Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Sauber livery ziet eruit als dat van een team uit de jaren 90 dat structureel de 107% procent regel niet haalde en op het punt stond failliet te gaan.
Ik hoop het niet voor zequote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:
[ afbeelding ]
Zelfs Sky nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het niet in de gids staan namelijk. Wat is deze? Dit is toch hét moment van het jaar waar wij met zn allen naar uitkijken? En zeker dit jaar omdat Max zijn debuut gaat maken.
Zenden ze dat niet uit?![]()
zoals Natje ook al zei, Sky ook niet. Vorig jaar was er wel ná de tests 's avonds een Teds Notebook op Sky.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Geralt het volgende:
Zeg worden die testen aankomende week eigenlijk uitgezonden op Sport 1?
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...quote:
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...
Misschien is er ergens nog een liveverslag te vinden.
9:00 t/m 17:00 elke dag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.
Hoe laat begint de testdag eigenlijk?
Die twee dingen hebben niet veel met elkaar te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:10 schreef Geralt het volgende:
Waarom zenden ze dat niet gewoon live uit? Alweer een gemiste kans imo.
Ik wil godverdomme Max zien vlammen man
En ik ben benieuwd hoe die Ferrari gaat. Las vanochtend dat de laatste faaljaren van Ferrari te wijten waren aan Alonso die een slechte ontwikkelingscoureur zou zijn en ten onrechte credits kreeg voor het beter rijden met de auto dan die auto was. Van een oud Ferrari gediende overigens. Nogal een uitspraak
quote:Het is allemaal de schuld van Fernando Alonso: 'Hij is een slechte testcoureur'
Ferrari’s matige jaren zijn voor een groot deel de schuld van Fernando Alonso, meent voormalig ontwerper Mauro Forghieri. De Italiaan, die in de jaren '60, '70 en '80 één van de sleutelfiguren van de Scuderia was, is het dan ook niet eens met de algemeen heersende gedachte dat de voormalig wereldkampioen uit Spanje de eer van Ferrari met zijn rijderskunsten nog een beetje hoog hield. Forghieri wijt het slechte presteren aan Alonso’s testcapaciteiten, of meer nog aan het gebrek daaraan.
“Al drie of vier seizoenen lang heeft Ferrari dezelfde problemen,” zegt Forghieri tegen diarodelweb.it. “Dat houdt dus in dat je in de verkeerde richting ontwikkeld en dat is de schuld van de coureur. Alonso is een prima racecoureur maar geen goede testrijder. Telkens zei hij aan het begin van het seizoen dat hij een prima wagen had, maar na een tijdje begon hij steeds weer te klagen. Een ware kampioen is degene die het team naar zijn hand kan zetten.”
De inmiddels 80-jarige oud-ontwerper was in zijn jaren bij Ferrari verantwoordelijk voor onder meer de wagens waarmee John Surtees (1964), Niki Lauda (1975-77) en Jody Scheckter (1979) wereldkampioen werden. Hij weet precies waarom zijn voormalig werkgever al zolang geen kampioen meer werd: “Ferrari’s probleem de laatste jaren is dat ze geen nieuwe Schumacher hebben gevonden.” Waarbij wel aangetekend moet worden dat de Duitse ster in diens jaren ongelimiteerd veel mocht testen, iets dat Alonso nooit heeft gemogen.
Toch deed ie dat wel bij Renault, maar goed...quote:
Verbaast me wel van Estrela Galicia eerlijk gezegd. Die waren vooral bezig met het sponsoren van Spaanse motorrace teams.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:20 schreef Ferry_76 het volgende:
No branding on McLaren trucks. As noted a hint that an all-new livery could be coming for the start of the season.
https://twitter.com/adamc(...)539145404416/photo/1
Tovert Williams nog een nieuwe neus tevoorschijn?:
https://twitter.com/WilliamsRacing/status/561498675495841792
Nieuwe sponsor voor STR:
https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/561488777462702080
Hmja, dit zal voor veel meer teams gelden, lijkt me.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Interview met STR's james Key over de nieuwe auto:
http://adamcooperf1.com/2(...)-australia-says-key/
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:16 schreef Ferry_76 het volgende:
En hier is de STR10:
https://twitter.com/ToroR(...)306435907584/photo/1
[ afbeelding ]
Valt mee als je m van voren ziet.quote:
Op de twitter foto lijkt het meer alsof ze de grote paarse genotsknots van vorig jaar overgenomen hadden.quote:
en hoevaak zie je dat gedurende een race, of kan ik beter zeggen: seizoen?quote:
meer dan van de zijkant hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en hoevaak zie je dat gedurende een race, of kan ik beter zeggen: seizoen?
ziet er naar uit dat ze het "Verstappen-design" uit Max' zijn helm hebben gehaaldquote:
Hij wijkt toch niet heel veel af tov de STR vrijdag tests?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ze het "Verstappen-design" uit Max' zijn helm hebben gehaald
ow ja?quote:
kan, zie het niet goed op het klein scherm van m'n telefoon.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij wijkt toch niet heel veel af tov de STR vrijdag tests?
Staat aan de binnenkant van de Pirelli's P Zero tegenover gesteld als aan de buitenkant? Dat dacht ik niet toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk een beetje een GP2 livery. Wel opvallend qua kleur, zeker in vergelijking met de grijze muis livery van 2014, maar spectaculair is het niet. Jammer dat ze niet iets originelers kunnen verzinnen. Iets flitsender had wel gemogen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Beetje late reactie, lange week achter de rug met werk. Maar ik ben denk ik dus de enige die die Sauber echt super vet vind?![]()
Erg mooie so(u)bere en klassieke kleurstelling. Denk dat als ik naar een F1 race zou gaan dit jaar, de Sauber het meest op foto zou gaan zetten. Ligt erg lekker op het netvlies.
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Maar ik ben denk ik dus de enige die die Sauber echt super vet vind?![]()
Ambitieus, persoonlijk denk ik dat het een gevecht gaat worden met Lotus en Sauber om P7, 8 en P9. (Tenzij Honda volledig de mist in gaat en FI nog afhaakt..)twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 18:28:24'@ToroRossoSpy's official target this year is 5th in the World Championship, says Franz Tost reageer retweet
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 18:29:28Asked (endlessly!) about his upcoming F1 age record @MaxVerstappen3 says "I want to break other records..." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |