Pfft dan pas? Probeer eens wat harder!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe m'n best om het vrijdagmiddag te laten worden. Ik gok dat het me over ongeveer 55,5 uur gelukt is.
Het is een schakelkast, met metaal, wat is het probleem om daar gewoon krachtstroom op te zetten als inbraakbeveiliging.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ahww, toch reed er echt wel een trein, zat alleen een beetje vol.
Overigens zit de NS te wachten tot het criminele flikkers kan behagen het koper gewoon in de schakelkasten te laten zitten.
Ik niet!quote:
Nou, we zijn al iets dichterbij dan net hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft dan pas? Probeer eens wat harder!
Helpt niet, knippen ze gewoon door met geisoleerd gereedschap. Ze krijgen het ook voor elkaar stukken bovenleiding mee te nemen. 1500v, zij liever dan ik maar goed blijkbaar zijn die paar stuivers het waard je leven op het spel te zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een schakelkast, met metaal, wat is het probleem om daar gewoon krachtstroom op te zetten als inbraakbeveiliging.
Echt, ze zoeken de excuses ook echt overal behalve bij zichzelf he?.
goed bezig!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, we zijn al iets dichterbij dan net hoor!
Drones met miniguns dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helpt niet, knippen ze gewoon door met geisoleerd gereedschap. Ze krijgen het ook voor elkaar stukken bovenleiding mee te nemen. 1500v, zij liever dan ik maar goed blijkbaar zijn die paar stuivers het waard je leven op het spel te zetten.
Het slaat nergens op. Maar dit klopt wel, ja... Mensen kunnen gewoon niet met hun fikken van andermans spullen afblijven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helpt niet, knippen ze gewoon door met geisoleerd gereedschap. Ze krijgen het ook voor elkaar stukken bovenleiding mee te nemen. 1500v, zij liever dan ik maar goed blijkbaar zijn die paar stuivers het waard je leven op het spel te zetten.
Sja, gratis geld,maar daar sta je dan met je tang in een weilandquote:
Tsja, schijnbaar makkelijker dan een 'echte' baan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, gratis geld,maar daar sta je dan met je tang in een weiland.
Neh. De airco loeit hier altijd super hard.quote:
Gratis onderdakquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-in-Schiedam.dhtml
Daar gaat je gratis geld
Wel makkelijkere werktijden en geen baas in je nekquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, schijnbaar makkelijker dan een 'echte' baan.
Jammerquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. De airco loeit hier altijd super hard.
Plus dat dit de koudste maand is van Singapoe. Maar 28 graden
's Avonds is t echt super lekker. Briesje en zo.
I'm in!quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel makkelijkere werktijden en geen baas in je nek.
20 uur slapen ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
20 jaar dwangarbeid om zijn schuld voor de gemaakte schade terug te betalen.
Daar zal het wel meer op lijken jaquote:
2 weken taakstraf en een pot muntthee drinken bedoel jequote:Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
20 jaar dwangarbeid om zijn schuld voor de gemaakte schade terug te betalen.
Dan had je maar een slechte jeugd gehad moeten hebben. Zeikerdsquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 weken taakstraf en een pot muntthee drinken bedoel je.
Behalve als ik of Q het zou doen idd, dan gaan we 20 jaar de bak in....
Oh ja, het is idd mijn fout dat ik al mijn hele leven uit de handen van de politie ben gebleven en genoeg belasting heb betaald om 5 keer Syrie opnieuw op te bouwen, dat soort tuig moet je aanpakken!quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had je maar een slechte jeugd gehad moeten hebben. Zeikerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |