Sinds wanneer is de NS verantwoordelijk voor de goede werking van wissels?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, altijd toch, als de NS faalt hoeven mensen automatisch niet meer naar hun werk etc, das wel goed geregeld van ze.
Ah, dat geweldige excuus weerquote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de NS verantwoordelijk voor de goede werking van wissels?
Zo ver ik weet is Pro-rail dat.
Dus klagen over diegene die er niks aan kan doen is wel ok?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dat geweldige excuus weer.
Ik neem een dienst af bij de NS, dan zorgen die maar dat ik van a naar b kom, kansloos excuus dat je leverancier niet voldoet, dat pik je bij de AH ook niet.
Ns groupie aka treinrukker gespot.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de NS verantwoordelijk voor de goede werking van wissels?
Zo ver ik weet is Pro-rail dat.
Kut KLB'er gespot die niks zinnigs weet te produceren.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:33 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ns groupie aka treinrukker gespot.
Als het 1 keer is, klagen over Coca Cola, is het chronisch, dan regelt AH het maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus klagen over diegene die er niks aan kan doen is wel ok?
Als Coca-Cola niet meer levert aan de AH, ga je dan klagen over de AH of over Coca-Cola die niet meer wil leveren?
Dus ondanks dat de AH er niks aan doen ga je wel klagen bij hun?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het 1 keer is, klagen over Coca Cola, is het chronisch, dan regelt AH het maar.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Hoezo kan de AH er niets aan doen? En in dit geval de NS? Ze nemen een dienst af bij een leverancier, daar belasten ze mij weer voor, hun leverancier faalt, dus is het mijn probleem?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ondanks dat de AH er niks aan doen ga je wel klagen bij hun?
Omgedraaide wereld?
aha. bingo dusquote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kut KLB'er gespot die niks zinnigs weet te produceren.
nee, zo werkt het.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ondanks dat de AH er niks aan doen ga je wel klagen bij hun?
Omgedraaide wereld?
Dit, ook handig voor de tienduizenden mensen op de stations nu... Als het er niet meer zijn. Probeer nu maar weer naar huis te gaan, maar die kut bussen zitten godver de godver helemaal vol of rijden snel weg terwijl er bijna niemand in zit.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef Voszje het volgende:
Utrecht mijden... Reis uitstellen... Ja, we hoeven allemaal plots niet meer te werken of te studeren.
Waar moet je heen?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit, ook handig voor de tienduizenden mensen op de stations nu... Als het er niet meer zijn. Probeer nu maar weer naar huis te gaan, maar die kut bussen zitten godver de godver helemaal vol of rijden snel weg terwijl er bijna niemand in zit.
Door die Groenlinks stemmende o.v. fanaten moet de rest nu twee keer zo hard werken.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:37 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vraag me af wat voor gevolgen dit heeft.
Ik denk dat half Nederland nu thuis zit. Kantoren blijven leeg.
Dat wordt nog lachen morgen.
Dat is bedrog. Ook al 2x gehad, 1 minuut voordat ie zou gaan veranderd het naar rijdt niet. Blijken dus net twee treinen richting 020 zijn te vertrokken zonder enige aankondiging.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:01 schreef Sigaartje het volgende:
Volgens mij rijden ze nu weer. Als ik mijn route intik op NS.NL krijg ik normale tijden.
Dat willen de conducteurs zo omdat ze anders niet fijn in de eerste klas kunnen gaan zitten.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat is bedrog. Ook al 2x gehad, 1 minuut voordat ie zou gaan veranderd het naar rijdt niet. Blijken dus net twee treinen richting 020 zijn te vertrokken zonder enige aankondiging.
Daar wil je nu echt niet in zitten.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat is bedrog. Ook al 2x gehad, 1 minuut voordat ie zou gaan veranderd het naar rijdt niet. Blijken dus net twee treinen richting 020 zijn te vertrokken zonder enige aankondiging.
Dat is niet zo gek, minder treinen die rijden, minder inkomsten, dus prijsjes maar omhoog.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef roodborst het volgende:
Iedere winter is het hetzelfde gezeik met het treinverkeer. Bevroren wissels, bevroren bovenleidingen, seinstoringen, jaar in jaar uit. En de prijs van de treinkaartjes gaan alleen maar omhoog.
Heb jij wel eens op de Zuidas geparkeerd voor de hele dag?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:23 schreef Broder het volgende:
Niet de schuld van de NS dat mensen geen auto bezitten
Ik heb een auto maar ironisch genoeg dacht ik dat ik met de trein sneller zou zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:23 schreef Broder het volgende:
Niet de schuld van de NS dat mensen geen auto bezitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |