That sucks...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kak, boodschappen gedaan maar bier dus weer vergeten
Ik vergeet die lijstjes dan achteraf uit m'n tas te halen. Sta je een week later dezelfde boodschappen te halenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That sucks...
Ik vergat ook altijd van alles met boodschappen doen, nu maak ik voor elk bezoek aan de super een lijstje
Hij is nog niet echt open geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Ah, het is hier al gesloten voor het weekend?
Ik soms ook, maar doorgaans niet als ik vanuit werk direct even doorfiets nar de supermarkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That sucks...
Ik vergat ook altijd van alles met boodschappen doen, nu maak ik voor elk bezoek aan de super een lijstje
Dan heb je ook niet echt trek in een biertjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar doorgaans niet als ik vanuit werk direct even doorfiets nar de supermarkt.
Ik zou nu nog even naar de Lidl kunnen lopen (4 min verderop) maar daar ben ik dan weer te lui voor
Ik stop de briefjes in mijn kontzak, die check ik altijd voor de broek de was in gaat. Dat risico heb ik dus nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet die lijstjes dan achteraf uit m'n tas te halen. Sta je een week later dezelfde boodschappen te halen
Ik ga wel aan de whiskyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet echt trek in een biertje
Frietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Oké, het is vreetvrijdag, dus ga ik frietje halen of voor pizza?
Allebei!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Patatje, of een goeie bezorgpizza.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog van dr Oetker liggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Patatje, of een goeie bezorgpizza.
quote:
Gvd, nu heb ik zin in een flink bord patat speciaalquote:
Die had ik van de week al. Ik was van plan vandaag gewoon brood te eten maar ik twijfel nu of ik de friteuse aanzet.quote:
Wacht tot morgenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die had ik van de week al. Ik was van plan vandaag gewoon brood te eten maar ik twijfel nu of ik de friteuse aanzet.
Of ik wacht tot morgen met patat en haal er een lekker biefstukje bij.
Twijfel, twijfel
Ja ga ik doen, stukje stokbrood erbij en wat rode wijnsaus voor bij de biefstukquote:
Inrichten en meubels en shit shoppenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik ga de laatste was eens in de droger stoppen en de andere was vouwen. Leuk joh, verhuizen.
Ik heb weer broeken hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik ga de laatste was eens in de droger stoppen en de andere was vouwen. Leuk joh, verhuizen.
Dat is leuk, het voorafgaande inpakken en wassen en opruimen niet zoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inrichten en meubels en shit shoppen
Wat fijn voor jequote:
Ik heb een Turkse pizza gegeten. Hoop dat het voldoende bodem is voor het bierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Dan patat. Diepvries is niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog van dr Oetker liggen.
Pizza bah, kaas bahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks mis mee zo nu en dan.... *burp*
Ik lust geen enkele vorm van kaas, nee ook geen geitenkaas.quote:
Dat is kutquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lust geen enkele vorm van kaas, nee ook geen geitenkaas.
Niks kut aan. Heb niet het idee dat ik ook maar iets mis in mijn leven zonder kaas.quote:
Ik wel. Pizza, bijvoorbeeld. En tosti.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks kut aan. Heb niet het idee dat ik ook maar iets mis in mijn leven zonder kaas.
Inderdaad, ik heb ook heel lang geen kaas gegeten ( tot mijn 20ste of zo) maar nu snap ik echt niet meer hoe ik het zo lang vol heb kunnen houden zonder pizza en tosti.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Pizza, bijvoorbeeld. En tosti.
Pfff, alles ingepakt. Wat een zooi. Good thing dat pa de aanhanger mee heeft
.
Nee. Ja het kan, maar dan is het toch echt niet het zelfde. Ben beiden pas gaan waarderen toen ik er kaas op ging doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
Pizza en tosti kun je ook prima zonder kaas eten.
Nee, natuurlijk is het niet hetzelfde. Een pizza met champignons is wat anders dan een pizza met artisjok, maar het kan beide lekker zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee. Ja het kan, maar dan is het toch echt niet het zelfde. Ben beiden pas gaan waarderen toen ik er kaas op ging doen.
Ik sluit mij aan bij Air.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks kut aan. Heb niet het idee dat ik ook maar iets mis in mijn leven zonder kaas.
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:35 schreef Q. het volgende:
Geen treinen van en naar Utrecht. Gezellig.
Je moet idd gewoon ook op tijd beginnen, dan is er niets aan den handquote:Op maandag 2 februari 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben gewoon op het werk gekomen vanochtend.
Het is wel lekker rustig hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat is lekker.
Rijd er dan uberhaupt nog wel iets daar
Oeeh beoordelingsgesprek.. zelf ook wat te melden?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel lekker rustig hier.Maar nu gaat mn beoordelingsgesprek zometeen vast ook niet door want teamleider zit ook nog vast in de trein.
![]()
Dat ik een schaal omhoog wil of ik ben weg.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh beoordelingsgesprek.. zelf ook wat te melden?
Al mijn collega's zitten al in de trein, lekker muurvast.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:16 schreef HeatWave het volgende:
"De NS adviseert Utrecht voorlopig te mijden."
Ja, want nu hoeven mensen niet naar hun werk hoor NS-meneer.
Kansloos kutbedrijf.
In b4 stbab die het komt downplayenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mijn collega's zitten al in de trein, lekker muurvast.
Komt hier ook nog misschien, maar op dit moment komt zelfs de zon door.quote:
Dit topic is toch gewoon een recycletopic?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
Deze discussie is vorige week al geweest mensen
Maar af en toe hoeft het nietquote:Op maandag 2 februari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon een recycletopic?.
Kom dan niet zelf met hetzelfde onderwerpquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Kom dan niet zelf met hetzelfde onderwerp.
Daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon een recycletopic?.
Ja, ik geloof dat je dat al een keer gezegd hebt, ooit een keer.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad.
Nee, dat is de radioactieve gloed van de kerncentralequote:
het is FRIET!quote:Op maandag 2 februari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat je dat al een keer gezegd hebt, ooit een keer.
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is de radioactieve gloed van de kerncentrale.
Mij best, ik ga me daar niet zo druk om maken, ik gebruik zelfs beide door elkaar heen.quote:
Ik zit nog steeds vol van die waterfiets van vrijdag. Was toch iets te hoog gegrepen.quote:
Waterfiets... Okeeeequote:Op maandag 2 februari 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds vol van die waterfiets van vrijdag. Was toch iets te hoog gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |