Why not?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Gaat die meet eind van de maand nog door?
kaartjes voor Take That en een cd van ze en nog een cd van Q en ik maak vrijdag nog kans op kaartjes voor Take That in Londenquote:
...dus nu moet je 2x?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kaartjes voor Take That en een cd van ze en nog een cd van Q en ik maak vrijdag nog kans op kaartjes voor Take That in Londen
Uiteraard!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Je had toch zelf ook al tickets? Of was dat weer voor iets anders...
Zo te horen heb je niks ge mistquote:
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop het, heb zin in Japans.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we gingen sushi eten he! Wanneer ook al weer?
Alleen rijden de treinen niet eind deze maand
Helemaal niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we gingen sushi eten he! Wanneer ook al weer?
Alleen rijden de treinen niet eind deze maand
We hebben het over de NS he?quote:
Oh joh maar wie moet er nu naar Delft?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, van/naar Delft althans.
Iedereen wil eruitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh joh maar wie moet er nu naar Delft?
celverspilling.quote:Ok...ik heb jouw pm gestuurt kijk eens in overige
Zij, en vast niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is hij wel goed in andere dingen.
Als ik met de auto kom wil ik je best oppikken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, van/naar Delft althans.
Ik zal toch de hele week naar mijn werk moeten met de NS-bus of tram, dus dat zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik met de auto kom wil ik je best oppikken.
Yay.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uit
Ik weet hetquote:
Zit ze daar zo in d'r uppiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uit
Ik? Who cares, want Japans eten.quote:
Nee, hoor. Ik kom ook. Als het OV het toelaatquote:
Ja, Dealextreme spullen, powerbank, tig adapters en converters, Macmeuk, xboxcontrollers, echt een messengerbag en dan nog een AH tas volquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
Chinameuk?
Wow, ik ben echt verliefd op m'n nieuwe jurk. Wow wow wow. Sorry, ik blijf er even in.
Oooooh, ja dan moet je wel thuis blijven en op fok postenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Dealextreme spullen, powerbank, tig adapters en converters, Macmeuk, xboxcontrollers, echt een messengerbag en dan nog een AH tas vol.
Nou ja, dus een uur of 2 kutten en nu klaarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooh, ja dan moet je wel thuis blijven en op fok posten.
Heel goed, FOK!en is veel leuker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:39 schreef -Engel- het volgende:
ik las bakfiets
Avond!
ik ben huishoudontwijkendgedrag aan het vertonen
True...quote:
+1 voor juiste schrijfwijzequote:
Bijna alles is leuker dan afwassenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True...
Leuker dan afwassen in ieder geval
hoe bevalt je nieuwe baan?
en al iets van een huis gevonden?
Mooi ... zelfstandig werken gebeurd over het algemeen snelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna alles is leuker dan afwassen.
Mijn nieuwe baan bevalt supergoed tot nu toe. Denk dat 't alleen maar leuker wordt wanneer ik dingen sneller kan doen. Maar goed, is pas de tweede dag en heb de halve dag al alleen gedraaid
.
Ik heb wel een potentieel huis op het oog, ja. Zaterdag weer kijken en dan de knoop doorhakken. Ik neig zelf heel erg naar ja, maar het is een beetje afhankelijk van wat de eigenaren er nog aan willen moderniseren.
Ja, maar ik was echt helemaal alleen. Ze waren weg voor een afspraak dus ik moest alles alleen draaien. Maakt ook niet uit, heb me prima gered. Maar toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi ... zelfstandig werken gebeurd over het algemeen snelDenk maar dat ze er vertrouwen in hebben
Met een beetje mazzel zeggen de eigenaren precies die dingen waar je over dacht of hebben ze dat al aangegeven?
mwah... dat is niet net... maar goed je hebt laten zien dat je het kan dus ze kunnen niet meer zeggen dat je niet voldoetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik was echt helemaal alleen. Ze waren weg voor een afspraak dus ik moest alles alleen draaien. Maakt ook niet uit, heb me prima gered. Maar toch.
Er zijn wel dingen die ook zij al hebben aangegeven die ook echt moeten gebeuren en waar ik als huurder niet voor ga betalen (nieuwe verwarming e.d.).
Ik ga zaterdag alleen met mijn ouders kijken, dat is toch makkelijker dingen spotten. En daarna gaan we wel overleggen. Het zijn vrienden van mijn ouders, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... dat is niet net... maar goed je hebt laten zien dat je het kan dus ze kunnen niet meer zeggen dat je niet voldoet
A lijstje makenen die zaterdag meenemen om te overleggen....
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag alleen met mijn ouders kijken, dat is toch makkelijker dingen spotten. En daarna gaan we wel overleggen. Het zijn vrienden van mijn ouders, dus dat komt wel goed.
Wat zijn dat voor debiele tijden?quote:
Nou, meestal niet hoorquote:
Ze zegt toch ook somsquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, meestal niet hoor.
Uit je nest gebeld ofzo?
Ja, ze zegt ook gebeurd met een d, zeg ik toch ook niets over?quote:
Lekker aan 't zweten?quote:
Vriend van me die werkt aan de overkant begon zo vroeg, dus gevraagd of ie me ook even op kwam pikken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou, meestal niet hoor.
Uit je nest gebeld ofzo?
Wat me wel een beetje van je tegenvaltquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze zegt ook gebeurd met een d, zeg ik toch ook niets over?.
Ok, wat jij wil dan, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriend van me die werkt aan de overkant begon zo vroeg, dus gevraagd of ie me ook even op kwam pikken.
Ik probeer een beetje milder te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat me wel een beetje van je tegenvalt.
Ik liever ook niet, maarja shit happensquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ok, wat jij wil dan, ik moet er niet aan denken.
Moet nu officieel tot 14:45, maar is beetje afhankelijk van hoe ver ik kom.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je dan ook eerder weg kunt, zou het wel een optie zijn.
ik ookquote:
Pas waar je al zei, stop de klok.quote:
Ik kan het niet laten, het is sterker dan ikquote:Het 9:30, en ik sta nog steeds te wachten tot de NS het behaagt om een trein richting DH te sturen.
De borden vertellen niets, de omroep raaskalt alleen maar dat jeeen kop koffie mag halen.
IK WIL GODVERDOMME GEWOON NAAR M'N WERK, STELLETJE INCOMPETENTE PRUTSERS!
Je mag een kopje koffie halen! HELEMAAL GRATIS!!!!111!!!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten, het is sterker dan ik.
Ja best vet hequote:Op woensdag 4 februari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Damn, dat filmpje van dat crashende vliegtuig in Taiwan:
Hoax, niemand wil naar z'n werk!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leipe shitquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
twitter:ProRail twitterde op woensdag 04-02-2015 om 08:28:47Bijna 2k likes! http://t.co/WccK3eLTSG reageer retweet
Nee, ik wil er niet heen, ik wil er wel kunnen komen omdat ik anders ontslagen wordquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoax, niemand wil naar z'n werk!
Ik zag 'm ja... Wow.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Ahww, toch reed er echt wel een trein, zat alleen een beetje vol.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoax, niemand wil naar z'n werk!
Pfft dan pas? Probeer eens wat harder!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe m'n best om het vrijdagmiddag te laten worden. Ik gok dat het me over ongeveer 55,5 uur gelukt is.
Het is een schakelkast, met metaal, wat is het probleem om daar gewoon krachtstroom op te zetten als inbraakbeveiliging.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ahww, toch reed er echt wel een trein, zat alleen een beetje vol.
Overigens zit de NS te wachten tot het criminele flikkers kan behagen het koper gewoon in de schakelkasten te laten zitten.
Ik niet!quote:
Nou, we zijn al iets dichterbij dan net hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft dan pas? Probeer eens wat harder!
Helpt niet, knippen ze gewoon door met geisoleerd gereedschap. Ze krijgen het ook voor elkaar stukken bovenleiding mee te nemen. 1500v, zij liever dan ik maar goed blijkbaar zijn die paar stuivers het waard je leven op het spel te zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een schakelkast, met metaal, wat is het probleem om daar gewoon krachtstroom op te zetten als inbraakbeveiliging.
Echt, ze zoeken de excuses ook echt overal behalve bij zichzelf he?.
goed bezig!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, we zijn al iets dichterbij dan net hoor!
Drones met miniguns dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helpt niet, knippen ze gewoon door met geisoleerd gereedschap. Ze krijgen het ook voor elkaar stukken bovenleiding mee te nemen. 1500v, zij liever dan ik maar goed blijkbaar zijn die paar stuivers het waard je leven op het spel te zetten.
Het slaat nergens op. Maar dit klopt wel, ja... Mensen kunnen gewoon niet met hun fikken van andermans spullen afblijven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helpt niet, knippen ze gewoon door met geisoleerd gereedschap. Ze krijgen het ook voor elkaar stukken bovenleiding mee te nemen. 1500v, zij liever dan ik maar goed blijkbaar zijn die paar stuivers het waard je leven op het spel te zetten.
Sja, gratis geld,maar daar sta je dan met je tang in een weilandquote:
Tsja, schijnbaar makkelijker dan een 'echte' baan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, gratis geld,maar daar sta je dan met je tang in een weiland.
Neh. De airco loeit hier altijd super hard.quote:
Gratis onderdakquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-in-Schiedam.dhtml
Daar gaat je gratis geld
Wel makkelijkere werktijden en geen baas in je nekquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, schijnbaar makkelijker dan een 'echte' baan.
Jammerquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. De airco loeit hier altijd super hard.
Plus dat dit de koudste maand is van Singapoe. Maar 28 graden
's Avonds is t echt super lekker. Briesje en zo.
I'm in!quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel makkelijkere werktijden en geen baas in je nek.
20 uur slapen ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
20 jaar dwangarbeid om zijn schuld voor de gemaakte schade terug te betalen.
Daar zal het wel meer op lijken jaquote:
2 weken taakstraf en een pot muntthee drinken bedoel jequote:Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
20 jaar dwangarbeid om zijn schuld voor de gemaakte schade terug te betalen.
Dan had je maar een slechte jeugd gehad moeten hebben. Zeikerdsquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 weken taakstraf en een pot muntthee drinken bedoel je.
Behalve als ik of Q het zou doen idd, dan gaan we 20 jaar de bak in....
Oh ja, het is idd mijn fout dat ik al mijn hele leven uit de handen van de politie ben gebleven en genoeg belasting heb betaald om 5 keer Syrie opnieuw op te bouwen, dat soort tuig moet je aanpakken!quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had je maar een slechte jeugd gehad moeten hebben. Zeikerds
Had je maar een criminele minderheid moeten zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, het is idd mijn fout dat ik al mijn hele leven uit de handen van de politie ben gebleven en genoeg belasting heb betaald om 5 keer Syrie opnieuw op te bouwen, dat soort tuig moet je aanpakken!.
Lucht het op?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, het is idd mijn fout dat ik al mijn hele leven uit de handen van de politie ben gebleven en genoeg belasting heb betaald om 5 keer Syrie opnieuw op te bouwen, dat soort tuig moet je aanpakken!.
Dat zijn wij toch inmiddels al?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je maar een criminele minderheid moeten zijn.
Jullie vrouwen hebben tenminste nog het feminisme achter jullie staan. Blanke mannen van 30+ zijn echt overal de lul mee tegenwoordigquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:42 schreef Samzz het volgende:
Zo word je als volk wel behandeld, ja.
Feminismequote:Op woensdag 4 februari 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben tenminste nog het feminisme achter jullie staan. Blanke mannen van 30+ zijn echt overal de lul mee tegenwoordig.
Dat beweer ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Feminisme. Nee, daar moet je blij mee zijn...
Klopt. Maar dat geldt voor Janine Modaal net zo goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook weer niet.
En ik overdrijf uiteraard weer eens, maar echt iedereen heeft wel een belangenvertegenwoordiger, een "legitieme" reden om beledigd of gediscrimineerd te zijn oid, maar Jan Modaal is echt op alle vlakken de lul.
Vrouwen hebben tegenwoordig ook een soort extra rechten opeensquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat geldt voor Janine Modaal net zo goed.
quote:
Het staat jet vrij om een clubje op te richtenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook weer niet.
En ik overdrijf uiteraard weer eens, maar echt iedereen heeft wel een belangenvertegenwoordiger, een "legitieme" reden om beledigd of gediscrimineerd te zijn oid, maar Jan Modaal is echt op alle vlakken de lul.
Al bijna een eeuw jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen hebben tegenwoordig ook een soort extra rechten opeens.
Het is de kiftquote:
Neuh, ik zei al, ik overdrijf, zo veel last heb ik er niet van, het is meer theoretisch. Als je gewoon leest wie er allemaal dingen krijgen omdat ze zielig zijn, of wegkomen met straffen omdat ze toch geen geld hebben etc.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het staat jet vrij om een clubje op te richten
When in Singapore..... iets misdaan? BAM! Gevangenis. En daar staat niet eens een bed in je cel. Je slaapt maar op de grond!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik zei al, ik overdrijf, zo veel last heb ik er niet van, het is meer theoretisch. Als je gewoon leest wie er allemaal dingen krijgen omdat ze zielig zijn, of wegkomen met straffen omdat ze toch geen geld hebben etc.
"Wij" zijn zo makkelijk te pakken, we zijn bekend overal, hebben een inkomen om te belasten, geld om boetes te betalen en 0 reden om ergens beschermd tegen te worden, want ja, je hebt het zo goed toch?
En dat is wel zo, maar toch is het onrechtvaardig soms.
Ik gun jullie mannen ook van harte meer (betaald) zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik zei al, ik overdrijf, zo veel last heb ik er niet van, het is meer theoretisch. Als je gewoon leest wie er allemaal dingen krijgen omdat ze zielig zijn, of wegkomen met straffen omdat ze toch geen geld hebben etc.
"Wij" zijn zo makkelijk te pakken, we zijn bekend overal, hebben een inkomen om te belasten, geld om boetes te betalen en 0 reden om ergens beschermd tegen te worden, want ja, je hebt het zo goed toch?
Daardoor laat men hier gerust hun auto open staan langs de straat. Mensne kijken wel uit om te jatten. Halen ze niet in hun hoofd. Als iemand je spot of aangeeft ben je echt dik de pineur.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
When in Singapore..... iets misdaan? BAM! Gevangenis. En daar staat niet eens een bed in je cel. Je slaapt maar op de grond!
'Ik heb geen werk en geen geld en een uitkering.'quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las vandeweek dat criminelen hier in de gevangenis gewoon door kunnen gaan met hun handeltjes buiten de murenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
When in Singapore..... iets misdaan? BAM! Gevangenis. En daar staat niet eens een bed in je cel. Je slaapt maar op de grond!
Met minder kans om geliquideerd te wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las vandeweek dat criminelen hier in de gevangenis gewoon door kunnen gaan met hun handeltjes buiten de muren
Haags.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:04 schreef CherryLips het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)n-vrouw-van-de-trap/
Ik had het filmpje nog niet eens gezienWat is dit voor volk?
Ja. Zoals: M'n condooms zijn bijna op!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, zo hebben we allemaal wat te klagen natuurlijk.
Low crime doesn't mean no crimequote:Op woensdag 4 februari 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daardoor laat men hier gerust hun auto open staan langs de straat. Mensne kijken wel uit om te jatten. Halen ze niet in hun hoofd. Als iemand je spot of aangeeft ben je echt dik de pineur.
Leuke mannen daar?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zoals: M'n condooms zijn bijna op!
nee, maar bij gebrek aan boterhamzakjes ...quote:
Dan heb je een probleem, die verkopen ze daar natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zoals: M'n condooms zijn bijna op!
Of alleen Aziatische maatjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, die verkopen ze daar natuurlijk niet.
En of je daadwerkelijk schuldig bent maakt ze ook al niet zoveel uit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de inkopper achterwege latenquote:
Ik werd van de week aan de kant geduwd door wat er uit zag als een 40 jarige Jan Modaal die dacht dat het smalle drukke fietspad in het centrum van Tilburg zijn persoonlijke mountainbiketrail was. Niet eens bellen (zal wel geen bel op zijn hippe midlifecrisis-koersfiets zittenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haags.
Jeugd.
De oh oh cherso generatie.
NL wordt steeds dommer.
Dat is wel het midden tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Op je 40e al in een midlife crisis?
Ja, verwachting is 78 gemiddeld.quote:
De midlife crisis schijnt steeds vroeger toe te slaan en wordt ook al quarterlife crisis genoemdquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, dan mag ik ook bijna!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem al drie keer gehad geloof ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb geloof ik wel een verlate quarterlife crisis
Heb je er al iets van geleerd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al drie keer gehad geloof ik.
Als ze een kind hebben, ja. Anders ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen hebben tegenwoordig ook een soort extra rechten opeens.
En ze werken allemaal minder dan 40 uurquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze een kind hebben, ja. Anders ook niet.
Het heeft z'n momenten. Vrijdagmiddag bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze werken allemaal minder dan 40 uur.
Ach, ik zeur wat, het leven is voor iedereen kut.
Je wordt mild op je oude dag HW!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze werken allemaal minder dan 40 uur.
Ach, ik zeur wat, het leven is voor iedereen kut.
Ik doe dat nu al. Bij van dat kutvolk dat denkt dat je fietspaden gewoon zonder te kijken kunt oversteken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn momentenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wordt mild op je oude dag HW!
Wel mooi.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
iMac kopen? 600 euro, het is alleen geen iMac.
Ja, 1 op 1 kopie dus, alleen geen Apple-logo vooropquote:
Ik wel. Maar vind het dat niet waardquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb geen 600 eu in mijn budget voor gadgets
Ik heb geen computers meer nodig op het moment, maar het is wel een mooi apparaat, alleen kost een nieuwe 300 euro meer en issie wel echtquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar vind het dat niet waard.
Maar dat heb ik er ook niet voor overquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen computers meer nodig op het moment, maar het is wel een mooi apparaat, alleen kost een nieuwe 300 euro meer en issie wel echt.
Nee, je kan het niet aantrekken, ik snapquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat heb ik er ook niet voor over.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan het niet aantrekken, ik snap.
Is er iets onjuist aan mijn observatie?quote:
Niet per se. Maar ik wil wel een nieuwe computer ooit. Ik ga alleen nu geen 600 euro uitgeven aan een pcquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er iets onjuist aan mijn observatie?.
300 maar?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen computers meer nodig op het moment, maar het is wel een mooi apparaat, alleen kost een nieuwe 300 euro meer en issie wel echt.
Is ook wel veel geld voor een PC als je niet gamed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se. Maar ik wil wel een nieuwe computer ooit. Ik ga alleen nu geen 600 euro uitgeven aan een pc.
Ik game niet, iddquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook wel veel geld voor een PC als je niet gamed.
Of als je er niet de hele dag op zit te werken. Mijn PC was wel wat duurder maar hij staat al anderhalf jaar bijna de hele dag aan. Alleen dat opstarten mag even wat sneller.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook wel veel geld voor een PC als je niet gamed.
Tihi!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan het niet aantrekken, ik snap.
Geen SSD? Sinds ik die één heb is mijn opstartergernis echt met 90% ofzo gedaald.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als je er niet de hele dag op zit te werken. Mijn PC was wel wat duurder maar hij staat al anderhalf jaar bijna de hele dag aan. Alleen dat opstarten mag even wat sneller.
Ik heb er toch de ballen verstand van johquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen SSD? Sinds ik die één heb is mijn opstartergernis echt met 90% ofzo gedaald.
Daarom, dan is 600 euro echt te veel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik game niet, idd. Gewoon een pc/laptop voor werk, internet en eens een filmpje of zo.
Ik kan niet meer werken op machines zonderquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen SSD? Sinds ik die één heb is mijn opstartergernis echt met 90% ofzo gedaald.
Zal vast nog wel lukken, al had ik laatst op de machine van mijn vader die hulp nodig had wel een 'ik kom straks wel terug'-momentje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet meer werken op machines zonder.
Dat dacht ik al, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, dan is 600 euro echt te veel.
Voor de helft heb je iets prima werkbaars, voor iets meer gewoon iets goeds.
Oh jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er toch de ballen verstand van joh
Ja, het lukt wel. maar wat is het traag allemaalquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal vast nog wel lukken, al had ik laatst op de machine van mijn vader die hulp nodig had wel een 'ik kom straks wel terug'-momentje.
Ligt er ook aan of je een desktop of een laptop wil natuurlijk.quote:
O wacht, ik bedoelde 3,5 jaarquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja. Maar omdat ie dus pas anderhalf jaar oud is en je zei dat hij 'wat duurder' was. Dan verwacht ik eigenlijk wel een SSD erin.
quote:
Ik heb al een echte, sorry.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 1 op 1 kopie dus, alleen geen Apple-logo voorop.
Het wordt steeds langzamer. Niet dat ik ondertussen kan douchen of thee kan zetten, maar tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Maar dan zal het nog wel alleen een traditionele harddisk zijn die er in ligt. Die zijn helaas (zeker na 3,5 jaar geen reinstall doen) niet zo rap als het op opstarten aankomt.
Zo erg is het nog niet, sokken aantrekken en gordijnen opengooienquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik zo'n anderhalf jaar geleden naar een SSD overstapte zat ik er dicht tegenaan volgens mij, dat thee kunnen zetten.
Als ik moet rebooten is het BIOS scherm hetgene dat het langste duurt, totale powercycle tot inloggen is 20 sec ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt steeds langzamer. Niet dat ik ondertussen kan douchen of thee kan zetten, maar toch
Ik neig naar een laptop. Maar een desktop is ook wel ideaal...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je een desktop of een laptop wil natuurlijk.
Fusion Drive!quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik moet rebooten is het BIOS scherm hetgene dat het langste duurt, totale powercycle tot inloggen is 20 sec ofzo.
De Mac doet het, verse install, in echt 15 sec tot desktop weer ofzo.
Je mag m'n laptop wel even opnieuw installerenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Q. het volgende:
Mn Windows 8.1-pc start in 22 seconden van aanknop tot desktop.
Ik weet niet of dat snel of langzaam isquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Q. het volgende:
Naah. Ik doe liever leukere dingen zoals mijn been er af hakken meteen roestig mes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag m'n laptop wel even opnieuw installeren
Desktop is gewoon goedkoper voor wat je krijgt, maar een laptop is natuurlijk veelzijdiger. Als ik echt moest kiezen zou ik een laptop nemen met een extra scherm en muis/KB denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neig naar een laptop. Maar een desktop is ook wel ideaal...
Mijn werk-laptop heeft wel minuutje of 5 nodig en dan kan je er nog niet mee werken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat snel of langzaam is.
Waarom een extra scherm?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desktop is gewoon goedkoper voor wat je krijgt, maar een laptop is natuurlijk veelzijdiger. Als ik echt moest kiezen zou ik een laptop nemen met een extra scherm en muis/KB denk ik.
Tot ik de Mac kreeg had ik mijn Macbook aangesloten op de 29 inch, werkte ook prima verder.
Wow. Mijn laptop heeft een halve minuut nodig, denk ik. Inclusief inloggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn werk-laptop heeft wel minuutje of 5 nodig en dan kan je er nog niet mee werken.
draaiende HDD dan neem ik aan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Q. het volgende:
Ik vind 15 inch wel erg klein om de hele dag op te werken, dan zou ik er gewoon een 24-27 inch scherm aanhangen.quote:
Het mag natuurlijk niet teveel kosten. En moet ding wel 3x op een dag herstarten. Gelukkig kost tijd blijkbaar niets.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Mijn laptop heeft een halve minuut nodig, denk ik. Inclusief inloggen.
Maar het is voor eventueel thuis nog wat kleine dingetjes. Niet hele dagen werkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 15 inch wel erg klein om de hele dag op te werken, dan zou ik er gewoon een 24-27 inch scherm aanhangen.
Dan nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is voor eventueel thuis nog wat kleine dingetjes. Niet hele dagen werken.
Ja, maar dat is eigenlijk niet het geval. Maar wel een overweging waard, op zich.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog.
Maar dan hoeft het idd niet per se, maar als je er langere tijd mee werkt is het wel prettig.
Ik heb hele websites gebouwd op mijn 15" laptop. Moet er nou niet meer aan denken om daarop te ontwikkelen zonder extra scherm eraan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 15 inch wel erg klein om de hele dag op te werken, dan zou ik er gewoon een 24-27 inch scherm aanhangen.
Kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eigenlijk niet het geval. Maar wel een overweging waard, op zich.
Mijn halve afdeling werkt de hele dag op een 13" schermpje terwijl er 24" schermen voor hun neus staan. Snap echt niet hoe ze dat volhouden. Ook dat verkrampte toetsenbordje er bij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb hele websites gebouwd op mijn 15" laptop. Moet er nou niet meer aan denken om daarop te ontwikkelen zonder extra scherm eraan.
Ligt er wel aan wat je aan het doen bent. Als e-mail en word het enige is wat je nodig hebt op een dag voldoet zo'n schermpje prima.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn halve afdeling werkt de hele dag op een 13" schermpje terwijl er 24" schermen voor hun neus staan. Snap echt niet hoe ze dat volhouden. Ook dat verkrampte toetsenbordje er bij.
Nee, daarom is het de overweging wel waard.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.
In dat geval gewoon een kleinere laptop en eventueel een groot scherm voor erbij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ligt er ook aan hoe vaak je dat apparaat mee gaat leuren en hoe. Ik heb een 17 inch en werd er eerst echt niet vrolijk van om dat mee te leuren in de trein
Ja, gewoon een 11-13 inch dan, dat neemt zo makkelijk mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval gewoon een kleinere laptop en eventueel een groot scherm voor erbij.
"De snijtanden van het dier konden zelfs krachten opwekken die nog drie keer hoger waren."quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
CL
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-met-tanden--.html
nou hier gebeurd echt per iets hoor. Waarom zouden ze?quote:
O?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En of je daadwerkelijk schuldig bent maakt ze ook al niet zoveel uit.
Wel een goed idee, ja. Volgens mij heb ik nu 13 inch...quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gewoon een 11-13 inch dan, dat neemt zo makkelijk mee.
Da's de kreet die ze daar gebruiken. Kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nou hier gebeurd echt per iets hoor. Waarom zouden ze?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een goed idee, ja. Volgens mij heb ik nu 13 inch...
quote:
Het arme kind zou binnen een week geen vingers meer over hebben....quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
CL
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-met-tanden--.html
Ze lopen nu los en ze kwamen zowaar naar me toe toen ik met vreten kwamquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het arme kind zou binnen een week geen vingers meer over hebben....
quote:
Die prehistorische marmotten die miss net linkte zouden naar je toe komen omdat ze denken dat jij vreten bent!quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lopen nu los en ze kwamen zowaar naar me toe toen ik met vreten kwam
Er staat nergens dat het een carnivoor. Zou het mega-andijvie hebben geknaagd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die prehistorische marmotten die miss net linkte zouden naar je toe komen omdat ze denken dat jij vreten bent!
Patatje oorlogquote:
OMG! Wantquote:
Ik zou de kans niet nemen, ze zullen maar eens net door hun mega-andijvie heen zijn en honger hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het een carnivoor. Zou het mega-andijvie hebben geknaagd?
Dan pak je de mega-witlofquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou de kans niet nemen, ze zullen maar eens net door hun mega-andijvie heen zijn en honger hebben.
Ik denk dat je 't kunt vergelijken met een nijlpaard?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel die vreet en schijt.
Sammiequote:
Hoe bevalt de baanquote:
Prima. 4e week inmiddels en mijn collega's zijn soms zo gek als een deur maar ook erg aardig. Toffe mensen nog steeds en vandaag nog wat meer geleerd en gedaan. Cursus is gepland voor half maart en ik heb zowaar de beschikking gekregen over een leenauto om naar Veenendaal te rijdenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bevalt de baan?
Hier gaat 't superfijn. Niet te snel, gelukkig. Moet zoveel in één keer opslaan, damn.
Tofquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima. 4e week inmiddels en mijn collega's zijn soms zo gek als een deur maar ook erg aardig. Toffe mensen nog steeds en vandaag nog wat meer geleerd en gedaan. Cursus is gepland voor half maart en ik heb zowaar de beschikking gekregen over een leenauto om naar Veenendaal te rijden
Hahahahaquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof.
Ik heb aankomend weekend cursus en m'n werkgeefster heeft al laten doorschemeren zeker wat voor m'n verjaardag te willen doen.
Je bent gewoon onmisbaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
Omg, op het vorige bedrijf waar ik heb gewerkt loopt alles in het 100 sinds ik weg ben.
Hé jammer, had al een heel rapport liggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel die vreet en schijt.
Mwa, dat niet zozeer. Maar de werkgevers zijn gewoon zo dom als een kont. En dat loopt nu misquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent gewoon onmisbaar.
[..]
Hé jammer, had al een heel rapport liggen.
Dat heb ik wel eens vaker gehoord jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat niet zozeer. Maar de werkgevers zijn gewoon zo dom als een kont. En dat loopt nu mis.
Nah, dit is gewoon ook kinderachtig, hoor. Kennelijk negeren ze de nieuwe persoon (die in mijn plaats kwam) volledig, mijn ex-collega is vandaag opgestapt zonder dat ze 't weten. 't Gaat helemaal mis, haha.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens vaker gehoord jaVooral bij andere bedrijven.
Dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon ook kinderachtig, hoor. Kennelijk negeren ze de nieuwe persoon (die in mijn plaats kwam) volledig, mijn ex-collega is vandaag opgestapt zonder dat ze 't weten. 't Gaat helemaal mis, haha.
V&D-dom?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat niet zozeer. Maar de werkgevers zijn gewoon zo dom als een kont. En dat loopt nu mis.
Nee, niet V&D dom. Met meer geluk dan wijsheid-dom al die jaren kunnen blijven bestaanquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
V&D-dom?
"Mja, na 25 jaar verlies draaien is het nu echt vijf voor twaalf. Zullen we eens al onze stakeholders schofferen door agressief eenzijdig te handelen? Dan gaat het vast beter!"
Sounds like V&D!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet V&D dom. Met meer geluk dan wijsheid-dom al die jaren kunnen blijven bestaan.
Het is alleen dom als he het niet zo geplanned had hequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
V&D-dom?
"Mja, na 25 jaar verlies draaien is het nu echt vijf voor twaalf. Zullen we eens al onze stakeholders schofferen door agressief eenzijdig te handelen? Dan gaat het vast beter!"
Ja, misschien wel iddquote:
Goed bezig Sammiequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, nog even een agenda in elkaar flansen voor de vergadering vrijdag...
Scheren. Ging iets te ruigquote:
Nee daaromquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
Mja, op zich is het wel handig je zelf niet half te onthoofden als je aan 't scheren bent.
Dit was voor mij ook weer de eerste keer sinds tijden. Soms gebeurt het, en als je het in de eerste instantie niet merkt dan wel als de aftershave erop gaat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het toch wel knap, eigenlijk. Dat snijden. Ik ben helemaal niet voorzichtig met scheren, maar ik snijd mezelf echt bijna nooit.
Oh ja, dat gebruik ik niet. Ik merk altijd dat ik me per ongeluk gesneden heb wanneer er bloed op m'n handdoek zitquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit was voor mij ook weer de eerste keer sinds tijden. Soms gebeurt het, en als je het in de eerste instantie niet merkt dan wel als de aftershave erop gaat.
"Ik ben toch niet ongesteld...?"quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat gebruik ik niet. Ik merk altijd dat ik me per ongeluk gesneden heb wanneer er bloed op m'n handdoek zit.
Nee, dat word ik niet, dus het moeten wel scheerongelukjes zijn. Of ik heb gewoon niet door dat ik een slagaderlijke bloeding heb.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben toch niet ongesteld...?"
"Samzz, je ziet een beetje bleek?"quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat word ik niet, dus het moeten wel scheerongelukjes zijn. Of ik heb gewoon niet door dat ik een slagaderlijke bloeding heb.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Samzz, je ziet een beetje bleek?"
"Ja, slagaderlijke bloeding. No biggie."
Preciesquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
No reason to panic, gewoon even dichtdrukken en 112 bellen voor je flauwvalt.
Strand!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef Samzz het volgende:
Pfff, hopen dat het morgen goed weer is, eindelijk weer naar het strand.
Ik hoop dus morgenquote:
Spoedig komt het moment dat je ook dat gaat waarderen. Strand in de wind, met regen, met sneeuw. Geen mens in de buurt, lekker uitwaaien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dus morgen. Ik woon er nu zo dichtbij... Maar in de miezer ga ik niet op 't strand lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |