Wat een broekies nogquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef 4-elements het volgende:
Ik moest ze even opgraven, maar hier zijn ze. Gemaakt tijdens het DTM weekend te Zandvoort in augustus 2005.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige jaren altijd om 12 UK timequote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wou hier net precies hetzelfde vragen
Me 2!quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef nils7 het volgende:
De mijne is de jaren 2000:
[ afbeelding ]
http://www.mclaren.com/formula1/heritage/which-f1-decade-are-you/
Jaren '80quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef nils7 het volgende:
De mijne is de jaren 2000:
[ afbeelding ]
http://www.mclaren.com/formula1/heritage/which-f1-decade-are-you/
80's hier ook jaquote:
Forget turbo-chargers! What you really want in your life is a hugely expensive V10 or V12 – ideally, something that does about 30 laps in practice before it exceeds its mileage limit. A great decade, pity there were only about three drivers that you could ultimately rely on to win races – didn’t that make it a bit, well… predictable?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef nils7 het volgende:
De mijne is de jaren 2000:
[ afbeelding ]
http://www.mclaren.com/formula1/heritage/which-f1-decade-are-you/
Klopt, ze zoeken nog een title sponsorquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:12 schreef nils7 het volgende:
Gelukkig wel een normale neus![]()
Voor de rest... er mist een hoofdsponsor lijkt het nog steeds
Oranjequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:18 schreef Schunckelstar het volgende:
Had op een honda-kleuren livery gehoopt
Of oranje
Thanks voor het plaatsen van hetzelfde plaatje wat ik al geplaatste hadquote:
had ik niet gezien. Zag alleen het filmpjequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:35 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Thanks voor het plaatsen van hetzelfde plaatje wat ik al geplaatste had![]()
Mis even de nieuwswaarde/reactie van je bericht
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef WEST het volgende:
[..]
had ik niet gezien. Zag alleen het filmpje
Ik dacht dat die nog bij Ferrari zou blijven?quote:
Is ook sponsor van McLaren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht dat die nog bij Ferrari zou blijven?
Ah, misschien dat ze zo blanco zijn om nog wat extra sponsoren te trekken ofzo?quote:
Denk dat hij geen paydriver meer is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:56 schreef k_man het volgende:
Waar zijn alle sponsoren van Alonso gebleven?
Nee hoor, de 1 rijdt vooraan en de andere ergens halverwege 't veldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hm wordt nog lastig op de baan om het verschil te zien
Zie ik soms een andere foto? Ik vind die neus afschuwelijkquote:
Net zoals afgelopen seizoen zekerquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee hoor, de 1 rijdt vooraan en de andere ergens halverwege 't veld
Tegenvaller wel die McLaren qua livery, had wel iets anders dan Mercedes zilver verwacht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hm wordt nog lastig op de baan om het verschil te zien
Hier ook 90'squote:
Hugo Boss is naar Mercedes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Fiorano het volgende:
Opvallend: Geen Hugo Boss meer op de airintake maar KPMG
Over Mercedes gesproken, de eerste beelden van de W06:quote:
Maar dat is niet de 2015 autoquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zie ik soms een andere foto? Ik vind die neus afschuwelijkDie van de FI is veel mooier...
Ik vind de 2015 neuzen bijna net zo lelijk als vorig jaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zie ik soms een andere foto? Ik vind die neus afschuwelijkDie van de FI is veel mooier...
na zoveel gezeik op social media (van nota bene McLaren zelfquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Fiorano het volgende:
Meehhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend: Geen Hugo Boss meer op de airintake maar KPMG
Verplichte camera's van de FIA, Mercedes en Ferrari hebben daar vorig jaar al handig gebruik van gemaakt door er een paar windgeleiders van de maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Meh rare vleugeltjes op de neus. Beetje net zoals een paar jaar geleden...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari Ferrari: Vettel Vettel Raikkonen Raikkonen Lotus: Maldonado Grosjean Maldonado Grosjean McLaren: Alonso Button Alonso Button Mercedes: Rosberg Hamilton Rosberg Hamilton Red Bull: Ricciardo Kvyat Ricciardo Kvyat Sauber: Ericsson Nasr Nasr Ericsson Toro Rosso: Sainz Verstappen Sainz Verstappen Williams: Bottas Bottas Massa Massa |
Ziet er uit als een mooie wagen. In ieder geval een betere livery dan de McLaren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:25 schreef Ferry_76 het volgende:
En hier is de nieuwe Merc:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij klopt dat bij Red Bull niet helemaal
ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
Ik vind het niks zo. Dat rood is ook niet zo stijlvol als het rood dat in voorgaande jaren op de McLaren heeft gezeten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegenvaller wel die McLaren qua livery, had wel iets anders dan Mercedes zilver verwacht.
was vorig jaar al zo:quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Meh rare vleugeltjes op de neus. Beetje net zoals een paar jaar geleden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is denk ik wel handig zo net voor de eerste testweek en teampresentaties.
Beperkingen ivm de kosten. Hierdoor mogen teams maar met één wagen tegelijk op het circuit testen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef Coelho het volgende:
Waarom testen Verstappen en Sainz niet beide 4 dagen? Kosten, logistiek of beperking opgelegd door FIA?
Gelukkig geen zwart meer. Vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:19 schreef Funzel het volgende:
De Sauber ziet er totaal anders uit dit jaar, door de sponsor van Felipe Nasr.
[ afbeelding ]
manager is nog in opstartfasequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:22 schreef Twieki het volgende:
Kleuren passen goed bij elkaar, maar 't had wel wat moderner gemogen.
Iemand die weet wanneer de manager open gaat?![]()
nee tot nu toe de lelijkste van het veld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:19 schreef Funzel het volgende:
De Sauber ziet er totaal anders uit dit jaar, door de sponsor van Felipe Nasr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de neus is elke auto vrijwel identiek aan vorig jaar. Ik verwacht eigenlijk sowieso gewoon weer Mercedes dominantie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:17 schreef Beach het volgende:
Wat lijkt ie veel op die van vorig jaar zeg.
Valt nog weinig te zeggen over Honda, tot die tijd inderdaad gewoon weer Mercedes een jaar of 3-5.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Behalve de neus is elke auto vrijwel identiek aan vorig jaar. Ik verwacht eigenlijk sowieso gewoon weer Mercedes dominantie.
Renault heeft de motor al behoorlijk aangepast, dus in combinatie met de Red Bull zal die nog wel kunnen verrassen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Behalve de neus is elke auto vrijwel identiek aan vorig jaar. Ik verwacht eigenlijk sowieso gewoon weer Mercedes dominantie.
Staat zelfs al op diverse sites inddquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef sasquatsch het volgende:
Gerucht gaat dat Red Bull niet door de crashtest is gekomen met de nieuwe neus en de nieuwe auto dus niet op tijd klaar heeft voor de eerste test aankomende zondag.
Vroeger stond er Fiat, nu Alfa Romeo. Beide zijn, net zoals Ferrari, onderdeel van de Fiat Groep.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:08 schreef Fiorano het volgende:
Wtf doet dat Alfa Romeo logo op de Ferrari?
Las het gister op Twitter en had het vandaag nog niet op een website gelezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Staat zelfs al op diverse sites indd
Dat snap ik.... Maat toch. Enzo zou zich omdraaien in z'n graf denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vroeger stond er Fiat, nu Alfa Romeo. Beide zijn, net zoals Ferrari, onderdeel van de Fiat Groep.
Tsja, dan had hij Ferrari maar niet aan Fiat moeten verkopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat snap ik.... Maat toch. Enzo zou zich omdraaien in z'n graf denk ik
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:19 schreef Funzel het volgende:
De Sauber ziet er totaal anders uit dit jaar, door de sponsor van Felipe Nasr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En dan iedere keer uitvallen omdat er een paar schroefjes ontbreken zeker..
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Sauber livery ziet eruit als dat van een team uit de jaren 90 dat structureel de 107% procent regel niet haalde en op het punt stond failliet te gaan.
Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Sauber livery ziet eruit als dat van een team uit de jaren 90 dat structureel de 107% procent regel niet haalde en op het punt stond failliet te gaan.
Ik hoop het niet voor zequote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hoewel structureel hier niet op gaat... dit was eigenlijk nog erger:
[ afbeelding ]
Zelfs Sky nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het niet in de gids staan namelijk. Wat is deze? Dit is toch hét moment van het jaar waar wij met zn allen naar uitkijken? En zeker dit jaar omdat Max zijn debuut gaat maken.
Zenden ze dat niet uit?![]()
zoals Natje ook al zei, Sky ook niet. Vorig jaar was er wel ná de tests 's avonds een Teds Notebook op Sky.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Geralt het volgende:
Zeg worden die testen aankomende week eigenlijk uitgezonden op Sport 1?
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...quote:
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.html staat nog op Abu Dhabi...
Misschien is er ergens nog een liveverslag te vinden.
9:00 t/m 17:00 elke dag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GP Update deed volgens mij voorgaande jaren wel aan live updates.
Hoe laat begint de testdag eigenlijk?
Die twee dingen hebben niet veel met elkaar te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:10 schreef Geralt het volgende:
Waarom zenden ze dat niet gewoon live uit? Alweer een gemiste kans imo.
Ik wil godverdomme Max zien vlammen man
En ik ben benieuwd hoe die Ferrari gaat. Las vanochtend dat de laatste faaljaren van Ferrari te wijten waren aan Alonso die een slechte ontwikkelingscoureur zou zijn en ten onrechte credits kreeg voor het beter rijden met de auto dan die auto was. Van een oud Ferrari gediende overigens. Nogal een uitspraak
quote:Het is allemaal de schuld van Fernando Alonso: 'Hij is een slechte testcoureur'
Ferrari’s matige jaren zijn voor een groot deel de schuld van Fernando Alonso, meent voormalig ontwerper Mauro Forghieri. De Italiaan, die in de jaren '60, '70 en '80 één van de sleutelfiguren van de Scuderia was, is het dan ook niet eens met de algemeen heersende gedachte dat de voormalig wereldkampioen uit Spanje de eer van Ferrari met zijn rijderskunsten nog een beetje hoog hield. Forghieri wijt het slechte presteren aan Alonso’s testcapaciteiten, of meer nog aan het gebrek daaraan.
“Al drie of vier seizoenen lang heeft Ferrari dezelfde problemen,” zegt Forghieri tegen diarodelweb.it. “Dat houdt dus in dat je in de verkeerde richting ontwikkeld en dat is de schuld van de coureur. Alonso is een prima racecoureur maar geen goede testrijder. Telkens zei hij aan het begin van het seizoen dat hij een prima wagen had, maar na een tijdje begon hij steeds weer te klagen. Een ware kampioen is degene die het team naar zijn hand kan zetten.”
De inmiddels 80-jarige oud-ontwerper was in zijn jaren bij Ferrari verantwoordelijk voor onder meer de wagens waarmee John Surtees (1964), Niki Lauda (1975-77) en Jody Scheckter (1979) wereldkampioen werden. Hij weet precies waarom zijn voormalig werkgever al zolang geen kampioen meer werd: “Ferrari’s probleem de laatste jaren is dat ze geen nieuwe Schumacher hebben gevonden.” Waarbij wel aangetekend moet worden dat de Duitse ster in diens jaren ongelimiteerd veel mocht testen, iets dat Alonso nooit heeft gemogen.
Toch deed ie dat wel bij Renault, maar goed...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |