abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149159465
Zo FC Groningen naar de halve finale. Ole Ole

Meiden hebben na 13.54 uur geen foto's meer gemaakt maar in de 3 uur daarvoor 30.
Meiden zijn vermoord en de telefoonactiviteiten zijn achteraf gedaan.
Kan mn dochter van 14 zelfs met haar IPhone 4

Resten zijn geplaatst en de foto's zijn achteraf gemaakt. 508 mist en Perico heeft meerdere keren laten zien hoe eenvoudig met de camera gesjoemeld kan worden dus niks precies in de nacht van Sinaproc (tenzij deze schijnheiligerd deel uitmaakte van het zoekteam)

Voor een verder sluitend scenario verwijs ik jullie graag naar mn scenario.

Ik ga een biertje drinken!!
pi_149159485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef bladwijzer het volgende:
Die gids op de telemetro video zei dat er aan die kant van de berg geen fruitbomen groeien.
Alleen langs het eerste gedeelte van het pianista pad waar nog huisjes staan.
Misschien dat indianen die in dat gebied wonen wel fruitbomen bij hun huis hebben geplant maar als ze die gevonden hebben hadden ze ook hulp kunnen vragen.
Ik denk dat herkenbaar fruit er niet was in dat gebied.
Zijn bronnen te over te vinden dat de indianen daar hun vruchten halen uit de natuur, jij jou mening ik de mijne en google maar ff. Ben vanavond niet bezig om constant jou te overtuigen van mijn bevindingen...
pi_149159546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zijn bronnen te over te vinden dat de indianen daar hun vruchten halen uit de natuur, jij jou mening ik de mijne en google maar ff. Ben vanavond niet bezig om constant jou te overtuigen van mijn bevindingen...
Voor de indianen herkenbaar als eetbaar wil niet zeggen voor de meiden ook herkenbaar.
Het is toch anders als je in het gebied opgegroeid bent en alles weet van de natuur om je heen.

Als je geen discussie wil wat doe je dan op een forum? Maak een eigen website en zet de reactie mogelijkheid uit dan, of alleen aan voor ja knikkers ;)
  donderdag 29 januari 2015 @ 00:28:09 #154
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149159639
Ik heb ergens gelezen dat er in dat gebied wel degelijk fruitbomen te vinden zijn, i.t.t. tot wat inderdaad in de Telemetro-video gezegd werd. Maar ik heb de bron nu niet bij de hand.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_149159646
Nogmaals
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:24 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Voor de indianen herkenbaar als eetbaar wil niet zeggen voor de meiden ook herkenbaar.
Het is toch anders als je in het gebied opgegroeid bent en alles weet van de natuur om je heen.

Als je geen discussie wil wat doe je dan op een forum? Maak een eigen website en zet de reactie mogelijkheid uit dan, of alleen aan voor ja knikkers ;)
bedankt voor je belerende advies, -edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 29-01-2015 08:34:54 ]
pi_149159670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Nogmaals

[..]

bedankt voor je belerende advies,
Kort lontje?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 29-01-2015 08:35:12 ]
Make my day!
pi_149159878
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Juist, dan gooi je die rugzak toch vol met bladeren/houtjes en ander brandbaar spul, zodra het flink begint te regenen. Die ene telefoon was toch na een aantal dagen leeg? Ik had hem uit elkaar gesloopt om te kijken of ik iets zou kunnen gebruiken,
Je weet helemaal niet wat jij in die situatie gedaan zou hebben. Niet jij speciaal, het geldt voor iedereen die daar van alles over verkondigt. Niet wat je denkt in je veilige huis bepaalt wat je dan en daar gedaan zou hebben, maar kanten van jezelf die je niet kent, samen met omstandigheden die je nooit hebt meegemaakt.

Zou jij als deelnemer aan een experiment, puur omdat de proefleider het zegt, een mede-vrijwilliger 380 volt door z'n donder jagen? Nee, zegt vrijwel iedereen. Nee, en hooguit een paar procent zou het wel doen, zeiden alle geraadpleegde deskundigen (psychologen, psychiaters). Ja, doet een kwart tot twee derde.
Voor een boel mensen hier zou het een goed idee zijn om eens in hun bijdragen te turven hoe vaak daar "ik zou" staat (of "ik zou nooit"), mbt acties van Kris en Lisanne, of juist wat ze niet gedaan hebben. Een steekproef is handiger, want wie dat deze maand vaak zegt, deed dat een half jaar geleden ook al. Gewoon even eerlijk zijn, hoe vaak je hier jezelf, en dan jezelf in fantasie, als maatstaf neemt, voor wat "logisch" is.
quote:
klein lensje ofzo om maar een flinke rook te kunnen maken. Idem met die zonnebrillen en juist als ze niet meer konden lopen door een ongeluk.
Die cameralens krijg je er niet uit. Geeft niet, er is toch geen vuur mee te maken. En met een zonnebril al evenmin.
quote:
Nee, alles zat nog netjes in de tas.
Alles? Alles wat in de tas zat.
quote:
Daarnaast heeft toch iedereen wel eens een survival programma/film gezien, als was het maar Expeditie Robison of Cast Away. Hut bouwen/vuur maken, ze waren toch intelligent?
Wie zegt dat?
quote:
Aansteker mee, altijd handig.
O ja, net als bij brand: de avond van tevoren alles nooduitgangen en blusmiddelen goed controleren.
quote:
Ze hebben hierin lijkt het zo passief gehandeld.
Zie boven. Of nee, ga eerst na of passief handelen wel bestaat.
pi_149159942
quote:
19s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is altijd moeilijk conclusies trekken op basis van wat mensen niet doen en in dit geval met een incomplete dataset,

[.....]

quote:
19s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ze ze niet als tools gebruikt lijken te hebben, vind ik vager. Dat passieve waar je het over had, inderdaad.
:?
pi_149160058
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:29 schreef agter het volgende:

[..]

Kort lontje?
Vooruit dan :) :

Welkom Bladwijzer!

ik zag in je profiel dat je nieuw bent op het fok forum.
Allereerst bedankt voor je wijze adviezen hier vanavond, heb je de hele topic reeks doorgelezen of kom je hier vanavond voor het eerst?

Ik ben heel benieuwd naar jouw mening over hetgeen K&L overkomen is, wat denk jij?
Heb je al een hypothese en wil je die hier delen?

Je kunt natuurlijk ook een website openen, maar verleden week is hier een poging gedaan en deze is binnen 20 uur na vriendelijk verzoek van NvP weer uit de lucht gehaald. Dat had je misschien al gelezen.

met vriendelijk groet,
Ootje
pi_149160145
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:38 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet wat jij in die situatie gedaan zou hebben. Niet jij speciaal, het geldt voor iedereen die daar van alles over verkondigt. Niet wat je denkt in je veilige huis bepaalt wat je dan en daar gedaan zou hebben, maar kanten van jezelf die je niet kent, samen met omstandigheden die je nooit hebt meegemaakt.

Zou jij als deelnemer aan een experiment, puur omdat de proefleider het zegt, een mede-vrijwilliger 380 volt door z'n donder jagen? Nee, zegt vrijwel iedereen. Nee, en hooguit een paar procent zou het wel doen, zeiden alle geraadpleegde deskundigen (psychologen, psychiaters). Ja, doet een kwart tot twee derde.
Voor een boel mensen hier zou het een goed idee zijn om eens in hun bijdragen te turven hoe vaak daar "ik zou" staat (of "ik zou nooit"), mbt acties van Kris en Lisanne, of juist wat ze niet gedaan hebben. Een steekproef is handiger, want wie dat deze maand vaak zegt, deed dat een half jaar geleden ook al. Gewoon even eerlijk zijn, hoe vaak je hier jezelf, en dan jezelf in fantasie, als maatstaf neemt, voor wat "logisch" is.

[..]

Die cameralens krijg je er niet uit. Geeft niet, er is toch geen vuur mee te maken. En met een zonnebril al evenmin.

[..]

Alles? Alles wat in de tas zat.

[..]

Wie zegt dat?

[..]

O ja, net als bij brand: de avond van tevoren alles nooduitgangen en blusmiddelen goed controleren.

[..]

Zie boven. Of nee, ga eerst na of passief handelen wel bestaat.
Je heb gelijk, ik gebruik de woorden: ik zou, vaak.
Wat kan ik anders, me proberen voor te stellen hoe het geweest zou zijn. Dat je de lens niet uit de camera kan slopen, wist ik niet. Niet hier maar ook niet daar, maar waarom dat niet proberen. Iets proberen, iets doen, iets bedenken. Ja geen bewijzen, want als we die hadden dan hadden we aanknoop punten

Wonderbaarlijk experiment was dat trouwens, met dat volt toedienen, vooral de reacties na het experiment. Mensen die zich vooraf niet konden voorstellen dat ze dat ooit zouden doen, waren nadien helemaal in shock.

En ik doe ook veel aannames, komt er weer een:
wanneer ze weten dat je nooit de lens uit een camera kan slopen om er vuur mee te maken, dan kunnen ze toch ook bedenken dat de zon opkomt in het oosten?

Komt die:
Volgens mensen hier is dat heel normaal bij hun generatie, ik zet daar mijn vraagtekens bij. En dan nog: je zit daar een paar dagen en komt tot het besef dat in Bocas de zon opkwam boven de zee en ondergaat achter de bergen. Vervolgens denk je terug aan het verblijf in Boquete en besef je dat de zon daar opkomt in de bergen, zonder te denken aan oost of west moet je je toch kunnen beseffen dat je de verkeerde kant opgelopen bent, en dus 's ochtends tegen de zon in moet lopen, de zon 's middags ten oosten van je moet houden om terug te komen. Ze hadden ook nog de foto's bij van de heenreis. Voordat je boekt heb je toch wel een kaart gezien van panama?

[ Bericht 9% gewijzigd door ootjekatootje op 29-01-2015 01:05:15 ]
pi_149160234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zou een spiegel kapot maken en een constructie maken zodat het licht via 3 scherven gebundeld op een hoopje klein gemaakt houtschaafsel zou vallen op het warmste moment van de dag. Zou niet weten of het zou werken maar ik zou het wel gaat proberen. Al helemaal als ik gestrand zou zijn door een gebroken been, moet je wel zon hebben natuurlijk.
Dat zouden Kris en Lisanne misschien ook. Zeggen dat ze dat gedaan zouden hebben, als ze in dit topic postten, maar dan met anderen als overleden hoofdpersonen.
quote:
Dit is voor ons geneuzel maar misschien dat bekenden van K&L nu wel denken van ja, zo'n tutmuts was het wel en ze had altijd een spiegeltje bij. En he, spiegeltje niet teruggevonden.
LOL, dus het is misschien wel kapotgemaakt, om precies dàt te doen wat jij achteraf gedaan zou hebben?
quote:
En ja ze keek graag naar discovery, dus dat had ze moeten kunnen doen.
Wat, nog meer naar Discovery kijken i.p.v. naar Panama afreizen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Spiegltje wel teruggevonden, waarom heeft ze dit niet gedaan? Ik ben ervan overtuigd dat bekenden van K&L hier meelezen, en door soms in onze ogen nutteloze discussies hun profijt kunnen halen.
Ik geloof je op je woord.

[ Bericht 23% gewijzigd door JustinCase op 29-01-2015 01:44:08 ]
pi_149160284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:41 schreef JustinCase het volgende:

[..]

[..]

:?
Ja, ik trek toch geen conclusies. Ik stel iets voor en reageer daarop.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149160330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:59 schreef JustinCase het volgende:

[..]

[..]

Dat zouden Kris en Lisanne misschien ook. Zeggen dat ze dat gedaan zouden hebben, als ze in dit topic postten, maar dan met anderen als overleden hoofdpersonen.

[..]

LOL, dus het is misschien wel kapotgemaakt, om precies dàt te doen wat jij achteraf gedaan zou hebben?

[..]

Wat, nog meer naar Discovery kijken i.p.v. naar Panama afreizen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik geloof je op je woord.
vooruit nog een: ik zou daar nooit alleen gaan wandelen in een korte broek
pi_149160356
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:
Zo FC Groningen naar de halve finale. Ole Ole

Meiden hebben na 13.54 uur geen foto's meer gemaakt maar in de 3 uur daarvoor 30.

Resten zijn geplaatst en de foto's zijn achteraf gemaakt. 508 mist en Perico heeft meerdere keren laten zien hoe eenvoudig met de camera gesjoemeld kan worden
d

Maar niet dat het zo gegaan is. En tot hij vertelde hoe eenvoudig dat volgens hem is, wist jij het niet. Kun je het nu doen, zonder terug te halen hoe het moet? Nee? Hoe groot is de kans dat een Panamees die sporen uit wil wissen dat wel weet? Als hij die camera niet allang heeft vernietigd toen hij nog niet wist hoe je dat aanpakt, en daar geen fouten mee maakt?
SPOILER
quote:
dus niks precies in de nacht van Sinaproc (tenzij deze schijnheiligerd deel uitmaakte van het zoekteam)

Voor een verder sluitend scenario verwijs ik jullie graag naar mn scenario.
Sluitend? Hooguit niet evident met zichzelf of vaststaande feiten in tegenspraak. Als dat sluitend is bij jou, dan is tovenarij als verklaring ook sluitend.
quote:
Ik ga een biertje drinken!!
Goed idee ^O^
pi_149160379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Welkom Bladwijzer!

Allereerst bedankt voor je wijze adviezen hier vanavond, heb je de hele topic reeks doorgelezen of kom je hier vanavond voor het eerst?

Ik ben heel benieuwd naar jouw mening over hetgeen K&L overkomen is, wat denk jij?

Je kunt natuurlijk ook een website openen, maar verleden week is hier een poging gedaan en deze is binnen 20 uur na vriendelijk verzoek van NvP weer uit de lucht gehaald. Dat had je misschien al gelezen.

met vriendelijk groet,
Ootje
Dank je ootje voor het welkom.
Ik lees sinds ongeveer 5 maanden regelmatig mee en kan de Op wel dromen ;)
De zaak volg ik vanaf de eerste dag en laat me niet los.

Wat jij als adviezen ziet zie ik gewoon als mijn kijk op zaken. Wat iemand daar mee doet moet die gene zelf weten. We kunnen allemaal leren van elkaar hier denk ik.

Het is heel moeilijk om in te schatten wat de meiden wel of niet gedaan zouden hebben, wij zijn nooit in zulke enorm heftige omstandigheden geweest en kenden ze ook niet persoonlijk.

Een hypothese heb ik daarom ook niet. Wel wat punten die mijn aandacht hebben.

Zoals, ze hadden plotseling een week vrij. De avond voor de verdwijning heeft een van de twee met de gastvrouw zitten praten. Dan heb je het denk ik ook over wat er voor leuks te doen is in Boquete.
De volgende morgen was er markt in Boquete, dat is die avond vast wel te sprake gekomen denk ik.
Het is een bekende markt die populair is bij inwoners en toeristen.

Zijn ze dinsdagochtend naar de markt gegaan en kan je daar informatie krijgen over hikes?
Staan daar ook gidsen zichzelf aan te bieden?

Mijn inschatting is dat ze wel naar de markt zijn geweest. Wat voor informatie hebben ze daar in dat geval gevonden?
pi_149160389
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iets anders: Misschien zijn er 'blote' foto's gemaakt en zijn die wel bekend bij de instanties maar niet bij de rest van de wereld.
Hier is een keer foto 542 geplaatst door Tony B of 11en30 waarop het silhouet van Kris te zien zou zijn.
pi_149160638

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149160715
quote:
11s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een snel overlijden is toch helemaal niet logisch (meer)?

Wie heeft die nachtfoto's dan gemaakt?

• een criminele partij die de dames heeft omgebracht (dan wel laten omkomen) en die schiet precies die nacht "een paar" nepfoto's (gedurende 2,5 uur!) en stopt alles na 11 april netjes in de rugzak en laat die ergens achter
• SINAPROC (ja, het wordt steeds gekker hier) die de meiden dood gevonden zou hebben (ik heb een hoop commentaar op die lui, maar niet dat ze mensen voor dood achterlaten...) en nepfoto's gaat lopen maken, midden in de nacht?
• ... wie?

Stellen dat die foto's niet door Kris en/of Lisanne zijn gemaakt, lijkt me bar onlogisch.

Criminelen die ze na die nacht gevonden hebben, kun je moeilijk uitsluiten, maar "al in de eerste dagen" vermoord, daar lijken de feiten niet op te wijzen...
Gelukkig zien sommige hier de gekte nog, van wat er zoal wordt bedacht. ^O^

Foto's - deze foto's - maken omdat je iets te verbergen hebt, ik heb er nog niet 1 ook maar een beetje logische verklaring voor gezien. Integendeel:
overschrijven van gewiste bestanden: lang niet zeker dat het helpt, en een zogenaamd per ongeluk gemaakte video van een minuutje, met de lens tegen een boomstam, was wel zo eenvoudig geweest. Iemand met zo'n kennis van zaken als de teveel-crimi's-kijkende misdaad-scenario-redders ten tonele voeren, gaat echt niet de batterij uitputten met flitsfoto's in een oerwoud, terwijl het zo oneindig veel simpeler kan.
Op een verdwaling laten lijken: pardon? daar leek het eerder niet op? En onbegrijpelijke foto's laten het daar ineens wel op lijken? Precies genoeg om een op misdrijf gericht onderzoek te voorkomen, maar veel te weinig om de FOK!-speurders voor het lapje te houden? Duivels goede voorspellers, die dat zo aanpakken.

-O-

Sinaproc, de laatste dagen opgevoerd als mogelijke schakel in de cover-up. Hoe? Een vrijwilliger ziet een lijk, gaat naar zijn superieuren (N.B.: dit waren vrijwilligers), en die zeggen "mondje dicht", dus die opgetrommelde vrijwilliger zwijgt als het graf. Anders wordt hij ontslagen _O-
En niemand van zijn medevrijwilligers heeft het ook gezien, laat staan gefotografeerd of aan familie, vrienden of collega's verteld. Want in Panama gaat sensationeel nieuws niet van mond tot mond.

Sinaproc als instantie met kadaverdiscipline, Sinaproc dat in alle talen zwijgt, en alle vrijwilligers ook het zwijgen oplegt (at gunpoint?), Sinaproc dat op commando bloed en lijken verdonkeremaant. 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 29-01-2015 02:52:40 ]
pi_149160766
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef gynaika het volgende:

[..]

De nachtfoto’s zijn niet door de dames gemaakt. Dus door derden. Maar door wie, dat is uiteraard de vraag.
Bron?
pi_149160812
Hmm, vreemd. Zo terugscrollend door de eerste topics, kwam het eerste kaartje dat we hadden voorbij. Op dat moment dacht iedereen nog dat de vondsten veul verder stroomafwaarts gedaan waren, op ~40 km (!) van Boquete.

Het kaartje grijpt terug op "een anonieme tip" dat "er twee lichamen gevonden zouden zijn". Dat was op 16 mei.

Het gekke is dat het kaartje vrij dichtbij de vindplaats van de rugzak en spijkerbroek en resten aangeeft (in uitgezoomde modus), bijna een maand voordat de eerste vondsten daadwerkelijk gerapporteerd werden (11 juni):

Dit is het artikel in Elsevier dat over die anonieme tip gaat:

http://www.elsevier.nl/Bu(...)van-Panama-1524041W/

Anonieme tip

Volgens de woordvoerder kreeg de politie een anonieme tip. Donderdagavond werd nog niets gevonden, vrijdagochtend wordt het onderzoek voortgezet.

Maar de families Froon en Kremer gaan ervan uit dat het weer om een valse tip gaat. 'Het zijn geruchten die door de politie gecheckt zijn. Tot nog toe blijken de geruchten niet waar te zijn,' laat de familie weten aan RTV Utrecht.

In het gebied heeft een 'privé-onderzoeksteam' wel een blauw shirt gevonden. Maar dat shirt is volgens de ouders van Froon en Kremers niet van hun dochters.

Originele post, dit topic:
NWS / Vermissing Kris Kremers en Lisanne Froon in Panama #9

pi_149160858
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Welkom Bladwijzer!

met vriendelijk groet,
Ootje
Maar Physsic heeft deze weer geopend.
http://allevragenopeenrij.freeforums.net/
pi_149160869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
o ja, nog zo een:

De sokken, die hadden ze wel nog aan. (schoen Kris)

Ze hadden blote armen, dan trek je de sokken toch open en doe je die om je armen 's nachts tegen de kou. En wanneer je gewond bent, gebruik ze die toch als eerste om de wond mee te stelpen?
Ze hadden de sok gevonden in de schoen, dus nog aan. Broek wel uit, bh wel uit. En een sok houden ze aan.
Nou, voor deze ene keer dan: ik zou nooit een BH uittrekken in de jungle.
pi_149161007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:14 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Nou, voor deze ene keer dan: ik zou nooit een BH uittrekken in de jungle.
Draag jij vrouwenkleding Justin? Dacht dat jij een man was.
Maar goed het is 2015, moet kunnen. "Justina" vind ik ook wel wat hebben.
pi_149161031
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Draag jij vrouwenkleding Justin?
Concludeer je dat ergens uit? Zo ja uit wat, en hoe volgt het daaruit? Of vind je het alleen maar "logisch"?
quote:
Dacht dat jij een man was.
Dat ben ik inderdaad.
quote:
Maar goed het is 2015, moet kunnen. "Justina" vind ik ook wel wat hebben.
Neem er nog één. Welterusten :W
pi_149161095
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:13 schreef vronie het volgende:

[..]

Maar Physsic heeft deze weer geopend.
http://allevragenopeenrij.freeforums.net/
Ja, ik zag het. Dolle boel daar: 0 posts, en 3 accounts. Waarvan 1 admin, 1 moderator, en 1 andere user die mij een BNW'er in hart en nieren lijkt. Maar die toch probeert haar account op te zeggen.
pi_149161974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
o ja, nog zo een:

De sokken, die hadden ze wel nog aan. (schoen Kris)

Je bedoelt schoen Lisanne.

't Is toch wat, die schoenen worden steeds maar weer door elkaar gehaald.
pi_149162360
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:02 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Bron?
De nachtfoto's zijn door K en L gemaakt. Bron???
pi_149165485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:

Resten zijn geplaatst en de foto's zijn achteraf gemaakt. 508 mist en Perico heeft meerdere keren laten zien hoe eenvoudig met de camera gesjoemeld kan worden dus niks precies in de nacht van Sinaproc (tenzij deze schijnheiligerd deel uitmaakte van het zoekteam)

Ja.
pi_149166095
Nou ja zeg, ben ik op zoek naar wilde bessen in boquete, kom ik op een website van 2 nederlanders die 15 jaar geleden naar Boquete verhuist zijn en daar een prachtige finca hebben in de jungle.

Zij geven tours ook in het Nederlands door de jungle en hebben zich in al die jaren gespecialiseerd in eeuwen oude indianenpaden rond Boquete.

Ik noem even geen namen, maar is dit hier al besproken?
pi_149166226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou ja zeg, ben ik op zoek naar wilde bessen in boquete, kom ik op een website van 2 nederlanders die 15 jaar geleden naar Boquete verhuist zijn en daar een prachtige finca hebben in de jungle.

Zij geven tours ook in het Nederlands door de jungle en hebben zich in al die jaren gespecialiseerd in eeuwen oude indianenpaden rond Boquete.

Ik noem even geen namen, maar is dit hier al besproken?
Niet dat ik weet.
pi_149167558
Deze personen kunnen binnen no time antwoorden geven op veel gestelde vragen hier, zoals waar precies die oude paden lopen achter de Mirador. Ook hebben zij zich dit jaar hard gemaakt voor een betere begeleiding voor toeristen zoals de borden en kledingvoorschriften.
pi_149167911
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Deze personen kunnen binnen no time antwoorden geven op veel gestelde vragen hier, zoals waar precies die oude paden lopen achter de Mirador. Ook hebben zij zich dit jaar hard gemaakt voor een betere begeleiding voor toeristen zoals de borden en kledingvoorschriften.
Mss hebben zij gps-data van die paden?
Make my day!
pi_149168732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:

..., maar is dit hier al besproken?
Ja, heb hun jungle lodge (als je dezelfde bedoelt) toen aangeraden aan Mata.
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #137 - De Gouden Gids van Boquete

[ Bericht 10% gewijzigd door 11en30 op 29-01-2015 13:42:51 ]
pi_149169351
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

vooruit nog een: ik zou daar nooit alleen gaan wandelen in een korte broek
Ik denk dat K en L ook nooit alleen en in een korte broek die meerdaagse naar Bocas zouden gaan wandelen.

Maar voor de pleasant day hike tot de mirador en terug kan het prima.
pi_149169361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:29 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja, heb hun jungle lodge (als je dezelfde bedoelt) toen aangeraden aan Mata.
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #137 - De Gouden Gids van Boquete

Interessant:

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:23 schreef 11en30 het volgende:
Hey een Nederlandse gids daar, wist ik nog niet.
http://jaywestcott.photos(...)TaE/I00000P.2iKwY.R4

Probeert rustige trails uit te zoeken waar je verder niemand tegenkomt voor de betere ervaring van het regenwoud.
Dat lijkt dus idd nog niet zo vanzelfsprekend.
http://coffeeadventures.net/hiking.html
pi_149169375
quote:
11s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:07 schreef El_Matador het volgende:
Hmm, vreemd. Zo terugscrollend door de eerste topics, kwam het eerste kaartje dat we hadden voorbij. Op dat moment dacht iedereen nog dat de vondsten veul verder stroomafwaarts gedaan waren, op ~40 km (!) van Boquete.

Het kaartje grijpt terug op "een anonieme tip" dat "er twee lichamen gevonden zouden zijn". Dat was op 16 mei.

Het gekke is dat het kaartje vrij dichtbij de vindplaats van de rugzak en spijkerbroek en resten aangeeft (in uitgezoomde modus), bijna een maand voordat de eerste vondsten daadwerkelijk gerapporteerd werden (11 juni):

[ afbeelding ]

Anonieme tip

Volgens de woordvoerder kreeg de politie een anonieme tip. Donderdagavond werd nog niets gevonden, vrijdagochtend wordt het onderzoek voortgezet.

Maar de families Froon en Kremer gaan ervan uit dat het weer om een valse tip gaat. 'Het zijn geruchten die door de politie gecheckt zijn. Tot nog toe blijken de geruchten niet waar te zijn,' laat de familie weten aan RTV Utrecht.

In het gebied heeft een 'privé-onderzoeksteam' wel een blauw shirt gevonden. Maar dat shirt is volgens de ouders van Froon en Kremers niet van hun dochters.

Hm, zou dus heel goed geen valse melding zijn geweest, ze hebben alleen niks gevonden. Hoelang zat er tussen de melding van de gieren en het ter plekke zoeken, vraag ik me af. Gieren kunnen binnen 24 alles kaalplukken. Het is meer in de buurt van het spijkerbroekje in het gebied van de 2e kabelbrug. M.i. zijn de meisjes niet verder gekomen dan dat gebied.
Weet wel dat het boven een ravijn was en F. sprak daar ook over in nos video.(moet ik trouwens even nakijken want weet niet zeker.
Zou ook wel graag willen weten waar ze dat iphone signaal hebben opgepikt. Dat was meen ik ook ergens aan de Bocas kant. .
pi_149169914
quote:
11s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:07 schreef El_Matador het volgende:

[ afbeelding ]

Anonieme tip

kan iemand deze coordinaten op een kaart plotten aub?

8.50.26,23 NB en 82.25.29,31 WL

las het van iemand die zegt dat dat de exacte lokatie van de nachtfoto's is...
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:23:01 #189
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149170344
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

kan iemand deze coordinaten op een kaart plotten aub?

8.50.26,23 NB en 82.25.29,31 WL

las het van iemand die zegt dat dat de exacte lokatie van de nachtfoto's is...
Dat is de locatie van 11en30 geloof ik: de Rio Pianista.
Wie zegt dat?
pi_149170435
http://bit.ly/15UZUR1

Dat ben ik niet!
pi_149170732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:26 schreef 11en30 het volgende:

Dat ben ik niet!
dat is die vriendin van Sudden :7
pi_149170748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dat is die vriendin van Sudden :7
http://www.wilmatermull.nl/actueel/node/649
pi_149170806
Maar waar is het?
pi_149171137
Ten oosten van Dolega, bij Gualaca? Klopt dat?
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:58:24 #195
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149171407
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:26 schreef 11en30 het volgende:

Dat ben ik niet!
Nee, dat weet ik. Maar jij dacht toch ook aan die locatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 29-01-2015 15:11:34 ]
pi_149171504
hebben zij de gegevens van de laatste foto die door Lisanne van Kris is gemaakt in handen gekregen. Met veel moeite hebben ze de coördinaten van de plaats van de foto kunnen berekenen en kwamen op de volgende gegevens.

De laatste foto vlak voor hun dood is op 1 april 2014, GT tijd 18.54.58, met de EXACTE COORDINATEN: 8.50.26,23 NB en 82.25.29,31 WL, gemaakt. J

Hieruit maak ik niet op dat dit de nachtlocatie zou moeten zijn?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149171557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:58 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik. Maar jij dacht toch ook aan die locatie?
Die ene steen in de rio Pianista ja, maar ik weet niks van coördinaten.
pi_149171560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:49 schreef RapaNui het volgende:
Bedoel je dit.
https://www.google.nl/sea(...)ed=0CCAQsAQ#imgdii=_
pi_149171595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:49 schreef RapaNui het volgende:
We weten toch (ong.)waar de locatie van die laatste - normale- foto is? Bij de eerste quebrada (coordinaten staan op de @geruislooskaart in de OP).
En dat is niet tussen Boquete en David.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149171838
Img 508 (laatste dagfoto) is van 13:54:58. Die "horoscoop" is voor 18h54m58s. Was dat niet de ongecorrigeerde tijd van de quebradafoto? Of gaat het om een lokatie precies op de seconde af 5 uur later?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')