Why not?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Gaat die meet eind van de maand nog door?
kaartjes voor Take That en een cd van ze en nog een cd van Q en ik maak vrijdag nog kans op kaartjes voor Take That in Londenquote:
...dus nu moet je 2x?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kaartjes voor Take That en een cd van ze en nog een cd van Q en ik maak vrijdag nog kans op kaartjes voor Take That in Londen
Uiteraard!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Je had toch zelf ook al tickets? Of was dat weer voor iets anders...
Zo te horen heb je niks ge mistquote:
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop het, heb zin in Japans.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we gingen sushi eten he! Wanneer ook al weer?
Alleen rijden de treinen niet eind deze maand
Helemaal niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we gingen sushi eten he! Wanneer ook al weer?
Alleen rijden de treinen niet eind deze maand
We hebben het over de NS he?quote:
Oh joh maar wie moet er nu naar Delft?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, van/naar Delft althans.
Iedereen wil eruitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh joh maar wie moet er nu naar Delft?
celverspilling.quote:Ok...ik heb jouw pm gestuurt kijk eens in overige
Zij, en vast niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is hij wel goed in andere dingen.
Als ik met de auto kom wil ik je best oppikken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, van/naar Delft althans.
Ik zal toch de hele week naar mijn werk moeten met de NS-bus of tram, dus dat zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik met de auto kom wil ik je best oppikken.
Yay.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uit
Ik weet hetquote:
Zit ze daar zo in d'r uppiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uit
Ik? Who cares, want Japans eten.quote:
Nee, hoor. Ik kom ook. Als het OV het toelaatquote:
Ja, Dealextreme spullen, powerbank, tig adapters en converters, Macmeuk, xboxcontrollers, echt een messengerbag en dan nog een AH tas volquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
Chinameuk?
Wow, ik ben echt verliefd op m'n nieuwe jurk. Wow wow wow. Sorry, ik blijf er even in.
Oooooh, ja dan moet je wel thuis blijven en op fok postenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Dealextreme spullen, powerbank, tig adapters en converters, Macmeuk, xboxcontrollers, echt een messengerbag en dan nog een AH tas vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |