Het arme kind zou binnen een week geen vingers meer over hebben....quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
CL
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-met-tanden--.html
Ze lopen nu los en ze kwamen zowaar naar me toe toen ik met vreten kwamquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het arme kind zou binnen een week geen vingers meer over hebben....
quote:
Die prehistorische marmotten die miss net linkte zouden naar je toe komen omdat ze denken dat jij vreten bent!quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lopen nu los en ze kwamen zowaar naar me toe toen ik met vreten kwam
Er staat nergens dat het een carnivoor. Zou het mega-andijvie hebben geknaagd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die prehistorische marmotten die miss net linkte zouden naar je toe komen omdat ze denken dat jij vreten bent!
Patatje oorlogquote:
OMG! Wantquote:
Ik zou de kans niet nemen, ze zullen maar eens net door hun mega-andijvie heen zijn en honger hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het een carnivoor. Zou het mega-andijvie hebben geknaagd?
Dan pak je de mega-witlofquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou de kans niet nemen, ze zullen maar eens net door hun mega-andijvie heen zijn en honger hebben.
Ik denk dat je 't kunt vergelijken met een nijlpaard?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel die vreet en schijt.
Sammiequote:
Hoe bevalt de baanquote:
Prima. 4e week inmiddels en mijn collega's zijn soms zo gek als een deur maar ook erg aardig. Toffe mensen nog steeds en vandaag nog wat meer geleerd en gedaan. Cursus is gepland voor half maart en ik heb zowaar de beschikking gekregen over een leenauto om naar Veenendaal te rijdenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bevalt de baan?
Hier gaat 't superfijn. Niet te snel, gelukkig. Moet zoveel in één keer opslaan, damn.
Tofquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima. 4e week inmiddels en mijn collega's zijn soms zo gek als een deur maar ook erg aardig. Toffe mensen nog steeds en vandaag nog wat meer geleerd en gedaan. Cursus is gepland voor half maart en ik heb zowaar de beschikking gekregen over een leenauto om naar Veenendaal te rijden
Hahahahaquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof.
Ik heb aankomend weekend cursus en m'n werkgeefster heeft al laten doorschemeren zeker wat voor m'n verjaardag te willen doen.
Je bent gewoon onmisbaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
Omg, op het vorige bedrijf waar ik heb gewerkt loopt alles in het 100 sinds ik weg ben.
Hé jammer, had al een heel rapport liggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel die vreet en schijt.
Mwa, dat niet zozeer. Maar de werkgevers zijn gewoon zo dom als een kont. En dat loopt nu misquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent gewoon onmisbaar.
[..]
Hé jammer, had al een heel rapport liggen.
Dat heb ik wel eens vaker gehoord jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat niet zozeer. Maar de werkgevers zijn gewoon zo dom als een kont. En dat loopt nu mis.
Nah, dit is gewoon ook kinderachtig, hoor. Kennelijk negeren ze de nieuwe persoon (die in mijn plaats kwam) volledig, mijn ex-collega is vandaag opgestapt zonder dat ze 't weten. 't Gaat helemaal mis, haha.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens vaker gehoord jaVooral bij andere bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |