That sucks...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kak, boodschappen gedaan maar bier dus weer vergeten
Ik vergeet die lijstjes dan achteraf uit m'n tas te halen. Sta je een week later dezelfde boodschappen te halenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That sucks...
Ik vergat ook altijd van alles met boodschappen doen, nu maak ik voor elk bezoek aan de super een lijstje
Hij is nog niet echt open geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Ah, het is hier al gesloten voor het weekend?
Ik soms ook, maar doorgaans niet als ik vanuit werk direct even doorfiets nar de supermarkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That sucks...
Ik vergat ook altijd van alles met boodschappen doen, nu maak ik voor elk bezoek aan de super een lijstje
Dan heb je ook niet echt trek in een biertjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar doorgaans niet als ik vanuit werk direct even doorfiets nar de supermarkt.
Ik zou nu nog even naar de Lidl kunnen lopen (4 min verderop) maar daar ben ik dan weer te lui voor
Ik stop de briefjes in mijn kontzak, die check ik altijd voor de broek de was in gaat. Dat risico heb ik dus nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet die lijstjes dan achteraf uit m'n tas te halen. Sta je een week later dezelfde boodschappen te halen
Ik ga wel aan de whiskyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet echt trek in een biertje
Frietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Oké, het is vreetvrijdag, dus ga ik frietje halen of voor pizza?
Allebei!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Patatje, of een goeie bezorgpizza.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog van dr Oetker liggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Patatje, of een goeie bezorgpizza.
quote:
Gvd, nu heb ik zin in een flink bord patat speciaalquote:
Die had ik van de week al. Ik was van plan vandaag gewoon brood te eten maar ik twijfel nu of ik de friteuse aanzet.quote:
Wacht tot morgenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die had ik van de week al. Ik was van plan vandaag gewoon brood te eten maar ik twijfel nu of ik de friteuse aanzet.
Of ik wacht tot morgen met patat en haal er een lekker biefstukje bij.
Twijfel, twijfel
Ja ga ik doen, stukje stokbrood erbij en wat rode wijnsaus voor bij de biefstukquote:
Inrichten en meubels en shit shoppenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik ga de laatste was eens in de droger stoppen en de andere was vouwen. Leuk joh, verhuizen.
Ik heb weer broeken hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik ga de laatste was eens in de droger stoppen en de andere was vouwen. Leuk joh, verhuizen.
Dat is leuk, het voorafgaande inpakken en wassen en opruimen niet zoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inrichten en meubels en shit shoppen
Wat fijn voor jequote:
Ik heb een Turkse pizza gegeten. Hoop dat het voldoende bodem is voor het bierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Dan patat. Diepvries is niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog van dr Oetker liggen.
Pizza bah, kaas bahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks mis mee zo nu en dan.... *burp*
Ik lust geen enkele vorm van kaas, nee ook geen geitenkaas.quote:
Dat is kutquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lust geen enkele vorm van kaas, nee ook geen geitenkaas.
Niks kut aan. Heb niet het idee dat ik ook maar iets mis in mijn leven zonder kaas.quote:
Ik wel. Pizza, bijvoorbeeld. En tosti.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks kut aan. Heb niet het idee dat ik ook maar iets mis in mijn leven zonder kaas.
Inderdaad, ik heb ook heel lang geen kaas gegeten ( tot mijn 20ste of zo) maar nu snap ik echt niet meer hoe ik het zo lang vol heb kunnen houden zonder pizza en tosti.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Pizza, bijvoorbeeld. En tosti.
Pfff, alles ingepakt. Wat een zooi. Good thing dat pa de aanhanger mee heeft
.
Nee. Ja het kan, maar dan is het toch echt niet het zelfde. Ben beiden pas gaan waarderen toen ik er kaas op ging doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
Pizza en tosti kun je ook prima zonder kaas eten.
Nee, natuurlijk is het niet hetzelfde. Een pizza met champignons is wat anders dan een pizza met artisjok, maar het kan beide lekker zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee. Ja het kan, maar dan is het toch echt niet het zelfde. Ben beiden pas gaan waarderen toen ik er kaas op ging doen.
Ik sluit mij aan bij Air.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks kut aan. Heb niet het idee dat ik ook maar iets mis in mijn leven zonder kaas.
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:35 schreef Q. het volgende:
Geen treinen van en naar Utrecht. Gezellig.
Je moet idd gewoon ook op tijd beginnen, dan is er niets aan den handquote:Op maandag 2 februari 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben gewoon op het werk gekomen vanochtend.
Het is wel lekker rustig hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat is lekker.
Rijd er dan uberhaupt nog wel iets daar
Oeeh beoordelingsgesprek.. zelf ook wat te melden?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel lekker rustig hier.Maar nu gaat mn beoordelingsgesprek zometeen vast ook niet door want teamleider zit ook nog vast in de trein.
![]()
Dat ik een schaal omhoog wil of ik ben weg.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh beoordelingsgesprek.. zelf ook wat te melden?
Al mijn collega's zitten al in de trein, lekker muurvast.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:16 schreef HeatWave het volgende:
"De NS adviseert Utrecht voorlopig te mijden."
Ja, want nu hoeven mensen niet naar hun werk hoor NS-meneer.
Kansloos kutbedrijf.
In b4 stbab die het komt downplayenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mijn collega's zitten al in de trein, lekker muurvast.
Komt hier ook nog misschien, maar op dit moment komt zelfs de zon door.quote:
Dit topic is toch gewoon een recycletopic?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
Deze discussie is vorige week al geweest mensen
Maar af en toe hoeft het nietquote:Op maandag 2 februari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon een recycletopic?.
Kom dan niet zelf met hetzelfde onderwerpquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Kom dan niet zelf met hetzelfde onderwerp.
Daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon een recycletopic?.
Ja, ik geloof dat je dat al een keer gezegd hebt, ooit een keer.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad.
Nee, dat is de radioactieve gloed van de kerncentralequote:
het is FRIET!quote:Op maandag 2 februari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat je dat al een keer gezegd hebt, ooit een keer.
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is de radioactieve gloed van de kerncentrale.
Mij best, ik ga me daar niet zo druk om maken, ik gebruik zelfs beide door elkaar heen.quote:
Ik zit nog steeds vol van die waterfiets van vrijdag. Was toch iets te hoog gegrepen.quote:
Waterfiets... Okeeeequote:Op maandag 2 februari 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds vol van die waterfiets van vrijdag. Was toch iets te hoog gegrepen.
Ik heb de rest van het weekend wel een beetje gecompenseerd met spinazie en witlofquote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Culinair hoor.
Vrijdag home made fish and chips bij de Ier, zaterdag haasbiefstuk met eigengemaakte chimichurri, gisteren heavy metal chicken wings met eigengemaakte blue cheese dip.
Oh, het moet ook gewoon kunnen soms hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de rest van het weekend wel een beetje gecompenseerd met spinazie en witlof
Heavy metal chickenwings? Wat?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Culinair hoor.
Vrijdag home made fish and chips bij de Ier, zaterdag haasbiefstuk met eigengemaakte chimichurri, gisteren heavy metal chicken wings met eigengemaakte blue cheese dip.
Gejat van Hard Rock Cafe en beetje aangepast, stelt niet zoveel voor hoor.quote:
Ik had er gewoon zo'n zin in vrijdag, ik was laat klaar. Had eerst nog enthousiast spinazie gekocht en toen ik naar huis liep in de sneeuw om half negen ben ik maar iets van m'n route afgewekenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, het moet ook gewoon kunnen soms hoor.
Oh myquote:Op maandag 2 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gejat van Hard Rock Cafe en beetje aangepast, stelt niet zoveel voor hoor.
Marinade is eigenlijk gewoon Tabasco, veel tabasco, met wat knoflook en koriander en dan grillen.
Dressing is creme freche, blauwe schimmelkaas, citroensap, peper, zout, knoflook.
Soort extra pittige Buffalo wings eigenlijk.
Tranen staan je in de ogen,maar de combo tabasco en dan die blue cheese dip is wel goddelijk ja.quote:
Qua tent is het niet veel hoor, alleen in de zomer is het terras aan het water wel geweldig, maar verder is het denk ik 1 keer leuk om te zien, maar verder niet zoveel bijzonders.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
O ja, als ik weer eens met m'n zus naar Amsterdam ga, zouden we naar het Hardrock Café gaan
We hadden in Berlijn wel heel erg lekker gegetenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua tent is het niet veel hoor, alleen in de zomer is het terras aan het water wel geweldig, maar verder is het denk ik 1 keer leuk om te zien, maar verder niet zoveel bijzonders.
"snel" als je niet eerst moet wachten op en tafel oidquote:
Hoe gay.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"snel" als je niet eerst moet wachten op en tafel oid.
En de laatste keer dat ik er was stond er Madonna op, zo Hardcore!.
Sinds het is overgenomen door reservaat-indianen is het echt helemaal niets meer eigenlijk, alleen de naam.quote:
Hard rock is sowieso dood.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds het is overgenomen door reservaat-indianen is het echt helemaal niets meer eigenlijk, alleen de naam.
Al blijft het qua kwaliteit wel ok, maar echt iets met Hard Rock heeft het niets meer te maken.
Nog niet, ik leef nog, maar het zal vlak daarna ophouden te bestaan denk ikquote:
Dat zeg ik, uithoekquote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Snackcorner Vermeer in Amersfoort
Waar woon jij ook alweer?quote:
Nee hoor, jij als veelvuldig gebruiker van de service weet prima hoe het is.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In b4 stbab die het komt downplayen.
Als het elke week als headliner in het nieuws is denk ik dat ik een redelijk beeld heb he?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, jij als veelvuldig gebruiker van de service weet prima hoe het is.
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:50 schreef Q. het volgende:
Rijden nog steeds geen treinen. Wat een ellende.
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, jij als veelvuldig gebruiker van de service weet prima hoe het is.
Ik heb vorige week je conclusies gelezen, en hard gelachenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het elke week als headliner in het nieuws is denk ik dat ik een redelijk beeld heb he?.
Zoals de NS directie nu weer hard lacht om al dat plebs dat in de kou staat idd.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb vorige week je conclusies gelezen, en hard gelachenBedankt.
Gewoon proberen, niets mis meequote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Een verkoophoek op Facebook. Iemand plaatst een foto van haar verzameling van iets en vraagt of iemand de roze versie verkoopt, want die zoekt ze nog en dan is de verzameling compleet.
Gaan mensen op haar collectie bieden.
Ik vind het gebrek aan leesvermogen op zulke pagina's altijd een beetje verontrustendquote:Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon proberen, niets mis mee![]()
Daarbij si het een verkoophoek, geen vraaghoek
Denk dat er veel meer mis is dan enkel gebrek aan leesvermogenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan leesvermogen op zulke pagina's altijd een beetje verontrustend
En weer zo'n belachelijke conclusiequote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals de NS directie nu weer hard lacht om al dat plebs dat in de kou staat idd.
Wees maar trots op je werkgever hoor.
Zal allemaal wel, je hebt vast gelijk enz.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En weer zo'n belachelijke conclusie
Let op, je hebt gelijk hoor, het is kut met de storingen. Alleen de conclusies die je daar uit trekt raken kant nog wal.
Wellicht, maar daar heb je 1 iemand mee, niet tienduizenden in 1 keer.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Storing aan je auto is veel kutter. Alleen dat komt meestal niet in het nieuws.
Ligt eraan waar je auto besluit ermee op te houdenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar heb je 1 iemand mee, niet tienduizenden in 1 keer.
Ja, maar dan komt het wel in het nieuwsquote:Op maandag 2 februari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je auto besluit ermee op te houdenAls je het goed aanpakt kun je aardig wat gezeik veroorzaken.
Inderdaad, kun je niet eens even een boekje lezen of wat thee halen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
In de file staan, op dezelfde plek, dag in dag uit, lijkt me stukken kutter dan soms storing hebben met de trein.
Tuurlijk, niets is ideaal. En het is natuurlijk ook gewoon een leuk relmiddel hier, NS afzeiken, maar het is wel echt weer een drama vandaag......quote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
In de file staan, op dezelfde plek, dag in dag uit, lijkt me stukken kutter dan soms storing hebben met de trein.
Wat is de voorspelling voor morgen?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, niets is ideaal. En het is natuurlijk ook gewoon een leuk relmiddel hier, NS afzeiken, maar het is wel echt weer een drama vandaag......
Geen idee, ga maar uit van een rampquote:Op maandag 2 februari 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor morgen?
Wel eens in een file gestaan?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar heb je 1 iemand mee, niet tienduizenden in 1 keer.
Ja hoor, opzich heel kut, maar je komt iig ergens, langszaam, maar je zit droog, muziekje erbij. Niet op een vaag perron in de sneeuw.quote:
Op dit moment dienst volgens planning.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor morgen?
Ik vlieg om 18:50 naar Parijs en wil om 15:00 de trein pakken naar Schiphol. Ik denk en hoop dat dat zat marge isquote:Op maandag 2 februari 2015 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ga maar uit van een ramp.
Thanks!quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op dit moment dienst volgens planning.
Meeste perrons zijn overdekt. Meeste mensen vanochtend zaten in een stilstaande trein. Warm en droog, muziekje en krantje er bij.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, opzich heel kut, maar je komt iig ergens, langszaam, maar je zit droog, muziekje erbij. Niet op een vaag perron in de sneeuw.
Nogmaals, verkeer in de spits is gewoon vaak te druk, maar beter dan gewoon helemaal niets.
KLB / Geen treinen rond Utrechtquote:Op maandag 2 februari 2015 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meeste perrons zijn overdekt. Meeste mensen vanochtend zaten in een stilstaande trein. Warm en droog, muziekje en krantje er bij.
Wat ik zeg, conclusies...
Dat zegt toch niemand over de chaos nuquote:Op maandag 2 februari 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Idd iedereen was heel blij en tevreden
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand over de chaos nu
Letterlijk zelfs.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meeste perrons zijn overdekt. Meeste mensen vanochtend zaten in een stilstaande trein. Warm en droog, muziekje en krantje er bij.
Alsof jij ooit buiten de ring komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, opzich heel kut, maar je komt iig ergens, langszaam, maar je zit droog, muziekje erbij. Niet op een vaag perron in de sneeuw.
Nogmaals, verkeer in de spits is gewoon vaak te druk, maar beter dan gewoon helemaal niets.
Amsterdam heeft gelukkig veel ringenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten de ring komt.
Meeste stations zijn idd best te doen. Het rampstation om te wachten is toch wel weesp, wat een godvergeten tocht en windgat is dat.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doet dat er iets aan af verder? Als het al waar zou zijn zou het door de NS komen, je KAN bijna niet buiten de ring komen zonder storingquote:Op maandag 2 februari 2015 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten de ring komt.
Warm, droog, muziekje erbij, dat klinkt als tevreden to mequote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kunt echt heel goed lezen. Zelfs zo goed dat je extra woorden leest. Ook knap.
Dat sowieso niet. Ik probeer het vooral een beetje luchtig te houden voor de maandagochtend. Als ik wil zure mensen wil, ga ik wel naar Utrecht CS met de tr... Ow shit.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Doet dat er iets aan af verder? Als het al waar zou zijn zou het door de NS komen, je KAN bijna niet buiten de ring komen zonder storing.
Zure studenten, nog erger.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Ik probeer het vooral een beetje luchtig te houden voor de maandagochtend. Als ik wil zure mensen wil, ga ik wel naar Utrecht CS met de tr... Ow shit.
Ja, wat ik zeg, conclusies trekken in niet je sterkste kant.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Warm, droog, muziekje erbij, dat klinkt als tevreden to me.
Daar heb je wel een punt, maar voor mij is het een luchtig onderwerp hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Ik probeer het vooral een beetje luchtig te houden voor de maandagochtend. Als ik wil zure mensen wil, ga ik wel naar Utrecht CS met de tr... Ow shit.
Precies, die hebben zeker nog nooit van Lactacyd gehoord.quote:
Das jouw conclusiequote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, conclusies trekken in niet je sterkste kant.
Niet alleen hier, overal. In de spits vind ik de trein, ondanks af en toe wat nadelen, al vele jaren absoluut de beste manier om je te verplaatsen van stad naar stad. Als dan iemand allerlei kromme redeneringen neer plempt en dan concludeert dat de NS kut is, ga ik daar tegen in.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat me het meest blijft verbazen is de zin om de NS te blijven verdedigen hier, dat snap ik totaal niet eigenlijk.
En dat ze geen gratis geld meer krijgen om bier te zuipen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Gezeik over hoe zwaar ze het wel niet hebben elke ochtend.
Het zou het idd moeten zijn, en ik geef best toe, vaak is het dat ook. Maar (herhaling) mijn eigen drama-ervaringen 9 maanden lang Amsterdam-Weesp en dus echt elke fucking keer als ik dan een keer met de trein ga, waar ik hier al een paar keer "live" over heb gepost en mijn mening staat.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen hier, overal. In de spits vind ik de trein, ondanks af en toe wat nadelen, al vele jaren absoluut de beste manier om je te verplaatsen van stad naar stad. Als dan iemand allerlei kromme redeneringen neer plempt en dan concludeert dat de NS kut is, ga ik daar tegen in.
En dat Jan Willem nu weer met een ander in bed heeft liggen vozenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat ze geen gratis geld meer krijgen om bier te zuipen.
En dat is dus wel gewoon de NS, niets Prorail. Grootste klacht naast de uitval is ook de totaal mongloide manier van berichtgeving altijd, 0,0 communicatie, je zoekt het maar uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Er zijn een paar treinen vertrokken naar Amsterdam maar er wordt nergens aangegeven wat wel rijdt en vanaf welk perron.
Die ervaringen had je met de auto net zo vaak, zo niet vaker gehad. Amsterdam Weesp staat dagelijks potdicht.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zou het idd moeten zijn, en ik geef best toe, vaak is het dat ook. Maar (herhaling) mijn eigen drama-ervaringen 9 maanden lang Amsterdam-Weesp en dus echt elke fucking keer als ik dan een keer met de trein ga, waar ik hier al een paar keer "live" over heb gepost en mijn mening staat.
En das dus alleen op eigen ervaring en dus niet eens de topics/nieuwsberichten meegeteld.
Dat moet Evie zijn geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel, de laatste keer zat er een geneeskunde studente te vertellen over haar pas gekochte One Direction DVD.
En dat is de toekomstige huisarts van onsquote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel, de laatste keer zat er een geneeskunde studente te vertellen over haar pas gekochte One Direction DVD.
0,0quote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus wel gewoon de NS, niets Prorail. Grootste klacht naast de uitval is ook de totaal mongloide manier van berichtgeving altijd, 0,0 communicatie, je zoekt het maar uit.
Dan sta je idd in de file. 10000 keer beter dan een kapotte trein met 35 graden en een NS kanjerleijer die de deuren dicht houdt vanwege veiligheid.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ervaringen had je met de auto net zo vaak, zo niet vaker gehad. Amsterdam Weesp staat dagelijks potdicht.
Ik hoop dat ze er over heen groeitquote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat is de toekomstige huisarts van ons
Ja, 0,0, zoals je leest van IEMAND DIE DAAR STAAT!!!quote:
One way or another,quote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef Belsezar het volgende:
En dat is de toekomstige huisarts van ons
Ik hoop dat je dat moest opzoekenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
One way or another,
I'm gonna getcha getcha getcha getcha
Ik hoop dat jij het ook moest opzoeken, ipv dat je het herkendequote:Op maandag 2 februari 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat moest opzoeken
Nee, uiteraard is het een cover en ik ken het origineel.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het ook moest opzoeken, ipv dat je het herkende.
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, uiteraard is het een cover en ik ken het origineel.
Een verloren generatiequote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
One way or another,
I'm gonna getcha getcha getcha getcha
Waarom moest je die herinnering nou triggeren?quote:
Je was fan?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Belsezar het volgende:
Waarom moest je die herinnering nou triggeren?
Ach, Take that is allemaal nog te overleven, ik las vandaag een artikel over hoe geweldig Missy Elliot zou zijn, als er iemand kapot moet met dr rochelen in iemands bek in je video etcquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
7 oktober in Ziggoquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoor dat ding nooit.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrok heel even van het luchtalarm
Fan?!?! Nee dankje.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was fan?Ik denk dat je een voorkeur had voor Mark Owen, niet?
Ik heb nooit begrepen waarom Missy Elliot zo goed was/is. Ik vond het eigenlijk bagger wat ze maakte/deed.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Take that is allemaal nog te overleven, ik las vandaag een artikel over hoe geweldig Missy Elliot zou zijn, als er iemand kapot moet met dr rochelen in iemands bek in je video etc.
Je gaat ook naar de reünie van de backstreet boys?quote:
Daar ga ik ff lurkenquote:
Het is debiel doen om het debiel doen, onsamenhangende geluiden maken en een beetje huppelenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:04 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Missy Elliot zo goed was/is. Ik vond het eigenlijk bagger wat ze maakte/deed.
Voor een slim iemand ben je soms best dom.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 0,0, zoals je leest van IEMAND DIE DAAR STAAT!!!
Dat sowieso, die MC's of hoe je ze noemen wilt in hiphop/rap muziek. Zo af en toe een Unnh of yeah erdoor heen gooienquote:Op maandag 2 februari 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is debiel doen om het debiel doen, onsamenhangende geluiden maken en een beetje huppelen.
Het gaat over de trein naar Amsterdam, ik gok dat er iets meer dan 1 iemand die kant op wilquote:Op maandag 2 februari 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor een slim iemand ben je soms best dom.
Dat is één iemand. Dat is dan niet direct 0,0 communicatie. Dat is één iemand die daar voor zijn reis niet de informatie kan vinden. Dat betekent niet dat er geen informatie voor hem is, laat staan überhaupt niet.
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat over de trein naar Amsterdam, ik gok dat er iets meer dan 1 iemand die kant op wil.
En dat is gewoon de grootste klacht mbt de NS na de storingen zelf, niet door mij, niet door een willekeurige FOK!ker, maar gewoon bij de consumentenorganisaties etc.
Dan is het verbeterd. Want het was echt drama.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Altijd als ik storing heb vind ik de berichtgeving best goed.
Af en toe is het zo'n chaos dat er even geen overzicht is en dat de conducteurs bv ook niet weten hoe of wat er speelt, maar dat komt omdat er dan net van alles geregeld wordt achter de schermen. Is ook niet vreemd.
Dat is het wel. In Zweden hangen overal, op elke halte, borden die aan elkaar gekoppeld zijn en je dus real time informatie geven, in Japan kunnen ze op de milliseconde aangeven hoelaat een trein er is.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Altijd als ik storing heb vind ik de berichtgeving best goed.
Af en toe is het zo'n chaos dat er even geen overzicht is en dat de conducteurs bv ook niet weten hoe of wat er speelt, maar dat komt omdat er dan net van alles geregeld wordt achter de schermen. Is ook niet vreemd.
Ik spreek over afgelopen jaar en dan vooral Afoort - Adam gereisd. En kan er echt niet over klagen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:18 schreef Samzz het volgende:
Dan is het verbeterd. Want het was echt drama.
Er is een hoop veranderd in Nederlands in de tijd dat je geëmigreerd was.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:18 schreef Samzz het volgende:
Dan is het verbeterd. Want het was echt drama.
Als je gewoon op de borden kijkt zie je duidelijk staan hoeveel vertraging een trein heeft, van welk perron hij weggaat, of hij is uitgevallen,quote:Op maandag 2 februari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het wel. In Zweden hangen overal, op elke halte, borden die aan elkaar gekoppeld zijn en je dus real time informatie geven, in Japan kunnen ze op de milliseconde aangeven hoelaat een trein er is.
In Nederland, technologieland, mag je blij zijn als een mokkel in een geel vestje iets roept tegen 1000 man.
Ja, zoals dat bord hierboven bedoel je?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je gewoon op de borden kijkt zie je duidelijk staan hoeveel vertraging een trein heeft, van welk perron hij weggaat, of hij is uitgevallen,
En in mijn ervaring klopt het altijd wel. En zo niet, dan verteld te omroeper dat elke 5 minuten wel dat het anders is.
Ah oké. Ik reis al ruim twee jaar niet meer actief met de trein. En met de auto zou het denk ik idd vreselijk zijn ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik spreek over afgelopen jaar en dan vooral Afoort - Adam gereisd. En kan er echt niet over klagen.
Zeker niet als ik het vergelijk met de ellende die ik zou hebben gehad als ik met de auto zou zijn gegaan
Het is communicatie.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zoals dat bord hierboven bedoel je?.
In Canada ja.quote:
Het is in ieder geval duidelijk dat als je met de trein wilt, dat niet het beste is wat je kan doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zoals dat bord hierboven bedoel je?.
Ja, dat is correctquote:
Hier sneeuwt het af en toe een beetjequote:
De storing in Utrecht is toch al verholpen?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nog op die sneeuw uit Utrecht te wachten, maar die gaat niet meer komen
Die staat waarschijnlijk ook op de trein te wachten.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nog op die sneeuw uit Utrecht te wachten, maar die gaat niet meer komen
Oh dat moet ProRail oplossen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het af en toe een beetje
Weet niet waar de sein/wissel storing van komt waar ze nu last van hebben.
Maar dan duurt het nog wel even voor alles weer op rolletjes looptquote:Op maandag 2 februari 2015 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De storing in Utrecht is toch al verholpen?
Er rijden geen treinen naar EdeWageningen, maar de Intercity tussen Nijmegen en Amsterdam rijdt soms wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Vind dit best netjes en uitgebreid:
http://www.ns.nl/calamite(...)wissels-utrecht.html
Ja dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan duurt het nog wel even voor alles weer op rolletjes loopt
Wordt die omgeleid via de valeilijn?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er rijden geen treinen naar EdeWageningen, maar de Intercity tussen Nijmegen en Amsterdam rijdt soms wel.
Wat.
Via deventerquote:Op maandag 2 februari 2015 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wordt die omgeleid via de valeilijn?
Ja, om 12:30 een keerquote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Vind dit best netjes en uitgebreid:
http://www.ns.nl/calamite(...)wissels-utrecht.html
Ik zeg ook niet dat het altijd geweldig is. Maar mensen moeten ook accepteren dat ze niet vanaf minuut 1 precies te horen krijgen hoe het gaat lopen, want er moet nu eenmaal eerst van alels geregeld worden, voordat ze de rest kunnen adviseren / informeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, om 12:30 een keer.
Ok ok, ik zoek een beetje, maar dat de NS niet bekend staat om geweldige communicatie verzin ik niet.
Wellicht, maar dat is heel wat anders dan 0,0 communicatie.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:17 schreef Samzz het volgende:
De NS staat erom bekend niet te kunnen communiceren.
Oh ja, want nu het de NS betreft moet alles 100% accuraat geschreven worden, is er geen ruimte voor beeldspraak of volledig geaccepteerd beeldspraak natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is heel wat anders dan 0,0 communicatie.
In Utrecht af en toe flinke vlokken,maar blijft niet liggen. Probleem heeft te maken met gezeik in het controle centrum.quote:
ok hw, dat is de enige communicatie die wordt gegeven, niks anders. Duidelijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, want nu het de NS betreft moet alles 100% accuraat geschreven worden, is er geen ruimte voor beeldspraak of volledig geaccepteerd beeldspraak natuurlijk.
"rij niet met de trein" is gewoon 0,0 communicatie natuurlijk.
Mja, maar goed is de communicatie ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is heel wat anders dan 0,0 communicatie.
Volgens ooggetuigen op dit moment, is het niet veel beter idd.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ok hw, dat is de enige communicatie die wordt gegeven, niks anders. Duidelijk.
Tijd voor een nieuwe bril dan. Er is gewoon wel meer informatie.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen op dit moment, is het niet veel beter idd.
Het blijft aandoenlijk, als ik zo fel en met passie zou reageren op Apple noem je me een fanboiquote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bril dan. Er is gewoon wel meer informatie.
Zoveel verschillen jullie uiteindelijk dus niet van elkaar.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Het blijft aandoenlijk, als ik zo fel en met passie zou reageren op Apple noem je me een fanboi.
Mag je andersom ook doen hoor. Ik ben nml fan van de NSquote:Op maandag 2 februari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het blijft aandoenlijk, als ik zo fel en met passie zou reageren op Apple noem je me een fanboi.
Eens, maar als ik het al opneem voor Apple is er nog wel ruimte voor kritiek van mijn kant, de NS is foutloos volgens hemquote:Op maandag 2 februari 2015 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel verschillen jullie uiteindelijk dus niet van elkaar.
Je laat enkel ruimte zodat je nogmaals met een heel relaas gevuld met subjectieve feiten over Apple kan komen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Eens, maar als ik het al opneem voor Apple is er nog wel ruimte voor kritiek van mijn kant, de NS is foutloos volgens hem.
Nueh, maar dan nog, dan is het een mening over een gadget, een wannahave, een luxeproduct. De NS is voor velen de enige manier om naar hun werk te komen, daar horen de eisen toch ff wat hoger te liggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je laat enkel ruimte zodat je nogmaals met een heel relaas gevuld met subjectieve feiten over Apple kan komen.
Kritiek op Apple... Jij?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar als ik het al opneem voor Apple is er nog wel ruimte voor kritiek van mijn kant, de NS is foutloos volgens hem.
Hier in de wekelijkse flamewar niet, in Appletopics weldegelijk.quote:
Waar beweer ik in hemelsnaam dat de NS foutloos is?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh in Apple topics kijk ik idd niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier in de wekelijkse flamewar niet, in Appletopics weldegelijk.
Ik zou je posts even teruglezen, het is allemaal wel erg positief en goedpratend.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar beweer ik in hemelsnaam dat de NS foutloos is?
Ik ga in op opmerkingen die feitelijk niet kloppen. Daarmee zeg ik niks over wat wel verkeerd gaat. Sterker nog, de enige keer dat ik niet specifiek was, zei ik dat je gelijk hebt dat er een grote verstoring. En ja dat is kut. Overigens een verstoring bij Prorail, niet bij NS.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou je posts even teruglezen, het is allemaal wel erg positief en goedpratend.
Ah ja, nog zo'n stokpaardje, het ligt aan Prorail.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga in op opmerkingen die feitelijk niet kloppen. Daarmee zeg ik niks over wat wel verkeerd gaat. Sterker nog, de enige keer dat ik niet specifiek wat, zei ik dat je gelijk hebt dat er een grote verstoring. En ja dat is kut. Overigens een verstoring bij Prorail, niet bij NS.
Sja, er is maar één netwerkbeheerder he. En het is wel zo dat het grootste deel van de problemen opgelost moeten worden door ProRail.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n stokpaardje, het ligt aan Prorail.
Waarom nemen ze na al die jaren nog diensten af bij ze als die 100% van de problemen veroorzaakt, waarom dwing je niet contractueel een SLA af, zoals normale bedrijven wel doen met leveranciers en anders gaan ze weg.
En ja, ik weet dat er niet een 2de spoornet ligt, maar dat is wederom "mijn" probleem niet, ik koop een dienst bij de NS, hoe ze die vervullen boeit me niet.
Als ik een abo bij een aanbieder heb voor mijn mobiel, via het KPN netwerk oid, en het werkt niet goed, is de aanbeider de lul, niet KPN.
Je hebt gelijk. Maar er is alleen Prorail en Prorail is de overheid. Gebruik het ook niet als smoes, maar wel als verklaring voor specifiek dit probleem. Gebruiker heeft er geen ruk aan bij wie de schuld ligt, het moet opgelost worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n stokpaardje, het ligt aan Prorail.
Waarom nemen ze na al die jaren nog diensten af bij ze als die 100% van de problemen veroorzaakt, waarom dwing je niet contractueel een SLA af, zoals normale bedrijven wel doen met leveranciers en anders gaan ze weg.
En ja, ik weet dat er niet een 2de spoornet ligt, maar dat is wederom "mijn" probleem niet, ik koop een dienst bij de NS, hoe ze die vervullen boeit me niet.
Als ik een abo bij een aanbieder heb voor mijn mobiel, via het KPN netwerk oid, en het werkt niet goed, is de aanbeider de lul, niet KPN.
Straks.quote:
Zijn we het toch deels eensquote:Op maandag 2 februari 2015 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar er is alleen Prorail en Prorail is de overheid. Gebruik het ook niet als smoes, maar wel als verklaring voor specifiek dit probleem. Gebruiker heeft er geen ruk aan bij wie de schuld ligt, het moet opgelost worden.
Dan moet je zeiken op treinreizen in het algemeen, niet op de NS als bedrijf.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk mag je klagen over de NS, en daar neem je dienst vanaf en er zal vast wel een SLA zijn, maar dat betekent niet dat de ander zich eraan houdt.
En dan worden er misschien wel boetes opgelegd, maar daar merk je als gebruiker natuurlijk niets van.
NS staat natuurlijk over het treinreizen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet je zeiken op treinreizen in het algemeen, niet op de NS als bedrijf.
Hoewel ik denk dat daar ook genoeg op te zeiken valt, maar dat gaat over andere dingen. Over materieelgebrek en het HSL-gedoe bijvoorbeeld.
Zo slecht, maar zeker top vijf van de wereld.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal er verder over ophouden hoor, maar ik vind dat als je in een land als nederland, waar alles zo enorm goed geregeld zou moeten zijn, dat je zo'n slecht netwerk aan spoor heb liggen dat je je kapot moet schamen.
Dan zal het me worst zijn wiens schuld het nou is, het is schandalig.
http://top-10-list.org/20(...)orks-in-the-world/2/quote:Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo slecht, maar zeker top vijf van de wereld.
Zelfs de informatie over de NS klopt niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:
http://top-10-list.org/20(...)orks-in-the-world/2/
Eerste hit Google, niet eens in de top 10.
Dat was ook te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs de informatie over de NS klopt niet.
Japan ook niet en de VS op één. Ik kan met de beste wil van de wereld die lijst niet serieus nemen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://top-10-list.org/20(...)orks-in-the-world/2/
Eerste hit Google, niet eens in de top 10.
Volgens mij gaat het puur over vrachtverkeer.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Japan ook niet en de VS op één. Ik kan met de beste wil van de wereld die lijst niet serieus nemen.
Nee, dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Japan ook niet en de VS op één. Ik kan met de beste wil van de wereld die lijst niet serieus nemen.
En dat bepaalde vertragingen niet als vertragingen worden gezien, want net niet lang genoeg, dat jij je aansluiting en dat sollicitatiegesprek hebt gemist, das detail, het was technisch gezien geen vertraging, lekker voor je kutklantquote:Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Wat ik vooral flauw vind is dat ze bij voorbaat treinen er tussen uit halen en dat je vertraging dan niet telt als vertraging dus dat je geen geld terug kunt krijgen
Want dat zou helemaal geen misbruik uitlokken.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Wat ik vooral flauw vind is dat ze bij voorbaat treinen er tussen uit halen en dat je vertraging dan niet telt als vertraging dus dat je geen geld terug kunt krijgen
Kan je prima voorkomen, gewoon op tijd rijden.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want dat zou helemaal geen misbruik uitlokken.
Bied dan die optie niet aanquote:Op maandag 2 februari 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want dat zou helemaal geen misbruik uitlokken.
Maar andere dienstregeling is geen vertraging natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Bied dan die optie niet aan
De optie aanbieden en dan zo aan je dienstregeling gaan sleutelen dat je niets meer mee telt vind ik flauw
Nee dat klopt natuurlijk technisch gezien wel, maar ik hou gewoon niet van de flauwheid die er achter zitquote:Op maandag 2 februari 2015 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar andere dienstregeling is geen vertraging natuurlijk.
Dat er evt nog extra constructies gebruikt worden om onder nog meer klachten/vergoedingen uit te komen dat is dan idd kut.
Vaak genoeg gebruik van gemaakt. Je overdrijft.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bied dan die optie niet aan
De optie aanbieden en dan zo aan je dienstregeling gaan sleutelen dat je niets meer mee telt vind ik flauw
Is toch geen flauwheid? Als je van te voren aangeeft (en nee, dan doel ik niet op een uur ofzo van te voren) dat er iets veranderd is in de dienstregeling, is dat toch niet flauw te noemen?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat klopt natuurlijk technisch gezien wel, maar ik hou gewoon niet van de flauwheid die er achter zit
Apart, want het kan nietquote:Op maandag 2 februari 2015 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaak genoeg gebruik van gemaakt. Je overdrijft.
Jij zou bij NS moeten werken! Dan komt het goed, gewoon op tijd rijden. Simpel.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je prima voorkomen, gewoon op tijd rijden.
Maar die aangepaste dienstregeling word ingezet bij problemen. Dat word o.a. gedaan zodat niet iedereen met vertraging claims in kan gaan dienen. Dat vind ik flauwquote:Op maandag 2 februari 2015 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is toch geen flauwheid? Als je van te voren aangeeft (en nee, dan doel ik niet op een uur ofzo van te voren) dat er iets veranderd is in de dienstregeling, is dat toch niet flauw te noemen?
Ja, je laat gewoon trein A om xx:xx vertrekken, je hebt geen file's, enige andere verkeer is van jezelf. Als er iets misgaat is het je eigen schuld.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zou bij NS moeten werken! Dan komt het goed, gewoon op tijd rijden. Simpel.
Ja maar je hebt dus geen vertraging als je trein uit valt. Dat bedoel ikquote:Op maandag 2 februari 2015 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan als je trein vertraging heeft. Wel meer dan een half uur.
Is dat dan veranderd? Ik had vroeger zo'n formulier waarop stond dat ik die en die trein wilde en zo en zo laat aan ben gekomenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dus geen vertraging als je trein uit valt. Dat bedoel ik
Ik denk dat vertragingen ansich meer ellende veroorzaakt dan het geld dat men eventueel terugvraagt..quote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die aangepaste dienstregeling word ingezet bij problemen. Dat word o.a. gedaan zodat niet iedereen met vertraging claims in kan gaan dienen. Dat vind ik flauw
Als je die optie aanbied (bij meer dan een half uur vertraging geld terug) dan moet je geen constructies in gaan zetten waardoor je mensen die wel daadwerkelijk meer dan een half uur vertraging hebben geen geld terug wil geven
Ze hoeven die optie van mij niet te bieden hoor, of neem dan op in de clausule 'Niet bij sneeuw' of zo. Maar ga niet van die kunstgrepen toepassen omdat je niet uit wil keren
Ja maar als ze dus die trein er tussen uit hebben gehaald had je geen vertragingquote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat dan veranderd? Ik had vroeger zo'n formulier waarop stond dat ik die en die trein wilde en zo en zo laat aan ben gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |