Wat een broekies nogquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef 4-elements het volgende:
Ik moest ze even opgraven, maar hier zijn ze. Gemaakt tijdens het DTM weekend te Zandvoort in augustus 2005.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige jaren altijd om 12 UK timequote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wou hier net precies hetzelfde vragen
Me 2!quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef nils7 het volgende:
De mijne is de jaren 2000:
[ afbeelding ]
http://www.mclaren.com/formula1/heritage/which-f1-decade-are-you/
Jaren '80quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef nils7 het volgende:
De mijne is de jaren 2000:
[ afbeelding ]
http://www.mclaren.com/formula1/heritage/which-f1-decade-are-you/
80's hier ook jaquote:
Forget turbo-chargers! What you really want in your life is a hugely expensive V10 or V12 – ideally, something that does about 30 laps in practice before it exceeds its mileage limit. A great decade, pity there were only about three drivers that you could ultimately rely on to win races – didn’t that make it a bit, well… predictable?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef nils7 het volgende:
De mijne is de jaren 2000:
[ afbeelding ]
http://www.mclaren.com/formula1/heritage/which-f1-decade-are-you/
Klopt, ze zoeken nog een title sponsorquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:12 schreef nils7 het volgende:
Gelukkig wel een normale neus![]()
Voor de rest... er mist een hoofdsponsor lijkt het nog steeds
Oranjequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:18 schreef Schunckelstar het volgende:
Had op een honda-kleuren livery gehoopt
Of oranje
Thanks voor het plaatsen van hetzelfde plaatje wat ik al geplaatste hadquote:
had ik niet gezien. Zag alleen het filmpjequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:35 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Thanks voor het plaatsen van hetzelfde plaatje wat ik al geplaatste had![]()
Mis even de nieuwswaarde/reactie van je bericht
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef WEST het volgende:
[..]
had ik niet gezien. Zag alleen het filmpje
Ik dacht dat die nog bij Ferrari zou blijven?quote:
Is ook sponsor van McLaren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht dat die nog bij Ferrari zou blijven?
Ah, misschien dat ze zo blanco zijn om nog wat extra sponsoren te trekken ofzo?quote:
Denk dat hij geen paydriver meer is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:56 schreef k_man het volgende:
Waar zijn alle sponsoren van Alonso gebleven?
Nee hoor, de 1 rijdt vooraan en de andere ergens halverwege 't veldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hm wordt nog lastig op de baan om het verschil te zien
Zie ik soms een andere foto? Ik vind die neus afschuwelijkquote:
Net zoals afgelopen seizoen zekerquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee hoor, de 1 rijdt vooraan en de andere ergens halverwege 't veld
Tegenvaller wel die McLaren qua livery, had wel iets anders dan Mercedes zilver verwacht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hm wordt nog lastig op de baan om het verschil te zien
Hier ook 90'squote:
Hugo Boss is naar Mercedes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Fiorano het volgende:
Opvallend: Geen Hugo Boss meer op de airintake maar KPMG
Over Mercedes gesproken, de eerste beelden van de W06:quote:
Maar dat is niet de 2015 autoquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zie ik soms een andere foto? Ik vind die neus afschuwelijkDie van de FI is veel mooier...
Ik vind de 2015 neuzen bijna net zo lelijk als vorig jaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zie ik soms een andere foto? Ik vind die neus afschuwelijkDie van de FI is veel mooier...
na zoveel gezeik op social media (van nota bene McLaren zelfquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Fiorano het volgende:
Meehhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend: Geen Hugo Boss meer op de airintake maar KPMG
Verplichte camera's van de FIA, Mercedes en Ferrari hebben daar vorig jaar al handig gebruik van gemaakt door er een paar windgeleiders van de maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Meh rare vleugeltjes op de neus. Beetje net zoals een paar jaar geleden...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari Ferrari: Vettel Vettel Raikkonen Raikkonen Lotus: Maldonado Grosjean Maldonado Grosjean McLaren: Alonso Button Alonso Button Mercedes: Rosberg Hamilton Rosberg Hamilton Red Bull: Ricciardo Kvyat Ricciardo Kvyat Sauber: Ericsson Nasr Nasr Ericsson Toro Rosso: Sainz Verstappen Sainz Verstappen Williams: Bottas Bottas Massa Massa |
Ziet er uit als een mooie wagen. In ieder geval een betere livery dan de McLaren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:25 schreef Ferry_76 het volgende:
En hier is de nieuwe Merc:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij klopt dat bij Red Bull niet helemaal
ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
Ik vind het niks zo. Dat rood is ook niet zo stijlvol als het rood dat in voorgaande jaren op de McLaren heeft gezeten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegenvaller wel die McLaren qua livery, had wel iets anders dan Mercedes zilver verwacht.
was vorig jaar al zo:quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Meh rare vleugeltjes op de neus. Beetje net zoals een paar jaar geleden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is denk ik wel handig zo net voor de eerste testweek en teampresentaties.
Beperkingen ivm de kosten. Hierdoor mogen teams maar met één wagen tegelijk op het circuit testen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef Coelho het volgende:
Waarom testen Verstappen en Sainz niet beide 4 dagen? Kosten, logistiek of beperking opgelegd door FIA?
Gelukkig geen zwart meer. Vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:19 schreef Funzel het volgende:
De Sauber ziet er totaal anders uit dit jaar, door de sponsor van Felipe Nasr.
[ afbeelding ]
manager is nog in opstartfasequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:22 schreef Twieki het volgende:
Kleuren passen goed bij elkaar, maar 't had wel wat moderner gemogen.
Iemand die weet wanneer de manager open gaat?![]()
nee tot nu toe de lelijkste van het veld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:19 schreef Funzel het volgende:
De Sauber ziet er totaal anders uit dit jaar, door de sponsor van Felipe Nasr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de neus is elke auto vrijwel identiek aan vorig jaar. Ik verwacht eigenlijk sowieso gewoon weer Mercedes dominantie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:17 schreef Beach het volgende:
Wat lijkt ie veel op die van vorig jaar zeg.
Valt nog weinig te zeggen over Honda, tot die tijd inderdaad gewoon weer Mercedes een jaar of 3-5.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Behalve de neus is elke auto vrijwel identiek aan vorig jaar. Ik verwacht eigenlijk sowieso gewoon weer Mercedes dominantie.
Renault heeft de motor al behoorlijk aangepast, dus in combinatie met de Red Bull zal die nog wel kunnen verrassen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Behalve de neus is elke auto vrijwel identiek aan vorig jaar. Ik verwacht eigenlijk sowieso gewoon weer Mercedes dominantie.
Staat zelfs al op diverse sites inddquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef sasquatsch het volgende:
Gerucht gaat dat Red Bull niet door de crashtest is gekomen met de nieuwe neus en de nieuwe auto dus niet op tijd klaar heeft voor de eerste test aankomende zondag.
Vroeger stond er Fiat, nu Alfa Romeo. Beide zijn, net zoals Ferrari, onderdeel van de Fiat Groep.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:08 schreef Fiorano het volgende:
Wtf doet dat Alfa Romeo logo op de Ferrari?
Las het gister op Twitter en had het vandaag nog niet op een website gelezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Staat zelfs al op diverse sites indd
Dat snap ik.... Maat toch. Enzo zou zich omdraaien in z'n graf denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vroeger stond er Fiat, nu Alfa Romeo. Beide zijn, net zoals Ferrari, onderdeel van de Fiat Groep.
Tsja, dan had hij Ferrari maar niet aan Fiat moeten verkopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat snap ik.... Maat toch. Enzo zou zich omdraaien in z'n graf denk ik
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:19 schreef Funzel het volgende:
De Sauber ziet er totaal anders uit dit jaar, door de sponsor van Felipe Nasr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En dan iedere keer uitvallen omdat er een paar schroefjes ontbreken zeker..
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Sauber livery ziet eruit als dat van een team uit de jaren 90 dat structureel de 107% procent regel niet haalde en op het punt stond failliet te gaan.
Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Sauber livery ziet eruit als dat van een team uit de jaren 90 dat structureel de 107% procent regel niet haalde en op het punt stond failliet te gaan.
Ik hoop het niet voor zequote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:
[ afbeelding ]
Zelfs Sky nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het niet in de gids staan namelijk. Wat is deze? Dit is toch hét moment van het jaar waar wij met zn allen naar uitkijken? En zeker dit jaar omdat Max zijn debuut gaat maken.
Zenden ze dat niet uit?![]()
zoals Natje ook al zei, Sky ook niet. Vorig jaar was er wel ná de tests 's avonds een Teds Notebook op Sky.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Geralt het volgende:
Zeg worden die testen aankomende week eigenlijk uitgezonden op Sport 1?
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...quote:
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...
Misschien is er ergens nog een liveverslag te vinden.
9:00 t/m 17:00 elke dag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.
Hoe laat begint de testdag eigenlijk?
Die twee dingen hebben niet veel met elkaar te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:10 schreef Geralt het volgende:
Waarom zenden ze dat niet gewoon live uit? Alweer een gemiste kans imo.
Ik wil godverdomme Max zien vlammen man
En ik ben benieuwd hoe die Ferrari gaat. Las vanochtend dat de laatste faaljaren van Ferrari te wijten waren aan Alonso die een slechte ontwikkelingscoureur zou zijn en ten onrechte credits kreeg voor het beter rijden met de auto dan die auto was. Van een oud Ferrari gediende overigens. Nogal een uitspraak
quote:Het is allemaal de schuld van Fernando Alonso: 'Hij is een slechte testcoureur'
Ferrari’s matige jaren zijn voor een groot deel de schuld van Fernando Alonso, meent voormalig ontwerper Mauro Forghieri. De Italiaan, die in de jaren '60, '70 en '80 één van de sleutelfiguren van de Scuderia was, is het dan ook niet eens met de algemeen heersende gedachte dat de voormalig wereldkampioen uit Spanje de eer van Ferrari met zijn rijderskunsten nog een beetje hoog hield. Forghieri wijt het slechte presteren aan Alonso’s testcapaciteiten, of meer nog aan het gebrek daaraan.
“Al drie of vier seizoenen lang heeft Ferrari dezelfde problemen,” zegt Forghieri tegen diarodelweb.it. “Dat houdt dus in dat je in de verkeerde richting ontwikkeld en dat is de schuld van de coureur. Alonso is een prima racecoureur maar geen goede testrijder. Telkens zei hij aan het begin van het seizoen dat hij een prima wagen had, maar na een tijdje begon hij steeds weer te klagen. Een ware kampioen is degene die het team naar zijn hand kan zetten.”
De inmiddels 80-jarige oud-ontwerper was in zijn jaren bij Ferrari verantwoordelijk voor onder meer de wagens waarmee John Surtees (1964), Niki Lauda (1975-77) en Jody Scheckter (1979) wereldkampioen werden. Hij weet precies waarom zijn voormalig werkgever al zolang geen kampioen meer werd: “Ferrari’s probleem de laatste jaren is dat ze geen nieuwe Schumacher hebben gevonden.” Waarbij wel aangetekend moet worden dat de Duitse ster in diens jaren ongelimiteerd veel mocht testen, iets dat Alonso nooit heeft gemogen.
Toch deed ie dat wel bij Renault, maar goed...quote:
Verbaast me wel van Estrela Galicia eerlijk gezegd. Die waren vooral bezig met het sponsoren van Spaanse motorrace teams.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:20 schreef Ferry_76 het volgende:
No branding on McLaren trucks. As noted a hint that an all-new livery could be coming for the start of the season.
https://twitter.com/adamc(...)539145404416/photo/1
Tovert Williams nog een nieuwe neus tevoorschijn?:
https://twitter.com/WilliamsRacing/status/561498675495841792
Nieuwe sponsor voor STR:
https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/561488777462702080
Hmja, dit zal voor veel meer teams gelden, lijkt me.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Interview met STR's james Key over de nieuwe auto:
http://adamcooperf1.com/2(...)-australia-says-key/
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:16 schreef Ferry_76 het volgende:
En hier is de STR10:
https://twitter.com/ToroR(...)306435907584/photo/1
[ afbeelding ]
Valt mee als je m van voren ziet.quote:
Op de twitter foto lijkt het meer alsof ze de grote paarse genotsknots van vorig jaar overgenomen hadden.quote:
en hoevaak zie je dat gedurende een race, of kan ik beter zeggen: seizoen?quote:
meer dan van de zijkant hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en hoevaak zie je dat gedurende een race, of kan ik beter zeggen: seizoen?
ziet er naar uit dat ze het "Verstappen-design" uit Max' zijn helm hebben gehaaldquote:
Hij wijkt toch niet heel veel af tov de STR vrijdag tests?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ze het "Verstappen-design" uit Max' zijn helm hebben gehaald
ow ja?quote:
kan, zie het niet goed op het klein scherm van m'n telefoon.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij wijkt toch niet heel veel af tov de STR vrijdag tests?
Staat aan de binnenkant van de Pirelli's P Zero tegenover gesteld als aan de buitenkant? Dat dacht ik niet toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk een beetje een GP2 livery. Wel opvallend qua kleur, zeker in vergelijking met de grijze muis livery van 2014, maar spectaculair is het niet. Jammer dat ze niet iets originelers kunnen verzinnen. Iets flitsender had wel gemogen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Beetje late reactie, lange week achter de rug met werk. Maar ik ben denk ik dus de enige die die Sauber echt super vet vind?![]()
Erg mooie so(u)bere en klassieke kleurstelling. Denk dat als ik naar een F1 race zou gaan dit jaar, de Sauber het meest op foto zou gaan zetten. Ligt erg lekker op het netvlies.
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Maar ik ben denk ik dus de enige die die Sauber echt super vet vind?![]()
Ambitieus, persoonlijk denk ik dat het een gevecht gaat worden met Lotus en Sauber om P7, 8 en P9. (Tenzij Honda volledig de mist in gaat en FI nog afhaakt..)twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 18:28:24'@ToroRossoSpy's official target this year is 5th in the World Championship, says Franz Tost reageer retweet
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 18:29:28Asked (endlessly!) about his upcoming F1 age record @MaxVerstappen3 says "I want to break other records..." reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:27 schreef Beach het volgende:
Maldonado heeft een race gewonnen enorme zak met geld, Max niet.
Wat gaat McLaren eigenlijk doen met het truck- en wagenpark? Blijven ze Mercedes gebruiken?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:20 schreef Ferry_76 het volgende:
No branding on McLaren trucks. As noted a hint that an all-new livery could be coming for the start of the season.
https://twitter.com/adamc(...)539145404416/photo/1
Max heeft ook genoeg gewonnenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:27 schreef Beach het volgende:
Maldonado heeft een race gewonnen, Max niet.
Honda maakt volgens mij geen vrachtwagens, dus ik neem aan dat ze gewoon het bestaande spul zullen blijven gebruiken.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat gaat McLaren eigenlijk doen met het truck- en wagenpark? Blijven ze Mercedes gebruiken?
Het zou zo tof zijn als ze die livery zo zouden laten de rest van 't jaar...quote:Op zondag 1 februari 2015 09:14 schreef sasquatsch het volgende:
En de nieuwe Red Bull in camouflage kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel leuk ja al zullen de sponsors dat minder fijn vindenquote:Op zondag 1 februari 2015 09:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou zo tof zijn als ze die livery zo zouden laten de rest van 't jaar...
Ik ookquote:Op zondag 1 februari 2015 09:26 schreef sasquatsch het volgende:
Ik volg deze: http://live.autosport.com/commentary.php/id/813
Mercedes heeft dan ook echt niet stilgezeten afgelopen winter.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedes is nu al sneller dan de eerste testweek vorig jaar.
Zo ongelofelijk nice die Williamsquote:Op zondag 1 februari 2015 09:12 schreef sasquatsch het volgende:
Testen is begonnen en de Williams en Mercedes werden vanochtend aan het publiek getoond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wachten op de nieuwe motoren, ik las iets van 2,2 liter V8 met 17000rpm, klinkt goed.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedes is nu al sneller dan de eerste testweek vorig jaar.
Volgens mij was dat de wens van een of andere Ferrari-pief, maar of dat ooit realiteit wordt is een tweede.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wachten op de nieuwe motoren, ik las iets van 2,2 liter V8 met 17000rpm, klinkt goed.
Is een achteruitgang. Ik heb liever deze V6 aangepast naar 1000+ pk en beter geluid. Ik dacht dat dat de plannen waren voor 2017. Die 2.2 liter is een proefballonnetje van Ferrari, die er (denk ik) niet gaat komen. Dat zou behoorlijk gezichtsverlies voor de FIA betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wachten op de nieuwe motoren, ik las iets van 2,2 liter V8 met 17000rpm, klinkt goed.
Daar krijg je geen 1500 pk uit. Dan moet er een turbo op.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de wens van een of andere Ferrari-pief, maar of dat ooit realiteit wordt is een tweede.
Ik ben vóór hoor. Kom maar op met die 1500 pk.
Juist!quote:Op zondag 1 februari 2015 10:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar krijg je geen 1500 pk uit. Dan moet er een turbo op.
Oeps. Die is met twin turbo.
Dat is ook goed, als de motoren maar weer gaan janken, noem mij ook maar een jankerd maar ik mis het geluid toch echt wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is een achteruitgang. Ik heb liever deze V6 aangepast naar 1000+ pk en beter geluid. Ik dacht dat dat de plannen waren voor 2017. Die 2.2 liter is een proefballonnetje van Ferrari, die er (denk ik) niet gaat komen. Dat zou behoorlijk gezichtsverlies voor de FIA betekenen.
Het zou toch wel komisch zijn als ze echt niet sneller kunnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:43 schreef franklop het volgende:
Eerste getimde ronde van de Honda, 17 seconden achter Mercedes
quote:Op zondag 1 februari 2015 11:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou toch wel komisch zijn als ze echt niet sneller kunnen.
En nee, natuurlijk denk ik dat niet echt.
Ja, zoiets las ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]![]()
Autosport denkt dat ze in ieder geval nog op een limiter rijden
Ze hebben wel het voordeel dat ze meer mogen aanpassen dan Merc en Renault vorig jaar mochten toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik ook.
Maar even serieus: het zou vrij bijzonder als Honda in het eerste jaar direct met de top mee kan.
Maar Merc, Renault en Ferrari mogen ook zo veel ontwikkelen én hebben al een jaar ervaring en een ontwikkelperiode achter de rug.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze hebben wel het voordeel dat ze meer mogen aanpassen dan Merc en Renault vorig jaar mochten toch?
Ja is ook wel zoquote:Op zondag 1 februari 2015 12:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar Merc, Renault en Ferrari mogen ook zo veel ontwikkelen én hebben al een jaar ervaring en een ontwikkelperiode achter de rug.
Dat mag ik voor ze hopen ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja is ook wel zomaar ze zouden wel verder moeten zijn dan waar bijvoorbeeld Renault vorig jaar was op dit moment
Want de voorgaande jaren was er wel live beeld?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:10 schreef Geralt het volgende:
Ow verrek; ik dacht dat het morgen pas begon
Anyway, volslagen debiel dat hier geen beeld van is.![]()
![]()
Dat iets er voorheen nooit was is een goede reden om het dan maar nooit te doen?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Want de voorgaande jaren was er wel live beeld?
Ook allemaal overbodige luxe natuurlijkquote:Op zondag 1 februari 2015 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat iets er voorheen nooit was is een goede reden om het dan maar nooit te doen?
Met die instelling scheten we allemaal nog in een open riool en was er geen stromend water en gesneden brood.
Prachtig uitzicht heb je dan..quote:Op zondag 1 februari 2015 12:17 schreef franklop het volgende:
Je had er ook heen kunnen vliegen en gezellig op de tribune zitten kijken hoe dat af en toe een auto voorbij komt
Dazzle paint, erg gaaf gedaan, van mij mogen ze het zo houden.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:14 schreef sasquatsch het volgende:
En de nieuwe Red Bull in camouflage kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten er genoeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Prachtig uitzicht heb je dan..
https://www.facebook.com/(...)991097341063/?type=1
Volgens mij niet, er lijkt ook een sleuf in de sidepod te zitten, net achter het Infiniti logo maar dat is knap schilderwerk. Wat wel opvalt zijn de kleine openingen van de sidepods, en de heel smalle achterkant.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders, de camouflage van de RB11 zet je wel op het verkeerde been hier en daar. Ik zou het een stunt vinden als ze hem zo laten of dat ze alleen de sponsoren gaan highlighten in kleur bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ook nog iets opvallends ontdekt.. zit er daar nu een koelsleuf achter het voorwiel?
1 2 3 4 5 6 7 | Nico Rosberg Mercedes 1m23.106s Daniel Ricciardo Red Bull 1m24.641s +1.535 Marcus Ericsson Sauber 1m24.804s +1.698 Valtteri Bottas Williams 1m25.167s +2.061 Sebastian Vettel Ferrari 1m25.764s +2.658 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m26.081s +2.975 Fernando Alonso McLaren 1m40.738s +17.632 |
En al zestig ronden voor Rosberg in de eerste ochtend.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden halverwege de eerste testdag:
[ code verwijderd ]
Ook nog gewoon een mooi, rustig ontwerp op die helm. Zouden meer coureurs moeten doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:30 schreef Ferry_76 het volgende:
De helm van Ericsson past trouwens wel prachtig bij de auto:
http://www.formule1.nl/me(...)es_1422781806.85.jpg
Kom op zeg. Als MVV - Roda JC live uitgezonden kan worden dan moet een sport met meer dan een miljard omzet zo'n eerste dag van testen, nota bene op een zondag, ook live in beeld kunnen brengen. Nee Ecclestone heeft het nog steeds niet begrepen.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Want de voorgaande jaren was er wel live beeld?
Het gaat om kijkers en die zullen er toch te weinig voor dit.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als MVV - Roda JC live uitgezonden kan worden dan moet een sport met meer dan een miljard omzet zo'n eerste dag van testen, nota bene op een zondag, ook live in beeld kunnen brengen. Nee Ecclestone heeft het nog steeds niet begrepen.
Meer dan voor MVV - Roda.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om kijkers en die zullen er toch te weinig voor dit.
Die zal morgen z'n nek wel voelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef franklop het volgende:
Rosberg 102 ronden, precies 3x zoveel als nummer 2 (qua rondes) Saiz
Nou... 'Helemaal niet' is wat veel gezegd. Dat Red Bull nu halverwege staat zegt niks, maar dat Ferrari op de eerste dag al sneller is dan Mercedes was op alle testdagen vorig jaar zegt in ieder geval dat ze goed bezig zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:30 schreef Beach het volgende:
Als je ergens niet op moet letten is het idd tijden
Dat zegt helemaal niets omdat de wagens eind vorig seizoen al flink sneller waren dan aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... 'Helemaal niet' is wat veel gezegd. Dat Red Bull nu halverwege staat zegt niks, maar dat Ferrari op de eerste dag al sneller is dan Mercedes was op alle testdagen vorig jaar zegt in ieder geval dat ze goed bezig zijn.
Ja, tenzij Mercedes vorig jaar maar wat aanklootte en Ferrari met een vrijwel lege tank er even een beukrondje uitperstte...
We zullen zien. Mij lijkt het in ieder geval iets te zwart/wit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets omdat de wagens eind vorig seizoen al flink sneller waren dan aan het begin van het seizoen.
Ik moet zeggen dat ik hier de McLaren wel mooi uit de verf vind komen (no pun intended). Mooier dan alle press release foto's/mock-ups bij elkaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso met de McLaren-Honda is de baan op.
[ afbeelding ]
Vorig jaar met Mercedes in ieder geval wel, maar weer niet mer Red Bull dat in de tests voor geen meter ging, maar na hard doorwerken in de races er toch weer goed bij zat.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe zit het trouwens met de testuitslagen van voorgaande jaren? Waren die enigszins representatief voor de uitslag van het kampioenschap?
Jammer dat GPUpdate eruit ligt. Daar zijn dat soort dingen redelijk op te zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar met Mercedes in ieder geval wel, maar weer niet mer Red Bull dat in de tests voor geen meter ging, maar na hard doorwerken in de races er toch weer goed bij zat.
snelste ronde was op medium hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef Fokkingvet het volgende:
rondje van Vettel was een qualy run, denk niet dat er veel meer inzit. Mercedes rijdt meer lange stints op harde banden.
Klopt. Ferrari doet zich de laatste jaren ook vaak beter voor dan ze is. Je kunt er vaak weinig over zeggenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef Jigzoz het volgende:
Aan de andere kant... BAR was vaak koning van de wintertests, maar in het kampioenschap was het vaak niks.
Net niet bij mij. Snelste tijden vorig jaar bij de eerste tests waren achtereenvolgens voor McLaren, Williams, Mercedes, Ferrari en Force India. Red Bull eindigde toen achteraan, nog langzamer dan de Marussia en Caterham.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jammer dat GPUpdate eruit ligt. Daar zijn dat soort dingen redelijk op te zoeken.
Aan de andere kant... BAR was vaak koning van de wintertests, maar in het kampioenschap was het vaak niks.
Morgen en woensdag.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Verstappen zou de wagen vanmiddag toch rijden?
Maar blijkbaar toch niet genoegquote:Op zondag 1 februari 2015 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is meer dan Nederland alleen.
Gelukkig is het overzicht van vorig jaar ook op Fok! te vinden.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Net niet bij mij. Snelste tijden vorig jaar bij de eerste tests waren achtereenvolgens voor McLaren, Williams, Mercedes, Ferrari en Force India. Red Bull eindigde toen achteraan, nog langzamer dan de Marussia en Caterham.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig is het overzicht van vorig jaar ook op Fok! te vinden.Hmja. Beeld lijkt me duidelijk. Het zegt wel iets, maar dan in heel grote lijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk iets wat snel te fixen is.quote:
twitter:carlosmiquelf1 twitterde op zondag 01-02-2015 om 16:24:29Alonso no saldrá más. Problemas electrónicos reageer retweet
Dapper, met zo'n Antonov....quote:Op zondag 1 februari 2015 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
Lotus is aangekomen in Jerez
[ afbeelding ]
En het geluid van de motor: https://t.co/SxiSbgaMDW
Dat dus. Hij ziet er gewoon totaal de meerwaarde niet van in. Nu kan ik hem dat niet kwalijk nemen gezien zijn leeftijd, maar er zouden toch mensen om hem heen moeten zijn die tegen hem moeten zeggen dat er wel degelijk een meerwaarde in zit.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ecclestone heeft gewoon niks begrepen van nieuwe media.
Hoe vet is dat. Op je 17de F1 coureur zijn en in een populaire game zitten.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
Max in een fotoshoot voor Codemasters F1 2015.
[ afbeelding ]
Voor een eerste testdag helemaal. Niet normaal dat het ding meteen betrouwbaar lijkt te zijn, al zal ook Mercedes nog de nodige problemen tegen gaan komenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:32 schreef ElmarO het volgende:
Het aantal ronden van Mercedes is toch wel indrukwekkend.
JA dat zou hij misschien gewild hebben na deze eerste testdagquote:Op zondag 1 februari 2015 17:06 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden van vandaag:
7 Alonso (Ferrari), 1m40.738s
Foutje van Autosport,com, waar ik het van gekopieerd heb.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
JA dat zou hij misschien gewild hebben na deze eerste testdag
Faces for Charity, 2007:quote:Op zondag 1 februari 2015 23:33 schreef Geralt het volgende:
En iets met allemaal kleine fotootjes die je dan kon kopen voor een goed doel. Volgens mij ook bij BAR maar dat weet ik niet meer zeker
quote:“We’ve got the same thing inside [the company],” he said. “You’ve got people who say ‘Why don’t we make it orange?,’ and I say, ‘Why?’ ‘That was the old colour of McLaren.’ ‘Well yeah you just said it, why the hell do we want to go backwards?’ Then what do you do? Do you create an aesthetically pleasing design? For what purpose do you produce an aesthetically pleasing design?
“This is the livery of McLaren, it’s always been a combination of these colours, and it will only change for commercial reasons, it wont change just to make a few people in the company happier because they want it orange, or they want it yellow. We tried to put a bit more of our real colour, which is dayglo.
“Fluorescent red is our colour. We’ve got more heritage in fluorescent red than any other colour. But again what I prefer to do is put a stylish design and as we evolve… it will be far more recognised if we suddenly come out with a light green car for the following reason, you’ll all go, yeah they’ve got a big amount of money coming in. Why would you react to Twitter?
quote:Here's the full driving line-up for day two in Jerez:
Mercedes – Lewis Hamilton
Red Bull – Daniil Kvyat
Williams – Valtteri Bottas
Ferrari – Sebastian Vettel
McLaren – Jenson Button
Toro Rosso – Max Verstappen
Sauber – Felipe Nasr
Lotus – Romain Grosjean
quote:The Lotus E23 arrived at the track late yesterday, so might not make its debut until Tuesday, according to the team.
quote:Jenson Button will get his first taste of the new McLaren-Honda MP4-30 today. Electronic and control systems problems limited Fernando Alonso to just six laps on day one, but Honda says it has solved those difficulties so Button should hopefully enjoy a cleaner run today.
quote:08:24 Max Verstappen heads out for his first run of this test in the Toro Rosso STR10.
quote:Verstappen's team-mate Carlos Sainz Jr endured a frustrating debut with the car yesterday. The team's plan for this test is to focus on getting its two rookies up to speed, and the priority yesterday with Sainz was to complete some longer runs to get him used to how the tyres drop off.
However, car problems struck every time Sainz attempted a stint of any decent length, and his day was brought to an early end with an engine problem that forced him to stop on track.
Verstappen, who at least got some GP weekend Friday running with Toro Rosso towards the end of last year, will be hoping for better luck than his team-mate had yesterday.
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef Ferry_76 het volgende:
Ron Dennis over de livery van de McLaren; die gaat als ik het zo lees alleen veranderen als er een grote sponsor bijkomt (Santander wordt genoemd in het artikel):
http://adamcooperf1.com/2(...)-livery-will-change/
[..]
Voor de merchandising. Als mclaren fatsosnlijk spul verkocht ipv die homofiele zilverzooi dan had ik inmiddels al wat buttonspul in de kast liggenquote:For what purpose do you produce an aesthetically pleasing design?
Garanties heb ik niet, maar vanwege de kosten is er in principe maar één auto en dus ook maar één setje mechanics aanwezig. Settings zijn zo aan te passen en ook de driver seat is snel te vervangen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:48 schreef Coelho het volgende:
Rijden Max en Carlos Jr. allebei met een eigen auto tijdens tests of maakt het voor deze gasten niet uit met welk materiaal ze rijden daar ze toch instellingen etc. naar hun eigen hand zetten?
twitter:ToroRossoSpy twitterde op maandag 02-02-2015 om 08:54:14Good morning from @circuitodejerez Test Day 2. @MaxVerstappen3 is getting ready! #GOTOROROSSO #10SeasonsTimeFlies #F1 http://t.co/vLLuuPkU23 reageer retweet
http://www.motorsport.com(...)bourne-opener-reportquote:Force India may miss Melbourne opener
Rumours about the health of the Force India team are continuing to worsen.
The Silverstone based squad has not fully explained its absence from the Jerez test this week.
On social media, German driver Nico Hulkenberg posted a photo of himself training in the snow, remarking: "If I can't be at Jerez I'm getting myself into shape at 3000m."
And on Sunday, as his rivals pounded around Jerez, he posted another photo of himself watching the tennis on television.
Money issue?
Ralf Bach, a correspondent for Sport Bild and TZ Munchen who now writes on his own blog f1-insider.com, said he has learned that Force India's Jerez absence is "because it has no monocoque" for the new VJM08 car.
He said Force India has not been delivered the 2015 monocoque by carbon supplier EOM "because bills have not been paid".
Bach claims Force India's overall debts are in the order of 50 million euros, including engine and tyre suppliers Mercedes and Pirelli.
"Making the season opener in Melbourne is now virtually impossible," Bach quoted a team source as saying.
twitter:GPUpdate_nl twitterde op maandag 02-02-2015 om 10:56:26Een bijzonder gezicht tijdens de tweede testdag in Jerez. Kvyat verlaat de pits zonder voorvleugel. http://t.co/zgueNfkYow
reageer retweet
quote:09:53 The Red Bull has headed out without a front wing on. Either that, or it's covered with aero paint that makes it invisible...
quote:
misschien wel aan het proberen hoe de auto reageert zonder voorvleugel.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgens de liveblog van GPupdate is ie weer de baan op zonder vleugel
Maken ze gebruik van ground-effect, zodat ze die vleugel niet nodig hebben?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgens de liveblog van GPupdate is ie weer de baan op zonder vleugel
Lullig.quote:10:49 JONATHAN NOBLE has just been speaking to Red Bull team boss Christian Horner about the RB11 running without a front wing.
Kvyat damaged the only wing Red Bull has here at Jerez, so the team is carrying out very basic work that is can complete without one while a spare is flown out.
There's no guarantee that the new spare will make it to Spain in time to allow the team to do any more proper running today, so everyone at Red Bull is having to cross their fingers.
Top 3 maakt het helemaal compleetquote:Op maandag 2 februari 2015 12:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Max 1.2s sneller dan Sainz gisteren, niet dat die tijden representatief zijn maar het staat toch alvast leuk
Ben hel benieuwd wat die te verbergen hebben.....quote:
quote:13:20 It is raining. Great news for Sauber facts. It's only a fine mist in the air, but it's seemingly enough to put anyone off of running.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |