Dat zijn we wel door vanaf de zijlijn toe te kijken hoe dit conflict escaleert. Eigenlijk zijn alle vormen van proxy-oorlogen inherent barbaars omdat het onnodig lijden van het volk toestaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn geen primitieve bloedlustige domme barbaarse relioten.
Nou, inderdaad:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik ben er niet nu pas achter maar ik blijf me wel verbazen over het grensverleggende sadisme. Telkens als je denkt dat de grens bereikt is weten ze me toch weer te verrassen.
En dit ook:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het doen en dan op dezelfde wijze.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan de Shrink
Maakt geen reet uit. Terreurvolk behandel je nou eenmaal zo. Tand om tand, oog om oog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden ze net zo barbaars zijn.
Heb je daar ook bewijs voor? Denk dat de vraag wie is wie en wie zit erachter een legitieme is, maar geen reden om dingen aan te nemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
IS(IS) wordt van hogerhand gevoed door de VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Bedoeld om instabiliteit te creeeren en zo het PNAC-plan erdoorheen te rammen. Het hele Midden-Oosten moet in handen van de Westerse Elites komen. IS(IS) is daarbij een strategisch handige stap (anders zou men het niet doen).
De rest is window dressing voor de buehne.
'Grappig', dat lijkt precies te zijn hoe zij hierin stonden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Terreurvolk behandel je nou eenmaal zo. Tand om tand, oog om oog.
Ze schuilen tussen normale burgers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Waarom zijn ze eigenlijk nog steeds in gevecht met die gasten in steden enzo? Trek je terug en tyf er gewoon bommen op.
Dat lijkt soms wel het beste ja. Niemand geeft om dat gebied ookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Waarom zijn ze eigenlijk nog steeds in gevecht met die gasten in steden enzo? Trek je terug en tyf er gewoon bommen op.
Ja, dat is een probleem, vandaar kickt Real Politik in.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Prima, wanneer wil je het agenderen?
Is nodig blijkbaar om die zandvlooien te stoppen, dus ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, vanaf de andere kant van de wereld een moordmachine ergens hoog in de lucht besturen getuigt natuurlijk ook niet bepaald van moed..quote:
Misschien kunnen we samen wat spreektijd daar aanvragen, ik heb een connectie, ken iemand die er stage looptquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat is een probleem, vandaar kickt Real Politik in.
Maar goed, dat is veel te cynisch wmb.
We moeten iig veel meer doen in VN verband wmb; - krijg je vervolgens weer extreem looney samenzweringstheoretici die dit weer als new world order zien, ik weet het .... .
Tot nu toe is het nog stil op BNW hierover maar dat gaat vast wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is een probleem, vandaar kickt Real Politik in.
Maar goed, dat is veel te cynisch wmb.
We moeten iig veel meer doen in VN verband wmb; - krijg je vervolgens weer extreem looney samenzweringstheoretici die dit weer als new world order zien, ik weet het .....
Lafaards! Saddam ging tenminste met zn tanks in de woestijn staanquote:
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:57:22BREAKING: Sajida al-Richawi will be executed on Wednesday morning according to AFP - @EjmAlrai reageer retweet
Niet? Heb je het nieuws niet gevolgd de laatste 15 jaar?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn geen primitieve bloedlustige domme barbaarse relioten.
Hoppaaaaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:57:22BREAKING: Sajida al-Richawi will be executed on Wednesday morning according to AFP - @EjmAlrai reageer retweet
Zullen er vast nog een paar zitten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Dus in die stad Kobani zitten nog gewoon burgers? Die stad is helemaal verwoest.
Een beetje achtergrond en interesse in de wereldpolitiek, kennis van de geschiedenis van framing, blaming, shaming and bombing (denk aan het Koerdische meisje met haar nepverhaal over de couveuses), de lijnen juist leggen, Hillary Clinton live zien toegeven dat de CFR de boel regelt en niet zij, en met name de belangen die er spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Heb je daar ook bewijs voor? Denk dat de vraag wie is wie en wie zit erachter een legitieme is, maar geen reden om dingen aan te nemen.
Helaas loopt dat vaak door elkaar heen en is het moeilijk, zo niet ondoenlijk om dat bewijs te achterhalen en als zodanig erkend te krijgen.
Kijkend naar de geschiedenis en naar de retoriek die er politiek gebezigd werd en wordt rondom dit onderwerp ziet het er soms wat verdacht uit, maar dat heb je wanneer politici van dergelijk statuur beginnen te praten. Het bewijst wederom niets.
Ja en wat boeit jou dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zeg alleen als je meer gaat doen via VN aan mensenrechten dan gaan die samenzweringslui te keer.... maar wrs kan dat nooit goed gebeuren, vanwege verschillende concepten van mensenrechten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot nu toe is het nog stil op BNW hierover maar dat gaat vast wel gebeuren.
Want dat iemand levend verbrand wordt is niet belangrijk genoeg voor het journaal?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef Ketchupcurry het volgende:
Waarom geven we IS zoveel aandacht eigenlijk? Als opening van het NOS Journaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |