vandaag wel snelstequote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef Atreidez het volgende:
Massa kampioenDan zou ik Alonso ze gezicht wel willen zien..
quote:
quote:Final day timesheets
1 Felipe Massa (Williams) 1:28.2
2 Fernando Alonso (Ferrari) 1:29.1
3 Daniel Juncadella (Force India) 1:29.4
4 Kevin Magnussen (McLaren) 1:30.8
5 Lewis Hamilton (Mercedes) 1:30.8
6 Jules Bianchi (Marussia) 1:32.2
7 Adrian Sutil (Sauber) 1:36.5
8 Nico Rosberg (Mercedes) 1:36.9
9 Kamui Kobayashi (Caterham) 1:43.1
10 Daniil Kvyat (Toro Rosso) 1:44.0
11 Daniel Ricciardo (Red Bull) 1:45.3
Met Massa achter het stuur, zou ik echt fantastisch vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Voorbarig als ik ben zeg ik dat een Mercedes-motor het WK gaat winnen.....
en williams de constructeurstitel, dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met Massa achter het stuur, zou ik echt fantastisch vinden
Sowieso als Williams weer aan top komt zou dat geweldig zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en williams de constructeurstitel, dat zou geweldig zijn
Massa heeft in 2008 al aangetoond een tweede coureur te zijn, ik vind het erg voorbarig om te denken dat Williams meedoet om de titel. Valt gewoon weinig van te zeggen. Maar Alonso heeft als het zo doorgaat in ieder geval geen moeite met Vettel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met Massa achter het stuur, zou ik echt fantastisch vinden
Een vice-wk is tweede coureur?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Massa heeft in 2008 al aangetoond een tweede coureur te zijn, ik vind het erg voorbarig om te denken dat Williams meedoet om de titel. Valt gewoon weinig van te zeggen. Maar Alonso heeft als het zo doorgaat in ieder geval geen moeite met Vettel.
het was niet echt massa's fout he dat hij 2e werd .quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, net als Fisichella, Barrichello, Coulthard, Irvine...
Bronquote:on the first run day, we had problems with a sub-system within the Energy Store that did not directly concern either the battery nor the operation of the battery – it is an electronic part that was in the same housing as the Energy Store.
We subsequently had problems with turbocharger and boost control systems with knock-on effects on the associated engine management systems, subsequently provoking mechanical failures.
We believed our initial configuration was a robust start point for track use but it has not proved to be the case. We have done substantial dyno running in a similar configuration with few issues. We now know that the differences between dyno and car are bigger than we expected, with the consequence that our initial impressions were incomplete and imperfect.
We recognize that when the cars have run, they are not running at an acceptable level. We are a long way from the type of operation we had planned and prepared for – largely as a result of the workarounds we have implemented – but all the information is useful. In dealing with the issues we have moved further away from the configuration we were comfortable with, which has resulted in the relatively slow times. We absolutely expect to have a more definitive solution in place for the next session in Bahrain.
Several problems are common to all, as the power unit is the same specification in all the cars except for relatively minor installations differences. Some problems are particular to one installation environment, but it is our responsibility to deal with all of them.
The homologation deadline is the end of February. Change is not forbidden, but subject to the sporting regulations and we should not get so hung up on this date.
The step we must take to reach an acceptable level of in-car performance is bigger than we would have liked.
Ondanks dat ik de neuzen afgrijselijk vind... vind ik niet dat ze dat nu opeens kunnen maken...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Ferry_76 het volgende:
En het gezeik over de neuzen gaat verder:
http://www.racer.com/f1-f(...)fety/article/331948/
Straks kunnen alle teams ook nog eens hun neuzen gaan aanpassen, lekker kosten besparen zo..
Het geluid van een F1 wagen komt nooit tot zn recht in een filmpje...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef Geralt het volgende:
Ik zag net een filmpje van Nigel in die ouwe A1GP auto.
Dat klonk beter dan wat ik van de turbo's tot nu toe gehoord heb.![]()
![]()
Die regels zijn er gekomen om genoeg F1 teams op de been te kunnen houden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:13 schreef Marks het volgende:
Zo klonk de Mclaren uit 1988, toch zo goed als hetzelfde als die van dit jaar volgens mij.
Wat mij bijna nog het meest tegenstaat van F1 anno nu, is dat ze allemaal met zo goed als dezelfde motoren rijden.
V6, V8, V10 en V12 door elkaar dat is het mooist. En bij alles past wel een filosofie, waardoor verschillende fabrikanten wat anders zien als meest ideaal. Nu is het in dat opzicht al een eenheidsklasse geworden, ook met bijvoorbeeld de vooraf vastgestelde versnellingsbakverhoudingen.
Eigenlijk vind ik het geluid veels te scherp. De huidige V6 met turbo klinkt wat zwaarder en op 1 of andere manier wat krachtiger.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:06 schreef Meike26 het volgende:
En wat te denken van die voetbal klasse ? Dikke V12's zeg
Een imo kansloos format voor een autosportklasse, maar volgens mij heb ik wel wat gemist van geluid en actie op de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |