quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo dan, fapvoer.LIF / [Gezond Slank] #2295 TompoesproblematiekperikelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIF / [Het grote afval topic] #33 Waar de mannen niet squatten.
Ik weet dat je t van internet hebt, maar voordat iemand zichzelf beschadigd:quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:00 schreef Snakey het volgende:
Hoewel dit een stuk sneller is.
Intermediate Cycle
Kuur:
Week 1-2 : 100 mg Test Prop /EOD
Week 1-2 : 600 mg Primo /EW
Week 2-8 : 400 mg Primo /EW
Week 2-8 : 500 mg Test Enth /EW
Nakuur:
Week 7-9 : 500 IU HCG 2x /EW
Week 11-13 : 25 mg nolvadex /ED of 75 mg Clomid /ED
5/3/1 BBBquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:52 schreef Baje het volgende:
[..]train al bijna twee jaar. Heb geen inspiratie, heb voorheen UB/LB, PPL en een gewone split gedaan.
Boeiend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef star_gazer het volgende:
Jezus. Één dag laat ik mijn voeding varen (spare ribs, dikke pannenkoek verzopen in chocoladesaus na) en hup... 1kg vocht erbij
Dus wel. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit iedere dag doen zonder te trainen. Ik voelde me opgeblazen als een ballon en kreeg duidelijke signalen (bolle pens, misselijk, slaperig, etc) van mijn lijf dat dit niet de bedoeling is.quote:
Je maag rekt van zelf wel op. Daarnaast zal het lichaam bij een constant zout niveau (hoog of laag) geen extra vocht vasthouden wat je met een binge dag wel hebt. Alleen het slaperige valt weinig tegen te doen dan het aanpassen van je dieet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dus wel. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit iedere dag doen zonder te trainen. Ik voelde me opgeblazen als een ballon en kreeg duidelijke signalen (bolle pens, misselijk, slaperig, etc) van mijn lijf dat dit niet de bedoeling is.
Ik vind het wel lekker zo af en toe hoor, maar het hoeft van mij dus niet te vaak meer. Je kan er gewoon van afkicken volgens mij.
Omdat die juist afkickverschijnselen krijgen wanneer ze het niet doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dus wel. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit iedere dag doen zonder te trainen. Ik voelde me opgeblazen als een ballon en kreeg duidelijke signalen (bolle pens, misselijk, slaperig, etc) van mijn lijf dat dit niet de bedoeling is.
Ik vind het wel lekker zo af en toe hoor, maar het hoeft van mij dus niet te vaak meer. Je kan er gewoon van afkicken volgens mij.
Echte mannen doen IIFYM.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
als je dit elke dag doet heb je daar geen last van. Iig voel je het niet of valt het niet opquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
That escalated quickly...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Squatten totdat je een knie breekt.
Ze zoeken gericht. Dan zullen ze de health clubs en aanverwanten wel overslaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Volgens de Belgische dopingautoriteit zit trouwens 40% van de fitnessers aan de juice, en dan gemiddeld met drie verschillende hormonen.
Klinkt betrouwbaar.
Ja, ze gaan naar gyms waarvan ze een tip hebben gekregen, en waarschijnlijk testen ze alleen degenen van wie ze vermoeden dat ze aan de juice zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze zoeken gericht. Dan zullen ze de health clubs en aanverwanten wel overslaan.
Dan moet je bij de journalist zijn..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, ze gaan naar gyms waarvan ze een tip hebben gekregen, en waarschijnlijk testen ze alleen degenen van wie ze vermoeden dat ze aan de juice zitten.
Maar "40% van de mensen die naar gyms gaan waar doping gebruikt wordt en waarvan de inspectie denkt dat ze doping gebruiken, gebruikt doping." klinkt nou eenmaal niet zo goed als "40% fitnessers gebruikt doping."
Getuige quotes als:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je bij de journalist zijn..
enquote:‘Een triest dieptepunt voor de fitnesscentra’, schrijft de Vlaamse Dopinglijn (dopinglijn.be) in haar nieuwste rapport.
is de journalist niet de enige die het niet helemaal begrijpt.quote:Maar de trend blijft zeker zorgwekkend’, zegt Philippe Muyters (N-VA), Vlaams minister van Sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |