Ik heb de rest van het weekend wel een beetje gecompenseerd met spinazie en witlofquote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Culinair hoor.
Vrijdag home made fish and chips bij de Ier, zaterdag haasbiefstuk met eigengemaakte chimichurri, gisteren heavy metal chicken wings met eigengemaakte blue cheese dip.
Oh, het moet ook gewoon kunnen soms hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de rest van het weekend wel een beetje gecompenseerd met spinazie en witlof
Heavy metal chickenwings? Wat?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Culinair hoor.
Vrijdag home made fish and chips bij de Ier, zaterdag haasbiefstuk met eigengemaakte chimichurri, gisteren heavy metal chicken wings met eigengemaakte blue cheese dip.
Gejat van Hard Rock Cafe en beetje aangepast, stelt niet zoveel voor hoor.quote:
Ik had er gewoon zo'n zin in vrijdag, ik was laat klaar. Had eerst nog enthousiast spinazie gekocht en toen ik naar huis liep in de sneeuw om half negen ben ik maar iets van m'n route afgewekenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, het moet ook gewoon kunnen soms hoor.
Oh myquote:Op maandag 2 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gejat van Hard Rock Cafe en beetje aangepast, stelt niet zoveel voor hoor.
Marinade is eigenlijk gewoon Tabasco, veel tabasco, met wat knoflook en koriander en dan grillen.
Dressing is creme freche, blauwe schimmelkaas, citroensap, peper, zout, knoflook.
Soort extra pittige Buffalo wings eigenlijk.
Tranen staan je in de ogen,maar de combo tabasco en dan die blue cheese dip is wel goddelijk ja.quote:
Qua tent is het niet veel hoor, alleen in de zomer is het terras aan het water wel geweldig, maar verder is het denk ik 1 keer leuk om te zien, maar verder niet zoveel bijzonders.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
O ja, als ik weer eens met m'n zus naar Amsterdam ga, zouden we naar het Hardrock Café gaan
We hadden in Berlijn wel heel erg lekker gegetenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua tent is het niet veel hoor, alleen in de zomer is het terras aan het water wel geweldig, maar verder is het denk ik 1 keer leuk om te zien, maar verder niet zoveel bijzonders.
"snel" als je niet eerst moet wachten op en tafel oidquote:
Hoe gay.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"snel" als je niet eerst moet wachten op en tafel oid.
En de laatste keer dat ik er was stond er Madonna op, zo Hardcore!.
Sinds het is overgenomen door reservaat-indianen is het echt helemaal niets meer eigenlijk, alleen de naam.quote:
Hard rock is sowieso dood.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds het is overgenomen door reservaat-indianen is het echt helemaal niets meer eigenlijk, alleen de naam.
Al blijft het qua kwaliteit wel ok, maar echt iets met Hard Rock heeft het niets meer te maken.
Nog niet, ik leef nog, maar het zal vlak daarna ophouden te bestaan denk ikquote:
Dat zeg ik, uithoekquote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Snackcorner Vermeer in Amersfoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |