Had je maar een criminele minderheid moeten zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, het is idd mijn fout dat ik al mijn hele leven uit de handen van de politie ben gebleven en genoeg belasting heb betaald om 5 keer Syrie opnieuw op te bouwen, dat soort tuig moet je aanpakken!.
Lucht het op?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, het is idd mijn fout dat ik al mijn hele leven uit de handen van de politie ben gebleven en genoeg belasting heb betaald om 5 keer Syrie opnieuw op te bouwen, dat soort tuig moet je aanpakken!.
Dat zijn wij toch inmiddels al?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je maar een criminele minderheid moeten zijn.
Jullie vrouwen hebben tenminste nog het feminisme achter jullie staan. Blanke mannen van 30+ zijn echt overal de lul mee tegenwoordigquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:42 schreef Samzz het volgende:
Zo word je als volk wel behandeld, ja.
Feminismequote:Op woensdag 4 februari 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben tenminste nog het feminisme achter jullie staan. Blanke mannen van 30+ zijn echt overal de lul mee tegenwoordig.
Dat beweer ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Feminisme. Nee, daar moet je blij mee zijn...
Klopt. Maar dat geldt voor Janine Modaal net zo goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook weer niet.
En ik overdrijf uiteraard weer eens, maar echt iedereen heeft wel een belangenvertegenwoordiger, een "legitieme" reden om beledigd of gediscrimineerd te zijn oid, maar Jan Modaal is echt op alle vlakken de lul.
Vrouwen hebben tegenwoordig ook een soort extra rechten opeensquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat geldt voor Janine Modaal net zo goed.
quote:
Het staat jet vrij om een clubje op te richtenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook weer niet.
En ik overdrijf uiteraard weer eens, maar echt iedereen heeft wel een belangenvertegenwoordiger, een "legitieme" reden om beledigd of gediscrimineerd te zijn oid, maar Jan Modaal is echt op alle vlakken de lul.
Al bijna een eeuw jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen hebben tegenwoordig ook een soort extra rechten opeens.
Het is de kiftquote:
Neuh, ik zei al, ik overdrijf, zo veel last heb ik er niet van, het is meer theoretisch. Als je gewoon leest wie er allemaal dingen krijgen omdat ze zielig zijn, of wegkomen met straffen omdat ze toch geen geld hebben etc.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het staat jet vrij om een clubje op te richten
When in Singapore..... iets misdaan? BAM! Gevangenis. En daar staat niet eens een bed in je cel. Je slaapt maar op de grond!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik zei al, ik overdrijf, zo veel last heb ik er niet van, het is meer theoretisch. Als je gewoon leest wie er allemaal dingen krijgen omdat ze zielig zijn, of wegkomen met straffen omdat ze toch geen geld hebben etc.
"Wij" zijn zo makkelijk te pakken, we zijn bekend overal, hebben een inkomen om te belasten, geld om boetes te betalen en 0 reden om ergens beschermd tegen te worden, want ja, je hebt het zo goed toch?
En dat is wel zo, maar toch is het onrechtvaardig soms.
Ik gun jullie mannen ook van harte meer (betaald) zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik zei al, ik overdrijf, zo veel last heb ik er niet van, het is meer theoretisch. Als je gewoon leest wie er allemaal dingen krijgen omdat ze zielig zijn, of wegkomen met straffen omdat ze toch geen geld hebben etc.
"Wij" zijn zo makkelijk te pakken, we zijn bekend overal, hebben een inkomen om te belasten, geld om boetes te betalen en 0 reden om ergens beschermd tegen te worden, want ja, je hebt het zo goed toch?
Daardoor laat men hier gerust hun auto open staan langs de straat. Mensne kijken wel uit om te jatten. Halen ze niet in hun hoofd. Als iemand je spot of aangeeft ben je echt dik de pineur.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
When in Singapore..... iets misdaan? BAM! Gevangenis. En daar staat niet eens een bed in je cel. Je slaapt maar op de grond!
'Ik heb geen werk en geen geld en een uitkering.'quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las vandeweek dat criminelen hier in de gevangenis gewoon door kunnen gaan met hun handeltjes buiten de murenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
When in Singapore..... iets misdaan? BAM! Gevangenis. En daar staat niet eens een bed in je cel. Je slaapt maar op de grond!
Met minder kans om geliquideerd te wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las vandeweek dat criminelen hier in de gevangenis gewoon door kunnen gaan met hun handeltjes buiten de muren
Haags.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:04 schreef CherryLips het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)n-vrouw-van-de-trap/
Ik had het filmpje nog niet eens gezienWat is dit voor volk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |