quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo dan, fapvoer.LIF / [Gezond Slank] #2295 TompoesproblematiekperikelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIF / [Het grote afval topic] #33 Waar de mannen niet squatten.
Ik weet dat je t van internet hebt, maar voordat iemand zichzelf beschadigd:quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:00 schreef Snakey het volgende:
Hoewel dit een stuk sneller is.
Intermediate Cycle
Kuur:
Week 1-2 : 100 mg Test Prop /EOD
Week 1-2 : 600 mg Primo /EW
Week 2-8 : 400 mg Primo /EW
Week 2-8 : 500 mg Test Enth /EW
Nakuur:
Week 7-9 : 500 IU HCG 2x /EW
Week 11-13 : 25 mg nolvadex /ED of 75 mg Clomid /ED
5/3/1 BBBquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:52 schreef Baje het volgende:
[..]train al bijna twee jaar. Heb geen inspiratie, heb voorheen UB/LB, PPL en een gewone split gedaan.
Boeiend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef star_gazer het volgende:
Jezus. Één dag laat ik mijn voeding varen (spare ribs, dikke pannenkoek verzopen in chocoladesaus na) en hup... 1kg vocht erbij
Dus wel. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit iedere dag doen zonder te trainen. Ik voelde me opgeblazen als een ballon en kreeg duidelijke signalen (bolle pens, misselijk, slaperig, etc) van mijn lijf dat dit niet de bedoeling is.quote:
Je maag rekt van zelf wel op. Daarnaast zal het lichaam bij een constant zout niveau (hoog of laag) geen extra vocht vasthouden wat je met een binge dag wel hebt. Alleen het slaperige valt weinig tegen te doen dan het aanpassen van je dieet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dus wel. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit iedere dag doen zonder te trainen. Ik voelde me opgeblazen als een ballon en kreeg duidelijke signalen (bolle pens, misselijk, slaperig, etc) van mijn lijf dat dit niet de bedoeling is.
Ik vind het wel lekker zo af en toe hoor, maar het hoeft van mij dus niet te vaak meer. Je kan er gewoon van afkicken volgens mij.
Omdat die juist afkickverschijnselen krijgen wanneer ze het niet doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dus wel. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit iedere dag doen zonder te trainen. Ik voelde me opgeblazen als een ballon en kreeg duidelijke signalen (bolle pens, misselijk, slaperig, etc) van mijn lijf dat dit niet de bedoeling is.
Ik vind het wel lekker zo af en toe hoor, maar het hoeft van mij dus niet te vaak meer. Je kan er gewoon van afkicken volgens mij.
Echte mannen doen IIFYM.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
als je dit elke dag doet heb je daar geen last van. Iig voel je het niet of valt het niet opquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
That escalated quickly...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Squatten totdat je een knie breekt.
Ze zoeken gericht. Dan zullen ze de health clubs en aanverwanten wel overslaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Volgens de Belgische dopingautoriteit zit trouwens 40% van de fitnessers aan de juice, en dan gemiddeld met drie verschillende hormonen.
Klinkt betrouwbaar.
Ja, ze gaan naar gyms waarvan ze een tip hebben gekregen, en waarschijnlijk testen ze alleen degenen van wie ze vermoeden dat ze aan de juice zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze zoeken gericht. Dan zullen ze de health clubs en aanverwanten wel overslaan.
Dan moet je bij de journalist zijn..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, ze gaan naar gyms waarvan ze een tip hebben gekregen, en waarschijnlijk testen ze alleen degenen van wie ze vermoeden dat ze aan de juice zitten.
Maar "40% van de mensen die naar gyms gaan waar doping gebruikt wordt en waarvan de inspectie denkt dat ze doping gebruiken, gebruikt doping." klinkt nou eenmaal niet zo goed als "40% fitnessers gebruikt doping."
Getuige quotes als:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je bij de journalist zijn..
enquote:‘Een triest dieptepunt voor de fitnesscentra’, schrijft de Vlaamse Dopinglijn (dopinglijn.be) in haar nieuwste rapport.
is de journalist niet de enige die het niet helemaal begrijpt.quote:Maar de trend blijft zeker zorgwekkend’, zegt Philippe Muyters (N-VA), Vlaams minister van Sport.
Ik vraag me af hoevaak het dan daadwerkelijk fout gaat. Of zijn ze op zoek naar de cheaters in een sport?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Getuige quotes als:
[..]
en
[..]
is de journalist niet de enige die het niet helemaal begrijpt.
Geen idee. Het zou wel behoorlijk triest zijn. WTF maakt het nou uit of iemand doping wil gebruiken? Zolang ze niet aan wedstrijden meedoen, heeft niemand daar last van. Als ze wel aan wedstrijden meedoen, kan de organisatie altijd tests doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
Ze zijn in Belgie sowieso toch actief op zoek naar juicers?
Klopt, ze zijn daar ook al eens een BB wedstrijd binnen gevallen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
Ze zijn in Belgie sowieso toch actief op zoek naar juicers?
Wat een derdewereldland is het ook af en toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:50 schreef DjMark het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn daar ook al eens een BB wedstrijd binnen gevallen.
En ze vallen dus ook sportscholen binnen. En doen tests bij recreanten.
In Belgie is gebruik strafbaar, in NL niet.
Ja precies. Stond me bij dat ik zoiets een tijd geleden gelezen heb. Dure grap om dat soort dingen actief te gaan opsporen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:50 schreef DjMark het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn daar ook al eens een BB wedstrijd binnen gevallen.
En ze vallen dus ook sportscholen binnen. En doen tests bij recreanten.
In Belgie is gebruik strafbaar, in NL niet.
Hey Yuriquote:Met vriendelijke groet,
Yuri | Medewerker klantenservice | Body & Fit
Don´t be shy now. Do tell.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Oh oh oh, altijd lekker zo'n Pr
Cool. Ik wil ook wel bands gebruiken, maar ik weet niet zo goed hoe ik die net onder half way, zeg maar, moet toepassen. Daar zit m´n zwakste punt. Ik doe er wel partials voor, maar denk dat ik met bands wat meer kan doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:58 schreef Lightweight het volgende:
Benchen met bands is heerlijk.
Uur lopen kloten om (voor mij) de juiste weerstand te vinden door de bands op verschillende manieren om m'n powerrack heen te wikkelen. Voelt nu als ongeveer 10-20% van m'n 1RM extra bij de lock-out.
In het middenste stuk van de bench zit een behoorlijk gat ja. Kwestie van zo explosief mogelijk trainen zodat je net daar boven 'landt'. C.A.T is hier ideaal voor. 3-5 sets van zeg 2-5 reps op 60-70% van je 1RM, en 'doen' alsof je 5000 kilo benched helpt hierbij wel veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool. Ik wil ook wel bands gebruiken, maar ik weet niet zo goed hoe ik die net onder half way, zeg maar, moet toepassen. Daar zit m´n zwakste punt. Ik doe er wel partials voor, maar denk dat ik met bands wat meer kan doen.
Misschien toch maar weer eens de BP bible BP The Science lezen.
Eastside?quote:
C.A.T. heb ik al een tijdje niet meer gebruikt. Maandag weer eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:21 schreef Lightweight het volgende:
[..]
In het middenste stuk van de bench zit een behoorlijk gat ja. Kwestie van zo explosief mogelijk trainen zodat je net daar boven 'landt'. C.A.T is hier ideaal voor. 3-5 sets van zeg 2-5 reps op 60-70% van je 1RM, en 'doen' alsof je 5000 kilo benched helpt hierbij wel veel.
http://www.t-nation.com/training/cat-plyo-and-board-presses
[..]
Eastside?Leuke anger heb je altijd vóór een lift. Motiverend!
Mja, das net die paar kilo extra die ik dan kan pakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:21 schreef Lightweight het volgende:
[..]
In het middenste stuk van de bench zit een behoorlijk gat ja. Kwestie van zo explosief mogelijk trainen zodat je net daar boven 'landt'. C.A.T is hier ideaal voor. 3-5 sets van zeg 2-5 reps op 60-70% van je 1RM, en 'doen' alsof je 5000 kilo benched helpt hierbij wel veel.
http://www.t-nation.com/training/cat-plyo-and-board-presses
[..]
Eastside?Leuke anger heb je altijd vóór een lift. Motiverend!
Je bent jong, daar ga je nog dik overheen!quote:
Vaker gebruikenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die weet hoe je een belt wat soepeler kan maken?
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je bent jong, daar ga je nog dik overheen!
[..]
Vaker gebruiken
Ik heb nu ook een leren band, maar had er eerst één met klittenband en die zat 10x beter.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:01 schreef Snakey het volgende:
Je zou hem in kunnen smeren met leervet, howel ik betwijfel of dat hrlpt. Het is een beetje als nieuwe schoenen inlopen. Klote in het begin, maar je slaapt er in zodra ze ingelopen zijn.
Paar keer tegen de kozijnen van je buren aanslaan helpt wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die weet hoe je een belt wat soepeler kan maken?
Zat hier ook aan te denken, gewoon uurtje zaktraining per week erbij. Denk niet dat het veel kwaad kan, gewoon je kcal er op aanpassen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:30 schreef Lightweight het volgende:
Iemand hier die aan een vechtsport doet? Zit eraan te denken om 2 dagen/week Muay Thai of kickboxen te gaan doen voor wat extra cardio, maar heb eigenlijk geen idee hoe dit is te combineren met powerliften en of dit überhaupt al in alle redelijkheid mogelijk is.
Ik heb nu drie jaar thaiboksen gedaan. Nooit in combinatie met krachttraining overigens. Pak eens een les mee en kijk hoe je je voelt. Ik had altijd overal spierpijn als ik even niet had getraind. Kan me niet voorstellen dat ik met die spierpijn mijn kt goed had kunnen doen. Ik zou sowieso enkel zaktrainingen doen. De kans op blessures is redelijk aanwezig wanneer je spart of technieken oefent.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:30 schreef Lightweight het volgende:
Iemand hier die aan een vechtsport doet? Zit eraan te denken om 2 dagen/week Muay Thai of kickboxen te gaan doen voor wat extra cardio, maar heb eigenlijk geen idee hoe dit is te combineren met powerliften en of dit überhaupt al in alle redelijkheid mogelijk is.
Great. Succes vanavond.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:17 schreef Rebubbled het volgende:
Snakey, ik heb gedaan wat je zei. Gewoon 2.5 erop na deload en het lukte weer.Vanavond weer. Thnx.
Mens Healthquote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Weet iemand een goed Nederlands magazine over krachtsport, of grote website met journalistieke inslag?
Wat voor schoenen draag je normaal dan voor het squatten?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:55 schreef Schadenfreude het volgende:
Vandaag zonder schoenen gesquat, wat een heerlijk gevoelVoelde veel soepeler en stabieler dan normaal, waarom heb ik dit niet eerder gedaan
Ik doe zelf Krav Maga 2.5 uur op 2 dagen/week, en daarnaast doe ik 5/3/1 4 dagen/per week.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:30 schreef Lightweight het volgende:
Loop naar een boekenwinkel waar ze tijdschriften verkopen en kijk eens rond. Zag laatst de Sport & fitness liggen. Kwalitatief is het al stukken beter dan de Mens Health.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Weet iemand een goed Nederlands magazine over krachtsport, of grote website met journalistieke inslag?
Oke, valt me mee danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:35 schreef Schadenfreude het volgende:
Niets speciaals. Gewoon gympjes. Qua steun zal het niets uitmaken, maar het verbaasde me hoe fijn squaten op mijn sokken aanvoelde. Gewoon het directe contact met de grond, in plaats van een (dun) zooltje tussen je voet en de vloer.
Hoge All Stars kun je stevig insnoeren zodat je je voeten enigszins goed hol krijgt (ik heb platvoetenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:26 schreef Schadenfreude het volgende:
Bij het deadliften merkte ik weinig verschil, maar het zal allicht iets beter zijn. Hardloopschoenen lijkt me wat veel van het goede ja, met die dikke zolen
FIT vind ik momenteel het makkelijkst weg te lezen als ik op een trein moet wachten. Mens Health heeft niets met sport te maken (behalve elke maand je sixpack terug krijgen).quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Zijn dat worstelschoenen? Zijn idd geweldig in dat geval. Goede grip, zo laag mogelijk bij de grond. Had een tijdje terug Asics Matflex ofzo, maar helaas kwijt tijdens een verhuizing.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:43 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze ook nog, die zijn helemaal plat. Perfect voor DL.
[ afbeelding ]
Ze worden verkocht als boksschoenen.Maar als ik zulke boksschoenen had gehad toen ik nog bokste zouden ze na een maand dood zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Zijn dat worstelschoenen? Zijn idd geweldig in dat geval. Goede grip, zo laag mogelijk bij de grond. Had een tijdje terug Asics Matflex ofzo, maar helaas kwijt tijdens een verhuizing.Beste type schoenen ever voor deadliften.
Wel hoge sokken, tegen de schaafwonden. Anders zit er straks overal bloed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gewoon op sokken deadliften, of van die sexy sokjes
Ook dat hoort erbijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wel hoge sokken, tegen de schaafwonden. Anders zit er straks overal bloed.
Niet echt sympathiek naar andere gymgangers. Daarnaast ga ik geen stang langs kapotte schenen sleuren waar wie weet wat opzit..quote:
Jij neemt nooit je eigen barbell mee?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet echt sympathiek naar andere gymgangers. Daarnaast ga ik geen stang langs kapotte schenen sleuren waar wie weet wat opzit..
Waarom zou ik naar de gym gaan met mijn eigen barbell?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Jij neemt nooit je eigen barbell mee?
Voelt niet zo lekker op m´n prothese voet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gewoon op sokken deadliften, of van die sexy sokjes
Mja dat is idd ook niet alledaags idd, maar ik zweer bij simpele sokkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voelt niet zo lekker op m´n prothese voet.
I know.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mja dat is idd ook niet alledaags idd, maar ik zweer bij simpele sokken
Werkt veel prettiger toch? Hoef je niet steeds die hoogte af te stellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik neem altijd mijn eigen powerrack mee voor squats.
Ja, alleen wel kut dat ik hem steeds in elkaar moet zetten, en past maar net in de auto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:34 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Werkt veel prettiger toch? Hoef je niet steeds die hoogte af te stellen.
Mijn punt was juist dat ik zonder schoenen squaten (en in mindere mate dl) fijn vond. Evengoed bedankt voor het meedenken. Ik zie vaak mensen zonder schoenen squaten, vooral degenen die serieus bezig zijn. Voor mijn gevoel stond ik veel stabieleren en kon ik me veel beter concentreren op het aanspannen van mijn spieren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoge All Stars kun je stevig insnoeren zodat je je voeten enigszins goed hol krijgt (ik heb platvoeten). Daarnaast geven ze ietwat steun aan de enkels.
Het kan ook dat jij blote voeten fijner vindt en ik All Stars. We hoeven niet allemaal hetzelfde fijn te vinden hé.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:01 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Mijn punt was juist dat ik zonder schoenen squaten (en in mindere mate dl) fijn vond. Evengoed bedankt voor het meedenken. Ik zie vaak mensen zonder schoenen squaten, vooral degenen die serieus bezig zijn. Voor mijn gevoel stond ik veel stabieleren en kon ik me veel beter concentreren op het aanspannen van mijn spieren.
Ik doe alleen maar PL BP.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen die hier ook aan PL style bankdrukken doen?
Facepulls.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef yozd het volgende:
Zijn er hier mensen die rotator cuff oefeningen doen en zo ja: welke?
(ik krijg bij bench press en tricep dips last van mijn rechterschouder en dit schijnt te kunnen komen door beperkte schoudermobiliteit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |