Ik heb de rest van het weekend wel een beetje gecompenseerd met spinazie en witlofquote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Culinair hoor.
Vrijdag home made fish and chips bij de Ier, zaterdag haasbiefstuk met eigengemaakte chimichurri, gisteren heavy metal chicken wings met eigengemaakte blue cheese dip.
Oh, het moet ook gewoon kunnen soms hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de rest van het weekend wel een beetje gecompenseerd met spinazie en witlof
Heavy metal chickenwings? Wat?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Culinair hoor.
Vrijdag home made fish and chips bij de Ier, zaterdag haasbiefstuk met eigengemaakte chimichurri, gisteren heavy metal chicken wings met eigengemaakte blue cheese dip.
Gejat van Hard Rock Cafe en beetje aangepast, stelt niet zoveel voor hoor.quote:
Ik had er gewoon zo'n zin in vrijdag, ik was laat klaar. Had eerst nog enthousiast spinazie gekocht en toen ik naar huis liep in de sneeuw om half negen ben ik maar iets van m'n route afgewekenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, het moet ook gewoon kunnen soms hoor.
Oh myquote:Op maandag 2 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gejat van Hard Rock Cafe en beetje aangepast, stelt niet zoveel voor hoor.
Marinade is eigenlijk gewoon Tabasco, veel tabasco, met wat knoflook en koriander en dan grillen.
Dressing is creme freche, blauwe schimmelkaas, citroensap, peper, zout, knoflook.
Soort extra pittige Buffalo wings eigenlijk.
Tranen staan je in de ogen,maar de combo tabasco en dan die blue cheese dip is wel goddelijk ja.quote:
Qua tent is het niet veel hoor, alleen in de zomer is het terras aan het water wel geweldig, maar verder is het denk ik 1 keer leuk om te zien, maar verder niet zoveel bijzonders.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
O ja, als ik weer eens met m'n zus naar Amsterdam ga, zouden we naar het Hardrock Café gaan
We hadden in Berlijn wel heel erg lekker gegetenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua tent is het niet veel hoor, alleen in de zomer is het terras aan het water wel geweldig, maar verder is het denk ik 1 keer leuk om te zien, maar verder niet zoveel bijzonders.
"snel" als je niet eerst moet wachten op en tafel oidquote:
Hoe gay.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"snel" als je niet eerst moet wachten op en tafel oid.
En de laatste keer dat ik er was stond er Madonna op, zo Hardcore!.
Sinds het is overgenomen door reservaat-indianen is het echt helemaal niets meer eigenlijk, alleen de naam.quote:
Hard rock is sowieso dood.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds het is overgenomen door reservaat-indianen is het echt helemaal niets meer eigenlijk, alleen de naam.
Al blijft het qua kwaliteit wel ok, maar echt iets met Hard Rock heeft het niets meer te maken.
Nog niet, ik leef nog, maar het zal vlak daarna ophouden te bestaan denk ikquote:
Dat zeg ik, uithoekquote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Snackcorner Vermeer in Amersfoort
Waar woon jij ook alweer?quote:
Nee hoor, jij als veelvuldig gebruiker van de service weet prima hoe het is.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In b4 stbab die het komt downplayen.
Als het elke week als headliner in het nieuws is denk ik dat ik een redelijk beeld heb he?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, jij als veelvuldig gebruiker van de service weet prima hoe het is.
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:50 schreef Q. het volgende:
Rijden nog steeds geen treinen. Wat een ellende.
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, jij als veelvuldig gebruiker van de service weet prima hoe het is.
Ik heb vorige week je conclusies gelezen, en hard gelachenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het elke week als headliner in het nieuws is denk ik dat ik een redelijk beeld heb he?.
Zoals de NS directie nu weer hard lacht om al dat plebs dat in de kou staat idd.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb vorige week je conclusies gelezen, en hard gelachenBedankt.
Gewoon proberen, niets mis meequote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Een verkoophoek op Facebook. Iemand plaatst een foto van haar verzameling van iets en vraagt of iemand de roze versie verkoopt, want die zoekt ze nog en dan is de verzameling compleet.
Gaan mensen op haar collectie bieden.
Ik vind het gebrek aan leesvermogen op zulke pagina's altijd een beetje verontrustendquote:Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon proberen, niets mis mee![]()
Daarbij si het een verkoophoek, geen vraaghoek
Denk dat er veel meer mis is dan enkel gebrek aan leesvermogenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan leesvermogen op zulke pagina's altijd een beetje verontrustend
En weer zo'n belachelijke conclusiequote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals de NS directie nu weer hard lacht om al dat plebs dat in de kou staat idd.
Wees maar trots op je werkgever hoor.
Zal allemaal wel, je hebt vast gelijk enz.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En weer zo'n belachelijke conclusie
Let op, je hebt gelijk hoor, het is kut met de storingen. Alleen de conclusies die je daar uit trekt raken kant nog wal.
Wellicht, maar daar heb je 1 iemand mee, niet tienduizenden in 1 keer.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Storing aan je auto is veel kutter. Alleen dat komt meestal niet in het nieuws.
Ligt eraan waar je auto besluit ermee op te houdenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar heb je 1 iemand mee, niet tienduizenden in 1 keer.
Ja, maar dan komt het wel in het nieuwsquote:Op maandag 2 februari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je auto besluit ermee op te houdenAls je het goed aanpakt kun je aardig wat gezeik veroorzaken.
Inderdaad, kun je niet eens even een boekje lezen of wat thee halen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
In de file staan, op dezelfde plek, dag in dag uit, lijkt me stukken kutter dan soms storing hebben met de trein.
Tuurlijk, niets is ideaal. En het is natuurlijk ook gewoon een leuk relmiddel hier, NS afzeiken, maar het is wel echt weer een drama vandaag......quote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
In de file staan, op dezelfde plek, dag in dag uit, lijkt me stukken kutter dan soms storing hebben met de trein.
Wat is de voorspelling voor morgen?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, niets is ideaal. En het is natuurlijk ook gewoon een leuk relmiddel hier, NS afzeiken, maar het is wel echt weer een drama vandaag......
Geen idee, ga maar uit van een rampquote:Op maandag 2 februari 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor morgen?
Wel eens in een file gestaan?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar heb je 1 iemand mee, niet tienduizenden in 1 keer.
Ja hoor, opzich heel kut, maar je komt iig ergens, langszaam, maar je zit droog, muziekje erbij. Niet op een vaag perron in de sneeuw.quote:
Op dit moment dienst volgens planning.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor morgen?
Ik vlieg om 18:50 naar Parijs en wil om 15:00 de trein pakken naar Schiphol. Ik denk en hoop dat dat zat marge isquote:Op maandag 2 februari 2015 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ga maar uit van een ramp.
Thanks!quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op dit moment dienst volgens planning.
Meeste perrons zijn overdekt. Meeste mensen vanochtend zaten in een stilstaande trein. Warm en droog, muziekje en krantje er bij.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, opzich heel kut, maar je komt iig ergens, langszaam, maar je zit droog, muziekje erbij. Niet op een vaag perron in de sneeuw.
Nogmaals, verkeer in de spits is gewoon vaak te druk, maar beter dan gewoon helemaal niets.
KLB / Geen treinen rond Utrechtquote:Op maandag 2 februari 2015 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meeste perrons zijn overdekt. Meeste mensen vanochtend zaten in een stilstaande trein. Warm en droog, muziekje en krantje er bij.
Wat ik zeg, conclusies...
Dat zegt toch niemand over de chaos nuquote:Op maandag 2 februari 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Idd iedereen was heel blij en tevreden
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand over de chaos nu
Letterlijk zelfs.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meeste perrons zijn overdekt. Meeste mensen vanochtend zaten in een stilstaande trein. Warm en droog, muziekje en krantje er bij.
Alsof jij ooit buiten de ring komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, opzich heel kut, maar je komt iig ergens, langszaam, maar je zit droog, muziekje erbij. Niet op een vaag perron in de sneeuw.
Nogmaals, verkeer in de spits is gewoon vaak te druk, maar beter dan gewoon helemaal niets.
Amsterdam heeft gelukkig veel ringenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten de ring komt.
Meeste stations zijn idd best te doen. Het rampstation om te wachten is toch wel weesp, wat een godvergeten tocht en windgat is dat.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doet dat er iets aan af verder? Als het al waar zou zijn zou het door de NS komen, je KAN bijna niet buiten de ring komen zonder storingquote:Op maandag 2 februari 2015 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten de ring komt.
Warm, droog, muziekje erbij, dat klinkt als tevreden to mequote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kunt echt heel goed lezen. Zelfs zo goed dat je extra woorden leest. Ook knap.
Dat sowieso niet. Ik probeer het vooral een beetje luchtig te houden voor de maandagochtend. Als ik wil zure mensen wil, ga ik wel naar Utrecht CS met de tr... Ow shit.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Doet dat er iets aan af verder? Als het al waar zou zijn zou het door de NS komen, je KAN bijna niet buiten de ring komen zonder storing.
Zure studenten, nog erger.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Ik probeer het vooral een beetje luchtig te houden voor de maandagochtend. Als ik wil zure mensen wil, ga ik wel naar Utrecht CS met de tr... Ow shit.
Ja, wat ik zeg, conclusies trekken in niet je sterkste kant.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Warm, droog, muziekje erbij, dat klinkt als tevreden to me.
Daar heb je wel een punt, maar voor mij is het een luchtig onderwerp hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Ik probeer het vooral een beetje luchtig te houden voor de maandagochtend. Als ik wil zure mensen wil, ga ik wel naar Utrecht CS met de tr... Ow shit.
Precies, die hebben zeker nog nooit van Lactacyd gehoord.quote:
Das jouw conclusiequote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, conclusies trekken in niet je sterkste kant.
Niet alleen hier, overal. In de spits vind ik de trein, ondanks af en toe wat nadelen, al vele jaren absoluut de beste manier om je te verplaatsen van stad naar stad. Als dan iemand allerlei kromme redeneringen neer plempt en dan concludeert dat de NS kut is, ga ik daar tegen in.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat me het meest blijft verbazen is de zin om de NS te blijven verdedigen hier, dat snap ik totaal niet eigenlijk.
En dat ze geen gratis geld meer krijgen om bier te zuipen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Gezeik over hoe zwaar ze het wel niet hebben elke ochtend.
Het zou het idd moeten zijn, en ik geef best toe, vaak is het dat ook. Maar (herhaling) mijn eigen drama-ervaringen 9 maanden lang Amsterdam-Weesp en dus echt elke fucking keer als ik dan een keer met de trein ga, waar ik hier al een paar keer "live" over heb gepost en mijn mening staat.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen hier, overal. In de spits vind ik de trein, ondanks af en toe wat nadelen, al vele jaren absoluut de beste manier om je te verplaatsen van stad naar stad. Als dan iemand allerlei kromme redeneringen neer plempt en dan concludeert dat de NS kut is, ga ik daar tegen in.
En dat Jan Willem nu weer met een ander in bed heeft liggen vozenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat ze geen gratis geld meer krijgen om bier te zuipen.
En dat is dus wel gewoon de NS, niets Prorail. Grootste klacht naast de uitval is ook de totaal mongloide manier van berichtgeving altijd, 0,0 communicatie, je zoekt het maar uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Er zijn een paar treinen vertrokken naar Amsterdam maar er wordt nergens aangegeven wat wel rijdt en vanaf welk perron.
Die ervaringen had je met de auto net zo vaak, zo niet vaker gehad. Amsterdam Weesp staat dagelijks potdicht.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zou het idd moeten zijn, en ik geef best toe, vaak is het dat ook. Maar (herhaling) mijn eigen drama-ervaringen 9 maanden lang Amsterdam-Weesp en dus echt elke fucking keer als ik dan een keer met de trein ga, waar ik hier al een paar keer "live" over heb gepost en mijn mening staat.
En das dus alleen op eigen ervaring en dus niet eens de topics/nieuwsberichten meegeteld.
Dat moet Evie zijn geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel, de laatste keer zat er een geneeskunde studente te vertellen over haar pas gekochte One Direction DVD.
En dat is de toekomstige huisarts van onsquote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel, de laatste keer zat er een geneeskunde studente te vertellen over haar pas gekochte One Direction DVD.
0,0quote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus wel gewoon de NS, niets Prorail. Grootste klacht naast de uitval is ook de totaal mongloide manier van berichtgeving altijd, 0,0 communicatie, je zoekt het maar uit.
Dan sta je idd in de file. 10000 keer beter dan een kapotte trein met 35 graden en een NS kanjerleijer die de deuren dicht houdt vanwege veiligheid.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ervaringen had je met de auto net zo vaak, zo niet vaker gehad. Amsterdam Weesp staat dagelijks potdicht.
Ik hoop dat ze er over heen groeitquote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat is de toekomstige huisarts van ons
Ja, 0,0, zoals je leest van IEMAND DIE DAAR STAAT!!!quote:
One way or another,quote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef Belsezar het volgende:
En dat is de toekomstige huisarts van ons
Ik hoop dat je dat moest opzoekenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
One way or another,
I'm gonna getcha getcha getcha getcha
Ik hoop dat jij het ook moest opzoeken, ipv dat je het herkendequote:Op maandag 2 februari 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat moest opzoeken
Nee, uiteraard is het een cover en ik ken het origineel.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het ook moest opzoeken, ipv dat je het herkende.
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, uiteraard is het een cover en ik ken het origineel.
Een verloren generatiequote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
One way or another,
I'm gonna getcha getcha getcha getcha
Waarom moest je die herinnering nou triggeren?quote:
Je was fan?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Belsezar het volgende:
Waarom moest je die herinnering nou triggeren?
Ach, Take that is allemaal nog te overleven, ik las vandaag een artikel over hoe geweldig Missy Elliot zou zijn, als er iemand kapot moet met dr rochelen in iemands bek in je video etcquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
7 oktober in Ziggoquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoor dat ding nooit.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrok heel even van het luchtalarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |