abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149390723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:55 schreef AldnoahGast het volgende:
Moskeeën zijn prachtige gebouwen, hadden wij in ons dorp maar een moskee. Nederland moet zich beseffen dat er een groep mensen leeft in ons land dat met hun eigen centjes hun eigen plekken willen kopen omdat er een behoefte naar is. Zolang zij dit financieren met eigen centjes en zolang ik geen belasting voor hun betaal, dan is het naar mijn mening allemaal prima. Van mij part kopen ze de gehele dam over en bouwen ze er een moskee op, zolang zij het maar zelf financieren.
moskeeen KUNNEN mooie gebouwen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke hokken die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_149390771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

moskeeen KUNNEN mooie gebouwen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke hokken die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.
Klopt, het is wel belangrijk dat de moskee ook past bij de omgeving. De Esalam moskee (Rotterdam) vind ik altijd een prachtig gezicht wanneer ik er langs rij.
pi_149390955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef AldnoahGast het volgende:

[..]

Klopt, het is wel belangrijk dat de moskee ook past bij de omgeving. De Esalam moskee (Rotterdam) vind ik altijd een prachtig gezicht wanneer ik er langs rij.
Zie, je komt zo wel in de hemel. Eindelijk iemand in dit topic die de boel kan nuanceren i.p.v. te schreeuwen: 'walgelijk, er wordt een moskee gebouwd'.

Inderdaad, wat walgelijk zeg, dat we in een land wonen waar gebouwen worden gebouwd voor mensen die een ander geloof willen uiten en wat walgelijk dat dat gewoon mag van de overheid en dat er geen terroristen je in de fik zetten hierom.

Btw: ben atheïst en Bosnisch/Hongaars voordat men straks weer denkt dat ik een jihadist ben.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:07:48 #129
286575 Roces18
Chef de party
pi_149390999
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef starla het volgende:

[..]

Zie, je komt zo wel in de hemel. Eindelijk iemand in dit topic die de boel kan nuanceren i.p.v. te schreeuwen: 'walgelijk, er wordt een moskee gebouwd'.

Als dat nou iemands gevoel is, wie ben jij om te zeggen dat die een schreeuwlelijk is.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:09:08 #130
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149391040
In London is het er al

"Mosq area - no alcohol allowed!"

Mai pben rai~!
pi_149391050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Als dat nou iemands gevoel is, wie ben jij om te zeggen dat die een schreeuwlelijk is.
Tactisch gequoot. De rest weglaten joh.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:09:47 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149391062

Blijft relevant en precies het probleem.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149391141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef KNAK het volgende:
In London is het er al

"Mosq area - no alcohol allowed!"

Die konden van mij aan het gas gaan hangen met dat geblaat.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:15:14 #134
286575 Roces18
Chef de party
pi_149391244
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef starla het volgende:

[..]

Tactisch gequoot. De rest weglaten joh.
De rest is nutteloos. En wat is dat voor domme opmerking de laatste tijd. Tactisch gequoot. Ja, Fok! is net een potje schaken :') zoek niet achter alles iets joh.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_149391326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft relevant en precies het probleem.
Het is gewoon weer de tweede woestijngodsdienst met oude gebruiken uit het Midden-Oosten die binnenkomt. Allerlei geboden/verboden op een al dan niet gewelddadige wijze die 2000/1400 jaar geleden in het Midden-Oosten zijn opgetekend.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:25:36 #136
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_149391591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vervang moskee voor Moslim en gebouw/hok boor Mens...
pi_149391650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef hetishierstil het volgende:

[..]

Vervang moskee voor Moslim en gebouw/hok boor Mens...
En dan...?
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:29:41 #138
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_149391723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dan...?
Moslims KUNNEN mooie mensen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke mensen die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.

Of moet ik alles uitleggen ...
pi_149391792
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef hetishierstil het volgende:

[..]

Moslims KUNNEN mooie mensen zijn, maar diegene die ik ken hier in de buurt zijn allemaal afzichtelijke mensen die totaal niet in het straatbeeld passen, niet qua stijl, en in sommige gevallen al helemaal niet qua kleur.

Dat begreep ik wel, alleen ben ik het daar dus niet mee eens. Overvecht zou een dooie boel zijn zonder moslims op straat.
pi_149391807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef hetishierstil het volgende:

[..]

Hoe bedoel je qua kleur?
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:35:45 #141
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_149391918
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef starla het volgende:

[..]

Inderdaad, wat walgelijk zeg, dat we in een land wonen waar gebouwen worden gebouwd voor mensen die een ander geloof willen uiten en wat walgelijk dat dat gewoon mag van de overheid en dat er geen terroristen je in de fik zetten hierom.

Btw: ben atheïst en Bosnisch/Hongaars voordat men straks weer denkt dat ik een jihadist ben.
Dan zou jij dus moeten weten wat er in Bosnie gebeurd op dit moment.....
http://www.dailysabah.com(...)cal-salafi-movements
http://20committee.com/20(...)bal-jihad-revisited/
pi_149391995
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef starla het volgende:

[..]

Kort samengevat = expansie en executie van alle ongelovigen muhahahaha
Een lekker stukje discriminatie haat dus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149392032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

De rest is nutteloos.
Dat zegt al genoeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op bank pseudo-vervreemd doen over de bouw van een moskee.
pi_149392037
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef Morodeepdelver het volgende:
De gemeente Gouda heeft de kazerne nog nieteens aangekocht, dus er valt ook weinig te verkopen op dit moment.

Leuk dat er al plannetjes worden goedgekeurd door de B&W maar de gemeenteraad moet ook nog akkoord gaan, en zoals ik het zie heeft ruim 50% een voorkeur voor Gemiva + De Ark (dagverblijf en basisschool) in de PWA kazerne.
Het ontbreekt hier alleen nog aan een sluitend financieringsplan.... iets dat wél gemaakt is icm de moskee.

In April wordt er pas een keuze gemaakt of de kazerne ook daadwerkelijk wordt aangekocht door de gemeente Gouda. oO<
Hoe kan B en W het dan al goedkeuren?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_149392133
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Salafistische moskee, ja?
Ja, maar dat ontgaat je natuurlijk weer pijnlijk. Ik weet niet wat het is: goedgelovigheid, naïviteit of gewoon een behoefte om te trollen. Eén van de drie is het.
pi_149392187
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef starla het volgende:

[..]

Dat zegt al genoeg over hoe jij in de maatschappij staat: oogklepjes op met een plakje kaas op je boterham. En dan met de pootjes op bank pseudo-vervreemd doen over de bouw van een moskee.
Niet zomaar een moskee he. Een moskee die gefinancierd wordt met behulp van haatgeld van een haatorganisatie, waarbij de gemeente de besluitvorming onder de pet heeft gehouden en niet in wil gaan op bezwaren van directe omwonenden. Tevens is nu al duidelijk wat voor haatorganisatie daar in wil zitten, als je kijkt naar de eisen mbt vrouwen en de omgeving.

Dus hoezo oogkleppen? Denk eerder dat het de ogen goed opent over hoe bepaalde stromingen in NL om gaan met dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149392233
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Walgelijk hoe de PvdA/GL/D66 dit intolerante haatpaleis erdoor drukken.
Er is nog niks doorgedrukt. Het College van B&W heeft de plannen goedgekeurd. In dat college zitten naast de partijen die jij noemt, ook de VVD en een lokale partij. En de burgemeester is van VVD-huize.

Het is uiteindelijk aan de gemeenteraad om de plannen al dan niet goed te keuren.
pi_149392431
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Hoe kan B en W het dan al goedkeuren?
B&W zorgen voor het dagelijkse bestuur van de stad, de gemeenteraad heeft hierop een controlerende functie en zorgt dat alles in grote lijnen goed verloopt.

Hier iets meer info: http://www.gouda.nl/ris/R(...)doet_de_gemeenteraad

supersonische edit: Zie ook de post hierboven ^O^
pi_149392449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef starla het volgende:
الله أكبر الله أكبر
قولوا معي الويل للمستعمر
وﷲ فوق الغادر المتجبر
الله أكبر يا بلادي كبري
وخذي بناصية المغير ودمري
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر

الله فوق المعتدي
AIVD ingelicht.
pi_149392513
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

AIVD ingelicht.
Lolwut?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')