Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Sauber livery ziet eruit als dat van een team uit de jaren 90 dat structureel de 107% procent regel niet haalde en op het punt stond failliet te gaan.
Ik hoop het niet voor zequote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:
[ afbeelding ]
Zelfs Sky nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het niet in de gids staan namelijk. Wat is deze? Dit is toch hét moment van het jaar waar wij met zn allen naar uitkijken? En zeker dit jaar omdat Max zijn debuut gaat maken.
Zenden ze dat niet uit?![]()
zoals Natje ook al zei, Sky ook niet. Vorig jaar was er wel ná de tests 's avonds een Teds Notebook op Sky.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Geralt het volgende:
Zeg worden die testen aankomende week eigenlijk uitgezonden op Sport 1?
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...quote:
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...
Misschien is er ergens nog een liveverslag te vinden.
9:00 t/m 17:00 elke dag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.
Hoe laat begint de testdag eigenlijk?
Die twee dingen hebben niet veel met elkaar te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:10 schreef Geralt het volgende:
Waarom zenden ze dat niet gewoon live uit? Alweer een gemiste kans imo.
Ik wil godverdomme Max zien vlammen man
En ik ben benieuwd hoe die Ferrari gaat. Las vanochtend dat de laatste faaljaren van Ferrari te wijten waren aan Alonso die een slechte ontwikkelingscoureur zou zijn en ten onrechte credits kreeg voor het beter rijden met de auto dan die auto was. Van een oud Ferrari gediende overigens. Nogal een uitspraak
quote:Het is allemaal de schuld van Fernando Alonso: 'Hij is een slechte testcoureur'
Ferrari’s matige jaren zijn voor een groot deel de schuld van Fernando Alonso, meent voormalig ontwerper Mauro Forghieri. De Italiaan, die in de jaren '60, '70 en '80 één van de sleutelfiguren van de Scuderia was, is het dan ook niet eens met de algemeen heersende gedachte dat de voormalig wereldkampioen uit Spanje de eer van Ferrari met zijn rijderskunsten nog een beetje hoog hield. Forghieri wijt het slechte presteren aan Alonso’s testcapaciteiten, of meer nog aan het gebrek daaraan.
“Al drie of vier seizoenen lang heeft Ferrari dezelfde problemen,” zegt Forghieri tegen diarodelweb.it. “Dat houdt dus in dat je in de verkeerde richting ontwikkeld en dat is de schuld van de coureur. Alonso is een prima racecoureur maar geen goede testrijder. Telkens zei hij aan het begin van het seizoen dat hij een prima wagen had, maar na een tijdje begon hij steeds weer te klagen. Een ware kampioen is degene die het team naar zijn hand kan zetten.”
De inmiddels 80-jarige oud-ontwerper was in zijn jaren bij Ferrari verantwoordelijk voor onder meer de wagens waarmee John Surtees (1964), Niki Lauda (1975-77) en Jody Scheckter (1979) wereldkampioen werden. Hij weet precies waarom zijn voormalig werkgever al zolang geen kampioen meer werd: “Ferrari’s probleem de laatste jaren is dat ze geen nieuwe Schumacher hebben gevonden.” Waarbij wel aangetekend moet worden dat de Duitse ster in diens jaren ongelimiteerd veel mocht testen, iets dat Alonso nooit heeft gemogen.
Toch deed ie dat wel bij Renault, maar goed...quote:
Verbaast me wel van Estrela Galicia eerlijk gezegd. Die waren vooral bezig met het sponsoren van Spaanse motorrace teams.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:20 schreef Ferry_76 het volgende:
No branding on McLaren trucks. As noted a hint that an all-new livery could be coming for the start of the season.
https://twitter.com/adamc(...)539145404416/photo/1
Tovert Williams nog een nieuwe neus tevoorschijn?:
https://twitter.com/WilliamsRacing/status/561498675495841792
Nieuwe sponsor voor STR:
https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/561488777462702080
Hmja, dit zal voor veel meer teams gelden, lijkt me.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Interview met STR's james Key over de nieuwe auto:
http://adamcooperf1.com/2(...)-australia-says-key/
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:16 schreef Ferry_76 het volgende:
En hier is de STR10:
https://twitter.com/ToroR(...)306435907584/photo/1
[ afbeelding ]
Valt mee als je m van voren ziet.quote:
Op de twitter foto lijkt het meer alsof ze de grote paarse genotsknots van vorig jaar overgenomen hadden.quote:
en hoevaak zie je dat gedurende een race, of kan ik beter zeggen: seizoen?quote:
meer dan van de zijkant hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en hoevaak zie je dat gedurende een race, of kan ik beter zeggen: seizoen?
ziet er naar uit dat ze het "Verstappen-design" uit Max' zijn helm hebben gehaaldquote:
Hij wijkt toch niet heel veel af tov de STR vrijdag tests?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ze het "Verstappen-design" uit Max' zijn helm hebben gehaald
ow ja?quote:
kan, zie het niet goed op het klein scherm van m'n telefoon.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij wijkt toch niet heel veel af tov de STR vrijdag tests?
Staat aan de binnenkant van de Pirelli's P Zero tegenover gesteld als aan de buitenkant? Dat dacht ik niet toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk een beetje een GP2 livery. Wel opvallend qua kleur, zeker in vergelijking met de grijze muis livery van 2014, maar spectaculair is het niet. Jammer dat ze niet iets originelers kunnen verzinnen. Iets flitsender had wel gemogen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Beetje late reactie, lange week achter de rug met werk. Maar ik ben denk ik dus de enige die die Sauber echt super vet vind?![]()
Erg mooie so(u)bere en klassieke kleurstelling. Denk dat als ik naar een F1 race zou gaan dit jaar, de Sauber het meest op foto zou gaan zetten. Ligt erg lekker op het netvlies.
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Maar ik ben denk ik dus de enige die die Sauber echt super vet vind?![]()
Ambitieus, persoonlijk denk ik dat het een gevecht gaat worden met Lotus en Sauber om P7, 8 en P9. (Tenzij Honda volledig de mist in gaat en FI nog afhaakt..)twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 18:28:24'@ToroRossoSpy's official target this year is 5th in the World Championship, says Franz Tost reageer retweet
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 18:29:28Asked (endlessly!) about his upcoming F1 age record @MaxVerstappen3 says "I want to break other records..." reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:27 schreef Beach het volgende:
Maldonado heeft een race gewonnen enorme zak met geld, Max niet.
Wat gaat McLaren eigenlijk doen met het truck- en wagenpark? Blijven ze Mercedes gebruiken?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:20 schreef Ferry_76 het volgende:
No branding on McLaren trucks. As noted a hint that an all-new livery could be coming for the start of the season.
https://twitter.com/adamc(...)539145404416/photo/1
Max heeft ook genoeg gewonnenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:27 schreef Beach het volgende:
Maldonado heeft een race gewonnen, Max niet.
Honda maakt volgens mij geen vrachtwagens, dus ik neem aan dat ze gewoon het bestaande spul zullen blijven gebruiken.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat gaat McLaren eigenlijk doen met het truck- en wagenpark? Blijven ze Mercedes gebruiken?
Het zou zo tof zijn als ze die livery zo zouden laten de rest van 't jaar...quote:Op zondag 1 februari 2015 09:14 schreef sasquatsch het volgende:
En de nieuwe Red Bull in camouflage kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel leuk ja al zullen de sponsors dat minder fijn vindenquote:Op zondag 1 februari 2015 09:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou zo tof zijn als ze die livery zo zouden laten de rest van 't jaar...
Ik ookquote:Op zondag 1 februari 2015 09:26 schreef sasquatsch het volgende:
Ik volg deze: http://live.autosport.com/commentary.php/id/813
Mercedes heeft dan ook echt niet stilgezeten afgelopen winter.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedes is nu al sneller dan de eerste testweek vorig jaar.
Zo ongelofelijk nice die Williamsquote:Op zondag 1 februari 2015 09:12 schreef sasquatsch het volgende:
Testen is begonnen en de Williams en Mercedes werden vanochtend aan het publiek getoond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wachten op de nieuwe motoren, ik las iets van 2,2 liter V8 met 17000rpm, klinkt goed.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedes is nu al sneller dan de eerste testweek vorig jaar.
Volgens mij was dat de wens van een of andere Ferrari-pief, maar of dat ooit realiteit wordt is een tweede.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wachten op de nieuwe motoren, ik las iets van 2,2 liter V8 met 17000rpm, klinkt goed.
Is een achteruitgang. Ik heb liever deze V6 aangepast naar 1000+ pk en beter geluid. Ik dacht dat dat de plannen waren voor 2017. Die 2.2 liter is een proefballonnetje van Ferrari, die er (denk ik) niet gaat komen. Dat zou behoorlijk gezichtsverlies voor de FIA betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wachten op de nieuwe motoren, ik las iets van 2,2 liter V8 met 17000rpm, klinkt goed.
Daar krijg je geen 1500 pk uit. Dan moet er een turbo op.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de wens van een of andere Ferrari-pief, maar of dat ooit realiteit wordt is een tweede.
Ik ben vóór hoor. Kom maar op met die 1500 pk.
Juist!quote:Op zondag 1 februari 2015 10:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar krijg je geen 1500 pk uit. Dan moet er een turbo op.
Oeps. Die is met twin turbo.
Dat is ook goed, als de motoren maar weer gaan janken, noem mij ook maar een jankerd maar ik mis het geluid toch echt wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is een achteruitgang. Ik heb liever deze V6 aangepast naar 1000+ pk en beter geluid. Ik dacht dat dat de plannen waren voor 2017. Die 2.2 liter is een proefballonnetje van Ferrari, die er (denk ik) niet gaat komen. Dat zou behoorlijk gezichtsverlies voor de FIA betekenen.
Het zou toch wel komisch zijn als ze echt niet sneller kunnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:43 schreef franklop het volgende:
Eerste getimde ronde van de Honda, 17 seconden achter Mercedes
quote:Op zondag 1 februari 2015 11:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou toch wel komisch zijn als ze echt niet sneller kunnen.
En nee, natuurlijk denk ik dat niet echt.
Ja, zoiets las ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]![]()
Autosport denkt dat ze in ieder geval nog op een limiter rijden
Ze hebben wel het voordeel dat ze meer mogen aanpassen dan Merc en Renault vorig jaar mochten toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik ook.
Maar even serieus: het zou vrij bijzonder als Honda in het eerste jaar direct met de top mee kan.
Maar Merc, Renault en Ferrari mogen ook zo veel ontwikkelen én hebben al een jaar ervaring en een ontwikkelperiode achter de rug.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze hebben wel het voordeel dat ze meer mogen aanpassen dan Merc en Renault vorig jaar mochten toch?
Ja is ook wel zoquote:Op zondag 1 februari 2015 12:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar Merc, Renault en Ferrari mogen ook zo veel ontwikkelen én hebben al een jaar ervaring en een ontwikkelperiode achter de rug.
Dat mag ik voor ze hopen ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja is ook wel zomaar ze zouden wel verder moeten zijn dan waar bijvoorbeeld Renault vorig jaar was op dit moment
Want de voorgaande jaren was er wel live beeld?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:10 schreef Geralt het volgende:
Ow verrek; ik dacht dat het morgen pas begon
Anyway, volslagen debiel dat hier geen beeld van is.![]()
![]()
Dat iets er voorheen nooit was is een goede reden om het dan maar nooit te doen?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Want de voorgaande jaren was er wel live beeld?
Ook allemaal overbodige luxe natuurlijkquote:Op zondag 1 februari 2015 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat iets er voorheen nooit was is een goede reden om het dan maar nooit te doen?
Met die instelling scheten we allemaal nog in een open riool en was er geen stromend water en gesneden brood.
Prachtig uitzicht heb je dan..quote:Op zondag 1 februari 2015 12:17 schreef franklop het volgende:
Je had er ook heen kunnen vliegen en gezellig op de tribune zitten kijken hoe dat af en toe een auto voorbij komt
Dazzle paint, erg gaaf gedaan, van mij mogen ze het zo houden.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:14 schreef sasquatsch het volgende:
En de nieuwe Red Bull in camouflage kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten er genoeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Prachtig uitzicht heb je dan..
https://www.facebook.com/(...)991097341063/?type=1
Volgens mij niet, er lijkt ook een sleuf in de sidepod te zitten, net achter het Infiniti logo maar dat is knap schilderwerk. Wat wel opvalt zijn de kleine openingen van de sidepods, en de heel smalle achterkant.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders, de camouflage van de RB11 zet je wel op het verkeerde been hier en daar. Ik zou het een stunt vinden als ze hem zo laten of dat ze alleen de sponsoren gaan highlighten in kleur bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ook nog iets opvallends ontdekt.. zit er daar nu een koelsleuf achter het voorwiel?
| 1 2 3 4 5 6 7 | Nico Rosberg Mercedes 1m23.106s Daniel Ricciardo Red Bull 1m24.641s +1.535 Marcus Ericsson Sauber 1m24.804s +1.698 Valtteri Bottas Williams 1m25.167s +2.061 Sebastian Vettel Ferrari 1m25.764s +2.658 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m26.081s +2.975 Fernando Alonso McLaren 1m40.738s +17.632 |
En al zestig ronden voor Rosberg in de eerste ochtend.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden halverwege de eerste testdag:
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |