eens. Overvecht zou een dooie boel zijn zonder moslims op straat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef hetishierstil het volgende:
[..]
Moslims KUNNEN mooie mensen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke mensen die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
Of moet ik alles uitleggen ...
Hoe bedoel je qua kleur?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef hetishierstil het volgende:
[..]
Moslims KUNNEN mooie mensen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke mensen die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
Of moet ik alles uitleggen ...
Dan zou jij dus moeten weten wat er in Bosnie gebeurd op dit moment.....quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef starla het volgende:
[..]
Zie, je komt zo wel in de hemel. Eindelijk iemand in dit topic die de boel kan nuanceren i.p.v. te schreeuwen: 'walgelijk, er wordt een moskee gebouwd'.
Inderdaad, wat walgelijk zeg, dat we in een land wonen waar gebouwen worden gebouwd voor mensen die een ander geloof willen uiten en wat walgelijk dat dat gewoon mag van de overheid en dat er geen terroristen je in de fik zetten hierom.
Btw: ben atheïst en Bosnisch/Hongaars voordat men straks weer denkt dat ik een jihadist ben.
Een lekker stukje discriminatie haat dus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef starla het volgende:
[..]
Kort samengevat = expansie en executie van alle ongelovigen muhahahaha
Dat zegt al genoeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op bank pseudo-vervreemd doen over de bouw van een moskee.quote:
Hoe kan B en W het dan al goedkeuren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef Morodeepdelver het volgende:
De gemeente Gouda heeft de kazerne nog nieteens aangekocht, dus er valt ook weinig te verkopen op dit moment.
Leuk dat er al plannetjes worden goedgekeurd door de B&W maar de gemeenteraad moet ook nog akkoord gaan, en zoals ik het zie heeft ruim 50% een voorkeur voor Gemiva + De Ark (dagverblijf en basisschool) in de PWA kazerne.
Het ontbreekt hier alleen nog aan een sluitend financieringsplan.... iets dat wél gemaakt is icm de moskee.
In April wordt er pas een keuze gemaakt of de kazerne ook daadwerkelijk wordt aangekocht door de gemeente Gouda.
Ja, maar dat ontgaat je natuurlijk weer pijnlijk. Ik weet niet wat het is: goedgelovigheid, naïviteit of gewoon een behoefte om te trollen. Eén van de drie is het.quote:
Niet zomaar een moskee he. Een moskee die gefinancierd wordt met behulp van haatgeld van een haatorganisatie, waarbij de gemeente de besluitvorming onder de pet heeft gehouden en niet in wil gaan op bezwaren van directe omwonenden. Tevens is nu al duidelijk wat voor haatorganisatie daar in wil zitten, als je kijkt naar de eisen mbt vrouwen en de omgeving.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef starla het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op bank pseudo-vervreemd doen over de bouw van een moskee.
Er is nog niks doorgedrukt. Het College van B&W heeft de plannen goedgekeurd. In dat college zitten naast de partijen die jij noemt, ook de VVD en een lokale partij. En de burgemeester is van VVD-huize.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
B&W zorgen voor het dagelijkse bestuur van de stad, de gemeenteraad heeft hierop een controlerende functie en zorgt dat alles in grote lijnen goed verloopt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hoe kan B en W het dan al goedkeuren?
AIVD ingelicht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef starla het volgende:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Lolwut?quote:
De vertaling volgt enkele posts later.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar staat. Daarom verdacht.
الله أكبر الله اكبرquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vertaling volgt enkele posts later.
Ehm die is dan weer verwijderd? Heb pagina 4 t/m 6 driemaal doorgelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vertaling volgt enkele posts later.
Ja, AIVD ingelicht dus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:
Allah is greatest! Allah is greatest!
And Allah is greatest above plots of the aggressors,
And Allah is the best helper of the oppressed.
With faith and with weapons I shall defend my country
And the light of truth will shine in my hand.
Say with me! Say with me!
Allah, Allah, Allah is greatest!
Allah is above any attacker
je bent gewoon een verkapte jihad strijder die hier op fok loopt te propagerenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef starla het volgende:
noeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op
En nou in het Nederlands.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
الله أكبر الله اكبر
الله أكبر فوق كيد المعتدي
الله للمظلوم خير مؤيدي
أنا باليقين وبالسلاح سأفتدي
بلدي ونور الحق يسطع في يدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Er is bezwaar genoeg maar ze doen er niets mee.(geld he)quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef DrMabuse het volgende:
En in een land waar we (natuurlijk) geen bezwaar maken.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:26 schreef fokky100 het volgende:
Gewoon een paar varkens daar in de grond graven. (en dat blijven doen)
Waarom ben je zo gefrustreerd dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:30 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Jawel hoor, is ver van mijn huis.
Je kent me niet, dus niet dom lullen he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gefrustreerd dan?
Haha, let them come!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar staat. Daarom verdacht.
Nou, het is eigenlijk best makkelijk af te leiden uit je post. De frustratie spat er van af. Zal vast niet prettig zijn om je zo hulpeloos te voelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:32 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Je kent me niet, dus niet dom lullen he.
Allah is groot, Allah is machtig.quote:
Zie nu wel dat je me niet kent, ik moet hier de moslims met een loep zoeken en een moskee kennen we hier niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk best makkelijk af te leiden uit je post. De frustratie spat er van af. Zal vast niet prettig zijn om je zo hulpeloos te voelen.
De argumenten die je aanvoert leiden niet noodzakelijk tot de conclusie dat je niet gefrustreerd bent.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:47 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zie nu wel dat je me niet kent, ik moet hier de moslims met een loep zoeken en een moskee kennen we hier niet.
Zie je nu waarom je er naast zit.(ik denk dat jij echt moeite hebt met zo'n idee)
Aannames leiden tot misverstanden, daar ben jij het voorbeeld van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De argumenten die je aanvoert leiden niet noodzakelijk tot de conclusie dat je niet gefrustreerd bent.
Wie maakt er nu aannames?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Aannames leiden tot misverstanden, daar ben jij het voorbeeld van.
Ga maar weer lekker op het moslim forum trollen.
Ga jij eerst maar eens varkens begraven. Doe je vak.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Aannames leiden tot misverstanden, daar ben jij het voorbeeld van.
Ga maar weer lekker op het moslim forum trollen.
?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, alsof dat een bestaande combo is.
Ja hoor, alleen zullen er heel erg weinig mensen zijn voor wie dat geldt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, alsof dat een bestaande combo is.
Nice.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef Geerd het volgende:
Wanneer komt er hier eens een op de hoek? Kan ik beter leren integreren
Dat weten we uiteraard nog niet.quote:
Ön a kurva. Stvarno. Prostituált.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:32 schreef starla het volgende:
[..]
?
Als bewijs wil ik je wel verbaal vernederen in beide talen, maar laat ik daar uit respect voor de Nederlandse taal maar vanaf zien.
Wanneer gaat de gemeenteraad stemmen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat weten we uiteraard nog niet.
Ja precies, zoiets.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
الله أكبر الله اكبر
الله للمظلوم خير مؤيدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Dat gezeik over een kleine groep is inmiddels ook al achterhaald vind je ook niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:21 schreef maaria1990 het volgende:
Abrahamitische religies (dus islam, christendom, jodendom) = haat. Het doel van deze religies is het onderdrukken van mensen. Het christendom deed dit dus ook in Europa, maar dan voornamelijk 1000-1500 jaar geleden. Van oorsprong zijn deze geloven gewelddadig. Dus het is onzin als mensen beweren dat liefde de leidraad is.
Gelukkig zijn sommige mensen in staat zo'n religie te nuanceren en het te combineren met vrijheid. Het is dus vooral aan de mens. Hoe gaan zij om met deze haatzaaiende religies? Er zijn denk ik 3 groepen mensen. Een kleine groep mensen die daadwerkelijk geweld gebruikt zoals deze religies voorschrijven, een zéér grote en dus ook gevaarlijke groep die niet direct geweld gebruikt maar dit stiekem wel goedkeuren bij iedere belediging, en een kleine groep die het gemakkelijk kan combineren met vrije, westerse normen en waarden.
Is je familie overleden dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens varkens begraven. Doe je vak.
Met respect voor de moslims? Die grens is inmiddels al ruim overschreden, van respect is geen sprake meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu afwachten hoe de gemeenteraad gaat stemmen. Het lijkt me verstandig om tegen te stemmen, met respect voor de moslims. Een moskee bouwen van eigen geld is prima, zolang het aan bepaalde regels (lawaai, hoogte, bestemmingsplan, ...) voldoet maar met geld van buiten zo'n groot religieus complex bouwen in een land wat niets met de islam heeft en dit naast een school en een kinderopvang lijkt me onverstandig.
Gezeik? Haar punt over Abrahamistische religies en haat klopt anders wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 04:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gezeik over een kleine groep is inmiddels ook al achterhaald vind je ook niet?
Het levert de gemeente veel geld op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 05:09 schreef Metalfrost het volgende:
want de gemeente Gouda luistert niet naar de burgers.
Zeker, het is een stuk makkelijker om een moskee in de smiezen te houden dan drie. Voor de AIVD zal het wel prima uitkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:47 schreef Wespensteek het volgende:
Één moskee in plaats van drie lijkt mij ook veel handiger.
Misschien moeten ze de bunker toch maar laten staan, compleet met ultra high tech afluisterapparatuur.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Zeker, het is een stuk makkelijker om een moskee in de smiezen te houden dan drie. Voor de AIVD zal het wel prima uitkomen.
Dat is zeker geen gek idee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de bunker toch maar laten staan, compleet met ultra high tech afluisterapparatuur.
Allah, met zijn dikke lul!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
الله أكبر الله اكبر
الله للمظلوم خير مؤيدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Haha, via google translate ofzo? Want dat zou je nooit zo zeggen namelijkquote:
Wat een enggeestige oplossing; een muur plaatsen. Godverdomme Gouda Nederlandquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
Zo, opgelost.
[ afbeelding ]
Net als de Joden een muur bouwden tegen de overlast van moslimextremisme.
Alleen maar goed... je wilt ook niet dat die kleine kinderen die enge, vieze mannen met ranzige baarden en rare kleding zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
Net als de Joden een muur bouwden tegen de overlast van moslimextremisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |