Why not?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Gaat die meet eind van de maand nog door?
kaartjes voor Take That en een cd van ze en nog een cd van Q en ik maak vrijdag nog kans op kaartjes voor Take That in Londenquote:
...dus nu moet je 2x?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kaartjes voor Take That en een cd van ze en nog een cd van Q en ik maak vrijdag nog kans op kaartjes voor Take That in Londen
Uiteraard!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Je had toch zelf ook al tickets? Of was dat weer voor iets anders...
Zo te horen heb je niks ge mistquote:
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop het, heb zin in Japans.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we gingen sushi eten he! Wanneer ook al weer?
Alleen rijden de treinen niet eind deze maand
Helemaal niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we gingen sushi eten he! Wanneer ook al weer?
Alleen rijden de treinen niet eind deze maand
We hebben het over de NS he?quote:
Oh joh maar wie moet er nu naar Delft?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, van/naar Delft althans.
Iedereen wil eruitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh joh maar wie moet er nu naar Delft?
celverspilling.quote:Ok...ik heb jouw pm gestuurt kijk eens in overige
Zij, en vast niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is hij wel goed in andere dingen.
Als ik met de auto kom wil ik je best oppikken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, van/naar Delft althans.
Ik zal toch de hele week naar mijn werk moeten met de NS-bus of tram, dus dat zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik met de auto kom wil ik je best oppikken.
Yay.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uit
Ik weet hetquote:
Zit ze daar zo in d'r uppiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga iig. Wat de rest doet zoeken ze maar uit
Ik? Who cares, want Japans eten.quote:
Nee, hoor. Ik kom ook. Als het OV het toelaatquote:
Ja, Dealextreme spullen, powerbank, tig adapters en converters, Macmeuk, xboxcontrollers, echt een messengerbag en dan nog een AH tas volquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
Chinameuk?
Wow, ik ben echt verliefd op m'n nieuwe jurk. Wow wow wow. Sorry, ik blijf er even in.
Oooooh, ja dan moet je wel thuis blijven en op fok postenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Dealextreme spullen, powerbank, tig adapters en converters, Macmeuk, xboxcontrollers, echt een messengerbag en dan nog een AH tas vol.
Nou ja, dus een uur of 2 kutten en nu klaarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooh, ja dan moet je wel thuis blijven en op fok posten.
Heel goed, FOK!en is veel leuker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:39 schreef -Engel- het volgende:
ik las bakfiets
Avond!
ik ben huishoudontwijkendgedrag aan het vertonen
True...quote:
+1 voor juiste schrijfwijzequote:
Bijna alles is leuker dan afwassenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True...
Leuker dan afwassen in ieder geval
hoe bevalt je nieuwe baan?
en al iets van een huis gevonden?
Mooi ... zelfstandig werken gebeurd over het algemeen snelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna alles is leuker dan afwassen.
Mijn nieuwe baan bevalt supergoed tot nu toe. Denk dat 't alleen maar leuker wordt wanneer ik dingen sneller kan doen. Maar goed, is pas de tweede dag en heb de halve dag al alleen gedraaid
.
Ik heb wel een potentieel huis op het oog, ja. Zaterdag weer kijken en dan de knoop doorhakken. Ik neig zelf heel erg naar ja, maar het is een beetje afhankelijk van wat de eigenaren er nog aan willen moderniseren.
Ja, maar ik was echt helemaal alleen. Ze waren weg voor een afspraak dus ik moest alles alleen draaien. Maakt ook niet uit, heb me prima gered. Maar toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi ... zelfstandig werken gebeurd over het algemeen snelDenk maar dat ze er vertrouwen in hebben
Met een beetje mazzel zeggen de eigenaren precies die dingen waar je over dacht of hebben ze dat al aangegeven?
mwah... dat is niet net... maar goed je hebt laten zien dat je het kan dus ze kunnen niet meer zeggen dat je niet voldoetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik was echt helemaal alleen. Ze waren weg voor een afspraak dus ik moest alles alleen draaien. Maakt ook niet uit, heb me prima gered. Maar toch.
Er zijn wel dingen die ook zij al hebben aangegeven die ook echt moeten gebeuren en waar ik als huurder niet voor ga betalen (nieuwe verwarming e.d.).
Ik ga zaterdag alleen met mijn ouders kijken, dat is toch makkelijker dingen spotten. En daarna gaan we wel overleggen. Het zijn vrienden van mijn ouders, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... dat is niet net... maar goed je hebt laten zien dat je het kan dus ze kunnen niet meer zeggen dat je niet voldoet
A lijstje makenen die zaterdag meenemen om te overleggen....
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag alleen met mijn ouders kijken, dat is toch makkelijker dingen spotten. En daarna gaan we wel overleggen. Het zijn vrienden van mijn ouders, dus dat komt wel goed.
Wat zijn dat voor debiele tijden?quote:
Nou, meestal niet hoorquote:
Ze zegt toch ook somsquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, meestal niet hoor.
Uit je nest gebeld ofzo?
Ja, ze zegt ook gebeurd met een d, zeg ik toch ook niets over?quote:
Lekker aan 't zweten?quote:
Vriend van me die werkt aan de overkant begon zo vroeg, dus gevraagd of ie me ook even op kwam pikken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou, meestal niet hoor.
Uit je nest gebeld ofzo?
Wat me wel een beetje van je tegenvaltquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze zegt ook gebeurd met een d, zeg ik toch ook niets over?.
Ok, wat jij wil dan, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriend van me die werkt aan de overkant begon zo vroeg, dus gevraagd of ie me ook even op kwam pikken.
Ik probeer een beetje milder te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat me wel een beetje van je tegenvalt.
Ik liever ook niet, maarja shit happensquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ok, wat jij wil dan, ik moet er niet aan denken.
Moet nu officieel tot 14:45, maar is beetje afhankelijk van hoe ver ik kom.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je dan ook eerder weg kunt, zou het wel een optie zijn.
ik ookquote:
Pas waar je al zei, stop de klok.quote:
Ik kan het niet laten, het is sterker dan ikquote:Het 9:30, en ik sta nog steeds te wachten tot de NS het behaagt om een trein richting DH te sturen.
De borden vertellen niets, de omroep raaskalt alleen maar dat jeeen kop koffie mag halen.
IK WIL GODVERDOMME GEWOON NAAR M'N WERK, STELLETJE INCOMPETENTE PRUTSERS!
Je mag een kopje koffie halen! HELEMAAL GRATIS!!!!111!!!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten, het is sterker dan ik.
Ja best vet hequote:Op woensdag 4 februari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Damn, dat filmpje van dat crashende vliegtuig in Taiwan:
Hoax, niemand wil naar z'n werk!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leipe shitquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
twitter:ProRail twitterde op woensdag 04-02-2015 om 08:28:47Bijna 2k likes! http://t.co/WccK3eLTSG reageer retweet
Nee, ik wil er niet heen, ik wil er wel kunnen komen omdat ik anders ontslagen wordquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoax, niemand wil naar z'n werk!
Ik zag 'm ja... Wow.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Ahww, toch reed er echt wel een trein, zat alleen een beetje vol.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoax, niemand wil naar z'n werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |