Sinds wanneer is de NS verantwoordelijk voor de goede werking van wissels?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, altijd toch, als de NS faalt hoeven mensen automatisch niet meer naar hun werk etc, das wel goed geregeld van ze.
Ah, dat geweldige excuus weerquote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de NS verantwoordelijk voor de goede werking van wissels?
Zo ver ik weet is Pro-rail dat.
Dus klagen over diegene die er niks aan kan doen is wel ok?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dat geweldige excuus weer.
Ik neem een dienst af bij de NS, dan zorgen die maar dat ik van a naar b kom, kansloos excuus dat je leverancier niet voldoet, dat pik je bij de AH ook niet.
Ns groupie aka treinrukker gespot.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de NS verantwoordelijk voor de goede werking van wissels?
Zo ver ik weet is Pro-rail dat.
Kut KLB'er gespot die niks zinnigs weet te produceren.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:33 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ns groupie aka treinrukker gespot.
Als het 1 keer is, klagen over Coca Cola, is het chronisch, dan regelt AH het maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus klagen over diegene die er niks aan kan doen is wel ok?
Als Coca-Cola niet meer levert aan de AH, ga je dan klagen over de AH of over Coca-Cola die niet meer wil leveren?
Dus ondanks dat de AH er niks aan doen ga je wel klagen bij hun?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het 1 keer is, klagen over Coca Cola, is het chronisch, dan regelt AH het maar.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Hoezo kan de AH er niets aan doen? En in dit geval de NS? Ze nemen een dienst af bij een leverancier, daar belasten ze mij weer voor, hun leverancier faalt, dus is het mijn probleem?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ondanks dat de AH er niks aan doen ga je wel klagen bij hun?
Omgedraaide wereld?
aha. bingo dusquote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kut KLB'er gespot die niks zinnigs weet te produceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |