abonnement Unibet Coolblue
pi_136176761
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef Atreidez het volgende:
Massa kampioen :D Dan zou ik Alonso ze gezicht wel willen zien..
vandaag wel snelste :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136177771
Jerez 28-31/01
1 Magnussen (McLaren-Mercedes), 1:23.276 (162 laps)
2 Massa (Williams-Mercedes), 1:23.700 (133 laps)
3 Hamilton (Mercedes), 1:23.952 (121 laps)
4 Button (McLaren-Mercedes), 1:24.165 (83 laps)
5 Räikkönen (Ferrari), 1:24.812 (78 laps)
6 Bottas (Williams-Mercedes), 1:25.344 (42 laps)
7 Alonso (Ferrari), 1:25.495 (173 laps)
8 Rosberg (Mercedes), 1:25.588 (188 laps)
9 Hülkenberg (Force India-Mercedes), 1:26.096 (17 laps)
10 Pérez (Force India-Mercedes), 1:28.376 (48 laps)
11 Juncadella (Force India-Mercedes), 1:29.457 (81 laps), testrijder
12 Vergne (Toro Rosso-Renault), 1:29.915 (45 laps)
13 Sutil (Sauber-Ferrari), 1:30.161 (103 laps)
14 Bianchi (Marussia-Ferrari), 1:32.222 (25 laps)
15 Gutiérrez (Sauber-Ferrari), 1:33.270 (60 laps)
16 Ericsson (Caterham-Renault), 1:37.975 (12 laps)
17 Vettel (Red Bull-Renault), 1:38.320 (11 laps)
18 Kobayashi (Caterham-Renault), 1:43.193 (54 laps)
19 Kvyat (Toro Rosso-Renault), 1:44.016 (9 laps)
20 Ricciardo (Red Bull-Renault), 1:45.374 (10 laps)
21 Frijns (Caterham-Renault, no time (10 laps), testrijder
22 Chilton (Marussia-Ferrari), no time (5 laps)

Mercedes - 309 laps (1.368,252km - Hamilton 121, Rosberg 188)
Ferrari - 251 laps (1.111,428km - Räikkönen 78, Alonso 173)
McLaren - 245 laps (1.084,860km - Button 83, Magnussen 162)
Williams - 175 laps (774,900km - Bottas 42, Massa 133)
Sauber - 163 laps (721,764km - Gutiérrez 60, Sutil 103)
Force India - 146 laps (646,488km - Pérez 48, Hülkenberg 17, Juncadella 81)
Caterham - 76 laps (336,528km - Ericsson 12, Frijns 10, Kobayashi 54)
Toro Rosso - 54 laps (239,112km - Vergne 45, Kvyat 9)
Marussia - 30 laps (132,840km - Chilton 5, Bianchi 25)
Red Bull - 21 laps (92,988km - Vettel 11, Ricciardo 10)
Total: 1470 laps, 6.509,160km

Mercedes - 875 laps (3.874,500km - Mercedes, McLaren, Force India, Williams)
Ferrari - 444 laps (1.966,032km - Ferrari, Sauber, Marussia)
Renault - 151 laps (668,628km - Red Bull, Caterham, Toro Rosso)

19-22/02 Bahrein.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:34:38 #253
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136178179
Voorbarig als ik ben zeg ik dat een Mercedes-motor het WK gaat winnen.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136178203
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:47 schreef Joene het volgende:

[..]

vandaag wel snelste :D
quote:
Final day timesheets
1 Felipe Massa (Williams) 1:28.2
2 Fernando Alonso (Ferrari) 1:29.1
3 Daniel Juncadella (Force India) 1:29.4
4 Kevin Magnussen (McLaren) 1:30.8
5 Lewis Hamilton (Mercedes) 1:30.8
6 Jules Bianchi (Marussia) 1:32.2
7 Adrian Sutil (Sauber) 1:36.5
8 Nico Rosberg (Mercedes) 1:36.9
9 Kamui Kobayashi (Caterham) 1:43.1
10 Daniil Kvyat (Toro Rosso) 1:44.0
11 Daniel Ricciardo (Red Bull) 1:45.3
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 18:35:56 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136178214
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Voorbarig als ik ben zeg ik dat een Mercedes-motor het WK gaat winnen.....
Met Massa achter het stuur, zou ik echt fantastisch vinden :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_136178298
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met Massa achter het stuur, zou ik echt fantastisch vinden :D
en williams de constructeurstitel, dat zou geweldig zijn _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:39:28 #257
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136178333
De combi Mclaren-Mercedes als WK zou ik anders ook wel gaaf vinden, als afscheidscadeau zeg maar.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136178343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

en williams de constructeurstitel, dat zou geweldig zijn _O_
Sowieso als Williams weer aan top komt zou dat geweldig zijn _O_
pi_136179461
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met Massa achter het stuur, zou ik echt fantastisch vinden :D
Massa heeft in 2008 al aangetoond een tweede coureur te zijn, ik vind het erg voorbarig om te denken dat Williams meedoet om de titel. Valt gewoon weinig van te zeggen. Maar Alonso heeft als het zo doorgaat in ieder geval geen moeite met Vettel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 19:16:28 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136179692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Massa heeft in 2008 al aangetoond een tweede coureur te zijn, ik vind het erg voorbarig om te denken dat Williams meedoet om de titel. Valt gewoon weinig van te zeggen. Maar Alonso heeft als het zo doorgaat in ieder geval geen moeite met Vettel.
Een vice-wk is tweede coureur?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_136180252
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een vice-wk is tweede coureur?
Ja, net als Fisichella, Barrichello, Coulthard, Irvine...
pi_136180264
En het gezeik over de neuzen gaat verder:
http://www.racer.com/f1-f(...)fety/article/331948/

Straks kunnen alle teams ook nog eens hun neuzen gaan aanpassen, lekker kosten besparen zo.. :')
pi_136187789
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Ja, net als Fisichella, Barrichello, Coulthard, Irvine...
het was niet echt massa's fout he dat hij 2e werd .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136191875
Wat ik mij afvraag: Zou Lotus al van de Renault problemen hebben geweten (als 'partner' zoals ze zichzelf noemen.) en daarom de eerste test hebben overgeslagen?
pi_136193462
En een persbericht van Renault:

quote:
on the first run day, we had problems with a sub-system within the Energy Store that did not directly concern either the battery nor the operation of the battery – it is an electronic part that was in the same housing as the Energy Store.
We subsequently had problems with turbocharger and boost control systems with knock-on effects on the associated engine management systems, subsequently provoking mechanical failures.

We believed our initial configuration was a robust start point for track use but it has not proved to be the case. We have done substantial dyno running in a similar configuration with few issues. We now know that the differences between dyno and car are bigger than we expected, with the consequence that our initial impressions were incomplete and imperfect.

We recognize that when the cars have run, they are not running at an acceptable level. We are a long way from the type of operation we had planned and prepared for – largely as a result of the workarounds we have implemented – but all the information is useful. In dealing with the issues we have moved further away from the configuration we were comfortable with, which has resulted in the relatively slow times. We absolutely expect to have a more definitive solution in place for the next session in Bahrain.

Several problems are common to all, as the power unit is the same specification in all the cars except for relatively minor installations differences. Some problems are particular to one installation environment, but it is our responsibility to deal with all of them.

The homologation deadline is the end of February. Change is not forbidden, but subject to the sporting regulations and we should not get so hung up on this date.

The step we must take to reach an acceptable level of in-car performance is bigger than we would have liked.
Bron

Het klinkt mij heel erg in de oren dat ze bij Renault gewoon hebben zitten prutsen, dus het vingertje van Vettel kan wel eens een aardig tijdje achterwege blijven.

-Edit-

En nog een artikel van de site die ik eerder plaatste, met een update van de laatste testdag: http://thejudge13.com/201(...)es-in-milton-keynes/ Staat ook nog wat in over de problemen bij Renault.

[ Bericht 6% gewijzigd door ElmarO op 01-02-2014 00:03:37 ]
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:21:42 #266
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136194248
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Ferry_76 het volgende:
En het gezeik over de neuzen gaat verder:
http://www.racer.com/f1-f(...)fety/article/331948/

Straks kunnen alle teams ook nog eens hun neuzen gaan aanpassen, lekker kosten besparen zo.. :')
Ondanks dat ik de neuzen afgrijselijk vind... vind ik niet dat ze dat nu opeens kunnen maken...
Omdat hele auto's er rond zijn ontworpen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136194260
Ik zag net een filmpje van Nigel in die ouwe A1GP auto.

Dat klonk beter dan wat ik van de turbo's tot nu toe gehoord heb.

;( :'( ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:27:23 #268
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136194473
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef Geralt het volgende:
Ik zag net een filmpje van Nigel in die ouwe A1GP auto.

Dat klonk beter dan wat ik van de turbo's tot nu toe gehoord heb.

;( :'( ;(
Het geluid van een F1 wagen komt nooit tot zn recht in een filmpje...
Soms op tv wanneer Ronald zn waffel hield kon je t horen maar dan ook nog niet echt.
De A1 vond ik niet echt in de buurt komen van een F1 auto.

Toegegeven ik heb de nieuwe natuurlijk ook niet in t echt gehoord maar denk niet dat de A1 dat overtreft. Alhoewel die natuurlijk wel een uitlaat hadden uitgekozen voor 't geluid.
Qua bruut motorgeluid uit de subklasses was de Renault WorldSeries auto :) altijd wel een mooie.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136194547
Ik pak dit jaar sowieso Spa even mee ter plekke, maar toch mis ik nu al de V8's qua geluid.

En hoewel die best tof klonken mistte ik destijds ook de V10's en de V12's.

Het moet verdomme meer en beter en harder en niet minder en zuiniger en goedkoper }:|
Het is de F1; dat moet een hoop lawaai zijn en benzine slurpen en slecht voor het milieu godverdomme.

:(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136194594
Overigens genoeg filmpjes waar een F1 geluid wel degelijk tot zn recht komt.

Dat dat niet de filmpjes zijn van wat je op TV ziet klopt, maar genoeg filmpjes waarbij je het rauwe echte F1 geluid prima hoort :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136194618
Die WSR wagens klonken harder en bruter dan de RBR waar ze toen ook demo's mee gaven!
pi_136198863
En wat te denken van die voetbal klasse ? Dikke V12's zeg :D


Een imo kansloos format voor een autosportklasse, maar volgens mij heb ik wel wat gemist van geluid en actie op de baan. -O-
pi_136198983
Zo klonk de Mclaren uit 1988, toch zo goed als hetzelfde als die van dit jaar volgens mij.


Wat mij bijna nog het meest tegenstaat van F1 anno nu, is dat ze allemaal met zo goed als dezelfde motoren rijden.
V6, V8, V10 en V12 door elkaar dat is het mooist. En bij alles past wel een filosofie, waardoor verschillende fabrikanten wat anders zien als meest ideaal. Nu is het in dat opzicht al een eenheidsklasse geworden, ook met bijvoorbeeld de vooraf vastgestelde versnellingsbakverhoudingen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 10:24:28 #274
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_136199116
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:13 schreef Marks het volgende:
Zo klonk de Mclaren uit 1988, toch zo goed als hetzelfde als die van dit jaar volgens mij.


Wat mij bijna nog het meest tegenstaat van F1 anno nu, is dat ze allemaal met zo goed als dezelfde motoren rijden.
V6, V8, V10 en V12 door elkaar dat is het mooist. En bij alles past wel een filosofie, waardoor verschillende fabrikanten wat anders zien als meest ideaal. Nu is het in dat opzicht al een eenheidsklasse geworden, ook met bijvoorbeeld de vooraf vastgestelde versnellingsbakverhoudingen.
Die regels zijn er gekomen om genoeg F1 teams op de been te kunnen houden.
Anders waren er nog maar een stuk of 5 teams geweest. Er zijn al jaren geweest dat de grid niet vol te krijgen was.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:43:26 #275
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136202329
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:06 schreef Meike26 het volgende:
En wat te denken van die voetbal klasse ? Dikke V12's zeg :D


Een imo kansloos format voor een autosportklasse, maar volgens mij heb ik wel wat gemist van geluid en actie op de baan. -O-
Eigenlijk vind ik het geluid veels te scherp. De huidige V6 met turbo klinkt wat zwaarder en op 1 of andere manier wat krachtiger.
Ligt er ook heel erg aan hoe het in het echt klinkt :D :D
The line is a dot to you!
pi_136205582
Van wat ik tot nu toe op filmpjes van de nieuwe V6T heb gehoord ben ik er niet zo positief over. Maar ik heb vernomen dat ze niet meer dan 12000 toeren p/m hebben gedraaid in Jerez. Dat is ook zo'n beetje het punt waar je het meeste koppel hebt (iets lager; bij 11000 toeren p/m. Ik denk dat de test in Bahrein een betere indicatie geeft over het motorgeluid van de V6T, daar zullen ze waarschijnlijk ook vaker in de toerentalbegrenser hangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door LWD-Godius op 01-02-2014 14:53:17 ]
pi_136208148
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef Geralt het volgende:
Ik pak dit jaar sowieso Spa even mee ter plekke, maar toch mis ik nu al de V8's qua geluid.

En hoewel die best tof klonken mistte ik destijds ook de V10's en de V12's.

Het moet verdomme meer en beter en harder en niet minder en zuiniger en goedkoper }:|
Het is de F1; dat moet een hoop lawaai zijn en benzine slurpen en slecht voor het milieu godverdomme.

:(
idd, nieuwe regels voor volgend jaar!

Een 1973 Porsche 917 Lijn 12 met belachelijk grote Turbo's en vleugels alles onder de 1200pk uitgesloten van deelname. :(
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_136210396
Nog nieuws over schumi?
pi_136210642
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef THEFXR het volgende:
Nog nieuws over schumi?
Als dat zo is lezen we dat snel genoeg denk ik.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_136211093
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef THEFXR het volgende:
Nog nieuws over schumi?
Laatste gerucht wat als positief zijnde naar buiten werd gebracht was dat ie met zijn ogen geknipperd zou hebben.

Ik zie dat persoonlijk helemaal niet zo positief. Ik zou het pas positief noemen als duidelijk is dat hij kwalitatief nog een redelijk leven kan hebben. En dat is vooralsnog allerminst zeker :X ;(

Ik blijf het tamelijk zuur vinden. Misschien had ie zich beter in zn laatste race in 2012 mol kunnen rijden. Ook kut voor vrienden en nabestaanden, maar dan was ie wel in het harnas gestorven ipv door een knullig ski-ongeval de rest van zn leven als kasplantje verder te moeten. Als ie het al overleefd dan, want ook dat is nog zeker niet duidelijk.

-O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136214909
Brawn met pensioen!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136214949
quote:
Ross Brawn is 'definitief met pensioen'. Dat heeft de Engelsman, die eind 2013 zijn functie als teambaas van Mercedes neerlegde, zelf verklaard.

Brawn deed deze aankondiging opvallend genoeg toen hij de opening verzorgde van een vis-evenement in Schotland. "Maar het is echt geen grap" benadrukt hij nu in gesprek met The Telegraph. "Ik ga definitief met pensioen."

"Ik ga het komende jaar lekker vissen, en daarna zie ik wel wat de toekomst me brengt", vervolgt de 59-jarige Brawn. "Ik heb geen plannen gemaakt en verheug me op wat het leven in petto voor me heeft."

Successen met Schumacher
Brawn begon zijn loopbaan in de Formule 1 in 1976 bij Williams en werkte in zijn beginjaren ook nog voor Haas en Arrows. Eind jaren '80 ruilde hij de Formule 1 in voor de endurace-racerij, maar in 1991 keerde hij terug om bij Benetton aan de slag te gaan, waar de successen al snel zouden volgen.

Met Brawn als technisch directeur won Michael Schumacher in 1994 en 1995 bij Benetton zijn eerste twee kampioenschappen, waarbij het team er in '95 met de constructeurstitel een dubbel van maakte. Toen Schumacher daarna naar Ferrari vertrok, volgde Brawn eind 1996.

Bij Ferrari bleven titels in de eerste jaren uit, maar vanaf 2000 verzamelde Schumacher vijf rijderstitels op rij, terwijl Ferrari - met Brawn wederom in de rol van technisch directeur - zelfs zes opeenvolgende constructeurstitels pakte.

Brawn GP
Brawn verliet de Scuderia eind 2006 om een sabbatical te nemen. Eind 2007 dook hij weer op, dit keer als teambaas van Honda. Met de Japanse stal wist Brawn echter geen successen te boeken, waarop Honda eind 2008 de stekker er uit trok.

Wat op de genadeklap voor de renstal leek, zou echter Brawns finest hour worden: hij kocht het team op, doopte het om tot Brawn GP en wist in 2009 zowel de rijderstitel (met Jenson Button) als de constructeurstitel te winnen.

Mercedes
Naar aanleiding van het succes van Brawn GP kocht Mercedes de renstal om er een fabrieksteam van te maken. In de eerste Mercedes-jaren vielen de resultaten echter tegen. Brawn, die was aangebleven als teambaas, kreeg er eind 2012 daarom enkele collega's bij: Toto Wolff en Niki Lauda, die op hun beurt een reeks (technische) kopstukken binnenhaalden.

Mercedes reorganiseerde het team - iets waar ook Brawn al druk mee bezig was geweest - en kondigde aan af te willen van de structuur met één teambaas als eindverantwoordelijke. Voor Brawn - die juist de eindverantwoordelijkheid wilde hebben - was dat het teken om zijn biezen te pakken, ondanks dat 2013 een stuk beter was verlopen.

Mocht Mercedes zich komend seizoen tot titelkandidaat ontpoppen, zoals voorzichtig wordt gespeculeerd, dan is Brawn er dus niet meer bij om de vruchten van zijn werk te plukken. Brawn had naar verluidt wel degelijk de mogelijkheid in de Formule 1 te blijven, want hij werd bij veel teams als mogelijke versterking genoemd, maar heeft er dus voor gekozen 'definitief met pensioen te gaan'.

Bron
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136215074
Die koopt over 2 jaar wel weer een team waarmee hij kampioen wordt en daarna met 100 miljoen winst doorverkoopt.
  zondag 2 februari 2014 @ 01:12:55 #284
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136226483
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:39 schreef Sinister-D- het volgende:
De combi Mclaren-Mercedes als WK zou ik anders ook wel gaaf vinden, als afscheidscadeau zeg maar.
Ook mooi eerbetoon een de vader van Button (John), die is pas overleden en heeft in de hele F1 carrière van Jenson slechts 1 race gemist.
Button rijdt ook met een helm met daarop een grote smurf (Papa Smurf).
  zondag 2 februari 2014 @ 01:14:18 #285
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136226530
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:27 schreef wimderon het volgende:
Die koopt over 2 jaar wel weer een team waarmee hij kampioen wordt en daarna met 100 miljoen winst doorverkoopt.
Of hij gaat volgend jaar voor Honda-McLaren werken, werkt ie ook weer samen met Button.
pi_136231586
Of hij gaat gewoon echt met pensioen :?

Je moet toch een keer stoppen, Brawn is een Engelsman, weet heel goed wat hij wil en heeft wel vaker geklaagd dat hij zijn kinderen en kleinkinderen niet zag opgroeien. Nu kan hij voor eens en eeuwig de toffe opa zijn die succesvol was in de F1, eigen renstal... een opa met spannende verhalen _O_

Vind het een moedig besluit en hoop dat hij zich vergist hierin, maar toch wel respect voor deze man die stopt net na zijn hoogtepunt.
  zondag 2 februari 2014 @ 11:02:56 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136231672
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 10:58 schreef Meike26 het volgende:
Of hij gaat gewoon echt met pensioen :?

Je moet toch een keer stoppen, Brawn is een Engelsman, weet heel goed wat hij wil en heeft wel vaker geklaagd dat hij zijn kinderen en kleinkinderen niet zag opgroeien. Nu kan hij voor eens en eeuwig de toffe opa zijn die succesvol was in de F1, eigen renstal... een opa met spannende verhalen _O_

Vind het een moedig besluit en hoop dat hij zich vergist hierin, maar toch wel respect voor deze man die stopt net na zijn hoogtepunt.
Net na zijn hoogtepunt? dat is ook alweer een tijdje terug, wel leuk voor hem dat hij goed heeft kunnen cashen nadat hij toch niet geheel vrijwillig Brawn GP startte.
  zondag 2 februari 2014 @ 13:47:01 #288
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136236530
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 10:58 schreef Meike26 het volgende:
Of hij gaat gewoon echt met pensioen :?

Je moet toch een keer stoppen, Brawn is een Engelsman, weet heel goed wat hij wil en heeft wel vaker geklaagd dat hij zijn kinderen en kleinkinderen niet zag opgroeien. Nu kan hij voor eens en eeuwig de toffe opa zijn die succesvol was in de F1, eigen renstal... een opa met spannende verhalen _O_

Vind het een moedig besluit en hoop dat hij zich vergist hierin, maar toch wel respect voor deze man die stopt net na zijn hoogtepunt.
De succesvolste renstal allertijden gok ik... 1 seizoen mee gedaan en WK geworden ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136254076
De eerste ronde van de Formule 1 kalender van 2014, de Grote Prijs van Australië, is van 14 tot en met 16 maart exclusief te zien op Sport1. Net als vorig jaar zullen zowel de drie vrije trainingen, de kwalificatie training en de race rechtstreeks te zien zijn. Nieuw is de terugkeer van Olav Mol als commentator.

Net als vorig jaar zal Ronald van Dam vanuit Amsterdam commentaar geven bij de vrije training, maar Olav Mol is dit seizoen op locatie aanwezig voor het commentaar bij de kwalificatie en de race. Tevens zal hij drie kwartier voor de race, deze op locatie voorbeschouwen.

Vettel stond vorig jaar op pole in Melbourne, maar het was uiteindelijk Räikkönen die dank zij een goede bandenmanagement won. Dit jaar zullen het vooral de nieuwe V6 motoren, en niet de banden zijn, die het verschil zullen maken.

Er zijn in Australië geen GP2 en GP3 races, die beginnen respectievelijk in april en mei.
Programmering

Vrijdag 14 maart
02:30-04:00 Eerste vrije training
06:30-08:00 Tweede vrije training
Zaterdag 15 maart
04:00-05:00 Derde vrije training
07:00-08:00 Kwalificatie
Zondag 16 maart
06:15-07:00 Voorbeschouwing
07:00-09:00 Race
pi_136259443
Top Gear noemt F1: Formula Strap On. Ik reken het heel goed!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_136261122
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net als vorig jaar zal Ronald van Dam vanuit Amsterdam commentaar geven bij de vrije training, maar Olav Mol is dit seizoen op locatie aanwezig voor het commentaar bij de kwalificatie en de race. Tevens zal hij drie kwartier voor de race, deze op locatie voorbeschouwen.
Godzijdank! _O_

Ik vond toen al dat iedereen riep eindelijk Mol weg dat ze voor hun beurt riepen en eerst maar eens af moesten wachten wat er voor in de plaats kwam.

Gelukkig heeft Sport1 nu ook ingezien dat van Dam dramatisch was.

Bovendien heeft Mol zo lang het commentaar op de Nederlandse zender gedaan; die moet je dat gewoon laten doen totdat zijn bougies uit gaan imo.

Ergo: ik ben blij dat Mol terug is *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 2 februari 2014 @ 21:54:59 #292
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136262729
Heb Van Dam 1x kunnen beluisteren afgelopen F1 seizoen, en dat was idd een ramp. Maar hij deed afgelopen jaar ook het commentaar van Le Mans 24hrs op Eurosport, en ik vond dat ie icm Nelson Valkenburg en René Hoogterp het absoluut niet slecht deed daarbij.
Is het dan omdat ie meer op de hoogte is van Le Mans dan F1. Komt het omdat ie er ter plekke was en daardoor de info sneller tot bij hem kwam, of was het dat er iemand bij hem was waardoor het commentaar in het algemeen tot een hoger niveau getild werd.
Een ding werd me in wel duidelijk als ik zijn commentaar van Le Mans vergeleek met dat van F1, en dat is gewoon dat F1 niets voor hem was. Tijdens Le Mans heeft ie sowieso 24hrs de tijd met zijn tragere manier van verslaggeving :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136266217
Foutje. Verkeerd topic
  zondag 2 februari 2014 @ 23:17:48 #294
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136268179
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
De eerste ronde van de Formule 1 kalender van 2014, de Grote Prijs van Australië, is van 14 tot en met 16 maart exclusief te zien op Sport1. Net als vorig jaar zullen zowel de drie vrije trainingen, de kwalificatie training en de race rechtstreeks te zien zijn. Nieuw is de terugkeer van Olav Mol als commentator.

Net als vorig jaar zal Ronald van Dam vanuit Amsterdam commentaar geven bij de vrije training, maar Olav Mol is dit seizoen op locatie aanwezig voor het commentaar bij de kwalificatie en de race. Tevens zal hij drie kwartier voor de race, deze op locatie voorbeschouwen.

Vettel stond vorig jaar op pole in Melbourne, maar het was uiteindelijk Räikkönen die dank zij een goede bandenmanagement won. Dit jaar zullen het vooral de nieuwe V6 motoren, en niet de banden zijn, die het verschil zullen maken.

Er zijn in Australië geen GP2 en GP3 races, die beginnen respectievelijk in april en mei.
Programmering

Vrijdag 14 maart
02:30-04:00 Eerste vrije training
06:30-08:00 Tweede vrije training
Zaterdag 15 maart
04:00-05:00 Derde vrije training
07:00-08:00 Kwalificatie
Zondag 16 maart
06:15-07:00 Voorbeschouwing
07:00-09:00 Race
Gratis? Of hebben ze weer zo'n actie voor 5 euro per maand?
The line is a dot to you!
  maandag 3 februari 2014 @ 00:25:30 #295
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136271124
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef kepler het volgende:

[..]

Gratis? Of hebben ze weer zo'n actie voor 5 euro per maand?
Ik gok van niet, vorig jaar waren ze nog nieuw op de markt en moesten ze klanten lokken.
pi_136277950
Volgens mij moeten ze weer opnieuw klanten lokken met alle nieuwe leden die weer niet-leden zijn geworden.. :')
pi_136278053
ik ben blij dat olav terug is , ik haat het dat het achter de decoder zit.

Twijfel om toch een f1 abbonnement te nemen voor die races maar het is gewoon best wel erg duur.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 3 februari 2014 @ 12:49:14 #298
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_136280558
Ik zou graag een abo nemen, maar het is me het geld gewoon niet waard. Ik switch wel tussen RTL+ en de BBC.
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 3 februari 2014 @ 14:52:24 #299
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136285764
Ik accepteer nog wel een jaar dat ik niet alle races live kan kijken. Ik kijk wel op de BBC of download anders 's avonds de uitzending van Sky wel.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_136285890
ik moet eerst maar is afwachten of en welke tv dienst er in mn huis ligt in maart :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')