Tijd voor een nieuwe bril dan. Er is gewoon wel meer informatie.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen op dit moment, is het niet veel beter idd.
Het blijft aandoenlijk, als ik zo fel en met passie zou reageren op Apple noem je me een fanboiquote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bril dan. Er is gewoon wel meer informatie.
Zoveel verschillen jullie uiteindelijk dus niet van elkaar.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Het blijft aandoenlijk, als ik zo fel en met passie zou reageren op Apple noem je me een fanboi.
Mag je andersom ook doen hoor. Ik ben nml fan van de NSquote:Op maandag 2 februari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het blijft aandoenlijk, als ik zo fel en met passie zou reageren op Apple noem je me een fanboi.
Eens, maar als ik het al opneem voor Apple is er nog wel ruimte voor kritiek van mijn kant, de NS is foutloos volgens hemquote:Op maandag 2 februari 2015 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel verschillen jullie uiteindelijk dus niet van elkaar.
Je laat enkel ruimte zodat je nogmaals met een heel relaas gevuld met subjectieve feiten over Apple kan komen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Eens, maar als ik het al opneem voor Apple is er nog wel ruimte voor kritiek van mijn kant, de NS is foutloos volgens hem.
Nueh, maar dan nog, dan is het een mening over een gadget, een wannahave, een luxeproduct. De NS is voor velen de enige manier om naar hun werk te komen, daar horen de eisen toch ff wat hoger te liggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je laat enkel ruimte zodat je nogmaals met een heel relaas gevuld met subjectieve feiten over Apple kan komen.
Kritiek op Apple... Jij?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar als ik het al opneem voor Apple is er nog wel ruimte voor kritiek van mijn kant, de NS is foutloos volgens hem.
Hier in de wekelijkse flamewar niet, in Appletopics weldegelijk.quote:
Waar beweer ik in hemelsnaam dat de NS foutloos is?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh in Apple topics kijk ik idd niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier in de wekelijkse flamewar niet, in Appletopics weldegelijk.
Ik zou je posts even teruglezen, het is allemaal wel erg positief en goedpratend.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar beweer ik in hemelsnaam dat de NS foutloos is?
Ik ga in op opmerkingen die feitelijk niet kloppen. Daarmee zeg ik niks over wat wel verkeerd gaat. Sterker nog, de enige keer dat ik niet specifiek was, zei ik dat je gelijk hebt dat er een grote verstoring. En ja dat is kut. Overigens een verstoring bij Prorail, niet bij NS.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou je posts even teruglezen, het is allemaal wel erg positief en goedpratend.
Ah ja, nog zo'n stokpaardje, het ligt aan Prorail.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga in op opmerkingen die feitelijk niet kloppen. Daarmee zeg ik niks over wat wel verkeerd gaat. Sterker nog, de enige keer dat ik niet specifiek wat, zei ik dat je gelijk hebt dat er een grote verstoring. En ja dat is kut. Overigens een verstoring bij Prorail, niet bij NS.
Sja, er is maar één netwerkbeheerder he. En het is wel zo dat het grootste deel van de problemen opgelost moeten worden door ProRail.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n stokpaardje, het ligt aan Prorail.
Waarom nemen ze na al die jaren nog diensten af bij ze als die 100% van de problemen veroorzaakt, waarom dwing je niet contractueel een SLA af, zoals normale bedrijven wel doen met leveranciers en anders gaan ze weg.
En ja, ik weet dat er niet een 2de spoornet ligt, maar dat is wederom "mijn" probleem niet, ik koop een dienst bij de NS, hoe ze die vervullen boeit me niet.
Als ik een abo bij een aanbieder heb voor mijn mobiel, via het KPN netwerk oid, en het werkt niet goed, is de aanbeider de lul, niet KPN.
Je hebt gelijk. Maar er is alleen Prorail en Prorail is de overheid. Gebruik het ook niet als smoes, maar wel als verklaring voor specifiek dit probleem. Gebruiker heeft er geen ruk aan bij wie de schuld ligt, het moet opgelost worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n stokpaardje, het ligt aan Prorail.
Waarom nemen ze na al die jaren nog diensten af bij ze als die 100% van de problemen veroorzaakt, waarom dwing je niet contractueel een SLA af, zoals normale bedrijven wel doen met leveranciers en anders gaan ze weg.
En ja, ik weet dat er niet een 2de spoornet ligt, maar dat is wederom "mijn" probleem niet, ik koop een dienst bij de NS, hoe ze die vervullen boeit me niet.
Als ik een abo bij een aanbieder heb voor mijn mobiel, via het KPN netwerk oid, en het werkt niet goed, is de aanbeider de lul, niet KPN.
Straks.quote:
Zijn we het toch deels eensquote:Op maandag 2 februari 2015 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar er is alleen Prorail en Prorail is de overheid. Gebruik het ook niet als smoes, maar wel als verklaring voor specifiek dit probleem. Gebruiker heeft er geen ruk aan bij wie de schuld ligt, het moet opgelost worden.
Dan moet je zeiken op treinreizen in het algemeen, niet op de NS als bedrijf.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk mag je klagen over de NS, en daar neem je dienst vanaf en er zal vast wel een SLA zijn, maar dat betekent niet dat de ander zich eraan houdt.
En dan worden er misschien wel boetes opgelegd, maar daar merk je als gebruiker natuurlijk niets van.
NS staat natuurlijk over het treinreizen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet je zeiken op treinreizen in het algemeen, niet op de NS als bedrijf.
Hoewel ik denk dat daar ook genoeg op te zeiken valt, maar dat gaat over andere dingen. Over materieelgebrek en het HSL-gedoe bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |