Ook nog gewoon een mooi, rustig ontwerp op die helm. Zouden meer coureurs moeten doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:30 schreef Ferry_76 het volgende:
De helm van Ericsson past trouwens wel prachtig bij de auto:
http://www.formule1.nl/me(...)es_1422781806.85.jpg
Kom op zeg. Als MVV - Roda JC live uitgezonden kan worden dan moet een sport met meer dan een miljard omzet zo'n eerste dag van testen, nota bene op een zondag, ook live in beeld kunnen brengen. Nee Ecclestone heeft het nog steeds niet begrepen.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Want de voorgaande jaren was er wel live beeld?
Het gaat om kijkers en die zullen er toch te weinig voor dit.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als MVV - Roda JC live uitgezonden kan worden dan moet een sport met meer dan een miljard omzet zo'n eerste dag van testen, nota bene op een zondag, ook live in beeld kunnen brengen. Nee Ecclestone heeft het nog steeds niet begrepen.
Meer dan voor MVV - Roda.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om kijkers en die zullen er toch te weinig voor dit.
Die zal morgen z'n nek wel voelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef franklop het volgende:
Rosberg 102 ronden, precies 3x zoveel als nummer 2 (qua rondes) Saiz
Nou... 'Helemaal niet' is wat veel gezegd. Dat Red Bull nu halverwege staat zegt niks, maar dat Ferrari op de eerste dag al sneller is dan Mercedes was op alle testdagen vorig jaar zegt in ieder geval dat ze goed bezig zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:30 schreef Beach het volgende:
Als je ergens niet op moet letten is het idd tijden
Dat zegt helemaal niets omdat de wagens eind vorig seizoen al flink sneller waren dan aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... 'Helemaal niet' is wat veel gezegd. Dat Red Bull nu halverwege staat zegt niks, maar dat Ferrari op de eerste dag al sneller is dan Mercedes was op alle testdagen vorig jaar zegt in ieder geval dat ze goed bezig zijn.
Ja, tenzij Mercedes vorig jaar maar wat aanklootte en Ferrari met een vrijwel lege tank er even een beukrondje uitperstte...
We zullen zien. Mij lijkt het in ieder geval iets te zwart/wit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets omdat de wagens eind vorig seizoen al flink sneller waren dan aan het begin van het seizoen.
Ik moet zeggen dat ik hier de McLaren wel mooi uit de verf vind komen (no pun intended). Mooier dan alle press release foto's/mock-ups bij elkaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso met de McLaren-Honda is de baan op.
[ afbeelding ]
Vorig jaar met Mercedes in ieder geval wel, maar weer niet mer Red Bull dat in de tests voor geen meter ging, maar na hard doorwerken in de races er toch weer goed bij zat.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe zit het trouwens met de testuitslagen van voorgaande jaren? Waren die enigszins representatief voor de uitslag van het kampioenschap?
Jammer dat GPUpdate eruit ligt. Daar zijn dat soort dingen redelijk op te zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar met Mercedes in ieder geval wel, maar weer niet mer Red Bull dat in de tests voor geen meter ging, maar na hard doorwerken in de races er toch weer goed bij zat.
snelste ronde was op medium hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef Fokkingvet het volgende:
rondje van Vettel was een qualy run, denk niet dat er veel meer inzit. Mercedes rijdt meer lange stints op harde banden.
Klopt. Ferrari doet zich de laatste jaren ook vaak beter voor dan ze is. Je kunt er vaak weinig over zeggenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef Jigzoz het volgende:
Aan de andere kant... BAR was vaak koning van de wintertests, maar in het kampioenschap was het vaak niks.
Net niet bij mij. Snelste tijden vorig jaar bij de eerste tests waren achtereenvolgens voor McLaren, Williams, Mercedes, Ferrari en Force India. Red Bull eindigde toen achteraan, nog langzamer dan de Marussia en Caterham.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jammer dat GPUpdate eruit ligt. Daar zijn dat soort dingen redelijk op te zoeken.
Aan de andere kant... BAR was vaak koning van de wintertests, maar in het kampioenschap was het vaak niks.
Morgen en woensdag.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Verstappen zou de wagen vanmiddag toch rijden?
Maar blijkbaar toch niet genoegquote:Op zondag 1 februari 2015 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is meer dan Nederland alleen.
Gelukkig is het overzicht van vorig jaar ook op Fok! te vinden.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Net niet bij mij. Snelste tijden vorig jaar bij de eerste tests waren achtereenvolgens voor McLaren, Williams, Mercedes, Ferrari en Force India. Red Bull eindigde toen achteraan, nog langzamer dan de Marussia en Caterham.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig is het overzicht van vorig jaar ook op Fok! te vinden.Hmja. Beeld lijkt me duidelijk. Het zegt wel iets, maar dan in heel grote lijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk iets wat snel te fixen is.quote:
twitter:carlosmiquelf1 twitterde op zondag 01-02-2015 om 16:24:29 Alonso no saldrá más. Problemas electrónicos reageer retweet
Dapper, met zo'n Antonov....quote:Op zondag 1 februari 2015 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
Lotus is aangekomen in Jerez
[ afbeelding ]
En het geluid van de motor: https://t.co/SxiSbgaMDW
Dat dus. Hij ziet er gewoon totaal de meerwaarde niet van in. Nu kan ik hem dat niet kwalijk nemen gezien zijn leeftijd, maar er zouden toch mensen om hem heen moeten zijn die tegen hem moeten zeggen dat er wel degelijk een meerwaarde in zit.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ecclestone heeft gewoon niks begrepen van nieuwe media.
Hoe vet is dat. Op je 17de F1 coureur zijn en in een populaire game zitten.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
Max in een fotoshoot voor Codemasters F1 2015.
[ afbeelding ]
Voor een eerste testdag helemaal. Niet normaal dat het ding meteen betrouwbaar lijkt te zijn, al zal ook Mercedes nog de nodige problemen tegen gaan komenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:32 schreef ElmarO het volgende:
Het aantal ronden van Mercedes is toch wel indrukwekkend.
JA dat zou hij misschien gewild hebben na deze eerste testdagquote:Op zondag 1 februari 2015 17:06 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden van vandaag:
7 Alonso (Ferrari), 1m40.738s
Foutje van Autosport,com, waar ik het van gekopieerd heb.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
JA dat zou hij misschien gewild hebben na deze eerste testdag
Faces for Charity, 2007:quote:Op zondag 1 februari 2015 23:33 schreef Geralt het volgende:
En iets met allemaal kleine fotootjes die je dan kon kopen voor een goed doel. Volgens mij ook bij BAR maar dat weet ik niet meer zeker
quote:“We’ve got the same thing inside [the company],” he said. “You’ve got people who say ‘Why don’t we make it orange?,’ and I say, ‘Why?’ ‘That was the old colour of McLaren.’ ‘Well yeah you just said it, why the hell do we want to go backwards?’ Then what do you do? Do you create an aesthetically pleasing design? For what purpose do you produce an aesthetically pleasing design?
“This is the livery of McLaren, it’s always been a combination of these colours, and it will only change for commercial reasons, it wont change just to make a few people in the company happier because they want it orange, or they want it yellow. We tried to put a bit more of our real colour, which is dayglo.
“Fluorescent red is our colour. We’ve got more heritage in fluorescent red than any other colour. But again what I prefer to do is put a stylish design and as we evolve… it will be far more recognised if we suddenly come out with a light green car for the following reason, you’ll all go, yeah they’ve got a big amount of money coming in. Why would you react to Twitter?
quote:Here's the full driving line-up for day two in Jerez:
Mercedes – Lewis Hamilton
Red Bull – Daniil Kvyat
Williams – Valtteri Bottas
Ferrari – Sebastian Vettel
McLaren – Jenson Button
Toro Rosso – Max Verstappen
Sauber – Felipe Nasr
Lotus – Romain Grosjean
Laat nou net Lotus die tijd zo nodig hebben (afgaande op resultaten vorig jaar).quote:The Lotus E23 arrived at the track late yesterday, so might not make its debut until Tuesday, according to the team.
quote:Jenson Button will get his first taste of the new McLaren-Honda MP4-30 today. Electronic and control systems problems limited Fernando Alonso to just six laps on day one, but Honda says it has solved those difficulties so Button should hopefully enjoy a cleaner run today.
quote:08:24 Max Verstappen heads out for his first run of this test in the Toro Rosso STR10.
quote:Verstappen's team-mate Carlos Sainz Jr endured a frustrating debut with the car yesterday. The team's plan for this test is to focus on getting its two rookies up to speed, and the priority yesterday with Sainz was to complete some longer runs to get him used to how the tyres drop off.
However, car problems struck every time Sainz attempted a stint of any decent length, and his day was brought to an early end with an engine problem that forced him to stop on track.
Verstappen, who at least got some GP weekend Friday running with Toro Rosso towards the end of last year, will be hoping for better luck than his team-mate had yesterday.
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef Ferry_76 het volgende:
Ron Dennis over de livery van de McLaren; die gaat als ik het zo lees alleen veranderen als er een grote sponsor bijkomt (Santander wordt genoemd in het artikel):
http://adamcooperf1.com/2(...)-livery-will-change/
[..]
Voor de merchandising. Als mclaren fatsosnlijk spul verkocht ipv die homofiele zilverzooi dan had ik inmiddels al wat buttonspul in de kast liggenquote:For what purpose do you produce an aesthetically pleasing design?
Garanties heb ik niet, maar vanwege de kosten is er in principe maar één auto en dus ook maar één setje mechanics aanwezig. Settings zijn zo aan te passen en ook de driver seat is snel te vervangen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:48 schreef Coelho het volgende:
Rijden Max en Carlos Jr. allebei met een eigen auto tijdens tests of maakt het voor deze gasten niet uit met welk materiaal ze rijden daar ze toch instellingen etc. naar hun eigen hand zetten?
twitter:ToroRossoSpy twitterde op maandag 02-02-2015 om 08:54:14 Good morning from @circuitodejerez Test Day 2. @MaxVerstappen3 is getting ready! #GOTOROROSSO #10SeasonsTimeFlies #F1 http://t.co/vLLuuPkU23 reageer retweet
http://www.motorsport.com(...)bourne-opener-reportquote:Force India may miss Melbourne opener
Rumours about the health of the Force India team are continuing to worsen.
The Silverstone based squad has not fully explained its absence from the Jerez test this week.
On social media, German driver Nico Hulkenberg posted a photo of himself training in the snow, remarking: "If I can't be at Jerez I'm getting myself into shape at 3000m."
And on Sunday, as his rivals pounded around Jerez, he posted another photo of himself watching the tennis on television.
Money issue?
Ralf Bach, a correspondent for Sport Bild and TZ Munchen who now writes on his own blog f1-insider.com, said he has learned that Force India's Jerez absence is "because it has no monocoque" for the new VJM08 car.
He said Force India has not been delivered the 2015 monocoque by carbon supplier EOM "because bills have not been paid".
Bach claims Force India's overall debts are in the order of 50 million euros, including engine and tyre suppliers Mercedes and Pirelli.
"Making the season opener in Melbourne is now virtually impossible," Bach quoted a team source as saying.
twitter:GPUpdate_nl twitterde op maandag 02-02-2015 om 10:56:26 Een bijzonder gezicht tijdens de tweede testdag in Jerez. Kvyat verlaat de pits zonder voorvleugel. http://t.co/zgueNfkYow reageer retweet
quote:09:53 The Red Bull has headed out without a front wing on. Either that, or it's covered with aero paint that makes it invisible...
quote:
misschien wel aan het proberen hoe de auto reageert zonder voorvleugel.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgens de liveblog van GPupdate is ie weer de baan op zonder vleugel
Maken ze gebruik van ground-effect, zodat ze die vleugel niet nodig hebben?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgens de liveblog van GPupdate is ie weer de baan op zonder vleugel
Lullig.quote:10:49 JONATHAN NOBLE has just been speaking to Red Bull team boss Christian Horner about the RB11 running without a front wing.
Kvyat damaged the only wing Red Bull has here at Jerez, so the team is carrying out very basic work that is can complete without one while a spare is flown out.
There's no guarantee that the new spare will make it to Spain in time to allow the team to do any more proper running today, so everyone at Red Bull is having to cross their fingers.
Top 3 maakt het helemaal compleetquote:Op maandag 2 februari 2015 12:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Max 1.2s sneller dan Sainz gisteren, niet dat die tijden representatief zijn maar het staat toch alvast leuk
Ben hel benieuwd wat die te verbergen hebben.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |