Ik vraag me af hoevaak het dan daadwerkelijk fout gaat. Of zijn ze op zoek naar de cheaters in een sport?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Getuige quotes als:
[..]
en
[..]
is de journalist niet de enige die het niet helemaal begrijpt.
Geen idee. Het zou wel behoorlijk triest zijn. WTF maakt het nou uit of iemand doping wil gebruiken? Zolang ze niet aan wedstrijden meedoen, heeft niemand daar last van. Als ze wel aan wedstrijden meedoen, kan de organisatie altijd tests doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
Ze zijn in Belgie sowieso toch actief op zoek naar juicers?
Klopt, ze zijn daar ook al eens een BB wedstrijd binnen gevallen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
Ze zijn in Belgie sowieso toch actief op zoek naar juicers?
Wat een derdewereldland is het ook af en toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:50 schreef DjMark het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn daar ook al eens een BB wedstrijd binnen gevallen.
En ze vallen dus ook sportscholen binnen. En doen tests bij recreanten.
In Belgie is gebruik strafbaar, in NL niet.
Ja precies. Stond me bij dat ik zoiets een tijd geleden gelezen heb. Dure grap om dat soort dingen actief te gaan opsporen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:50 schreef DjMark het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn daar ook al eens een BB wedstrijd binnen gevallen.
En ze vallen dus ook sportscholen binnen. En doen tests bij recreanten.
In Belgie is gebruik strafbaar, in NL niet.
Hey Yuriquote:Met vriendelijke groet,
Yuri | Medewerker klantenservice | Body & Fit
Don´t be shy now. Do tell.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Oh oh oh, altijd lekker zo'n Pr
Cool. Ik wil ook wel bands gebruiken, maar ik weet niet zo goed hoe ik die net onder half way, zeg maar, moet toepassen. Daar zit m´n zwakste punt. Ik doe er wel partials voor, maar denk dat ik met bands wat meer kan doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:58 schreef Lightweight het volgende:
Benchen met bands is heerlijk.
Uur lopen kloten om (voor mij) de juiste weerstand te vinden door de bands op verschillende manieren om m'n powerrack heen te wikkelen. Voelt nu als ongeveer 10-20% van m'n 1RM extra bij de lock-out.
In het middenste stuk van de bench zit een behoorlijk gat ja. Kwestie van zo explosief mogelijk trainen zodat je net daar boven 'landt'. C.A.T is hier ideaal voor. 3-5 sets van zeg 2-5 reps op 60-70% van je 1RM, en 'doen' alsof je 5000 kilo benched helpt hierbij wel veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool. Ik wil ook wel bands gebruiken, maar ik weet niet zo goed hoe ik die net onder half way, zeg maar, moet toepassen. Daar zit m´n zwakste punt. Ik doe er wel partials voor, maar denk dat ik met bands wat meer kan doen.
Misschien toch maar weer eens de BP bible BP The Science lezen.
Eastside?quote:
C.A.T. heb ik al een tijdje niet meer gebruikt. Maandag weer eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:21 schreef Lightweight het volgende:
[..]
In het middenste stuk van de bench zit een behoorlijk gat ja. Kwestie van zo explosief mogelijk trainen zodat je net daar boven 'landt'. C.A.T is hier ideaal voor. 3-5 sets van zeg 2-5 reps op 60-70% van je 1RM, en 'doen' alsof je 5000 kilo benched helpt hierbij wel veel.
http://www.t-nation.com/training/cat-plyo-and-board-presses
[..]
Eastside?Leuke anger heb je altijd vóór een lift. Motiverend!
Mja, das net die paar kilo extra die ik dan kan pakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:21 schreef Lightweight het volgende:
[..]
In het middenste stuk van de bench zit een behoorlijk gat ja. Kwestie van zo explosief mogelijk trainen zodat je net daar boven 'landt'. C.A.T is hier ideaal voor. 3-5 sets van zeg 2-5 reps op 60-70% van je 1RM, en 'doen' alsof je 5000 kilo benched helpt hierbij wel veel.
http://www.t-nation.com/training/cat-plyo-and-board-presses
[..]
Eastside?Leuke anger heb je altijd vóór een lift. Motiverend!
Je bent jong, daar ga je nog dik overheen!quote:
Vaker gebruikenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die weet hoe je een belt wat soepeler kan maken?
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je bent jong, daar ga je nog dik overheen!
[..]
Vaker gebruiken
Ik heb nu ook een leren band, maar had er eerst één met klittenband en die zat 10x beter.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:01 schreef Snakey het volgende:
Je zou hem in kunnen smeren met leervet, howel ik betwijfel of dat hrlpt. Het is een beetje als nieuwe schoenen inlopen. Klote in het begin, maar je slaapt er in zodra ze ingelopen zijn.
Paar keer tegen de kozijnen van je buren aanslaan helpt wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die weet hoe je een belt wat soepeler kan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |