Het mag natuurlijk niet teveel kosten. En moet ding wel 3x op een dag herstarten. Gelukkig kost tijd blijkbaar niets.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Mijn laptop heeft een halve minuut nodig, denk ik. Inclusief inloggen.
Maar het is voor eventueel thuis nog wat kleine dingetjes. Niet hele dagen werkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 15 inch wel erg klein om de hele dag op te werken, dan zou ik er gewoon een 24-27 inch scherm aanhangen.
Dan nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is voor eventueel thuis nog wat kleine dingetjes. Niet hele dagen werken.
Ja, maar dat is eigenlijk niet het geval. Maar wel een overweging waard, op zich.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog.
Maar dan hoeft het idd niet per se, maar als je er langere tijd mee werkt is het wel prettig.
Ik heb hele websites gebouwd op mijn 15" laptop. Moet er nou niet meer aan denken om daarop te ontwikkelen zonder extra scherm eraan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 15 inch wel erg klein om de hele dag op te werken, dan zou ik er gewoon een 24-27 inch scherm aanhangen.
Kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eigenlijk niet het geval. Maar wel een overweging waard, op zich.
Mijn halve afdeling werkt de hele dag op een 13" schermpje terwijl er 24" schermen voor hun neus staan. Snap echt niet hoe ze dat volhouden. Ook dat verkrampte toetsenbordje er bij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb hele websites gebouwd op mijn 15" laptop. Moet er nou niet meer aan denken om daarop te ontwikkelen zonder extra scherm eraan.
Ligt er wel aan wat je aan het doen bent. Als e-mail en word het enige is wat je nodig hebt op een dag voldoet zo'n schermpje prima.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn halve afdeling werkt de hele dag op een 13" schermpje terwijl er 24" schermen voor hun neus staan. Snap echt niet hoe ze dat volhouden. Ook dat verkrampte toetsenbordje er bij.
Nee, daarom is het de overweging wel waard.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.
In dat geval gewoon een kleinere laptop en eventueel een groot scherm voor erbij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ligt er ook aan hoe vaak je dat apparaat mee gaat leuren en hoe. Ik heb een 17 inch en werd er eerst echt niet vrolijk van om dat mee te leuren in de trein
Ja, gewoon een 11-13 inch dan, dat neemt zo makkelijk mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval gewoon een kleinere laptop en eventueel een groot scherm voor erbij.
"De snijtanden van het dier konden zelfs krachten opwekken die nog drie keer hoger waren."quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
CL
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-met-tanden--.html
nou hier gebeurd echt per iets hoor. Waarom zouden ze?quote:
O?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En of je daadwerkelijk schuldig bent maakt ze ook al niet zoveel uit.
Wel een goed idee, ja. Volgens mij heb ik nu 13 inch...quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gewoon een 11-13 inch dan, dat neemt zo makkelijk mee.
Da's de kreet die ze daar gebruiken. Kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nou hier gebeurd echt per iets hoor. Waarom zouden ze?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een goed idee, ja. Volgens mij heb ik nu 13 inch...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |